Žena, majka, muž i brak u neokatekumena

Hvaljen Isus i Marija Heb 13,8 Isus Krist jučer i danas isti je – i uvijeke. 9Ne dajte se zanijeti različitim tuđim naucima!

Naslov posta “Neokatekumenske djevojke kao ‘cipli’ koji mame Kineze u Kikovu mrežu” je točan, jer sljedbenici NP-a ne navještaju Boga, ne zovu ljude k Bogu i k RKC, nego ljudima navještaju NP i zovu ih u NP. A sve ostalo za sljedbenike NP-a nije Božja volja i/ili nije tako dobro kao NP i/ili je djelo sotonskih sila.

Sad bih o odnosu prema ženama u NP. On se svodi na sljedeće:

– Neudane se moraju udati za nekog sljedbenika NP-a. Ako su u vezi (hodaju) ili su zaručene s nekim tko nije sljedbenik NP-a, istog moraju dovesti u NP. Ako im to ne uspije, moraju prekinuti vezu ili zaruke s dotičnim. Po KKC 1628 upitna je i valjanost brakova sljedbenika NP-a.

– Napomena: U NP-u uče svoje sljedbenike suprotno odredbama KKC 1625, jer osim što ih prisiljavaju na brak, kao glavnu zapreku im nameću da se ne smiju udavati/ženiti s osobom koja nije sljedbenik NP-a.

– Udane, kojima suprug nije sljedbenik NP-a, moraju istog milom ili silom dovesti u NP.

– Napomena: ono s ciplom nije slučajnost. Ženama govore, da prije nego kažu svom mužu da dođe u NP, da mu ispeku, na primjer, kolače. (Namami ga kolačima u NP). A nije to samo kod muževa, nego pecaju ljude u NP i na sljedeće načine: reci onima koji nisu sljedbenici NP-a da ih Bog ljubi pa ih pozovi u NP. Ili, reci onima koji imaju problema, da dođu u NP i tamo će riješiti probleme. Općenito, mame ljude da nešto ne valja s njima, s njihovim životima, njihovom vjerom, a da bi sve to promijenili, trebaju doći u NP. Dio ljudi je ušao u NP samo zato da bi u NP-u našli nekog za ženidbu/udaju. (Ne govore ljudima da samo s njima nešto ne valja. Nego da i u RKC mnogo toga ne valja. A posebno “užasno” mjesto je “svijet”, iz kojeg trebaju pobjeći.)

– Žene (udane) služe prvenstveno za rađanje djece (U NP-u odbacuju prirodno planiranje obitelji. Mnogi sljedbenici NP-a niti ne znaju za prirodno planiranje. A dio onih koji zna, misli da je to grijeh.)

– Dok je žena trudna, u NP-u je nazivaju frazom “kraljica”. Odnosno, dok su trudne, govore njihovim muževima frazu: “one su vaše kraljice”. Kad žene dođu u godine kad ne mogu imati djecu, tad u NP-u postoji fraza: “stare babe koje više ne mogu rađati”.

– NP (zajednica) im je ispred njihove djece, muža, obitelji. Zapravo, ispred svega.

– Svoju djecu, ako to već nisu, moraju s 13,14 godina, milom ili silom dovesti u NP. Zapravo, djeca im uopće nisu bitna, nego im je bitno da im dijete jednog dana postane sljedbenik NP-a.

– Napomena: odbacuju i KKC 1653 jer im roditeljski odgoj djece nije bitan, nego im je bitno da će im djeca jednog dana postati sljedbenici NP-a. A tada će započeti “pravi” odgoj: djecu će im odgajati katehisti, odnosno NP. Katehisti (i NP crkva) će djeci biti “odgojitelji iznad roditelja”. I ne samo odgojitelji, nego će im biti Bogovi, kao i njihovim roditeljima.

– Kad su u nekom društvu, ženama je zabranjeno govoriti. Prije nego nešto kažu, moraju pitati svog muža: “Smijem li dobiti riječ / nešto reći”. Ako im muž ne odobri, moraju šutjeti.

– Bez dopuštenja muža, smiju govoriti jedino u odjecima ili uvodima.

– Ukoliko žena ne uspije dovesti muža u NP, tad je u NP-u optuže frazom: “nisi znak (nisi kršćanka)” jer da jesi, tvoj muž bi odmah došao u NP. Da bi skinule “krivicu” (optužbe) s sebe, krivnju nastoje prebaciti na muževe. Tad počinju teškim (i neutemeljenim) riječima optuživati svoje muževe. To čine u raznim prigodama, a među tim prigodama su i odjeci. Pa se tako u njihovim odjecima čuju riječi kako je njihov muž jedan monstrum, jedno neobraćeno čudovište koje ne želi ući u NP. A one su ga, jadne, toliko puta zvale da dođe u NP, ali on je neobraćeni poganin koji to ne želi. I takve izjave sljedbenice NP-a upotrebljavaju bez obzira “ide” li im muž u RKC ili ne, vjeruje li u Boga ili ne, da li je član nekog drugog pokreta u RKC ili ne.

– Napomena: i onda neki muž jednog jutra odluči doći u NP. I tog jutra sljedbenica NP-a “postane znak (kršćanka)”. A muž se pretvori iz “neobraćenog pogana” u “obraćenog neokatekumena”. I onda, nakon 5 mjeseci, muž izađe iz NP-a, I opet sve ispočetka. Ona opet “nije znak” a on je opet “neobraćeni poganin”.

– Napomena: ako žena ne uspije dovesti muža u NP, katehisti joj mogu zabraniti dolazak u NP na neko vrijeme, dok ga ne dovede. Primjer: dvije godine ne smije dolaziti u NP, a za to vrijeme mora dovesti muža u NP. Ako joj to ne uspije, može se vratiti. Dakako, to se čini u “naprednijima fazama puta” kad su već dobro navukli svoje sljedbenike na NP. Kao ovisnike na heroin. (S jedne strane su im (u ime Boga) obećali svaka dobra koja će dobiti “na putu”. S druge strane, sve će to izgubiti (i razna zla će im se nadodati) ako napuste NP.)

– Žene koje ostanu neudane, mogu ići u neko “poslanje”. A to poslanje znači širiti NP ili pomagati u širenju NP-a gdje postoji. Ako ni to neće, mogu ići u neki (ženski) samostan. Još uvijek, neokatekumenski guru imenom Kiko, nije osnovao neokatekumenske samostane. Poznavajući Kika i NP, vjerojatno mu je cilj uvući sljedbenice NP-a u samostane kao “trojanske konje”. Tako da iznutra zaraze neokatekumenskim sjemenom samostane. Drugim riječima, ili da se sve iz samostana preobrate na neokatekumenizam ili da budu uništene. To im je i sveopći cilj: ili ćeš postati sljedbenik NP-a ili ćeš biti uništen (samouništiti ćeš se).

