Trčeći prema šizmi
Našao samo jutros u svom poštanskom sandučiću Kikovu “Uskrsnu najavu 2017″. Wow. Kiko nagovara svoje sljedbenike da slave Vazmeno bdijenje u svojim kućama! Najavu možete pročitati u originalu na talijanskom ovdje.
Kiko šalje te svoje najave prije Korizme i Uskrsa svake godine, a ove godine mora da se situaciju odvija loše za njega. Odmah nakon poduže rasprave o vrijednosti neokatekumenskog Vazmenoga bdijenja i govora o običaju ranih kršćana da slave u svojim kućama (str. 11-12), Kiko je imao ovo za reći:
“Papa je podsjetio da je sveta noć središte kršćanskoga života! Ovo kažem zbog toga što su mi rekli o župnicima koji neće dopustiti Bdijenje. Ako nije moguće slaviti Vazmeno bdijenje, možemo napustiti tu župu jer ne možete ostaviti braću bez Vazmenoga bdijenja.” Najava Uskrsa 2017, str. 13
On ovdje sigurno ne govori o župnim slavljima Vazmenoga bdijenja, niti se referira na agape nakon Vazmenoga bdijenja. Ne, bez sumnje, on misli na neokatekumensko Vazmeno bdijenje.
Dakle, ako su braći hoteli zabranjeni i ako se apsolutno zahtijevaju posvećeni oltari, onda “napustite te župe” i učinite to u svojim kućama! Sekta. Sekta. Sekta.
Hvaljen Isus i Marija (prijevod za neose: hvaljen kiko i neo zajednica)
Dakako da poglavica Kiko misli na svoje NeoKikoKatekumensko bdijenje. Pa, u kojoj to župi nema Uskrsnog bdijenja? Pa da i nema u nekoj župi, tada se može otići u neku drugu župu a ne praviti bdijenja u svojim kućama.
Kiko ne trči prema šizmi, on je šizma od početka. Žalosno je što je ta šizma odobrena od vrha RKC. Ali, zašto nije odobrena svima? Zašto svi na primjer ne bi imali svoje bdijenje, svoje Mise, svoja hodočašća, svoju hijerarhiju, svoje svećenike, svoju liturgiju, svoje međusobne brakove, svoje tumačenje Biblije, svoja pravila koja će proglasiti božjim zapovijedima, svoga boga (neosima je bog: neokatekumenska zajednica)… Pod tim svim mogu biti npr. od Marijine legije do župnih zborova. Da, zašto ne bi neki župni zbor imao svoju Misu napravljenu onako kako to oni žele?
A u onim župama, te u onim Biskupijama gdje je zabranjeno NeoKikoKatekumensko vazmeno bdijenje, tada će Kikovi svjedoci (neosi) učiniti nešto od sliedećeg: Ili će pristati na zajedničko župno bdijenje, ali pod uvjetom da to bdijenje bude napravljeno po njihovom NeoKikoKatekumenskom bdijenju. Ili će se pridružiti onim neo “zajednicama” u čijim župama nije zabranjeno njihovo Neo bdijenje. Ili, ako je NeoKikoKatekumensko bdijenje zabranjeno na razini Biskupije, tada će organizirano ići u neku drugu Biskupiju i tamo negdje napraviti svoje NeoKikoKatekumensko bdijenje. Dakako, pri tome će tvrditi kako to sve čine u ime boga, kako je to božja volja, kako je to njima bog providio.
Rijetko da će koji od onih Kikovih svjedoka kojima je zabranjeno njihovo neo bdijenje doći u svoju (ili susjednu) župu. Ali, ako kojim čudom i dođe, tada sigurno neće htjeti krstiti svoje dijete na tom “fuuuj župnom tradicionalnom poganskom bdijenju”. Nego, ukoliko propadnu svi pokušaji pravljenja neo bdijenja tada će odgoditi krštenje djeteta za njihovo neo bdijenje na Duhove.
Inače, neosima je zapovijeđeno od strane RKC da najmanje jednom mjesečno moraju ići nedjeljom na Misu u župu, ali toga se većina njih ne pridržava. Ali se zato neosi drže neo kiko fraze/dogme (Kikove zapovijedi koji su proglasili božjom) koja kaže: “Mrtvi ili živi ali morate dolaziti u zajednicu (u neose)” A toga će se držati i slijepo i ispranomozgovski i robotsko-robovski i opsjednuto i u strahu od ognja paklenog (crna magija) i zato što je to božja volja i zato što to bog traži od njih i zato jer će time dobiti mnoštvo božjih milosti (bijela magija) i zato jer im je um zamijenjen raznim neo frazama i zato jer će biti prevareni od đavla ako se toga ne drže i zato jer nisu u slobodi nego u teškom neo ropstvu i zato jer mrze RKC i zato jer misle da su bolji od svih drugih i zato jer su ih uvjerili kako su oni nova evangelizacija pa će uskoro svi krenuti njihovim stopama (to jest ući u neose i postati neosi) i zato jer su u vlasti neo zloduha i zato jer misle kako su samo oni raj a da je sve ostalo pakao i zato jer su izmanipulirani i zato jer su postali ovisnici o neo zajednici i zato što su postali neo fanatici i zato što za njih ne postoji ništa drugo osim katehista (starješina ) i neo zajednice.
“Marxisti nastupaju”… tako bi se mogla nazvati sapunica o modernoj Katolickoj Crkvi i njezinim brojnim “malim zajednicama” i “duhovnim pokretima” nastalim u 20. stoljecu.
Iako je Kiko u tom smislu pravi “biser” koji ce se uskoro “fino brusiti” na jednom federalnom sudu u SAD-u, ovih dana mu “Papinih devet” predstavljaju pravu konkurenciju. Naime, posljednji intervju s kardinalom Oscarom Rodriguezom Maradiaga pravo je “razotkrivanje ekipe”, koja se prema Trojedinom Bogu odnosi kao prema osobnom podaniku, a svoje bolesnoce guraju pod plodove djelovanja nadahnutog Duhom Svetim (http://www.onepeterfive.com/top-papal-adviser-insults-the-four-dubia-cardinals/).
Nemaju takvi, nazalost, nikakvog doticaja sa svetoscu i poticajima Duha Svetoga jer stogod u ime Crkve rekli i ucinili, ne izgledaju vjerodostojno jer ustvari ne vjeruju u Trojedinog Boga i nisu autenticni Katolici. Kako je Gospodin rekao: “Ja sam pastir dobri i poznajem svoje ovce, i mene poznaju moje” (Ivan 10, 14).
Promatrajuci rijeci i djela vatikanskih mocnika tijekom cudnovato trasiranog pontifikata Jorge Maria Bergoglia, uocava se da Gospodinove rijeci modernim bezvjernicima nikako nisu jasne pa i dalje zive u uvjerenju da ce ovako “zamaskirani” u biskupe i kardinale na raznoraznim visokim funkcijama biti uvazeni i utjecajni, kao da (samo) odijelo cini (katolickog) covjeka. S obzirom na “produhovljenost” svojih uzdanica, ne cudi ni sto nametnuti nam aktualni vrsitelj duznosti pape (aka Franjo) jos uvijek nije u stanju pojmiti apsurdnost cijelokupne situacije i njegove osobne misije.
P.S. – Ulaskom u sukob sa Sinom Bozjim, sto je najocitije u negiranju stvarne prisutnosti Isusa Krista u Presvetom Oltarskom Sakramentu i Svetoj Euharistiji te sustavnim nastojanjima oko transformiranja Svete Mise kao Nekrvne Zrtve Novoga i Vjecnoga Saveza u puko “prijateljsko blagovanje oko zajednickog stola”, Marxisti su ujedno i u sukobu sa Majkom Bozjom, koja je, izmedju ostaloga, Kraljica mira i zastitnica Djece Bozje. Stoga je zanimljivo promatrati kako u trenutku u kojem se cini da Marxisti – uslijed raznolikosti oblika pojavnosti, konfuzije svojih misli te siline strukturnog nasilja koje provode nad autenticnim vjernicima – preuzimaju “sve konce” Katolicke Crkve u svoje ruke, Kiko zapocinje sukob s Jose Mariom Bergogliom. Pritom je vazno istaknuti da pojedini “ratnici” imaju dvostruku ulogu: primjerice, kardinal Sean O’Malley uvazeni je predstavnik i Neokatekumenskog puta i Vijeca kardinala papinih savjetnika (tzv. C9 iliti “Papinih devet”), bas kao sto sto je i biskup Camillo Ballin istovremeno Apostolski Vikar i glavni apologet Neokatekumenskog puta u Apostolskom Vikarijatu Sjeverne Arabije Proizlazi tako da Kikoisti i Bergoglianci kao osobite Marxisticke snage u okviru Vatikana nisu samo u sukobu sa Sinom Bozjim, Majkom Bozjom i autenticnom Katolickom Crkvom, nego izravno ratuju izmedju sebe i sami sa sobom. Ishod toga procesa nije tesko predvidjeti, sukladno ne samo onoj staroj kako na kraju zlo samo sebe prozdre, nego i najavljenoj pobjedi Bezgresnog Srca Marijinog.
Zasto tolika frka oko toga hoće li Neokatekumeni doći na bdijenje ili ne? Zašto se nitko ne pita gdje su ostali župljani koji ne dokaze uopće na Misu?
Ivek, u ovom konkretnom slucaju se ne raspravlja o siroj problematici odalecivanja vjernika od Katolicke Crkve koja se, izmedju ostaloga, manifestira i njihovim nedolaskom na Svetu Misu, nego se radi o specificnom vjerovanju i uzusima Neokatekumena koji se ne mogu identificirati s Katolicizmom ali uporno zele biti dio Katolicke Crkve. Stovise, oni njome pokusavaju dominirati te po mogucnosti svoju religiju nametnuti Katolicima. U ovom dopisu Neokatekumenima povodom Uskrsa 2017., njihov vjerski vodja pokazuje neke od klasicnih manipulativnih tehnika kojima se Neokatekumeni kontinuirano sluze: Kiko namjerno pogresno interpretira papine rijeci te ih stavlja u sasvim drugi kontekst sto konacno kulminira naputkom da Kikovi sljedbenici napuste zupe u kojima svecenici nece tolerirati neokatekumensku samovolju iskazanu ovaj puta kroz inzistiranje na posebnom Neokatekumenskom bdijenju uslijed kojeg bi se isti trebali potvrditi kao zasebna vjerska skupina, dakle odvojena ne samo od autenticnih katolickih vjernika nego i od crkvenih/zupnih autoriteta. Zanimljivo je da ih je ovakvim dopisom ustvari stavio u tzv. “lose-lose” poziciju, sto govori da Kiku s godinama slabe njegove pregovaracke sposobnosti pa sbe vise dolazi do izrazaja prenapuhani ego i nenormalne ambicije.
