Biblijski tekst preveden na kikijanski jezik

Hvaljen Isus i Marija

?????????? “nisi kikov svjedok i ne možeš biti kršćanin, žalosno,žalosno”

Vidljivo je da i ako jesi Kikov svjedok (neos) da možeš biti samo “djelomično kršćanin” zato jer nisi doveo svog bračnog partnera u cnp (crkvu neokatekumenskog puta) ili si postao svećenik RKC a ne Kikov svećenik iz cnp sjemeništa ili nisi svu djecu učlanio u cnp ili se nisi vjenčao s nekim tko je Kikov svjedok ili nisi postavio stolice u obliku slova U http://www.paxtibi.net/?p=2325) ili … (ima na stotine primjera). Ukatko, nisi “činio put” i nisi bio u “poslušnosti katehistima”. A “činiti put” i ne biti u “poslušnosti katehistima” zapravo znači da nisi radio onako kako je Kiko zapovijedio.

Najveća zapovijed (Mk 12,28)
upita ga: “Koja je zapovijed prva od sviju?” 29Isus odgovori: “Prva je: Slušaj, Izraele! Gospodin Bog naš Gospodin je jedini. 30Zato ljubi Gospodina Boga svojega iz svega srca svojega, i iz sve duše svoje, i iz svega uma svoga, i iz sve snage svoje!”
31″Druga je: Ljubi svoga bližnjega kao sebe samoga. Nema druge zapovijedi veće od tih.”
32Nato će mu pismoznanac: “Dobro, učitelju! Po istini si kazao: On je jedini, nema drugoga osim njega. 33Njega ljubiti iz svega srca, iz svega razuma i iz sve snage i ljubiti bližnjega kao sebe samoga – više je nego sve paljenice i žrtve.”
34Kad Isus vidje kako je pametno odgovorio, reče mu: “Nisi daleko od kraljevstva Božjega!” I nitko se više nije usuđivao pitati ga.

Najveća zapovijed (Kiko)
upita ga: “Koja je zapovijed prva od sviju?” Kiko odgovori: “Prva je: Slušajte, (moji robovi i roboti ispranih mozgova), sve što sam vam zapovjedio! Neokatekumenski Put naš Gospodin je jedini. Zato ljubite Neokatekumenski Put i sve moje zapovijedi i sve moje kateheze i sve moje pjesme iz svega (prijezirnog, hladnog i ciničnog) srca svojega, i iz sve (zlo)duše svoje, i iz svega (ono malo obrezanog) razuma (koji vam je preostao), i iz sve (fanatične) snage svoje!”
“Druga je: Slušajte katehiste, činite Put i mrzite i sotonizirajte sve koji nisu na Putu. Nema druge zapovijedi veće od tih.”
Nato će mu Kikov svjedokc: “Dobro, učitelju! Po istini si kazao: Neokatekumenski Put je jedini, nema drugoga osim njega. Njega ljubiti iz svega (prijezirnog, hladnog i ciničnog) srca, iz svega (preostalog obrezanog) razuma i iz sve (fanatične) snage i slušati katehiste, činiti Put i demonizirati sve koje nisu na Putu – više je nego što je onaj Isus Krist zapovjedio.”
Kad Kiko vidje kako je slijepo odgovorio, reče mu: “Nisi daleko od kraljevstva Kikovog!” I nitko se više nije usuđivao pitati ga.

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

23 thoughts on “Biblijski tekst preveden na kikijanski jezik

  • June 10, 2015 at 2:31 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Na slijedećim linkovima možete pronaći neke od izgubljenih postova. Post: Strašno!!! Spasiti vlastito dijete manje važno od jednog susreta u Koelnu web.archive.org/web/20140903114817/http://www.paxtibi.net/?p=2444 najbolje opisuje cnp (crkvu neokatekumenskog puta)

    Što kaže Kiko o susretu s Papom
    web.archive.org/web/20141224095250/http://www.paxtibi.net/?p=3285

    Papa primio Kika
    web.archive.org/web/20141224121851/http://www.paxtibi.net/?p=3278