Kiko u Puli 2007.  http://www.paxtibi.net/?page_id=11

“Svi se razvode, svi se uništavaju.”

“To je zanimljiva stvar jer su sva braća ove zajednice bili sveučilištarci, a njihovi kolege sa sveučilišta su svi danas rastavljeni, razvedeni. Jedini koji su još danas u braku i sa više od sedmero djece su oni koji su na Putu.”

„Ja sam jedina u razredu, u školi, koja ima roditelje koji su zajedno. Svi su rastavljeni. Jedina sam.“ Napomena: riječi djeteta, sljedbenika NP-a, i čiji su roditelji sljedbenici NP-a.

“Nemoguće je spasiti Europu, spasiti obitelj, mlade, bez novog klera. Ne znate koliko se mladih ubija, koji čekaju da im idemo pomoći.” Napomena: novi kler su svećenici, sljedbenici NP-a iz sjemeništa NP-a. Ostali svećenici, trebaju ili izumrijeti ili se preobratiti na neokatekumenizam, odnosno postati sljedbenici NP-a.

Osoba potpisana s iskustvo u replici 12 u postu http://www.paxtibi.net/?p=2139 “Neokatekumenske djevojke kao ‘cipli’ koji mame Kineze u Kikovu mrežu”.

JEDINI JA IDEM NA “EUHARISTIJU”, A NITKO OD NJIH NE IDE NA “MISU” OD KRIZME!!!!

ONI SVI IDU U DISKO SUBOTOM, PUŠE TRAVU, OPIJAJU SE; BUDE SE U NEDELJU UJUTRO MRTVI!!!!

JEDNINI JA POKUŠAVAM ŽIVITI KRŠĆANSKI, ALI NJIMA TO NIJE DANO, A MENI JE BOG DAO TU MILOST!!!!!

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

82 thoughts on “Žena, majka, muž i brak u neokatekumena

  • December 17, 2012 at 2:52 pm
    Permalink

    vvvvvv: “Ja se ne protivim ljudima koji su na Putu jer znam da su zavedeni. ”

    – Ali tko ih je zaveo??? Katolička Crkva???

    Jer ja svoje mišljenje o NP temeljim na onome što kaže Crkva. ILI sam u pravu ILI me je Crkva obmanula i “zavela”.

    (logiku nam je Gog dao)

  • December 17, 2012 at 2:53 pm
    Permalink

    *Bog

  • December 17, 2012 at 3:04 pm
    Permalink

    A MOJI LJUDI, NEMATE ŽIVOT.
    MOLITE UMJESTO DA TROŠITE VRIJEME NA PISANJE ONIH KOMENATRA!!!!!!
    PO TOM PITANJU PEHAR BI BIO SVETAC JER ZA JEDAN KOMENTAR IZGUBI CIJELI DAN!!!!!!!!!! A DA JE MOLI ZA TO VRIJEME POSTAO BI SVETAC!!!!!!!!

  • December 17, 2012 at 3:40 pm
    Permalink

    Halo “ben” uključi mozak,zar ne vidiš da”nada”zna i koje su stranice u SMJERNICAMA…Kakva je to onda tajna?
    Da nije nada sestra od Jamesa Bonda?

    Zašto shvaćaš Kikovu kerigmu na sumanuti način?
    Zar je teško shvatiti što je pjesnik mislio pod Isus jadnik?
    Kako ti zvuči sluga Jahvin kod Izaije?

    Nađi nešto bolje…..

  • December 17, 2012 at 3:49 pm
    Permalink

    Brate “mario ” Put je stvarnost i donosi pblodove i koliko ja znam Vatikan ga nije zabranio…pa prema tome u čemu je problem? Uzmi statut koji odobren,makar i privremeno,pa čitaj o Misi.
    Puno riječi ,a za ništa.

    Vedrine malo ljudi moji,što je krivo ispravit će se i to je sve….

  • December 17, 2012 at 5:01 pm
    Permalink

    Hahah pa možete li vi bit normalni uopće?

    Nevjerojatno što je sve ovdje nadrobljeno, od liturgije, SMJERNICA KOJE SE PRIZNATE OD PAPE I ZOVU SE KATEHETSKI DIREKTORIJ,klanjanja, nepoštivanje Euharistije….pa jel vi znati da mladi NKP mole krunice za misio ad gentes svaki dan pred presvetim???? svaki dan ejjj!! mase mladih!!! i onda neko napiše da nema klanjanja molitve itd…haha nevjerojatno…a procesije, pa uvijek je neokatekumeni vode, a pričest pod obje prilike jedino nkp itd….jel to sve znak nepoštivanja?

    ma nemam pojma koje sulude ideje vi imate, vadite iz konteksta kikove govore, citate zapravo, nevjerojatno…svi vi koji želite otkriti taj KATEHETSKI DIREKTORIJ idite na kateheze i slušajte te famozne hereze koje, ruku na srce, uvijek vodi župnik vaše župe….nevjerojatno…kako možete ići uopće na misu kod svog župnika ako on vodi NKP u svojoj župi? kako se možete pričestiti uz takav sud u sebi?

    Sramota, sramota da se ovako napada Put. Pa jel vi znate da je kroz zadnjih 15 iz pulskog sjemeništa REDEMPTORIS MATER formirano preko 50 svećenika za NOVU EVANGELIZACIJU, otvoreni su misio ad gentes u Srbiji, Ljubljani, Sarajevu, Kumanovu, itd sa brojnim obiteljima u poslanju, otvorena je Crkva u tim mjestima di nema ničega!!! A da ne govorimo za Amerike, za Aziju, …ma kako vas nije sram govoriti uopće protiv Puta, u preko 100 zemalja na svijetu je prisutan…pa jel bi papa bio toliko naivan da sve to dopušta da je to krivo??? Pa je on priznao put zato jer ga je kiko podmitio? pa nije vatikan hrvatska da tako stvari funkcioniraju.