Hvaljen Isus i Marija
Ivek: Zašto se nitko ne pita gdje su ostali župljani koji ne dokaze uopće na Misu?
Ova jedna jedina rečenica govori sve o tome na kojoj teologiji počiva sekta i kult, crkva neo kiko katekumenskog puta. Ta neo teologija počiva na tri temelja. Ne, ti temelji nisu riječ, liturgija, zajednica, kao što to lažni prorok Kiko želi prikazati.
Prvi temelj te neo crkve jest neprestano loše govoriti o drugima, bilo direktno bilo indirektno. Ukratko, strah od drugih. I, Ivek kao papagaj, i to papagaj ispranog mozga, postupa onako kako je izdresiran i govori o župljanima koji ne dolaze na Misu.
Drugi temelj teologije neo crkve jest neprestano hvaliti i dobro govoriti o svojoj neo crkvi. Ukratko, raznorazna obećanja. Ivek nije direktno rekao kako kikovi svjedoci (neosi) dolaze na Misu, ali je to indirektno rekao.
Sad postavljam pitanje: što ako bi netko htio osnovati svoju crkvu, sektu, kult, režim, državu, religiju, udrugu, organizaciju, vojsku, i slično, ali po uzoru na Kika? Tada bi to počivalo na prva dva temelja: neprestano loše govoriti o drugima, strašiti svoje sljedbenika drugima, te neprestano hvaliti sam sebe, obećavati svojim sljedbenicima bolji život.
A, o tim temeljima Kiko i piše u neo statutu. Prvi temelj, loše o drugima, citiram: “pred velikim izazovima koji očekuju crkvu”. Drugi temelj, dobro o sebi, citiram: “da se možemo ponuditi Svetom ocu i biskupima, za novu evangelizaciju i prenošenje vjere novim naraštajima”. A, to dobro govorenje o sebi seže sve dotle da su sami sebe proglasili novim spasiteljima, da su od svoje neo crkve učinili boga.
A sad, koji bi treći temelj bio onima koji bi željeli kopirati Kika? E, tu bi došlo do razlika između Kika i onih koji bi ga željeli kopirati. Naime, Kikov treći temelj neo sekte jest mnoštvo Kikovih zapovijedi (pravila, dogmi, činjenja puta) koje je Kiko proglasio božjim zapovijedima. Te božje (Kikove) zapovijedi nisu nigdje zapisane u Bibliji, niti u Katekizmu KC. Uz te Kikove, u neo crkvi se služe i stvarnim, Božjim zapovijedima zapisanim u Bibliji. Ali, te Božje zapovijedi u neo kultu nisu u prvom planu, niti ih neosi slijede. Primjer: Božja zapovijed o ljubavi prema drugima u neo crkvi nije u prvom planu, niti konkretno ima ljubavi u neo sekti. Ali zato, Kikova (božja) zapovijed: “Mrtvi ili živi, ali morate dolaziti u zajednicu (neo sektu)” se itekako slijedi i vrši.
Da se vratim na one koji bi željeli kopirati Kika. Dakle, njihov treći temelj bi bile njihove vlastite zapovijedi, zakoni, pravila, propisi. Da li bi oni uz te njihove zapovijedi koristili vjeru, Boga, religiju, ateizam, komunizam, marksizam, kapitalizam, globalizaciju: njihov izbor. Da li bi se uz njihove zapovijedi koristili i Biblijom, Kuranom, Vedama, rimskim pravom, ustavom, znanstvenim radovima, oružjem, novcem: njihov izbor.
Ali, Ivek je izrekao samo dva teološka temelja neo kulta: prvi, govoriti loše o drugima, a drugi, govoriti dobro o sebi. Pa, zašto se nije koristio trećim temeljem, odnosno zašto nije citirao lažnog proroka Kika, odnosno neku Kiku zapovijed (za neose: božju), a koje se kao neos drži i vrši je. Ma ne samo nju, nego nije citirao niti Božju (biblijsku) zapovijed, a koje se za razliku od Kikovih ne drži, nije mu u prvom planu, i ne slijedi je. Pa zato što je van neo crkve zabranjeno iznošenje svega onoga što čuje u neo crkvi.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Hvaljen Isus i Marija (za neose; shalom, uz poljubac)
Ma, može se Ivek (pod Ivek mislim na svakog prosječnog neosa) pobuniti na tvrdnju da ne slijedi Bibliju i reći: ja sam kršćanin jer slijedim Božju (Biblijsku) zapovijed tako što imam puno djece. Ne, Ivek, jer i ima i Muslimana, Židova, Ateista, Budista, Komunista koji imaju puno djece. Dakle, po tome nisi kršćanin. A osim toga, u Bibliji Bog nije rekao da se svi trebaju razmnožavati kao zečevi, a to niti ne piše u Katekizmu KC. No, ukoliko imaš vlastitih materijalnih sredstava potrebnih za tu djecu, samo naprijed, imaj ih koliko hoćeš. Pa, nije problem i ako se nađe pokoje dijete “viška” za koje nemaš materijalnih sredstava za uzdržavanje. No, uz napomenu da na to tada imaju i pravo i oni koji nisu neosi. Ali, opet ponavljam, ne znači da ako imaš puno djece da si po tome kršćanin. Zapravo, ne znam da li si svjestan da ako to radiš da to radiš zato što vršiš Kikovu zapovijed kojoj je primarni cilj da svojoj neo crkvi osigura nove sljedbenike, a nije cilj te zapovijedi djeca sama po sebi. A drugi cilj te Kikove zapovijedi je ucjenjivati RKC. No, samo one u RKC kojima je na prvom mjestu stopa nataliteta, a ne spasenje duša. A neka se “natalitetlije” suoče s činjenicom da neosi te obitelji šalju u neku drugu državu “u poslanje”.
A, treći teološki temelj neo kulta: zabrana iznošenja van neo crkve svega što se u neo sekti govori, ima dodatnu Kikovu zapovijed. A ta zapovijed je stroga zabrana govorenja lošeg o neo crkvi, kako unutar neo kulta, tako i van njega. U neo crkvi svaki neos može (i mora) neprestano govoriti loše o drugima, ali ako počne govoriti protiv neo crkve, tada će milom ili silom biti spriječen u tome.
Da, ako neki neos krene s lošim o neo crkvi može očekivati da će dobiti batine, a ako loše govori o drugima dobiti će osmijeh i prijateljsko tapšanje. Govorenje loše o drugima je u neo crkvi “zabrinutost za druge” a govorenje loše o neo sekti je “grijeh protiv duha svetog”. Govorenje loše o drugima je dokazivanje da su svi dugi pakao, a govorenje loše o svojoj neo sekti je protivno Kikovoj zapovijedi da je samo neo crkva raj.
Neosi će svjedočiti o predbračnoj čistoći, ali neće svjedočiti o onim neosima koji se nisu držali predbračne čistoće. Neosi će govoriti kako se mladi koji nisu u neosima opijaju, ali neće svjedočiti o neosima alkoholičarima. Neosi će pričati kako je neki alkoholičar nakon ulaska u neose prestao piti, ali neće pričati o mnoštvu neosa alkosa koji niti nakon 5,10,15,20 godina u neosima nisu prestali piti. Neosi će pričati kako im obitelji idu u poslanje, ali neće pričati o onim neosima koji idu u bolnici na liječenje od alkohola. Neosi će prepričavati koliko se njihovih mladih na nekom hodočašću “diglo za posvećeni život”, ali neće prepričavati priču kad su se ti mladi na njihovoj godišnjoj konvivenciji opili do besvijesti. Neosi će pričati u plodovima puta, ali o plodovima Duha Svetog neće i ne mogu pričati jer toga u neo sekti nema. plod je pak Duha: ljubav, radost, mir, velikodušnost, uslužnost, dobrota, vjernost, blagost, uzdržljivost. Gal 5,22
Nadalje, nije neosima samo zabranjeno govoriti loše o neo crkvi. Slijedeći primjer će objasniti što im je to još zabranjeno. Sreli se na ulici bivši neos i sadašnji neos, Pita bivši neos sadašnjeg: Dočuo sam o nekim incidentima “u zajednici (neo sekti)”. Što je to konkretno bilo? Odgovara mu sadašnji neos: Uh, i ja sam nešto čuo o tome ali ne znam što je to konkretno bilo. Baš sam tebe mislio pitati što je to bilo. Odgovara mu bivši neos: Pa, kako ću ja to znati kada više nisam tamo. Valjda bi ti to trebao bolje znati jer si još uvijek tamo (u neosima). Na tu mu sadašnji neos kaže: Jest, ali nama su u zajednici zabranili da o tome išta znamo. Kako ti više nisi u zajednici ja sam mislio da ti o tome više znaš. Dakle, ne samo da je neosima zabranjeno govoriti loše o neo sekti, nego im je zabranjeno i znati sve ono što može naštetiti interesima neo kulta, odnosno poljuljati vjeru u zajednicu (neo crkvu). Ponavljam, neosi misle da vjeruju u Boga, ali zapravo vjeruju u neo crkvu. Njihov bog je: neo crkva. Zapovijedi toga boga su Kikove zapovijedi, a za koje su katehisti (starješine) zaduženi da ih prenose ostalim neosima. Za neose Bog ne progovara preko Biblije, Katekizma, Pape, Duha Svetog, liturgije, svećenika, ili preko bilo čega ili bilo koga drugog. Za neose bog isključivo progovara preko katehista (neo starješina). I ne samo što progovara, nego i govori. Kad katehisti nešto govore, neosi misle da to bog govori. Neosi ne misle kad katehist nešto kaže “Pa, možda će ili možda je preko njega bog progovorio”. Ne, nego su za neose katehisti “telefonska linija” s bogom preko koje bog govori.