    Čiji liturgijski kalendar koriste neosi?
    web.archive.org/web/20141110145523/http://www.paxtibi.net/?p=3275

    Neos na Guamu “otkrio” da je Isus “postao grješnik”
    web.archive.org/web/20141201123945/http://www.paxtibi.net/?p=2493

    Louis Bouyer i Annibale Bugnini u sporu oko Druge euharistijske molitve
    web.archive.org/web/20141109075952/http://www.paxtibi.net/?p=2489

    Rene Girardova “mimetička teorija” protiv žrtvene naravi Isusove smrti sviđa se Kiku
    web.archive.org/web/20141109085812/http://www.paxtibi.net/?p=2486

    U njemu se probudila prava Crkva
    web.archive.org/web/20141109110430/http://www.paxtibi.net/?p=2480

    Originalna djela i Kikove kopije
    web.archive.org/web/20140916081346/http://www.paxtibi.net/?p=2478

    Koga je Nadbiskup na Guamu obvezan slušati? Papu ili Kika?
    web.archive.org/web/20140906020515/http://www.paxtibi.net/?p=2448

    Strašno!!! Spasiti vlastito dijete manje važno od jednog susreta u Koelnu
    web.archive.org/web/20140903114817/http://www.paxtibi.net/?p=2444

    Pismo župljana župe Yona na Guamu nadbiskupu Apuronu
    web.archive.org/web/20140828023353/http://www.paxtibi.net/?p=2438

    Pismo potpore sedmorici svećenika s Guama
    web.archive.org/web/20140825164304/http://www.paxtibi.net/?p=2436

    Što se događa kad je i sam nadbiskup “na Putu”
    web.archive.org/web/20140810183609/http://www.paxtibi.net/?p=2396

  • June 11, 2015 at 12:40 am
    Permalink

    Nije to ništa; dijete mojih katehista je gorilo u temperaturi kad su oni otišli katehizirat u stranu zemlju.
    Ekstra loši roditelji. Bezdušni!

  • June 11, 2015 at 1:52 pm
    Permalink

    Isuse, prestrašno,nikada više,čujem ovih dana da su protjerani iz jedne župe dal iz Crikvenice ili iz Dramlja nisam siguran!

  • June 12, 2015 at 12:10 pm
    Permalink

    Bivša neokatekumenka daj da te nešto pitam

    Ja sam prilično siguran da su u mojoj zajednici privlačili ljude u zajednicu tako da im govore da će dobiti nešto što žele ako krenu na Put kao što je Abraham krenuo i dobio sina ili da će dobiti nešto nevjerojatno ili da ćemo izići iz nekog ropstva kao što su izraelci izišli iz egipatskog ropstva pa su krenuli na neki put…

    Ljudi nakon ovog provedu otprilike godinu dana u euforiji isčekujući ove stvari.

    Katehisti ovo rade na više ili manje direktan način i kada sam ih poslije pitao gdje su sve te stvari zanijekali su ova obećanja ,ali ja mislim da su oni na katehezama prilično jasni u poruci koju prenose: Bog će ti dati nešto nevjerovatno, nešto što želiš ili će te izvući iz ropstva.

    Da li ti misliš ili osjećaš da su tvoje ulazne kateheze bile ovakve? Bilo bi super ako bi mogla potkrijepit ili opovrgnut primjerom.

  • June 12, 2015 at 8:56 pm
    Permalink

    ja se isto toga sjećam Kekec,tu vrstu retorike su koristili i kod nas

  • June 13, 2015 at 9:43 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    mali kekec “Ja sam prilično siguran da su u mojoj zajednici privlačili ljude u zajednicu tako da im govore da će dobiti nešto što žele ako krenu na Put…”

    Te priče na perfidan način počinju na uvodnim katehezama. Tako je posvuda isto po svijetu. Preko kateheza o Abrahamu te navlače da ćeš kao Abraham dobiti sve što poželiš, ali uz uvjet da kreneš “na put” jer je Bog i Abrahama pozvao da “krene na put” (izađi iz…). Preko kateheze o Jobu te navlače da ako vidiš da nisi dobio sve što si očekivao (štoviše, ima “početnih” teškoća) da ćeš na kraju ipak sve dobiti “ako uđeš u zajednicu i ostaneš do kraja”. A, za svaki slučaj, ako ipak sve ne dobiješ, zato je važno da učlaniš svu svoju djecu u “zajednicu”. Jer, niti prva generacija Izraealaca nije ušla u obećanu zemlju. I tako dalje, bla, bla, bla.