    Pomirite se s time da vaša piskaranja neće promjeniti ništa, i dalje će se katehizirati, rađati zajednice, nova evangelizacija je tek počela uzimati maha, vidimo se za 10-20 godina tek hehe

  • December 17, 2012 at 8:45 pm
    Permalink

    Gadno!
    Žaomi je da je tako kako je,,ako je ovo istina!
    Jer sam mislio da su OK!I iako nekatolik,zahvaljivao sam Bogu da u KC ima još jedan dobar pokret,,vođen Duhom Božjim!Sad vidim da je to ,,farsa!Duhovna oholost,taj neki elitizam,spada u teže grijehe!Ispada potome da nebi netko od Neokatekumena smio oženiti Katolkinju koju kao duhovni vođa i svećenik vodi jedan Zvjezdan Linić!Koliko različitoje tood TZ-a npr!

  • December 17, 2012 at 8:48 pm
    Permalink

    mislim da bi onda bilo puno jednostavnije da su istupili iz katoličke crkve i pridružili se adventistima sedmoga dana.

  • December 17, 2012 at 9:43 pm
    Permalink

    karakteristike sekte i kulta:

    * osobni kult vođe
    * skrivena ali rigidna hijerarhija
    * vrlo efikasan sustav interne komunikacije
    * tajna učenja koja se pripadnicima otkrivaju u koracima
    * razvijene aktivnosti regrutiranja novih članova
    * indoktrinacija članova

  • December 17, 2012 at 11:08 pm
    Permalink

    “Ustat će lažni proroci…”

    Došao baja napravit show u našu Hrvatsku i objasniti nam kako mi nemamo pojma i kako živimo već 1300 godina u krivovjerju

    Govor u Puli 2007.

  • December 17, 2012 at 11:10 pm
    Permalink

    Kiko i kikosi kreću u osvajanje Kine i evangelizaciju Filipina koji broje 66 mil. katolika.
    Ma zamisli, tih 66 mil. su nevjernici, sebičnjaci, krivovjerci……

  • December 17, 2012 at 11:21 pm
    Permalink

    Za ovo sa sjemeništima i bogoslovima možeš gledati i drugačije, možda je to sve plod kao što je Ante rekao onih silnih novaca. Jer kada imaš novce, sve ide daleko lakše, a desetina plače dobro dođe od tolike mase. Ali nebitno je to sad.
    Drugo, i protestanti kada su se odvojili ili kada su osnivali svoju crkvu, su imali i više sjemeništa i bogoslova, trebala bi ti i ta informacija nešto značiti! Oni su protestirali kao i kiko! Samo svatko na svoj način. A i brojka kojom se volite razbacivati, možda je papi bila i ucjena, Jer da je sve priznao ne bi moralo nad vama visjeti još tolike kongregacije!
    Imamo i mi ovdje kineza koliko oš. Tako da vidim da i ne treba neka velika stvar za prebacivati se s jednog kraja svijeta na drugi! Ali mogu reči i da vjerujem da ima jako dobrih ljudi u tom putu, to ne osporavam. Možeš onda pobrojat i sve svece koji nisu izašli iz neokatakumenskog puta kojih je na tisuće!! Ili je možda ovdje veće umječe imati više djece a biti bez posla i raditi kod privatnika, a odlučiti se za još koje dijete, vjerovao ili ne, nisu takvi u neosima!! Da ne govrim da se radi i o par carskih rezova.

  • December 17, 2012 at 11:25 pm
    Permalink

    Vjeruj mi i ja bih volio da se o ovome priča jer dosta misli mi pobjegne dok napišem rečenicu, pa mi ostaje samo ono čega se sjetim u moru misli i slova!
    Da to su uglazbljeni psalmi, ali koje je kiko uglazbio, ili slike koje je kiko nacrtao, čudno da među tolikim milijunima neosa po svijetu nema niti jedan vjernik koji se bavi slikarstvom, skladanjem muzike ili sviranjem instrumenta na svoj jezik, ili da otpjeva psalam na svom jeziku sa nekim drugim instrumentu. Dakle liturgija se može mijenjati, ali ne i skladba!
    To što kažeš da on nije Benedikt 16, niti nema dubinu teologa, me najviše i čudi, jer je išao mijenjati dan za Misu, i još dosta toga što se tiće Mise i Liturgije, pa me zanima da ga možda ne puca malo veća doza oholosti!
    Jer kao što vidiš da me muči pravopis, pa bi bilo smiješno da poćnem pisati Hrvatski pravopis za srednje škole ili gimnaziju.
    Prvo misto za Papu, da, kad pogledam ono pričešćivnje pred papom ne mogu da se ne zamislim, da li vidim dobro ovo što si napisao.

    Dakle da zaključim, mene ne smata neokatakumenski put, ali me smeta to uvođenje “novotarija”, jer mijenjanje liturgije doista nema potrebe, pogotovo da to radi netko teološki daleko manji od samog našeg pape koji je jedan od največih teologa u povijesti crkve. Nadam se da me razumiješ!
    Pogotovo što svako malo čujem, o ponašanju neosa prema”običnim” vjernicima!
    Hvala!

    _________________
    Ako je pisac tako oprezan da nikada ne napiše nešto što se može kritizirati,nikada neće napisati ništa što se može čitati.Ako želite pomoći drugim ljudima,morate se odlučiti napisati nešto što će neki osuditi.
    THOMAS MERTON

  • December 17, 2012 at 11:34 pm
    Permalink

    A po ćemu se to naviše približilo prvim krščanima? Po liturgiji?
    Dakle sam papa niti kao papa, niti kao teolog ne zna bolje od Kika ili koga već, što je to toliko falilo liturgiji, da se ona mora mijenjati, pogotovi kad a znamo da je svaka čestica hostije Tijelo Kristovo!!
    Zar treba glumiti prve kršćane? Ako i treba ne znam zašto se dira u samu liturgiju, i to bez ikakvog razloga i u totalnoj suprotnosti kako nalaže največi teolog i sam papa! E, to mi nije jasno!!

  • December 17, 2012 at 11:57 pm
    Permalink

    karakteristike obmanjenih:

    *vjeruju svemu što piše na internetu, pogotovo nekim likovima koji pod krinkom katoličanstva vrijeđaju pokret priznat od Vatikana
    *nikad nisi bili na katehezama a govore da su “hereze”
    *nikad nisu vidjeli kako izgleda Euharistija koju imaju neokatekumeni, a govore o nepoštivanju iste
    *nikad nisu vidjeli procesije, klanjanja, molitve, navještanja neokatekumena iako ih se vidi na svakom koraku
    *nikad nisu prihvatili nauk katoličke Crkve i njenu hijerarhiju, dakle papu koji je nepogrešiv(ako ideš protiv nečega što je on odobrio onda znači da ga ne poštuješ)
    *laganje, varanje, diskriminacija, nepoštivanje neokatekumena zbog lažnih priča da su gori od terorista i krivi za sve probleme u društvu( valjda jer se osjećaju prozvanima od istih koje napadaju zbog tko zna kojih razloga…možda ljubomora?)
    *vađenje priča iz konteksta, takvim načinom bi mogao najbolje historiografsko djelo učiniti smješnim
    *itd….
    * neka nam je svima Bog na pomoći, jer ovo je već previše! Trebamo se svi skupa obratiti jer smo jadni ovim načinom izražavanja i komunikacijom.