Za kraj, bivši neos je iskreno priznao da su im u neo crkvi zabranili da išta znaju o incidentu koji se dogodio u neo sekti. No, nije trebao tako reagirati, nego je mogao jednostavno nijekati, odnosno lagati, da se uopće išta dogodilo. Ne, pri tome ne bi prekršio Božju (Biblijsku) zapovijed o lažnom svjedočenju zato što mu je iznad te Božje zapovijedi Kikova zapovijed koja mu nalaže kako se za boga može lagati. (U prijevodu: kada su u pitanju interesi neo sekte.)
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Neosi mogu prorokovati?! Ma to nije moguće 😉
Evo malo materijala vezano uz seminar i prorokovanje Marka Milosrdnog Glogovića nedavno u Osijeku.
1. dio seminara (https://www.youtube.com/watch?v=f4DzPeQxeRU)
2. dio seminara (https://www.youtube.com/watch?v=4LnUDQzTbXA)
PRVI DIO SEMINARA (I. dio teksta)
Za one koji znaju tko je, što je i zašto Marko Milosrdni Glogović čini to što čini u okviru Katoličke Crkve, početak seminara je u pravom smislu “bombastičan i ciničan”: “Lijepo vas je opet vidjeti, braćo i sestre, dragi mladi i svi koji se osjećate u srcima mladi, jel’ tako? Kad sam bio ovdje zadnji put, prije jedno tri godine? Dobro. Evo, i opet smo ovdje, u ovoj Crkvi, ovdje pred našim Isusom, ovdje u ovoj zajednici, zajedništvu vjernika, i radujemo se tome. I bit će velikih milosti večaras. Hoćemo reći jedan Amen? (Amen.) Ali ajmo prvo ustati pa ćemo se malo pomoliti. Jako je važno da molimo kako? Recite mi vi. (Srcem) Srcem! Cijelo Sveto Pismo, Crkva, mnogi mistici, sveci, Gospa na mnogim mjestima u svijetu kaže – molite srcem. Srcem. To je najvažnije, jel’. Možemo imati, kaže sveti Pavao u poslanici Timoteju, izgled pobožnosti: Možemo lijepo onako imati sklopljene ručice, naklonjenu glavu, neki blagi smiješak, možemo izgledati sveto, možemo nositi ovakve prekrase bijele/crne haljine [pokazuje na sebe, op. K.], ali isto tako može to sve biti jedna šminka, jedna maska.” (1. dio, do 1:32)
Glogović očito vjeruje da je uklonio sumnju sa sebe ako on sam izjavi kako ima onih svećenika koji habit koriste kao “maskirnu uniformu” jer u Katoličku Crkvu dolaze po nekom “tajnom zadatku”, a ne zbog Katoličke vjeroispovijesti. Ovdje sam doslovno “pukla od smijeha”, da baš ne kažem “eksplodirala od Glogovićevog humora”. Ovakav uvod odmah je odredio dominirajući osjećaj nepovjerenja spram sadržaja i tijeka seminara. Štoviše, odsad živim u uvjerenju da među tzv. “karizmaticima koji život znače” na Hrvatskoj Katoličkoj Sceni trenutno NEMA VEĆEG KLAUNA od Marka Milosrdnog Glogovića. Ukoliko bismo uspoređivali s Hrvatskom Nekatoličkom Scenom, kojom dominira Oliver Veličanstveni Frljić (usput preporučujem da pročitate zanimljiv tekst o Frljićizmu za početnike http://narod.hr/hrvatska/nino-raspudic-frljicizam-pocetnike), onda se slobodno može reći da se Glogović i Frljić bore oko toga tko će “nosit štafetu”.
PRVI DIO SEMINARA (II. dio teksta)
Nakon što se Glogović pokušao identificirati pred mladima kao “vjerodostojan katolički svećenik”, započinje ne s duhovnom obnovom nego mentalnim treningom mladih Slavonaca. Zašto tako kažem pojasnit ću nakon sljedeća dva citata:
1) “Zato vas danas pozivam, draga braćo i sestre, mlada, starija, srednjih godina, vi u krizama godina, itd., da lijepo skinemo maske i skinemo šminku, i da se molimo čime? (Srcem). Malo sam nagluv: (Srcem). Srcem. Srcem. Isus treba tvoje i moje srce. Recimo: “Slava Isusu”. (Slava Isusu.) Pa ćemo se moliti srcem, ali srcem se ne može moliti autentično, i radikalno, tako tom molitvom koja mijenja život, molitvom koja obraća, molitvom koja iscjeljuje, molitvom koja oslobađa, ako je prljavo, ako ima neko blato u sebi, ako ima neku manu, jel’. Gospodin želi da čisto srce moli pred njime, pred njegovim licem. I zato vas još jednom pozivam: idite na Svetu ispovijed. Sveta ispovijed zaista ozdravlja čovjeka. I sve što se oko čovjeka događa, dakle, i naši međuljudski odnosi, i ljubavi, i studij, studiranje, sve, sve, sve; ta sveta ispovijed daje jednu svježinu, jednu jakost, daje jedno svjetlo novo, daje novu snagu.” (1. dio, 1:32 – 3:12)
2) “Ajmo malo zatvorit svoje oči. To nije nekakva istočnjačka ili zapadnjačka meditacija, nego to je čisto zato da nam bude lakše. Da ne gledaš lijevo, desno, da ne vidiš ljude koje voliš ili koje manje voliš, da te ništa neometa u toj molitvi. Lijepo ćemo ispružiti svoje ruke, ovako u jednoj gesti primanja. Evo, primamo danas Gospodine sve što imaš za nas pripremljeno ovdje. Recimo: Amen. (Amen.) Primam Isuse. Reci: Primam Isuse. (Primam Isuse). Tu sam, Isuse. (Tu sam, Isuse), itd. (1. dio, 3:12 – 3:55). Nakon toga kreće obrada raznoraznih ideja s obaveznim povremenim obraćanjem vjernicima zapovijednim načinom: “Reci: trebam te. Reci: želim to. Reci: dođi Duše Sveti. Reci: hvala. Reci: najviše. Reci: Gospodin s tobom. Reci: predajem se. Reci: hoću. Reci: đes’ ba jarane. Reci: neću. Reci: obećajem. Reci: sve je čudo. Reci: Bogu ništa nije nemoguće., itd.” Postoje i druge naredbe vezane uz aktivnosti: “Ustani. Sjedni. Pjevaj. Raširi ruke. Zatvori oči. Stavi križić na čelo bližnjega.” S obzirom na učestalost takvih naredbi, ali i besmislenost pojedinih riječi koje bi se trebale ponoviti i trenutka kada Glogović to zahtijeva, čini se da se ova aktivnost ne odvija kako bi se postigao duhovni napredak mladih, nego kao psihološki trening uvježbavanje odaziva na nečiju naredbu. U tom smislu riječ “Aleluja” ili “Amen” ima jednaku funkciju kao bilo koja druga riječ koja je okidač za reakciju i provedbu uvježbane aktivnosti, a koja komotno može biti, primjerice, “Prošetaj” ili “Donesi mi vode”.
PRVI DIO SEMINARA (III. dio teksta)
Ovo je opasno barem iz dva razloga:
1) Ljudi sve manje slušaju što svećenik točno govori, odnosno s punim povjerenjem u njega samo ponavljaju njegove riječi ili izjavljuju ono što se od njih traži. U tom smislu mogli bismo reći da se, barem kad je riječ o suvremenoj Katoličkoj Crkvi, radi o pojavi “intelektualne paralize vjernika” koja ih uz razne manipulativne tehnike može dovesti do stanja “vjerskog papagaja” kao posebne vrste “dresirane životinje”. Da bi se to postiglo, koristi se specifična i sugestivna frazeologija čiji je sadržaj višeznačnan i omogućuje postepenu i nesvjesnu promjenu uverenja i navika Katoličkih vjernika. Primjerice, isticanje kako je važno “moliti srcem” omogućuje širenje ideje da je učinkovita molitva ona koja se temelji na osobnom emotivnom doživljaju sa što manje svjesne i sabrane aktivnosti fokusirane na Trojedinoga Boga. Sukladno tome, vjernik onda traži razne načine kako će se stimulirati tj. postići što snažniji emotivni doživljaj. Na tome ujedno počiva i najveći dio moderne kršćanske glazbene industrije koja prigodnim glazbenim sadržajem “snabdjeva” popularne duhovne seminare, kršćanske megakoncerte i susrete mladih. K tome, Glogovićeva teza da je “jedina prava i autentična molitva ona u Duhu Svetom” – a tu se obično misli na izgovaranje riječi koje nitko ne razumije, pa čak ni sam molitelj – jest izvan svake pameti!
2) Ovakvo treniranje vjernika da bez razmišljanja ponavljaju riječi koje svećenik izgovara ili odgovaraju ono što on očekuje, može lako dovesti do štovanja Nečastivog ili kakvog gurua umjesto Trojedinoga Boga. Primjerice, protkraj ovakvih seminara ili duhovnih obnova, kada su vjernici već umorni i slabije koncentrirani, sve i da pozorno prate događanja oko sebe, svećenik može bez problema ubaciti izjavu koja nije u duhu Katolicizma i uskliknuti “Aleluja!”, na što će “izdresirani vjernici” automatski za svećenikom ponoviti isti usklik, bez da su svjesni kome kliču i u kakvu se “duhovnu avanturu” upuštaju, odnosno uz koji se kontekst cijela priča veže. Podsjetimo se da je, inače sasvim bezazlen, uzvik “Za dom spremni” u Hrvatskoj okarakteriziran kao govor mržnje. Ukoliko znamo da je, prema istraživanjima, dovoljno svega 5 dana da se čovjek “laički obrati”, tj. od uravnotežene osobe postane primjerice fanatik koji slijedi neku sektu, ukoliko znamo da se danas ekstremizmi i totalitarizmi baziraju upravo na tehnikama psihološke manipulacije sviješću, osobito mladih ljudi… zar je potrebno dalje analizirati u kakvu nas krajnost ovakvi “duhovni seminari” sve brojnijih “vjerskih karizmatika ” mogu odvesti?