    Ne samo da nećeš sve dobiti, nego ćeš mnogo toga nepovratno izgubiti. Izgubiti ćeš:

    – čovječnost i ljubav koju si imao (postati ćeš bezosjećajan, hladan, ciničan, početi ćeš osuđivati sve koje nisu Kikovi svjedoci (neosi, neokatekumeni) i što nije cnp (crkva neokatekumenskog puta)),

    -slobodu pogleda (sve ćeš gledati i mjeriti kroz cnp i NeoKikoKatekumenske zapovijedi)

    – imovinu (Čuo sam kako im je jedan Kikov svjedok dao čak ono što nije imao. Naime, pod pritiskom kako mu (im) je bog novac i da im mora predati sve što ima (kao i ostali Kikovi svjedoci), on je odgovarao da nema ništa. Oni su govorili kako laže jer da sigurno nešto ima, te mu prijetili i optuživali ga (kao i sve ostale). On je nakon toga išao u banku i digao gotovinski kredit oko 100 tisuća kuna i predao im te novce.)

    – život, vrijeme (to sve služi za potrebe cnp, za potrebe rasta, širenja i razvoja cnp, dok svi ne budu cnp)

    – Crkvu u kojoj si dosad bio (crkva će ti postati cnp)

    – sve “aktivnosti” u župi koje imaš (sve to moraš napustiti i biti samo u cnp)

    – psihičko, duhovno, mentalno a i fizičko zdravlje (a ako završiš u bolnici, nitko te iz cnp neće doći posjećivati)

    – doslovno život (česta samoubojstva u cnp)

    – prijatelje i rodbinu koji nisu u cnp (u cnp ćeš početi prezirati, osuđivati i odbacivati sve koji nisu u cnp, koji nisu Kikovi svjedoci. Zatim, kako će te u cnp plašiti s svime što nije cnp, tako ćeš biti i u strahu kontaktirati s nekim tko nije u cnp. Zatim, kako će te u cnp uvjeravati da si bolji od svih drugih, onda se i zbog toga nećeš htjeti družiti s nekim tko je “gori od tebe”. Zatim, kako će te u cnp uvjeravati da su svi koji nisu u cnp “pogani, grozni grešnici” tako se nećeš htjeti družiti s tim “poganima i groznim grešnicima”. Kontak s drugima će ti biti sveden samo na to da te druge pozivaš u cnp.)

    – a prijatelje u cnp nećeš dobiti, zapravo dobiti ćeš mnoštvo “instant i lažnih” cnp prijatelja (to “prijateljstvo” će se u 99% slučajeva sastojati u tome da kad sretneš nekoga iz cnp na ulici da će te se ili samo pozdraviti ili će te se zaustaviti i kratko popričati uglavnom o cnp temama. Što se tiče ostale komunikacije, to će biti da će te nazivati na telefon zato da bi te obavještavali nešto u vezi cnp (slanje sms poruka se u cnp ne preporuča). Ljudi koji su 20 godina u cnp kažu kako ih do sad nitko nije nazvao da ih pita “kako su” nego je to samo bilo u vezi cnp.