  • December 18, 2012 at 2:52 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    “Heb 13,8 Isus Krist jučer i danas isti je – i uvijeke. 9Ne dajte se zanijeti različitim tuđim naucima!”

    “Mt 24,24 Ustat će, doista, lažni kristi i lažni proroci i iznijeti znamenja velika i čudesa da, bude li moguće, zavedu i izabrane.”

    Odgovor na replike potpisane s Ultravox plus LOGIKA

    (Oni koji ne znaju / ne razumiju o čemu se radi u slijedećem tekstu, imate objašnjenje u replici 13. Pažljivo pročitajte. Stvar je toliko uvrnuta, da možda ni nakon nekoliko čitanja, ne shvatite o čemu se radi.)

    Ultravox, pozivam te, da u skladu s naukom NP-a, zatražiš oprost od svih koje si sudio, i to riječima: “Tražim oprost od svih koje sam sudio”. Sudove me moraš navoditi, jer si ih već naveo. Da te podsjetim koje si sudove izrekao:

    U Hrvatskoj mladi u većini napuštaju vjeru. Mladi prvo idu u zadnje redove, pa oko izlaznih vrata, pa izvan crkve i na kraju u kafićima. Ljudi su uglavnom dezorjentirani i neznaju u što vjeruju. Roditelji su zakazali u prenošenju vjere. Mnogi svećenici govore loše o pokretima. Mnogi svećenici misle da su pokreti konkurencija njihovom župnom radu. Neki vjeroučitelji više vode računa tko su čija djeca, nego o samom vjeronauku. Katolici ne mare za Crkvu i ne idu na Misu. Katolici se opijaju. Katolici se drogiraju. Katolici na sakramente gledaju kao nekakve običaje bez smisla. Katolici su molitvu zamijenili pornografijom. Katolici olajavaju po internetu, ne mole se, ne trude se slijediti Krista. Oni koji pišu da su katehisti kriminalci odgovorni za recesiju u Europi, a možda i šire. Oni koji ne rade na sebi i ne ljube druge pa i neprijatelje. Oni koji Božju Riječ ne slušaju sa još većom ljubavlju. Oni koji ne ljube. Oni koji nisu dobri i pravi Katolici od krštenja, koji su posustali u vjeri i samim tim nisu bogomdani ljudi. Oni koji se ne daju Crkvi i koji nisu uzor svim ljudima svijeta. Oni koji drobe gluposti. Oni koji su face. Svakakve Pape. Bogoslov i svećenici koji su otišli sa nekom ženom i pogazili svoj poziv. Oni koji umišljaju da su u nekom drugom pokretu gdje raste njihova duhovnost do neslućenih razmjera.

    Ponavljam, po nauku NP-a, zatraži oprost od svih navedenih koje si sudio tim sudovima, riječima: “Tražim oprost od svih koje sam sudio”. Ako to ne želiš, objasni zašto imate jedne međusobne kriterije (nauk) u NP-u, a druge kriterije (nauk) prema onima koji nisu sljedbenici NP-a.

    Napisao si da stvari ovako idu: “Prvo svi oni koji traže trun u oku brata svoga, moraju provjeriti što imaju u svom oku, a oni koji sude, neka znaju da će im se istom mjerom suditi…” Vjerojatno si mislio na sebe, zar ne? Jer ti si onaj koji je i prvi, i onaj koji traži trun u oku brata svog, i onaj koji sudiš. Ako ti nije jasno, pročitaj ponovo sve prethodno opisane sudove, prethodno opisane trunove u oku brata svog.

    Poznavajući stanje prosječnog sljedbenika NP-a, mogu reći da ti neće biti jasno. A neće ti biti jasno, jer je prosječan sljedbenik NP-a, slijep a i opsjednut. U takvom stanju, ne može mu biti mnogo toga jasno. Pozivam sve koji to žele, da pročitaju zadnjih par postova na paxtibi.net i replike na te postove od strane sljedbenika NP-a. Mislim da će te i vi doći do zaključka kako se radi o sljepoći i opsjednutosti sljedbenika NP-a.

    Pozivam i LOGIKU da zatraži oprost od drugih jer ih je sudio. U NP-u se ne možeš “vaditi” s riječima “Iznosim činjenice, to nisu sudovi”. Znači, ne možeš reći, na primjer: Sudim NN jer mi je rekao da sam budala, a neću zatražiti oprost od njega jer ga ne sudim nego je to činjenica. U NP-u to ne ide tako. Nego, postupi ti kako to ide u NP-u, reci sudove (koje si već iznio u prethodnim replikama, pa ne moraš opet) i reci: “Tražim oprost od svih koje sam sudio” (što izbjegavaš učiniti). Pozivam i tebe, ako to ne želiš učiniti, da nam objasniš zašto imate jedne međusobne kriterije (nauk) u NP-u, a druge kriterije (nauk) prema onima koji nisu sljedbenici NP-a. Znači, jedna te ista stvar je u NP-u sud za koji moraš zatražiti oprost, a van NP-a je ta ista stvar činjenica radi koje ne moraš zatražiti oprost.

    Sljepoća i opsjednutost.

    Mt 8,16 A uvečer mu doniješe mnoge opsjednute. On izagna duhove riječju i sve bolesnike ozdravi – 17da se ispuni što je rečeno po Izaiji proroku: On slabosti naše uze i boli ponese.

  • December 18, 2012 at 2:54 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    “Heb 13,8 Isus Krist jučer i danas isti je – i uvijeke. 9Ne dajte se zanijeti različitim tuđim naucima!”

    “Mt 24,24 Ustat će, doista, lažni kristi i lažni proroci i iznijeti znamenja velika i čudesa da, bude li moguće, zavedu i izabrane.”

    Odgovor na repliku 46 potpisanu s LOGIKA

    … Velika je radost čovjeku, upoznati svoga Stvoritelja. Po tome se razlikujemo od zvjeradi i ostalih životinja, jer znamo da imamo svoga Stvoritelja, dok one toga ne znaju”…

    Iz KATEHEZA PAPE BENEDIKTA XVI. NA OPĆOJ AUDIJENCIJI, Srijeda, 11. siječnja 2006.