PRVI DIO SEMINARA (IV. dio teksta)
Sve u svemu, način na koji Glogović vodi prvi dio seminara, njegov verbalni izričaj i tehnike koje koristi, jasno prate zadani koncept koji se temelji na tipičnoj manipulaciji sviješću, omiljenoj tehnici Neokatekumena i inih psihoanalitičara. Tako će vjernici tijekom dva sata seminara čuti poimence sve moguće vrste grijeha kako bi proširili svoj vokabular i možda se zainteresirali za “nešto iz bogate ponude” što još nisu probali, odnosno slušat će o nizu tegobnih emocija o kojima inače nemaju naviku pretjerano razmišljati. U pozadini toga jest Glogovićevo nastojanje da pomnim odabirom riječi i sugestivnim pričanjem zapravo uvjeri slušatelje u neku ideju ili da “prepoznaju sebe” u nekoj lošoj priči, da “prepoznaju” kako se točno (očajno) osjećaju ili o čemu točno (grešnom) misle, odnosno što da učine i kažu kad im se u danim okolnostima neki autoritet obrati na zapovijedni način. Cjelokupan dojam je da se tijekom ovog seminara mladim Slavoncima – koji unatoč svim nedaćama svakodnevice i nimalo obećavajuće budućnosti Slavonije, upućuju molitve Trojedinom Bogu s nadom u pozitivne promjene – pristupa kao (oprostite na ovako slobodnom figurativnom izrazu) “stadu onemoćalih, bespomoćnih i poslušnih maloumnika”.
Inače, prateći medijske i javne nastupe Marka Milosrdnog Glogovića počela sam sastavljati listu njegovih najbizarnijih izjava. U tom smislu, prvi dio ovog seminara doista je pravi “rudnik”. (U nekim drugim okolnostima upotrijebila bih riječ “riznica”, ali Glogović me tada ne bi razumio “u duhu” pa koristim njegov vokabular i izričaj.) Međutim, najjača izjava mi je definitivno: “Dođi, Duše sveti. Ponizi našu oholost!” (1. dio, 11:16) Veću glupost dugo nisam čula. Glogović očito ne zna tko je Paraklet, koju ulogu ima u životu Katolika niti koji su darovi i plodovi Duha Svetoga. Kažem vam, seminar je vrijedan utoliko što ćete svako toliko “pucati od smijeha” na nezamislivo lupetanje.
DRUGI DIO SEMINARA (I. dio teksta)
Dugi dio seminara (https://www.youtube.com/watch?v=4LnUDQzTbXA) započinje Glogovićevim obraćanjem mladim Katolicima kao poganima koji trebaju obraćenje, kako je to činio starozavjetni prorok Izaija: “Operite se, očistite! Uklonite mi s očiju djela opaka, prestanite zlo činiti.” (Izaija 1, 16). I nakon toga kreće drvljenje koje se veže uz prestanak činjenja lošeg drugima, no ono što Glogović zapravo pokušava je mladima “utuviti u glavu” iliti fiksirati ih na dvije ideje: da se trebaju “obratiti” i da su “loši”. Naime, postoji cijela igra oko višeznačnosti pojma “obratiti” jer on može podrazumijevati 1) poziv na promjenu navika (za Katolike), 2) evangelizaciju ne-Katolika (obraćenje na Katolicizam) ili 3) poziv na prihvaćanje Neokatekumenskog Puta (ulazak u antikatoličku sektu u okviru Katoličke Crkve). Neovisno o tome što više ne živimo u dobu prije Krista, odnosno što jesmo Djeca Božja koja pripadaju Jednoj Svetoj Katoličkoj i Apostolskoj Crkvi, Glogović stalno poziva mlade Katolike da se “obrate” i pritom eksplicitno nabraja niz njihovih grijeha koje trebaju napustiti. To podrazumjeva: prestati sa lošim; napustiti “loše društvo koliko god bolilo”; poći dalje nebrineći se za prijatelje nego za svoje spasenje (jer “neke ptice nikada ne polete”); izaći iz svoga društva jer “ti danas slušaš Božju riječ i tebi Gospodin danas kaže ‘obrati se'”; pustiti “travicu, travu, travuljinu”; učiti se činiti dobro “time što dolazite na zajednicu, time što čitate Božju Riječ, time što čitate Bitno.net”, tražiti pravdu, ne biti nepošteni, pritjecati u pomoć ugnjetenima i potlačenima (nerođenoj djeci, beskućnicima, izbjeglicama, prognanicima, sirotinji), naučiti ih moliti Krunicu Božanskog Milosrđa, itd.
Kaže ovdje Glogović da “Isus obećaje i kune se svojom čašću Faustini Kowalskoj kako će onog koji moli tu Krunicu spasiti od pakla”. Znajući da Isus nije baš bio ljubitelj prisega i zakletvi, ovakve formulacije zvuče pomalo kontradiktorno učenju Isusa Krista. Čini se kao da Gospodin radi nešto suprotno od onoga što naučava: “Vi ste još čuli da je bilo rečeno starima: Ne pogazi prisege, već ispuni svoje prisege Gospodu. A ja vam kažem da ne prisežete nikako: ni nebom, jer to je prijestolje Božje, ni zemljom, jer to je klupica njegovim nogama, ni Jeruzalemom, jer to je Grad velikog Kralja. Ni svojom glavom ne priseži, jer ti joj ne možeš ni jednu jedinu vlas učiniti bijelom ili crnom. Kad govorite, recite Da ili Ne: sve ostalo dolazi od Nečastivog.” (Matej 5, 33-37)
DRUGI DIO SEMINARA (II. dio teksta)
Govoreći dalje o “grijesima koji su kao purpur”, Glogović gotovo u maniri Nečastivog, mlade podsjeća na osobu Kardinala Bozanića. Iako aludira na boju njegove kardinalske kapice uspoređujući ju s purpurom, Glogovićeva asocijacija ima subliminalnu poruku: otvoreno pokazuje da smije javno i suptilno ismijavati Njegovu Uzoritost Josipa Bozanića portretirajući ga kao izrazito grešnog čovjeka u vrhu Katoličke Crkve u Hrvatskoj, a potom proširujući paušalno istu etiketu na katoličke kardinale i biskupe, dok purpur tumači kao crvenilo stida i crvenilo krvi. Postavlja se pitanje otkud tolika sloboda govora jednom priprostom srolji kakav je Marko Milosrdni Glogović i tko stoji iza njegove sad već ofucane promocije (lažnog) milosrđa koje nema veze s učenjem Isusa Krista i Katoličkom Crkvom? Jasno je da Glogovićeva neprestana plovidba po beskonačnom oceanu grijeha, dvosmislen i mračan riječnik te rabulistička interpretacija Biblije ne mogu proizaći iz vjere u Trojedinoga Boga i hermeneutike kontinuiteta Katoličke Crkve. Neobične frazeologije i interpretacije – primjerice, nastojanje da se povremeno “Isusa koji visi na križu” (Katolici bi rekli “razapet”) predstavlja samo “sinom Marijinim” ili “tesarom” (ali ne i Sinom Božjim i našim Spasiteljem, što je bliže duhu Katolicizma) – proizlazi iz Glogovićeve želje da Katolike neprimjetno i postupno odvaja od Istine. Isto tako, učenje da su vjernici stalno u potrebi obraćenja jer su grešni i da se nalaze u muci (na križu, u samoći, u borbi s grijesima, pornografijom, alkoholom, kockom, depresijom, boli, itd.) prenaglašava ljudsko stanje patnje i nemoći u borbi s osobnim i životnim izazovima. Razlog je taj što se vjernike želi uvjeriti da su baš takvi (loši) i da se baš tako osjećaju (očajno) jer će onda krenuti na intenzivne duhovne obnove te tražiti “pomoć” kroz psihološko-pastoralno savjetovanje te u konačnici “spasenje” koje donosi ulazak u neokatekumensku zajednicu. Seminar dakle potvrđuje da Glogović ima tipičan mindset kakav “krasi” Neokatekumene. To što na njegovim seminarima može biti do 80% sadržaja koje će se poklopiti s katoličkim vjerovanjima i praksama ništa ne znači, jer u onih 20% se prokazuje da nije Katolik i, što je za očekivati, uporno se zadržava u tom području razlike.
ZAKLJUČAK
Paradoksalno je da se ovaj seminar održavao za mlade u Slavoniji kako bi ih se “ohrabrilo” (prepostavljam da se odnosi na ostanak u Katoličkoj vjeri) i da je bio organiziran od nekoga tko bi trebao poznavati učenje Katoličke Crkve. No glas Istine i Logosa se, nažalost, sve tiše i rijeđe čuje uslijed duhovnog rasapa Tijela Kristovog, pa je tako i sa ovim duhovnim seminarom.
U vjersko-nacionalno-profesionalne frustracije Olivera Veličanstvenog Frljića neću ovdje ulaziti, ali ću otvoreno reći da su i Marko Glogović i Oliver Frljić (obojica iz Bosne) postali duhovn o obamrli te se mogu klasificirati kao klasične žrtve političkog utjecaja sumanutih ljudi kakvi su Georg Soroš i Angela Merkel. Iako se vežu uz hrvatsku populaciju, nažalost ni Frljić ni Glogović s uzusima, kulturom, jezikom i vjerom autentičnih Hrvata-Katolika, a pogotovo Slavonaca, nemaju ama baš ništa zajedničko. Stoga je malo vjerojatno da ova dva nesretnika znaju kako je bećarac tradicionalni način slobode govora u Slavoniji koji k tome ima i visoku umjetničko-estetsku vrijednost, te se kao takav nalazi u redu duhovnih dobara zaštićenih kao nematerijalna kulturna baština čovječanstva. Osim toga, Slavoncima ne pada napamet pristajati ni na kakvu deklaraciju, niti onu o jednom zajedničkom jeziku, a pogotovo ne na onu o jednoj zajedničkoj vjeri Hrvata, Bošnjaka i Srba. Stava sam da slavonske vrijednosti i običaje treba čuvati i uvažavati – ako zbog ničeg drugog onda bar iz uljudnosti prema Slavoncima. Stoga je red da se ova priča završi s par poučnih slavonskih stihova u autohtonom stilu “Ajd’ ožeži jednu!”