    – svijet u kojem živiš (u cnp ćeš početi prezirati, osuđivati i odbacivati sve što nije cnp. Zatim, kako će te u cnp plašiti s svime što nije cnp, tako ćeš biti i u strahu “izaći u svijet”. Kontakt s “svijetom” će biti samo ono nužno, što se mora. Zatim, kako će te u cnp uvjeravati da si bolji od svih drugih, onda nećeš niti htjeti “izaći u svijet, izaći u nešto što je loše”. Zatim, kako će te u cnp plašiti s svijetom, uvjeravati da je svijet “opasno, grozno, grešno” mjesto, tako nećeš htjeti “izlaziti u svijet” da ti se ne bi dogodilo neko zlo i da se ne bi zarazio nekim grijehom. Izlazak, odlazak u svijet, osim onog nužnog, biti će ti dozvoljen samo tada kad trebaš otići u svijet da svjedočiš cnp (pod maskom da svjedočiš Krista) zbog toga da bi nekog iz tog svijeta priveo u cnp.

    – pravo da ideš na hodočašće gdje želiš i s kim želiš (moraš na hodočašća samo s cnp)

    – kršćansku vjeru (kao zamjenu ćeš dobiti NeoKikoKatekumensku vjeru)

    – slobodu izbora da budeš pokopan gdje želiš (http://www.paxtibi.net/?p=2133 Neokatekumensko groblje u Dominikanskoj Republici!)

    – (pravoga) Boga (kao zamjenu ćeš dobiti da je bog: neokatekumenska zajednica)

    – kršćanski identitet (kao zamjenu ćeš dobiti da si neokatekumen http://www.paxtibi.net/?p=2127 Novi neokatekumenski identitet i njegovo legitimiranje!)

    – vlastiti razum (razum će ti biti “ispran”, “obrezan”)

    – vlastito mišljenje (ukoliko se tvoje mišljenje razlikuje od cnp mišljenja onda to znači da te đavao vara jer tako misliš)

    – pravo na slobodan izbor (u mnogo slučajeva, kao na primjer da možeš izaći iz cnp, da možeš postati član neke zajednice ili pokreta u cnp, da možeš nedjeljom ići na Misu u RKC ali da pri tome nisu bio u subotu na euharistiji u cnp, da možeš dijete krstiti u župi u RKC nego ga moraš krstiti u cnp, i tako dalje)

    – pravo na odgovorno planiranje obitelji (Neodgovorno ćeš praviti i rađati mnoštvo djece koju nećeš moći prehranjivati iz vlastitih sredstava. A glavni motiv za to će ti biti da ćeš jednog dana učlaniti svu tu djecu u cnp, odnosno, da imaš Kiku što pokazati)

    – domovinu (obitelj u poslanju. kad odeš u drugu zemlju živjeti)

    – pravo na izbor posla (nećeš smjeti imati takav posao koji će te sprečavati da redovito dolaziš u cnp, kao na primjer: pomorac, vozač, da radiš negdje gdje postoji druga smjena, da radiš gdje postoji noćna smjena jer se ponekad susreti u cnp oduže do kasni u noć i slično)

    – pravo da odlučuješ u kojoj ćeš zemlji i gradu živjeti (Zabranjeno je preseliti se u neki dugi grad ili zemlju ako tamo nema cnp. Iznimno, ako tamo postoji cnp, i ako se možeš njima priključiti (ili da je ta “zajednica” otprilike isto godina u cnp koliko i ti ili je manje godina u cnp nego ti, pa ćeš krenuti ispočetka) možeš otići. Ali, kasnije, kad postnaš “pravi neos” će te čak pozivati da ideš u neku drugu zemlju (pod maskom kako ideš širiti kršćanstvo). A zapravo ideš osnivati cnp, ili već osnovanuoj cnp ideš potpomagati održavanje i širenje. Dokle: dok svi ne postanu cnp.

    – pravo na slobodan izbor molitve (Vi se ne znate moliti, često ćeš čuti u cnp. A onda će ti nakon 15 godina u cnp reći da čitaš časoslov)

    – pravo na izbor s kime ćeš se vjenčati (možeš se vjenčati samo s nekim tko je u cnp)

    – slobodu da ideš u dijacezansko ili redovničko sjemenište (moraš ići u NeoKikoKatekumensko sjemenište)

    Podsjetite me što sam zaboravio.