  • December 18, 2012 at 8:32 am
    Permalink

    Hereze

    ENRICO ZOFFOLI

    (VELEČASNI OTAC ENRICO ZOFFOLI JE SVEĆENIK IZ REDA PASIONISTA)

    NEOKATEKUMENI

    TKO SU ONI

    ŠTO JE NJIHOV “CREDO”

    ŠTO BISMO TREBALI MISLITI O NJIMA

    „Duh izričito govori da će u posljednja vremena neki otpasti od vjere i prikloniti se prijevarnim duhovima i zloduhovskim naucima. A sve to pod utjecajem himbe lažljivaca otupjele savjesti…” (1 Tim 4, 1-2).

    “Zaklinjem te pred Bogom i Kristom Isusom, koji će suditi žive i mrtve, zaklinjem te pojavkom njegovim i kraljevstvom njegovim: propovijedaj Riječ, uporan budi – bilo to zgodno ili nezgodno – uvjeravaj, prijeti, zapovijedaj sa svom strpljivošću i poukom. Jer doći će vrijeme kad ljudi neće podnositi zdrava nauka nego će sebi po vlastitim požudama nagomilavati učitelje kako im godi ušima; od istine će uho odvraćati, a bajkama se priklanjati. Ti, naprotiv, budi trijezan u svemu, zlopati se, djelo izvrši blagovjesničko, služenje svoje posve ispuni!”(2 Tim 4, 1-5).

    I – TKO SU ONI

    – Oni su vjernici koji žele suvremeno društvo vratiti natrag kršćanstvu, slijedeći Put vjere usmjeren k ponovnom otkrivanju značenja i vrijednosti krštenja.

    – Iako ne formiraju vjerske institucije niti imaju Pravila, Neokatekumenat se ostvaruje u formiranju osobito aktivnih «zajednica» u župama mnogih katoličkih biskupija u svijetu.

    – Neporeciva je iskrenost i žar mnogih među njima, od kojih su neki obraćenici od grješnog k uzornom kršćanskom životu.

    – Mudar je ideal puta koji, u svijetlu boljeg razumijevanja krštenja, stimulira življenje temeljne istine kršćanstva, sudjelovanje u smrti i uskrsnuću Kristovu.

    – To duguje (s obzirom na svoju organizaciju) Kiko-u Arguello-u, koji je obnovio motiv vjere i metodu življenja izvedenu iz milenijske tradicije Pavlovske duhovnosti dobro poznatu svim svetcima i religioznim institucijama u prošlosti.

    – Ovo objašnjava potporu koju Neokatekumenski pokret uživa kod hijerarhije, za razliku od onih koji su upoznali doktrinarne pretpostavke puta, te izražavaju svoje nepovjerenje, sumnju ili ga otvoreno optužuju za herezu.

    – Takvo protivljenje ne tiče se onih vjernih koji, u dobroj vjeri, podupiru ovu inicijativu i pripisuju joj svoje vlastito pokajanje. Ne nedostaje mnogih, koji su na putu bili šokirani bolnim iskustvom nekih način mišljenja i djelovanja koji se prakticiraju u Pokretu, a koji su nespojivi s njihovim uvjerenjima koja su stekli u svom kršćanskom odgoju, u svojim obiteljima ili župnim zajednicama.

    – Takva iskustva (koja su nam povjerili) nagnala su nas da pomno istražimo «kateheze» koje se pripisuju Kiko-u, a koje su pažljivo snimljene, transkribirane i priređene (najljubomornije čuvane) kao formativni tekst za katehiste, koji su jedini učitelji i osobe odgovorne za put.

    – Rezultati našeg kritičkog ispitivanja potvrdili su istinitost gore spomenutih optužbi, koje se prije svega odnose na Kiko-a, katehiste i sve one koji dijele i propagiraju grješke sadržane u katehezama.

    – Velika većina neokatekumena, čini se, nisu svjesni ovih grješaka, te izvlače iz puta samo dobra pročišćena od šljama očitih i ozbiljnih dogmatskih zastranjenja.

    – To, međutim, ne otklanja obvezu informiranja javnosti kako bi se spriječilo daljnje širenje hereze i mentaliteta koji neprimjetno zavodi jednostavne i neupućene ljude da ih prihvate.

    II – NAVODNE DOKTRINARNE GRJEŠKE

    Identificirali smo te pogrješke u gore navedenom tipkanom tekstu koji je rezerviran za katehiste i držan pod velom tajne ne samo za javnosti nego i za ljude vjerne putu.

    One se tiču ideja koje ne dijele mnogi neokatekumeni i čini se, prije svega, da ih mnogi ignoriraju zato što nemaju teološkog obrazovanja niti potrebne kompetencije, te nisu u poziciji prosuđivati njihovu pravovjernost.

    Optužba za herezu tiče se doktrinarnih postavki, ne osoba, koje još uvijek smatramo vrijednima poštovanja i koje su inspirirane dobrim namjerama.

    1. – Grijeh: čovjek ne može izbjeći činiti grijeh, kao što ne može učiniti dobro niti išta zaslužiti (merit);

    – obraćenje je moguće samo kao priznanje vlastite moralne bijede, ne kao odlučna želja za popravljanjem vlastitih pogrješaka koje ostvaruje svetost.

    – grijeh ne može vrijeđati Boga, te čovjek nema dužnosti okajati ga dajući zadovoljštinu koju zahtijeva pravda.

    2. Otkupljenje: Isus nam nije donio otkupljenje oslobađajući čovjeka njegovih pogrješaka i pomirujući ga s Bogom;

    – muka i smrti Kristova nisu zapravo žrtva ponuđena Ocu kao lijek protiv naših grijeha u namjeri čovjekovog otkupljenja.

    – Isus je spasio svijet po svom uskrsnuću: da bismo uživali plodove tog djela, dovoljno je priznati se grješnikom i vjerovati u snagu uskrslog Krista.

    3. Crkva nije utemeljena od Krista kao njegov jedini ovčinjak: moguće je također spasiti se slijedeći druge religije;

    – Crkva nije juridička niti hijerarhijska zajednica, već duhovna i karizmatska;

    – u njoj nema svećeništva koje proizlazi iz sakramenta Svetog Reda – već je dovoljno imati krštenje koje, utjelovljujući sve vjernike u Kristu, čini ih sudionicima njegova svećeničkog dostojanstva.