BOŽANSTVENI BEĆARAC
(satirična pjesma u tri povezana dijela s epilogom)
Ej, spoznat ćeš što j’ čestit bećarac,
Kad te bocne, a nije komarac.
Zagovara slobodu govora,
Nek’ se češe tko se češat mora.
Vatikan je post’o mučna zbilja,
Ne libi se strukturnog nasilja.
Progresivno-liberalna struja
Ponaša se kao stara guja.
Gdje je Kiko, tu je sotonizam,
I mračni egzibicionizam.
Crkva živi u opsadnom stanju,
Narod moli i noću i danju.
Apostoli predali se nisu,
Prikazuju ad orientem Misu.
Globalisti pritom poskriveć’i,
Uživaju u našoj nesreći.
Jedan-dva,
Opsa-sa!
Ej, Glogović je zapao u krizu,
Hitno treba vjersku dijalizu.
Lošom glumom izaziva tugu,
Podsjeća na masonskoga slugu.
Nije jedini u “slavnom nizu”
Što brije na psihoanalizu.
Oliver mu Frljić konkurira,
Katoličkih svetinja se dira.
“Freestyle forma” skroz je besmislena,
Bećarcu nije ni do koljena.
Slavonci će pjesmom iz ravnice
Prokazat’ sve veleizdajice.
Komunisti ili peronisti,
Svejedno je – cilj imaju isti.
Soroševom društvu kraj se sprema,
Bezbožništva takvog nigdje nema.
Zna Bog dragi što dušama treba,
Biblija je Sveti Zakon s Neba.
Jedan-dva,
Opsa-sa!
Ej, tradicionalisti se dižu,
Sveci spremno u pomoć pristižu.
Naš je štit Gospodinov mezimac,
Blaženi Alojzije Stepinac.
Suze za njim sve smo isplakali,
Koga smeta nek’ se Bogu žali.
Za Dom i za Jednu Svetu Crkvu
Trpio je smjerno svaku muku.
“Reformu” će Crkve opet spriječit,
Rane Tijelu Kristovom zaliječit.
Kardinal naš već je svetac pravi,
Dika koja štuje se i slavi.
Komisija problem nam ne stvara:
Sensus fidei nikad ne vara!
Molit’ mu se svaki narod smije,
Odobren je od Majke Marije.
* * *
U SRCU KATOLIČKOG NARODA
ŽIVJET ĆE VJEČNO ALOJZIJE STEPINAC
(1898.-1960.)
VJERNI SLUGA BOŽJI,
HRVATSKI NADBISKUP
I
SVETAC ZAŠTITNIK
OD STRUKTURNOG NASILJA
Sad sam se sjetio vidjeti da li ke ntko odgovorio na moje pitanje?
Ajde Kora je odgovorila da Neokatekumeni imaju drukčiju teologiju od Katolika.
Ali koliko ja znam oni jesu Katolici, kao ostali u drugim pokretima Crkve.
Samo žive duhovnost na taj način.
Može li o razlici u teologiji, konkretnije?
A ti Pehar? Jesi li ti normalan? Secirao si me na kilometarskom postu na osnovu dva pitanja? Ti si neki psihopat ili što?
Postovani Ivek,
Imala sam namjeru obrazloziti i taj dio upravo na primjeru transkripcije Glogovicevog nastupa u okviru drugog videozapisa Korizmenog seminara. Naime, taj dio Glogovicevog zabavnog programa zapocinje jos jednom “reflektirajucom izjavom” kakvu autenticni Katolicki teolog ne bi srocio na nacin kako Glogovic to cini, a to je da je Isus Krist “morao biti eliminiran jer je bio Istina”. Doticni potom ovu ideju dalje razlaze namjerno se igrajuci frazeologijom i sintaksom u pravom rabulistickom stilu. Potom slijedi kulminacija koju sam nazvala “freestyle prophecy show” sa zatvorenim ocima uz restoransko-glazbeni backing te grandiozna zavrsnica s pateticnim uzimanjem kriza s raspetim i vapajem “Pjevaj Isusu!”. Ovaj cin ima dublji semanticki znacaj: Glogovic ga ne cini zato sto mlade zeli pribliziti Kristu, nego kao “scensku zavrsnicu” koja se nadopunjava s uvodom i ima svoju osobitu funkciju. Naime, nakon svega izrecenog i ucinjenog tijekog tog seminara u nekoj mladoj ali mudroj glavi mogla bi se pobuditi sumnja u Glogovicev vjerski identitet. Uzimanje kriza i vapaj sluzi kao zavrsni prizor koji bi trebao ostati pred ocima vjernika, a koji pomaze Glogovicu da se na kraju ponovno etablira kao vjerodostojan katolicki karizmatik. To je klasican primjer “intelektualnog ometanja” kako bi se izbjegla kritika i sumnja okoline.
Nazalost, nisam uspjela kopirati taj dio teksta u post jer mi je stalno vracalo spam odbijenicu, pretpostavljam zbog opsega i brojnosti postova koje sam slala. No po
nacinu na koji ste srocili svoje prethodne dvije poruke vidim da ste sasvim sposobni uzet u ruke brojnu literaturu kakva postoji na medjunarodnoj razini (mozete birati izmedju talijanskih, engleskih, njemackih, spanjolskih i dr. izvora), ili jednostavno prosurfati stranicom Pax.tibi koja obiluje vrlo pouzdanom gradjom dostupnom na hrvatskom jeziku. Kad covjek sam istrazi odredjenu problematiku moze izreci relevantnije postavke nego oni koji se oslanjaju na nepouzdane i lazne autoritete, vjerujuci da su neokatekumeni katolici zato sto se silom trpaju gdje im nije mjesto dok se ne preobrate.
Sto se gospodina Pehara tice, mislim da ste neopravdano zauzeli negativan stav jer covjek nastoji neupucene ljude (kakvim se se i vi nastojali predstaviti) upozoriti na zamku Neokatekumenske sekte. S obzirom na opce znacajke ponasanja osoba koje su bile ili jos uvijek jesu u doticaju s Neokatekumenskim Putem, ovaj covjek vrlo jasno ukazuje na simptome klasicnih zrtava Puta, odnosno nacin na koji ih okolina percipira uslijed njihove osobne agonije. Pritom ovakve optuzbe da su postali “psihopati” ili “shizofrenici”, ne dolaze samo od stranih osoba nego i kolega, prijatelja i clanova njihove obitelji. Razlog je taj sto im je podmukla neokatekumenska teologija i praksa nanijela strahovitu duhovnu steta ciju razornost i dubinu vecina prosjecnih ljudi nije u stanju ni zamisliti, a pogotovo se pribliziti predodzbi o njihovoj patnji i sukladno tome iskazati empatiju i podrsku.
Kora, idem u Crkvu i to najčešće na Misu mladih. Oni traže jednostavne poruke i doživljaj Boga, jedan od naćina je i muzika koju oni sami stvaraju. Vidio sam koncert u Ciboni i kao ove u Vukovaru…
Mislim da se Glogović spustio na tu razinu.
Ne vidim ništa loše u tom karizmatskom naćinu, jer funkcionira.
Opet postavljam pitanje….koje su teološke razlike na Putu u odnosu na Katoličku Crkvu?
Samo ukratko. To me zbunjuje, jer koliko znam svećenici drže i župe u biskupijama. Isti drže i kateheze i vode Neokatekumene i sve je to priznato od Crkve.
Sad ispadne da sam vrh Crkve podržava po tebi razne teologije koje i nisu njene. Koje?
Hvala na odgovoru.
Dragi Ivek, odgovor sam dala u prethodnom postu: izvolite se sami educirati jer to jest temeljna odlika intelektualca.
Drugo, sto se mladih tice, jednostavne poruke i glazba su vrlo “catchy”, sto ce reci da su opcenito glavno sredstvo privlacenja mladih kako u vjerske zajednice, tako i u razne pokrete i sekte. U tom smislu Katolicka Crkva nije po nicemu iznimka, a k tome je preuzela odredjene protestantske prakse koje su pojedine struje unutar crkvene hijerarhije tijekom druge polovice 20. stoljeca promovirale kao “plodonosne”. Danas sljedbenici te iste struje (primjerice, njemacki kardinali Walter Kasper i Reinhard Marx) najglasnije grme kako su im Crkve prazne, nema zvanja, treba poceti zaredjivati zene, treba razmotriti opciju “viri probati”, laici trebaju poceti sami voditi zupe, itd. Ukratko, Katolicka crkva u mnogim je zupama dovedena do korak od postanka protestantskom jer ondje od Katolicizma vise nije ostalo ni K (bas kao ni u cijeloj modernoj Njemackoj). Osim sto su im crkve u prakticnom smislu postale gradjanske ustanove koje promoviraju “love&peace” medju narodima, masa mladih koja se desetljecima odgajala na krscanskim verzijama Woodstocka neobjasnjivo je isceznula iz Katolickog stada nakon sto ih je mladost prosla. Kako objasniti taj paradoks? S druge strane, tijekom tog istog razdoblja katekizam je sve vise zaobilazio nauk Katolicke Crkve o “politicki nekorektnim” temama, ucenje se pocelo prilagodjavati svjetonazorima multikulturalnog drustva da se koga ne bi “sablaznulo” i kako bi se “vjera priblizila ljudima”. Krajnja posljedica jest pojava “bezvjernickog krscanstva” kojim se 1940-bavio njemacki protestantski teolog Dietrich Bonhoeffer, dok ono malo preostalih vjerodostojnih katolickih biskupa i kardinala kakvi su Athanasius Schneider, Leo Raymond Burke ili Robert Sarah, upozoravaju da je kriza nase vjere odavno prerasla “izolirane pojedinacne slucajeve” te da je doslovno zahvatila cijelu Katolicku Crkvu.