    “S grupom ISIL nema pregovara, protiv nje se možete samo boriti, poručio je premijer Australije.”
    S Kikovim svjedocima, s cnp, nema pregovara, protiv njih se možete samo boriti.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • June 13, 2015 at 9:44 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Dakle, te kateheze koje počinju s uvodnim katehezama su zapisani Kikovi govori koje dobiju katehisti u pisanom obliku. Te kateheze su iste po cijelom svijetu. Mogu se razlikovati tek u pokojoj riječi ovisno kako su u kojoj zemlji prevedene.

    Te kateheze katehisti moraju naučiti napamet i tako ih izgovarati (ne smiju ih čitati). Stoga, ovisno koliko je koji katehist naučio napamet, toliko se mogu razlikovati te kateheze (u praksi par riječi ili par rečenica). Te kateheze katehisti ne smiju nikome dati na uvid i ne smiju nigdje biti javno objavljene.

    U cnp (crkvi neokatekumenskog puta) podmuklo drže Kikove svjedoke (neose, neokatekumene) u lažnom uvjerenju da kad katehisti govore te kateheze da to oni “govore iz glave”, štoviše, da to “Duh Sveti govori” preko njih.

    A katehisti vjeruju da je te kateheze napisao Bog preko Kika (Kiko je medij preko kojeg je Bog objavio te kateheze, zapravo nove objave). Neke od tih kateheza su prošle čiščenje i izmjene od strane Vatikana. No, niti ta činjenica da je Vatikan “izmijenio” neke od kateheza (po vjerovanju katehista “riječ Božju izrečenu preko Kika”), nije navela katehiste da se zapitaju kako je moguće da ako to jest riječ Božja, kako je onda netko može izmijeniti.

    Te kateheze su u cnp važnije od Biblije, a i od Katekizma Katoličke Crkve.

    99% onoga što uporno, slijepo, nametljivo i opsjednuto govore Kikovi svjedoci su:
    – dijelovi tih Kikovih kateheza,
    – dijelovi fraza i dogmi naučenih u cnp,
    – dijelovi Kikovih pjesama,
    – dijelovi usmenog nauka prenesenog preko katehista, odgovornih, kao i preko ostale “braće”
    – dijelovi onoga prenesenog na prijelazima
    – dijelovi onoga prenesenog na godišnjim konvivencijama
    – dijelovi onoga prenesenog na navještajima
    – dijelovi onoga što nije nigdje usmeno izrečeno ali jest izrečeno po neokatekumenskom zloduhu

    Dakle, Kikovi svjedoci neće nikad (maximalno u 1% slučajeva) citirati Katekizam, niti Bibliju, niti nešto drugo, nego prethodno navedeno. U tom prethodno navedenom postoje dijelovi Biblije, ali samo radi manipulativnih svrha. Evo jednog primjera.

    Kažu katehisti neosici da otvori Bibliju na način “gdje se otvori” i da kaže što joj ta riječ kaže za nju, za njen život. I ona nešto kaže, bilo što. Nakon toga katehisti kažu: “Ne, ta riječ (napomena: bilo koja, od Postanka do Otkrivenja) ti kaže da trebaš pronaći dečka u zajednici (cnp) i udati se za njega”. Osoba odgovara: “Ja sam udana”. Na to katehisti kažu: “Ah, tako, zapravo, ta riječ ti kaže da trebaš svog muža pozvati i dovesti u zajednicu (cnp)”. A osoba kaže: “Zašto? Moj muž redovito ide u Crkvu (RKC)”. Na to katehisti kažu: “Čula si i sama kako ti Bog preko pročitane riječi govori da je njegova volja da dovedeš svog muža u zajednicu.” Na to neosica ili kaže “tako je” i priča se tu završava. Ili ta neosica kaže da ne misli da je to tako kako katehisti kažu, odnosno da ne misli da joj Bog to želi reći, i onda se priča nastavlja. Na primjer (najčešće) katehisti kažu: “To te đavao vara”. Ispiranje mozga, manipulacije, strašenje, obećavanje, hipnotiziranje, kontrola uma, hereze se nastavljaju sve dok se neosica ne slomi i to prihvati ili dok ne ode iz cnp.