    4. Misa nije «žrtva»: Crkva, na oltaru, ne prinosi Bogu nikakvu žrtvu;

    – umjesto oltara, samo je stol, koji u euharistiji dopušta svečana slavlja među braćom ujedinjenom istom vjerom u uskrsnuće;

    – posvećeni kruh i vino samo su simboli prisutnosti uskrslog Krista koji ujedinjuje prisutne komunicirajući im svoga duha, čineći ih tako sudionicima pobjede nad smrću;

    – Misu, tako shvaćenu, ne slavi svećenik, nego okupljena zajednica od koje «izvire Euharistija.»

    5. Euharistijsko štovanje nema nikakvog značenja, ono negira istinsku, stvarnu i substancijalnu prisutnost Krista pod sakramentalnim prilikama. Čini vjere kao što je klečanje pred tabernakulom, česta pričest, sati adoracije, blagoslovi, procesije, euharistijski kongresi, itd. nemaju nikakva opravdanja.

    6. Ispovijed je reducirana na sakramenat krštenja; njihovo razlikovanje ne nalazimo u prvoj Crkvi.

    – Crkva «nosi i vodi prema obraćenju». «Nije važno odrješenje» koje daje svećenik, zato što se bita vrijednosti ispovijedi nalazi u zajednici i njezinoj eklezijalnoj naravi;

    – u «prijelazima» i «skrutinijima» čovjek priznaje svoje grijehe javno, uključujući i teške grijehe, kao što još uvijek može biti slučaj tijekom «redditio».

    7. Kršćanski život kao voljni napor samodiscipliniranja. Stoga je vježbanje i napredovanje u vrlinama samo iluzija;

    – svatko ostaje iznutra grješnik (intrinsically a sinner), nesposoban postići istinsku pravdu kao savršenstvo ljubavi prema Bogu i stvorenjima;

    – s druge strane, Isus se ne predstavlja svima kao «model» koji treba nasljedovati;

    – On je zapovjedio da moramo stvarno mrziti svoje roditelje, braću, rođake itd., a ne samo biti spremni, ako je potrebno, ostaviti ih da bismo slijedili Krista.

    – da bismo slijedili Krista, moramo prodati svoja dobra; ali kad je to odreknuće od dobara jednom učinjeno, dopušteno je postizati druga dobra i uživati svu ugodnost života. «Siromaštvo» – kako ga sv. Franjo shvaća – inspirirano je «prirodnom religioznošću», te su ga pogani, također prakticirali: to nije kršćanska vrijednost;

    – Isus koji je za nas patio, učinio je našu patnju suvišnom, stoga strogoća asketizma, polagano mučeništvo Svetaca i religiozni život sam, uključujući efektivno prakticiranje evanđeoskih savjeta je neopravdano.

    – Milosrdni Bog koji sve oprašta nudi svima slobodno vječno spasenje. Pakao ne bi trebao postojati, niti bi trebalo govoriti o Čistilištu, niti o molitvama i oprostima za pokojnike.

    8. Povijest istinske Crkve koju je Krist ustanovio završava s Pax Constantinia te se nastavlja u dvadesetom stoljeću s Drugim Vatikanskim Saborom. U međuvremenu ona ostaje zamrznuta oko 1600 godina.

    – u ovom dugom intervalu, vršenje trostruke vlasti hijerarhijske Crkve (naučavanje, posvećivanje i vodstvo) je krivo, nelegitimno…; a osobito Tridentski sabor je odgovoran za paralizu Crkve, jer odlučno formulira istine vjere, liturgijske obrede, disciplinske norme…,

    – tumačenje Riječi Božje nije rezervirano za hijerarhiju, svi vjernici mogu tumačiti: «Biblija se tumači samom sobom». Sloboda istraživanja u egzegezi isključuje crkveno Učiteljstvo, tradiciju starih i teološka naučavanja.

    III- KOMENTARI

    – Sveta Stolica nikad nije kanonski odobrila Neokatekumenski pokret, iako je Ivan Pavao II pisao privatna pisma hvale i ohrabrenja Mons. J. P. Cordes-u. Takva Papina pisma temelje se na dokumentaciji o nekim pozitivnim rezultatima puta koji su mu prezentirani. «Intencija Svetoga Oca – kako čitamo u noti objavljenoj u Acta Apostolicae Sedis – u priznavanju Neokatekumenskog puta kao valjanog itinerarija katoličke formacije, nije da dade obvezujuće upute lokalnim ordinarijima, već jednostavno poticaj da pomno razmotre Neokatekumenske zajednice, ostavljajući njihovoj prosudbi da djeluju prema pastoralnim potrebama pojedine biskupije.»

    – Imamo čvrst razlog vjerovati da Papa nije obaviješten o pogrješkama koje se nalaze u Kikovim katehezama…; ili drukčije, intervenirajući, on je u strahu da ne bi duhovno naštetio mnogim vjernicima koji su u dobroj vjeri na putu.

    – Podudarne točke Kikova nučavanja i protestantske teologije su brojne i teške, u antitezi sa učenjem Tridentskog koncila i prethodne jednodušne katoličke tradicije.

    – Doktrina puta, pojedine liturgijske prakse, zakon tajnosti i gruba disciplina nametnuta vjernicima podupiru optužbe da Neokatekumeni smatraju svoju vlastitu Crkvu paralelnom i čak superiornom Katoličkoj Crkvi, prouzročujući malodušje, rasprave i otvorene konflikte koji su jako dobro poznati osobito biskupima i župnicima.

    – Prozelitizam i zastrašivanje koje provode katehisti da vjernici ne bi napustili put doveli su do pogrešne pretpostavke da je on jedini put spasenja.

    – Spektakularne ceremonije, entuzijazam koje se stvara kroz štampu, radio i televiziju, te potpora koju dobivaju od klera itd., proizvodi krivo vjerovanje da u Katoličkoj Crkvi ne postoje druge hvalevrijedne institucije, inicijative, oblici i metode života i apostolata koje brane vjeru i propagiraju evanđeosku poruku.

    – Svećeništvo «prezbitera», stavljeno na isti nivo s «vjernicima koju su samo kršteni», katehisti (u praksi) pripisuju sebi autoritet jednak ili veći od članova hijerarhije tako razbijajući strukturu Katoličke Crkve.

    – Praksa javnog ispovijedanja teških grijeha, ne samo što je protivna naravnom osjećaju decentnosti i pravu svakog da sačuva vlastitu reputaciju, provocira zle osjećaje i svađe, razbijajući obitelji i bacajući župne zajednice u zbunjenost.