Hrvati se pritom vole zavaravati da su iznimka jer nas narod jos uvijek ide u Crkvu barem nedjeljom i na zapovijedane blagdane. No ovakvo priznanje kakvo je vase, Ivek – da idete redovito u Crkvu i da ne vidite razliku izmedju Neokatekumena i Katolika – samo ide u prilog tezi da mimo vjerske obvaze odlaska na Svetu Misu mnogi Hrvati danad slabo poznaju ucenje Katolicke Crkve, a sukladno tome ni ne mogu zivjeti prakticno u duhu katolicizma niti uociti razlike izmedju Katolika i pripadnika kakve druge “krscanske denominacije” koja se uvukla u nase redove. U Hrvatskoj je taj proces vjerske dekadencije dosao sa zakasnjenjem jer komunisticki rezim nije dozvolio da protestantizacija Crkve uzme maha, no cim se uslo u “demokratski sustav” nije trebalo dugo cekati da joj se prepustimo. Tako, umjesto da izvucemo korist o vjerojatno jedinog pozitivnog utjecaja komunizma na Katolicku Crkvu u Hrvatskoj, mi se trudimo svim silama “nadoknaditi propusteno”, unatoc tome sto jasno vidimo kamo je to odvelo zapadni svijet. U suprotnom drzave u kojima je nekada vecinsko stanovnistvo bilo rimokatolicke vjeroispovijesti ne bi bile danas bile ovako duhovno, moralno, intelektualno i kulturno devastirane. Odgovornost ne lezi samo na Crkvi kao instituciji, nego na svakome od nas ponaosob.
Drugo, sto se tice samog vrha moderne Crkve, u Vatikanu je totalni kolaps, a u medijima cenzura. No za moderne Hrvate ne bi puno mijenjalo ni da im se otvoreno predoce svi problemi Katolicke Crkve. Naime, nas narod vjeruje da nije na njemu nista drugo nego da moli jer “ima tko ce to rijesavati”. U neko davno doba kada su svecenici duhovno i intelektualno predvodili neuki narod nije se toliko uocavala “lijenost vjernika”. S druge strane, u komunizmu je utjecaj svecenstva bio presudan za cuvanje vjerskog i nacionalnog identiteta, sto su vjernici su prepoznavali i oslanjali se na njih s punim povjerenjem. No u medjuvremenu su se okolnosti u samoj Katolickoj Crkvi, a pogotovo njezinoj hijerarhiji, toliko promijenile da danas svijecom trazis svecenike koji su ostali vjerni ucenju Isusa Krista. Nazalost, u Hrvatskoj se primjecuje isto, a narod ne mijenja svoje navike poslusnog stada i srlja u propast zajedno s takvim svecenicima kao sto je Glogovic. Kako rekoh, niz okolnosti je doveo do “intelektualne paralize” i bespogovornog prihvacanja onoga sto svecenik kaze jer “on zna”. Ipak, stvara se polako kriticna masa i to je dobro jer upravo “ispada da sam vrh crkve podrzava teologije koje i nisu njene”. Zato ce Jose Mario Bergoglio, kao vrsitelj duznosti pape, uskoro morati napustiti svoju funkciju uslijed neprihvatljivog vodjenja Katolicke Crkve te primjene strukturnog nasilja.
Evo jos malo primjera za “case study” kako funkcioniraju hrvatski mediji i drustvene strukture, odnosno koliko se Hrvati odupiru ovakvim glupostima koje im se nude svugdje i na razne nacine.
Naravno, pocasceni smo sto je cuveni iscjelitelj prvi put u zivotu napustio Kinu te uslijed ovog nevidjenog pothvata odabrao bas nasu zemlju kao prvu destinaciju, ali cuti da ces biti “blagoslovljen” s cak dva braka iz katolicke perspektive izgleda malo sumnjivo i zvuci krajnje disonantno. Identicno je i sa Markom Milosrdnim Glogovicem kad krene sa svojim naukom i medijacijom poruka od strane Nevidljivoga punih takvih sumnjivih i disonantnih izjava. Jednostavno “strsi” kao covjek se nalazi izvan Katolicizma!
http://www.jutarnji.hr/life/zivotne-price/nasi-ugledni-ekonomski-strucnjaci-sportasi-i-pravnici-pohrlili-na-seminar-master-zhanga-cuveni-iscjelitelj-prvi-put-napustio-kinu-i-dosao-u-zagreb/5993096/
Drugi primjer za “case study” je sljedeca igra:
http://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/smrt-iz-virtualnog-svijeta-nam-se-opasno-priblizava-suicidalna-ruska-igra-za-tinejdzere-na-vratima-hrvatske/5977941/
Na istom principu pociva Neokatekumenski put. Oni koji prodju sve levele i dodju do kraja Kikove igre spoznaju cijelu njezinu tajnu, no dotada su vec postali “duhovni lesevi”.
Problem je sto tajna ne bi bila tajna da se o njoj prica, pa tako ni Kikoisti ne pricaju o svom sotonskom kultu. Pocetak je naivan i milozvucan, no zavrsetak je tragicna duhovna predaja u ruke Zloga i gubitak vjecnog zivota.
Hvaljen Isus i Marija
Ivek: A ti Pehar? Jesi li ti normalan? Secirao si me na kilometarskom postu na osnovu dva pitanja? Ti si neki psihopat ili što?
Ivek, odi i reci svojim starješinama (katehistima) u neo sekti i kultu crkvi neo kiko katekumenskog puta da su nenormalni psihopati kada tebe i ostale kikove svjedoke (neose) seciraju u toj vašoj neo sekti. I to rade godinama. Nadalje, odi i prigovaraj svojim neosima kad vam satima, pa i par dana dana uzastopno, govore napamet naučene tekstove da su: kilometarski.
Na primjer. Reci im da su nenormalni psihopati kad vas od 0-24, sedam dana u tjednu, 365 dana u godini, uvjeravaju kako vam je bog (idol) novac, te kako trebate tog boga (novac) dati njima. Dakle, što manje novca u vašim rukama a što više tog novca u njihovim neo raljama. A na primjer, kod djece je obratno. Stalno vam ispiru mozak kako su vam djeca bog (idol), ali za razliku od novca, tog boga (djecu) trebate imati (rađati) što više. Samo, na kraju i tu djecu, kao i novac, trebate predati u njihove neo ralje. Odnosno, tu djecu trebate učlaniti u neo sektu.
Isto tako, reci svojima u neo crkvi, uključujući i poglavicu Kika, da su nenormalni psihopati kad vas seciraju zašto niste došli u subotu u neo crkvu na misu, i to bez obzira što ste bili u nedjelju u nekoj RKC župi na sv. Misi. A sličnih primjera ima podosta. Još jedan primjer. Reci svojim neosima da su nenormalni psihopati kada seciraju one neose koji žele ići u neko dijacezansko ili redovničko RKC sjemenište, a ne žele ići u neo kiko katekumensko sjemenište. Riječi kojima će tada takvi biti secirani, a koje su uobičajene i u ostalim neo prigodama su: Božja je volja da ideš u naše neo sjemenište. Đavao želi da ideš u dijacezansko ili redovničko RKC sjemenište. U našem neo sjemeništu ćeš dobiti razne milosti, obratiti ćeš se, dobiti ćeš vjeru, i tako dalje. A u RKC sjemeništu nećeš biti u božjoj milosti, tamo se nećeš obratiti, tamo nećeš dobiti vjeru i tako dalje.
Nadalje, Ivek, ne laži da nisi neos. Zapovijedam ti da se predstaviš onako kako ti u tvojoj neo crkvi zapovijedaju da se predstaviš: reci ime, koliko godina si na putu, do kojeg si prijelaza došao, bračno stanje, koliko djece imaš. Ima i previše “parametara” po kojima se iz tvojih riječi može zaključiti da si neos. (Ili sljedbenik neke sekte slične neo sekti).
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Hvaljen Isus i Marija
Ivek: Opet postavljam pitanje….koje su teološke razlike na Putu u odnosu na Katoličku Crkvu?
Pročitaj tekstove na paxtibiju koji govore o neosima, to jest one koji svjedoče “protiv” neosa. I tada, od rečenice do rečenice prokomentiraj o čemu se tu piše. A ne obratno, na sve ovo što piše na paxtibiju ti kao đavao (zmija) u Edenu to okrećeš. Đavao: “Zar vam je Bog rekao da ne smijete jesti ni s jednog drveta u vrtu?” Ivek (odnosno bilo koji prosječni neos): “koje su teološke razlike na Putu u odnosu na Katoličku Crkvu?” Ivek, Ivek, đavle, đavle, neosi, neosi, ne okreći nego se očituj o svemu (ili bar dijelu) onoga što na paxtibiju piše o neosima.
Da, neosi i sotonisti, vi ste u korjenu isti. Radite nešto što se radi u RKC, ali izokrenuto. Primjer: RKC ima nedjeljnje sv. Mise. A sotonisti su to okrenuli u svoje crne mise, a neosi u svoje subotnje mise. RKC ima Boga. A sotonistima je sotona bog, a neosima je bog: neokatekumenska zajednica (neo put). Sotonisti su Božje zapovijedi izokrenuli u tko zna koje svoje zapovijedi. A neosi su Božje zapovijedi okrenuli u Kikove zapovijedi. Na primjer: Božja zapovijed o ljubavi je u neosima okrenuta u “Mrtvi ili živi ali morate dolaziti u zajednicu”. Ili, “biblijski” grijesi su okrenuti u neo grijehe, tako da je odjednom postao grijeh: ne dolaziti u zajednicu (neo sektu).
Pa čak to sotonističko okretanje ide do stvari koje same po sebi nisu niti dobre niti loše. Ali, i to će neosi izokrenuti. Na primjer: neosi će doći u neki prostor u vlasništvu RKC i tada će postojeću vazu za cvijeće maknuti i staviti će svoju neo vazu za cvijeće. No, ponavljam, glavno je sve sotonistički izokrenuti: od toga da se djeca ne krste u RKC župama nego na neo kiko uskrsnom bdijenja (ili za neo duhove) pa sve do toga da se neosi ne pokapaju na grobljima nego na njihovim neo grobljima. Link o neo grobljima: http://www.paxtibi.net/?p=2133 “Neokatekumensko groblje u Dominikanskoj Republici!”