    “S grupom ISIL nema pregovara, protiv nje se možete samo boriti, poručio je premijer Australije.”

    S Kikovim svjedocima, s cnp, nema pregovara, protiv njih se možete samo boriti.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • June 13, 2015 at 10:35 am
    Permalink

    Pa, čuj, Mali kekec, koliko se sjećam upravo tako.
    Obećavali su ‘brda i doline’ kad ono, ništa.
    Rekli su: ‘Samo ovdje vas čekaju milosti kakve nigdje drugdje nećete dobiti/vidjeti, a ako netko od vas nema djece, bez brige, Gospodin će providjeti i to pa ćete postati roditelji i to ne samo jednog nego više djece…”
    To je sve čega se sjećam, ali naglasak je bio na neoskim pjesmama i to bi lukavo ubacivali između predavanja kateheza jer bi na taj način ljude držali u euforiji čitavo vrijeme. Čak svećenik je imao svoju ulogu u katehezi, pogađaš… – potvrditi sve rečeno od strane katehista i dajući im za pravo sve što su rekli, kao ono, TO JE TAKO I NIKAKO DRUGAČIJE…
    Za čudo neviđeno, nitko u mojoj grupi/zajednici se kasnije nije usudio pitati gdje su te milosti, ali jedan čovjek nakon dugo vremena se ‘drznuo’ pitati, a onda je dobio odgovor od kojeg mi se kosa digla na glavi: “Mi ovdje nismo da obećavamo nego da ispunjavamo zašto smo poslani. NIsmo Djed Božićnjak nego Isus Krist koji je rekao: ‘Nisam došao ispunjavati vaše želje nego planove moga Oca.’
    Eto, pa ti reci?!?
    A jednoj starijoj ženi su obećavali da će joj Bog dati milost da dovede muža u zajednicu, a kad se to, dakako, nije dogodilo, onda su okrivili nju i to riječima: “Nisi bila primjer svom mužu jer ti je sotona gospodar!”
    Eh, mali kekec, nemoj me ni podsjećati na sve to. Još mi se ide na wc ( da oprostiš ) kad se svega toga sjetim…
    Kad ne bi imali što reći, onda bi citirali bibliju.
    Pa zar to i sotona nije radio ‘po potrebi’??

  • June 13, 2015 at 3:04 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Nadopuna.

    Iza riječi “Kontakt s drugima će ti biti sveden samo na to da te druge pozivaš u cnp.” još dodati i “A ako je žena (fiktivno) zaposlena kod nekog tko nije u cnp, onda će ti kontakt s drugima biti proširen za obvezu da povremeno javljaš tom “fiktivnom” poslodavcu ženine statuse: opet trudna ili opet na bolovanju radi komplikacija u trudnoći ili opet na porodnom dopustu ili opet na roditeljskom dopustu. A ako i kad ti broj budućih Kikovih svjedoka naraste (broj djece koju ćeš jednog jednog dana morati učlaniti u cnp), tada ćeš za još jednu stvar morati kontaktirati s onima koji nisu u cnp. A to je tražiti od njih milostinju i pomoć da možeš prehraniti te buduće Kikove svjedoke (svoju djecu). Ili posuđivati od onih koji nisu u cnp novac s velikom vjerojatnošću da im ga nikada nećeš moći vratiti.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • June 14, 2015 at 5:45 pm
    Permalink

    “Kad ne bi imali što reći, onda bi citirali bibliju.
    Pa zar to i sotona nije radio ‘po potrebi’??”

    Da a kad im biblija kaže nešto što im se nesviđa onda izmišljaju.

    “Eh, mali kekec, nemoj me ni podsjećati na sve to. Još mi se ide na wc ( da oprostiš ) kad se svega toga sjetim…”

    Znam.

    Mislim da je kritično ono što se događa na kahetezama, jer ako bi mogli pokazati i dokazati da su kateheze prevara sa kojom se ljude uvodi u zajednicu sa idejom da je to nešto drugo onda bi se moglo pokazati da varaju ljude.