    – Autoritet koji katehisti sebi pripisuju u pisanju biblijskih komentara i oblikovanju savjesti proizvodi pravu klimu terora, uništava već krhke osobnosti nekih vjernika i izaziva reakciju u kojoj neki kao rezultat navedenog odbacuju vjeru.

    – Obveza prodavanja vlastitih dobara i plaćanje desetine dovodi do akumulacije ogromnih novčanih sredstava kojima nekontrolirano upravljaju katehisti na način kako se to ne čini niti u jednom razumno organiziranom društvu.

    – Shvaćanje da čovjek ne može činiti dobro i da nije moguće izbjegavati zlo znači negaciju ljudske slobode i otkupiteljske snage Milosti, čineći tako pravo «obraćenje» nemogućim i čineći svako ponašanje moralnim.

    – Ako u obraćenju grešnika milost ne obnavlja dušu, tako da je radikalno transformira čineći je sudionicom Božje naravi i života, nejasno je u kom je smislu Najsvetija Djevica Marija proglašena od Univerzalne Crkve kao ona koja je «puna milosti». Kakvog bi to štovanja ona bila vrijedna ako, ona iznad svih, nije bila uzdignuta na najveći stupanj prijateljstva s Bogom, tako da je bila kadra postati «MAJKOM» Božjom, rađajući Krista? Herze neokatekumenskog puta/Zoffoli

  • December 18, 2012 at 9:19 am
    Permalink

    Halo “slos”!!!

    Bio sam kod Linića više puta iako sam na Putu.
    Ne samo kod njega…I tako i druga braća iz zajednice.
    Crkva u sebi sadrži neizmjerno duhovno bogatstvo.Naravno,pošto je moje izabranje Put da najviše razvijam sebe kao osobu kroz ovu stvarnost Katoličke Crkve.
    Što se tiče ženidbe unutar Puta i Crkve,pa narvno da je bolje živjeti sa istomišljenikom u braku,nego sa nekim drugog svjetonazora…

    Što misliš zašto se ljudi rastavljaju i to sve više?

  • December 18, 2012 at 12:28 pm
    Permalink

    Za PEHARA(i ostale):
    1.Da li mladi napuštaju svoju vjeru poslije krizme i u kom postotku?
    2.Da li kako postaju stariji prelaze bliže izlaznim vratima na Misi?
    3.Koliko ima krizmanih ljudi u Hrvatskoj koji su nedjeljom na Misi,a kliko ih nije ni primirisalo u Crkvu?
    4.Koliko Hrvata Katoliko prenosi vjeru i znaju li uopće u što vjeruje Katolička Crkva?
    5.Koliko svećenika uopće radi sa pokretima bilo koje vrste?
    6.Koliko se Katolika opija u životu?
    7.Koliko se Katolika drogira u životu?
    8.Koliko živi čistoću prije braka?
    9.Koliko se crkvenih brakova rastavilo po općinama?
    10.Koliko mladih,a ih starih konzumira pornografiju?
    11.Koliko Katolika olajava druge samo što je netko drukčiji?
    12.Koliko…..?????

    Koja od ovih stavki se ne odnosi na Katolike,bili u zajednici ili ne…

    Da li kužite da je ovo stanje danas,a sutra će biti i gore.Pogotovo ako ljudi vide da se troši energija u Crkvi na međusobno optuživanje.

    Papa je posebno ove godine pozvao na NOVU EVANGELIZACIJU.Put je u tome prepoznao svoje poslanje od početka,kao i svi pokreti kroz povijest.Svatko prema svojoj karizmi…

    Vrijeme je da se i “PAX TIBI” trgne i da svoj doprinos NOVOJ EVANGELIZACIJI i prekine ovu antikatoličku ludost.

  • December 18, 2012 at 12:31 pm
    Permalink

    Vrijeme je da netko reče istinu:ENRICO ZOFFOLI nema blage veze sa vezom.
    Pokoj mu duši.

  • December 18, 2012 at 12:45 pm
    Permalink

    Dragi Nino,
    PAPA IVAN PAVAO II I BENEDIKT XVI

    (VRHOVNI POGLAVARI KATOLIČKE CRKVE ZADNJIH 35 GODINA)

    NEOKATEKUMENI

    TKO SU ONI

    ŠTO JE NJIHOV “CREDO”

    ŠTO BISMO TREBALI MISLITI O NJ

    …priznajem Neokatekumenski put kao itinerarij katoličke formacije, valjane za društvo i za današnja vremena. Stoga žarko želim, da braća u episkopatu vrednuju i pomažu – zajedno sa svojim prezbiterima – ovo djelo nove evangelizacije, kako bi se ono ostvarilo prema smjernicama predloženim od njegovih inicijatora, u duhu služenja mjesnom ordinariju i zajedništva s njime te u kontekstu jedinstva mjesne Crkve sa sveopćom Crkvom. ”

    —Ivan Pavao II., PISMO “Ogniqualvolta” 30.08.1990

    Neokatekumenski put pomaže obnovi i učvršćivanju kršćanske inicijacije u župama i biskupijama, promičući postupno i radikalno ponovno otkrivanje bogatstva krštenja, pomažući da se kuša božanski život, nebeski život koji je Gospodin započeo svojim utjelovljenjem, svojim dolaskom među nas, svojim rođenjem kao jedan od nas. Taj Božji dar svojoj Crkvi stavlja se “biskupu kao jedan od načina biskupijskog ostvarenja kršćanske inicijacije i permanentnog odgoja u vjeri. ”
    —Benedikt XVI, Audijencija 17. siječnja 2011.

  • December 18, 2012 at 4:48 pm
    Permalink

    Znate što krenula sam nedavno i ušla sam u zajednicu i iskreno mnogi svećenici su mi savjetovali da se ne upuštam u sve ovo,pa se i sama pitam koliko je ovaj pokret katolički,uglavnom nitko to baš ne odobrava osim neokatekumena,pročitala sam mnoga teška svjedočanstva što su sve ljudi prošli pa evo odustajem,naravno potražit ću si neku drugu zajednicu u KC koja nije kontroverzna,hvala svima koji su svjedočili evo na samom početku odustajem.Bog svima!

  • December 19, 2012 at 7:19 am
    Permalink

    Samo hrabro lela, Bog te ljubi!!!
    Uvijek ostani u Katoličkoj Crkvi.