A Ivekov odgovor na sve to jest (odnosno odgovor bilo kojeg neosa, sektaša, sotionista i sličnih) “Ne vidim ništa loše u tom karizmatskom naćinu, jer funkcionira.” Pa normalno da stvar funkcionira, jer da ne funkcionira ne bi postojalo na stotine raznih sekti, kultova, crkava. “Jake” li neo teologije: funkcionira (čitaj: “Zar vam je Bog rekao da ne smijete jesti ni s jednog drveta u vrtu?”)
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Kora smatra da papa nije na strani Crkve, vjerovatno misli da je antipapa. Pehar misli da sam Neokatekumen, isto tako Neokatekumene smatra sotonistima, iako su Katolici koje vidim na nedjeljnoj Misi.
O razlici u teologiji mi niste odgovorili
Da li je ovo Katolička stranica?
Da niste Lefebrovci?
Nešto nije debelo u redu sa vama…
A propos Jorge Maria Bergoglia i Michelle Moran, evo jos malo svjezih informacija:
http://www.catholicherald.co.uk/news/2017/05/03/pope-plans-pentecost-celebrations-with-charismatics-and-pentecostals/
Popuno uzivljeni u svoje drustvene uloge ali odvojeni od realnosti i Katolicizma, ni jedno ni drugo ne shvacaju da je dosao kraj njihovoj superiornosti, odnosno sve uocljivijoj obmani o “milosrdnom papi” te “velikim plodovima Pentekostalnog pokreta” i “blagodatima koje donose Katolickoj Crkvi”. Hvalospjevi vezani uz tzv. “Karizmatsku obnovu u duhu” vise nisu IN, bas kao ni agresivni ekumenizam i vjerski dijalog, koji su svoju manjkavost pokazali upravo u pojavi katolicima stranog sinkretizma te osnivanju komisije za kanonizaciju kardinala Alojzija Stepinca.
Kao i mnoge utopije nastale tijekom 20. stoljeca, i ove ce polako otici u povijesti. Novoj generaciji mladih i pametnih ljudi zeljnih Kristove Istine, razumnih pastira, kulturnog ophodjenja, kvalitetnog obrazovanja i funkcionalnog drustvenog sustava, Katolicka Crkva trebat ce ponuditi puno vise od zabave za masu s obiljem komercijalnog glazbenog sadrzaja vjerske tematike i istrosenih psihoanalitickih i bihevioralistickih formula, a koje su se u vjerskoj praksi konkretizirale u prozirnom glumatanju karizmatika i nesuvislom blebetanju pod izlikom “autenticne molitve”.
Isto tako vise nece prolaziti sektastvo, tiranija i samovolja biskupa te crkveni karijerizam i elitizam jer ce ih vjernici u ime Tijela Kristovog itekako pozivati na odgovornost. Dosadasnje privilegije kakve su nasilje, iskoristavanje, manipulacija, omalovazavanje ili ignoriranje naroda ni jedan crkveni velikodostojnik koji zeli biti postovan i uvazen u drustvu buducnosti nece si moci dozvoliti. Promjena mentaliteta ljudi pod utjecajem Duha Svetoga (a ne doktrine i tradicije Crkve!) jest neminovnost koju mnogi s veseljem ocekuju. Pa da vidis onda zvanja!
Ivek, najte se nervirati! 🙂
Nigdar ni tak bilo da ni nekak bilo,
Pak ni vezda ne bu da nam nekak nebu 😉
P.S. – Ne postoji antipapa. Postoji Papa Benedikt XVI (ex officio) i vrsitelj duznosti pape, Jose Mario Bergoglio.
Zao mi je, Ivek, sto ste tako zbunjeni. Ovo jest Katolicka stranica, ali nije za pocetnike.
Katolicka stranica?????? bas ste me nasmijali i oraspolozili.
I da, Bogu hvala da smo pocetnici
Smile, podsjecas pomalo na bezbriznog cvrcka iz Ezopove basne. Brze uzmi “knjigu u ruke”! Tko se zadnji smije najsladje se smije ?
Ivek i Smile, mozda ce vas ovaj tekst zanimati.
http://catholicherald.co.uk/news/2017/05/04/vatican-archbishop-i-do-not-agree-with-the-title-pope-emeritus/
Znači, pravi i istinski Katolici su likovi kao Vladimir Šeks koji znaju sve članke i paragrafe napamet?!?!
Jedan svećenik mi je pokušao objasniti da su oni ustvari nasljednici farizeja….naravno takvom nije do ljudi nego do pustih pravila i zakona koji samo po sebi nisu ništa. Taj je brzo otišao na periferiju.
Meni izgleda da su se ovdje neki pogubili….
Da ne zaboravim…
Nisam znao da papa Franjo nije papa.
Da ne zaboravim…na mojoj župi postoji Neokatekumenski put. I ta grupa od par stotina ljudi godišnje izbaci po jedno duhovno zvanje. Ostatak župe od 10000 ljudi izbaci jedno svakih 7 godina.
Koliko ja vidim na uzorku moje župe. Crkva nema problema sa duhovnim zvanjima, ali ima problema sa kvazikatolicima kao na ovoj stranici koji drugima govore da li su Katolici ili papi da li je papa.
Hvaljen Isus i Marija
“Ivek: Zašto se nitko ne pita gdje su ostali župljani koji ne dokaze uopće na Misu?”
U jednoj od prethodnih replika sam rekao kako se iz te Ivekove izjave (pod Ivek mislim na svakog prosječnog neosa) da isčitati tri temelja na kojem je sagrađena sekta i kult crkva neo kiko katekumenskog puta. Prvi temelj je neprestano loše govoriti o drugima, bilo direktno bilo indirektno. Drugi temelj je neprestano hvaliti i veličati i dobro govoriti o svojoj neo crkvi (hvalite me usta moja). A treći temelj je mnoštvo Kikovih zapovijedi koje su proglašene božjim zapovijedima. Tada sam rekao da Ivek u toj rečenici nije direktno hvalio neose da idu na Misu, ali da se podrazumijeva da je na to mislio. Ali, sada je Ivek u jednoj replici to direktno potvrdio rekavši “iako su Katolici koje vidim na nedjeljnoj Misi”.
Kao, prvo to je laž. Jer neosi ne idu nedjeljom u RKC na sv. Misu nego idu subotom u neo crkvu na neo “euharistiju” (ovo činite kiku na spomen). Rijetko koji neos dođe nedjeljom u RKC na sv. Misu. I to pod uvjetom da je dan prije bio na svojoj neo euharistiji. Skoro da je nemoguće da neki neos ide nedjeljom u RKC na sv. Misu, a da dan prije nije bio na euharistiji u neo crkvi. Na kraju krajeva, u neo crkvi je zabranjeno ići u nedjelju na Misu a ne doći subotom na neo euharistiju. Točnije, nije toliko zabranjeno ići nedjeljom na sv. Misu u RKC, koliko je zabranjeno ne dolaziti na neo euharistiju subotom. Dakle, subotom se mora dolaziti, a nedjeljom ako netko želi otići na tu fuuj sv. Misu može a i ne mora. Zašto fuuj sv. Misa? Zato što je fuuj jedna od riječi kojom kikovi svjedoci (neosi) opisuju sv. Misu u RKC.
No, jedna od kikovih zapovijedi koje se neosi drže glasi kako je za boga dozvoljeno lagati (čitaj: za neokatekumensku zajednicu). Stoga, ništa čudno zašto Ivek to čini. O ostalim motivima zašto to Ivek čini, odnosno zašto se lažno predstavlja da nije kikov svjedok (neos) u slijedećem postu.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Hvaljen Isus i Marija
Neosi (kikovi svjedoci) su se umislili da će svi koji pričaju o njima, ili svi koji su u dodiru s njima, da će im ti svi pljeskati, hvaliti ih, klanjati im se, jedva čekati da i oni postanu neosi i slično. Ali, realnost je potpuna drukčija. Neosi kod preko 90% onih koji nisu neosi nailaze na zid, na zatvorena vrata, na gađenje, na odbijenice, na kritike, na protivljenja i slično. Zapravo, nailaze na ono što su sami sagradili prema drugima i kako se sami ponašaju prema drugima.
Kad ljude pitaš o Jehovinim svjedocima oni obično kažu: “To su oni dosadni”. No, za razliku od njih, kada ljudima spomeneš neose, pa čak i onim ljudima koji ne idu u Crkvu i koji nemaju veze s RKC, čuješ “strava i horor” priče o neosima. U RKC postoji izjava: “Bolje da te se dohvate Jehovini svjedoci nego da te se dohvate neokatekumeni.”
Stoga je Ivek toliko očajan zato što nitko drugi ne hvali neose, te se odlučio lažno prikazati da nije neos, da bi time hvalio svoju neo sektu.
No, Ivek, Smile i ostali neosi su zadojeni sotonističkom neo teologijom koja okreće sve postojeće u RKC. Pa onda i Ivek i Smile i svi neosi ne odgovaraju na tvrdnje izrečene u ovom postu i replikama ovog posta, ili u nekom drugom postu, nego to sve sotonistički izokreću i tvrde da ovo nije katolička stranica. Ne Ivek, ne Smile, ne đavle, ne neosi, ne okrećite. Na kraju krajeva, bez obzira bila ovo katolička stranica ili ne, odgovorite od riječi do riječi na postove i replike na paxtibiju. Znači, možete odgovoriti: ta i ta tvrdnja je laž, ili to nije točno, ili to je točno, ili ima toga ali ja se ne slažem s tim, ili to je prikazano da je loše ali je to dobro zato što ….
U tim odgovorima počnite od riječi Pape Franje koje je poručio vama neosima da ne smijete siliti one koji žele otići iz zajednice (neosa) da ostanu u zajednici, odnosno da je svatko u slobodi da ode iz neosa. Pa, hajte neosi, prvo prokomentirajte tu Papinu izjavu. Dobro, možda ne znate što je Papa mislio time reći, ali to nije neki problem. Samo nazovete svoje starješine (katehiste) i oni će vam dati odgovor. Tada taj odgovor prenesite nama na paxtibiju. Štoviše, ja bih više volio da pitate katehiste nego da sami nagađate što je Papa mislio time reći. Razlog tome je što nitko, osim vas neosa, nema telefonsku liniju kojom će nazvati Boga i pitati ga za mišljenje, odnosno što je Božja volja. A vi to neosi imate. To su vaši katehisti. Vi vjerujete u kikovu zapovijed da je sve što katehisti kažu da je to Božja volja, da to bog progovara preko njih. Dakle, pitajte katehiste i svima na paxtibiju recite koji je Božji odgovor na Papine riječi da su svi u slobodi da odu iz neosa. Hajte neosi, hrabro, bacite se, evo, eto, recite nam Božje mišljenje o tome.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Joj, Ivek, ajde odi doma spat ???