  • December 20, 2012 at 8:07 am
    Permalink

    Potaknuta ovom stranicom otisla sam prije par godina poslusati ove “heretike” kako ih vi nazivate i provjeriti je li istina ovo sto se ovdje pise, iako su mi neki svecenici govorili da nije to za mene i da ce me zavesti, uzeti mi novce, oprati mi mozak, odvojiti me od zupe…… i vec znate sve sto su mi govorili. Međutim, gle cuda, nista se od toga nije dogodilo. Nasla sam jedno mjesto u zupi gdje, hvala Bogu, mogu cesce slusati Bozju rijec, ljudi su tami samo ljudi, sa svim manama i vrlinamam kao i ostali, katehisti isto tako. Za mene je najvaznije da je prisutan zupnik i da je na vaznim dogadjajima Biskup koji cuje sve sto katehisti govore. Za mene je to Katolicka crkva, zajednistvo u razlicitosti.

  • December 20, 2012 at 3:16 pm
    Permalink

    Polako mariam polako,uvidjet ćeš poslije,prije nije bilo biskupa pa se svašta događalo,biskupi su sada prisutni na tim njihovim ritualima jer su intervenirali iz vatikana.

  • December 21, 2012 at 10:40 am
    Permalink

    Dragi blue sky ne vjerujem da cu uvidjeti ista vise od ovoga sto sam uvidjela. Cekala ja i cekala i cekala nekoliko godina da se dogodi ono uzasno na sto me upozoravala ova stranica ali nista, imala i prvi i drugi prijelaz i nista nije kako se ovdje govorite. Istina je ono sto su mnogi govorili ovdje da se sve vadi iz konteksta kako bi se stvarnost prikazala kao nesto opskurno ili tajno ili tko zna kako zlosutno. Kazem svima koji su u nedoumici da nije tako. Sve je javno i katolicko i prvovjerno, a ljudi na NKP su samo ljudi sa svojim manama i vrlinama, greskama i krepostima, dobrim i losim stranama. Bogu hvala pa se u katolickoj crkvi ne prosudjuje po manama i slabostima pojedinaca jer tesko svima kakda bi to bilo tako.
    Osim toga kao i VERITAS mislim da su ona dva navoda koje on ponavlja jedina mjerodavna prosudba NKP.

  • January 30, 2014 at 4:22 pm
    Permalink

    “naime stekao sam dojam po upisima da su katehisti kriminalci odgovorni za recesiju u Europi,a možda i šire…”

    Isto kao što se ovdje uglavnom govori istina o lošim stranama na neokatekumenskom Putu , isto tako se na Putu govori istina o dobrim stranama Puta i lošim stranama svijeta.

    Ako ti imaš 20 činjenica o Putu, 10 loših i 10 dobrih. Jednoj osobi kažeš 10 dobrih a drugoj 10 loših , ti si kazao istinu oboje ljudi ali će svatko od njih stvoriti drukčiju sliku Puta.

    Iako se u obadva slučaja govori istina ne govori se potpuna istina. I slušanje samo dobrih ili samo loših stvari stvara samo dobru ili samo lošu sliku o nečem u umu onoga koji sluša.

    Ovo je jedan nesvjesni način stvaranja nepotpune a time i lažne slike o nečem. Ovaj MEHANIZAM stvaranja slike o nečem je jako prisutan na Putu i općenito na mjestima na kojima ćeš biti odbačen ili kažnjen jer govoriš nešto što se neće svidjeti nekome drugome. Nećeš to niti govoriti pa će na takvom mjestu biti prisutna samo jedna vrsta informacija, dobra ili loša i stvarati će se jedna nepotpuna percepcija.

    Put stvara lošu sliku o svijetu i dobru sliku o Putu — nesvjesno.

    Zato tvrdim da “ispiranje mozga” na Putu (nevolim koristiti tu riječ) nije namjerno nego slučajno kao posljedica psihosocijalnih mehanizama. U biti ovi psihosocijalni mehanizmi stvaraju sliku. Nevolim korisiti taj izraz “pranje mozga” nego stvaranje percepcije jer se ovo događa i drugdje u društvu u manjoj mjeri, pa i na ovoj stranici i Put po ovome nije ekskluzivan, samo dominantan.

    Da bi se stvari izbalansirale bilo bi dobro napraviti odjeljak o pozitivnim efektima Puta, naprimjer o iskustvima bivših narkomana ili ljudi pred razvodom kojima je Put pomogao.

  • February 2, 2014 at 5:54 pm
    Permalink

    “Ti si Bog. (dodiruje rame jednom bogoslovu iz Pulskog sjemeništa) To hoćete slušati. Ovaj mladić hoće ovo slušati da on je bog. Kao i ovaj tu. I budući da si ti bog, sve mora biti kako kažeš ti. Sve. Sjemenište, ljepota, djevojke, sreća, sve, sve! ”

    Znao sam bogoslova iz ove priče kojem je dotaknuo rame i čuo sam tu priču dok sam bio na Putu. Rekli su mi da je on bio u nekakvoj krizi u to vrijeme.

    Kada imaš legitimne sumnje tebe se optužuje kao da radiš nešto krivo , kao da želiš biti Bog. U ovom slučaju kao da želiš da sve bude po tvome. On sigurno nije htio da sve bude po njegovom.
    Ono malo što pojedinac traži, odgovore, konzistenciju, ono šta mu je obećano ispada da traži previše.
    Ali kada katehisti od tebe traže previše to je u redu, i ako ih ti ne poslušaš to je zato jer oni traže nemoguće i to nije zato jer si ti slabi grešnik koji nemože ništa svojim snagama nego zato jer neposlušan.

    Ako ti želiš voditi svoj život kako ti hoćeš , ti radiš nešto krivo, jer čini se nemaš pravo voditi svoj život kako ti hoćeš jer to nije tvoje pravo jer ti ne posjeduješ svoj život.

    Sa druge strane
    Ako katehist kaže da on govori u ime Gospodina to je u redu jer on ima to pravo, jer on jest Bog, koji zbog toga što je Bog ima pravo posjedovati tvoj život.

    Oni određuju šta je istina kako njima paše.

  • June 10, 2015 at 1:11 pm
    Permalink

    Žena na NP je ništa drugo doli krpa za pod – tako se svi odnose prema ženama ondje. Mora slijepo slušat muža i katehiste pa čak i djecu kad malo porastu. Nema pravo glasa i čak za riječ mora pitat smije li progovoriti. Takvo što se viđa samo u Afganistanu. Podsjeća me kad je Malala dobila metak u glavu jer je htjela pravo školovanja za djevojčice/žene.
    To pokazuje u kakvom su rangu zadrte zemlje i NP.
    Pametnom dosta!

Comments are closed.