Ivek, znas zakaj Jorge Mario Bergoglio ne nosi tradicionalne crvene cipele koje samo papa smije nositi?
Zato sto zivi u uvjerenju da zasluzuje “veci broj”.
???????????
Inace, najbolji primjer uocavanja razlike izmedju pseudo-Katolika i autenticnog Katolika jest usporediti lik i djelo Jorge Maria Bergoglia (naravno da je taj ———–!) i voljenog naseg kardinala i sveca Alojzija Stepinca, koji ce svojim mocnim zagovorom izbaviti Katolicku Crkvu iz ove nemile situacije i pomoci nam ozivjeti autenticni Katolicizam. Ta koliko je ljubavi za zivota pokazivao prema svojoj Hrvatskoj i Svetoj Crkvi, kakvu je zrtvu ponio Kristu na Slavu, nije ni cudo sto ce Nebesa uslisati svaku njegovu molbu. Samo ———- kao Bergoglio vjeruje da se Stepincu i Bogu moze stati na put. A sto mozes… sam si je kriv sto samo “habla espagnol” pa nema blage veze o nasem svecu i njegovom zivotu, odnosno vjecnoj slavi koju mu je Gospodin namijenio i sjaju kojim ce zablistati na ponos Katolickoj Crkvi i rodu hrvatskome.
Sveti Alojzije Stepinac, moli za nas!
Engleski link slican ovome kao dokaz da Papa nije papa?????????. Stvarno ste jaki????
Pogledajte http://www.vatican.va
To je link za nas katolike
Pax Tibi,
imate li Vi kakav email na koji Vas se moze kontaktirati u iznimnim i hitnim slucajevima? Imam vrlo pristojan sadrzaj koji zelim pustiti kao post ali mi ne prihvaca “objavi”.
Mozete li netko kako pomoci?
Ivek i Smile,
Evo jos malo korisne literature:
https://www.onepeterfive.com/
Znam da vam je tesko sve to pratiti, ali znate kako se kaze: bez muke nema nauke ?
Stavite sadržaj posta u komentar pa ćemo ga podignuti u post.
Puno hvala na dobroj volji. Nisam uspjela ali pobrinuo se nas Sveti Alojzije Stepinac da se drugacije rijesi ?
Hvaljen Isus i Marija
“Kora: Joj, Ivek, ajde odi doma spat”
Iveku, Smileu i ostalim neosima (kikovim svjedocima) bi bilo bolje da odu nekom egzorcistu u RKC da im on istjera iz njih neokatekumenskog zloduha.
Ne ići nekom neo kiko katekumenskom prezbiteru, ili nekom preobraćenom svećeniku RKC na neo kiko katekumenizam, zato što se neokatekumenski zloduh ne istjeruje neo kiko katekumenizmom.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Hvaljen Isus i Marija
“Ivek: na mojoj župi postoji Neokatekumenski put. I ta grupa od par stotina ljudi godišnje izbaci po jedno duhovno zvanje. Ostatak župe od 10000 ljudi izbaci jedno svakih 7 godina.”
Ivek, lažno se predstavljajući da nije neos (kikov svjedok) nastavlja s neo kiko katekumenskom teologijom koja počiva na blaćenju i ocrnjivanju svih koji nisu neosi (Ostatak župe od 10000 ljudi izbaci jedno svakih 7 godina) i sa hvalospjevima o svojoj sekti i kultu crkvi neo kiko katekumenskog puta (ta grupa od par stotina ljudi godišnje izbaci po jedno duhovno zvanje).
Za primjetiti je i neo kiko podjela, te Ivek kaže da je s jedne strane “Neokatekumenski put” a s druge strane “Ostatak župe”.
Za primjetiti je i neo kiko preuveličavanje koje je cijelo vrijeme prisutno u neo sekti. Tako Ivek pretjeruje u “pozitivnom” te tvrdi da njih neosa u toj župi ima par stotina, te da godišnje izbacuju jedno duhovno zvanje. S druge strane pretjeruje u “negativnom” te tvrdi da ima 10000 onih iz župe koji nisu neosi, te pri tome oni daju jedno duhovno zvanje u sedam godina.
Dakle, neosi ne samo da dobro pričaju o sebi a loše o drugima, nego pri tome to sve preuveličavaju. Čak unutar sebe preuveličavaju. Na primjer, kad pozivaju na svoju godišnju uobičajenu konvivenciji ne kažu da će biti kovivencija, niti važna konvivencija, nego da će biti prevažna konvivencija.
Još par primjera. Priča jedan neos da se njih neosa u jednoj crkvi skupilo oko 400. A u tu crkvu stane 250 ljudi. K tome, ta crkva je tada bila poluprazna kad su se neosi u njoj skupili. Znači po vlastitim očima, razumom i matematikom ih je bilo 125. Ali ako katehist (starješina) kaže da ih je bilo 400, onda ih je bilo 400. Zapravo, to nije rekao katehist, nego je to rekao bog koji govori preko katehista. Nadalje, u jednoj od replika na paxtibiju jedan neos kaže da se svi u njegovom razredu opijaju osim njega. Nadalje, Kiko u svom govoru u Puli kaže da mu je jedan neos rekao kako su u njegovom razredu svi roditelji rastavljeni osim njegovih. Još malo od kika u Puli:
Svi se razvode, svi se uništavaju.
Sve je puno transvestita.
To je zanimljiva stvar jer su sva braća ove zajednice bili sveučilištarci, a njihovi kolege sa sveučilišta su svi danas rastavljeni, razvedeni.
Jedini koji su još danas u braku i sa više od sedmero djece su oni koji su na Putu.
Škole su postale mjesta droge i nasilja.
Jedno društvo gdje su svi samci. Ljudi koji su sami.
Ogroman broj samoubojstava. Ubijaju se.
Tvoja se rođakinja već rastavila. Tvoj rođak također. Tvoj brat, tvoj unuk. Svi! Svi se rastavljaju.
Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.
Bok Ivek
Koliko sam prošao komentare pitanja su ti na mjestu.
Kako to ako su neokatekumeni antikatolički da crkva njih podržava?
Koliko sam shvatio dobar dio svećenstva je svjestan problema koji neokatekumeni stvaraju međutim neokatekumeni proizvode rezultat važan za Crkvu a to je velik broj zvanja i mnogo velikih obitelji. Dok je čovjek na ovom svjetu koristan mnogo će mu se oprostiti…
“I ta grupa od par stotina ljudi godišnje izbaci po jedno duhovno zvanje. Ostatak župe od 10000 ljudi izbaci jedno svakih 7 godina.”
Nije problem što neokatekumeni daju mnogo zvanja nego je problem kako oni do tih zvanja dođu. Na svaku obitelj koja je išla u poslanje ili svakog svećenika koji je Put proizveo postoji netko poput mene…
Osoba kojoj su obećavali “nevjerovatne stvari” , obećanu zemlju, abrahamovog sina i to sve ako krenem na Put, da bi nakon 6 godina muke rekli da sam ” prevaren od đavla” bez da su ikad rekli u čemu i zašto je Bog to dopustio, da bi rekli da sam “sjeme koje je palo u trnje i da idem na kateheze” kao da u zajednici uopće nisam bio i bez da su objasnili tko je odgovoran za to što su oni 6 godina trošili moje vrijeme. Za sve nakraju ti ispadneš kriv jer ti nisi dovoljno “ubaci izgovor” ovo ili ono jer na kraju ispada da ne čini Bog stvari nego ih ti moraš činiti i morao si ih činiti cijelo vrijeme.
Ne samo da nije besplatno kao što su rekli na početku nego me je koštalo i više nego novci koje sam tamo ostavio, koštalo me je moj um, moje srce a da sam imao maternicu i na nju bi polagali pravo… Da bi nakon svega toga netko od sitnih duša tamo imao obraza reći da mi “srce nije bilo na pravom mjestu” ili da me ne zanima božja volja i to nakon što sam išao na hodočašće na drugi kraj svijeta o svom trošku.
I ovi koji imaju mnogo djece… jel znaš što se govori ženama koje ne žele imati više djece? Kaže im se “koje da zakoljem”. Koje djete da ubijem jer ovo koje nisi rodila je kao da smo jedno ubili. Doduše ovo nisam čuo prečesto možda dva ili 3 puta tokom cijelog tog vremena.
Neokatekumeni funkcioniraju na stvaranju percepcije da je sve super i da je sve u redu i da su oni jako sretni. Ovako dovlače nove članove. Pričaju im nerealne priče o životu u zajednici. A ljudi koji su iz zajednice otišli? Na njih katehisti uopće ne troše vrijeme. Zato jer svake godine ima 40 novih budala…
-Vođe neokatekumenskog puta ne preuzimaju nikakvu odgovornost za ono što se događa ljudima u zajednicama. Uvijek im je kriv netko drugi. Jedino što im je sigurno je to da će oni uvijek imati izgovor za zajednicu.
-Traže da ti Put staviš na prvo mjesto u svom životu.
-Traže poslušnost. Kad je Crkva tražila poslušnost od svojih sljedbenika i kako oni mogu prakticirati slobodnu volju ako su poslušni nekom drugom?
-Ne mare i neznaju što se događa s većinom ljudi u zajednici.
-Troše ogromnu energiju na katehezama da privuku nove članove ali ne potroše niti 30 sekundi telefonskog poziva kada netko od tih članova ode iz zajednice nakon što je u njoj proveo 5 ili 10 godina.
-Imaju pravilo koje zabranjuje starijim članovima da govore mlađim članovima kako Put izgleda na višim etapama. Samim time što ovo postoji znači da lažu svojim članovima o tome što zajednica jest.
Pisali smo o svemu ovome extenzivno… na ovom i drugim formumima i blogovima.