    Stvar je u tome da ukoliko oni obznane sve svoje prakse i ljudi i dalje odluče ići tamo to je njihova stvar. Ali ako su ljudi prevareni na samom početku oni nemaju pravo raditi to što rade.

    I meni je fantastično što nitko nije pitao gdje su te divne stvari. Ja mislim da ljudi nakon nekog vremena vide da im se te stvari neće dogoditi pa nema smisla niti pitati ili još gore: mislim da ljudi stvarno vjeruju u taj fiktivni balon snova i da ne žele da se on probuši time da im katehsti kažu da se neće dogoditi.

    I još mi je fantastičnije kako katehisti mogu ljudima obećavati te stvari i onda im nakon mnogo godina govoriti da im nisu obećane a na slijedećim katehezama ponavljati istu stvar. Mislim šta njima treba ići kroz glavu da rade ovo?

    Pitao sam ih šta se događa sa obećanjima ljudima koji odu iz zajednice. Jedan katehist mi je rekao da Bog nije uveo te ljude u obećanu zemlju nego je uveo njihovu djecu. I to 15 minuta nakon kateheza?!?!

    Pa dobro šta im onda obećavate????
    Kako ovo nije prevara.

    Izbacili su me van iz crkve sa izgovorom da sam trebao tražiti dopupštenje od biskupa. Dopuštenje za što ? Da kažem istinu o Putu? Od koga su oni dobili dopuštenje da lažu ljudima?

    Ići ću kod biskupa. Volio bih da oni koji imaju sličnih iskustava konkretno lažnih obećanja koja se kažu na katehezama da ovdje kažu da imam šta citirati biskupu pa nek on procjeni da li je to u redu ljudima govoriti.

  • June 14, 2015 at 11:32 pm
    Permalink

    Mali kekec, fascinirana sam tvojim riječnikom i načinom pisanja. Zaključujem da imaš veliko srce i dobru dušu.
    Ako se varam, ispravi me 🙂
    Poznata mi je ta ‘mantra’ o obećanoj zemlji, kao i sva moguća zastrašivanja ako se napusti NP, ali mi koji smo ga napustili, još smo uvijek živi i manje-više zdravi iako mislim da zdravlje, konkretno, nema neke veze sa NP.
    Još molim Boga, još idem u crkvu i ponosni sam ‘katolik nedjelje’ 🙂

    P. s. Da nisam udana, potražila bih te, stvarno si zanimljiv 🙂
    Oprosti na iskrenosti. Ako sam te uvrijedila, zanemari ovaj post.

    Bog te blagoslovio!

    “.. Ištite i dat će vam se, kucajte i otvorit će vam se.
    Zar će otac sinu umjesto ribe dati zmiju…?
    Ako ste dakle vi, zli, sposobni darivati svoju djecu darovima, koliko li će više vaš Otac koji je na Nebu darivati vas… ”

    ” U kući moga Oca ima mnogo stanova;
    da nema, zar bih vam rekao: ‘Idem pripraviti vam mjesto…. ”

    “… bdijte, dakle, i molite jer ne znate ni dana ni časa u koji Sin čovječji dolazi…”

    “… dođoh u ime svoga Oca i ne primiste me, a dođe li tko u svoje ime, njega ćete primiti… “

  • June 15, 2015 at 11:53 am
    Permalink

    Hvala na komplimentima.

    “Zaključujem da imaš veliko srce i dobru dušu.
    Ako se varam, ispravi me :-)”

    A gle, imam , šta je je. Hahahah, uvijek se nasmijem na ove samohvale jer to svatko misli za sebe tako da ono…. godi egu ali znaš podsvjesno da nije baš tako iako ima istine u tome.

    Ideja da te Bog neće izvan Puta tretirati jednako kao i na Putu je ideja da te Bog zapravo ne voli, tj. voli te dok… Ta ljubav nije bezuvjetna.

    Ljudi koji ovo propovjedaju, koji propovjedaju da ti moraš biti na jednom mjestu i činiti neke stvari inače Bog neće moći djelovati zapravo propovjedaju da te Bog ne voli. Ja bih rekao da je Bog svugdje samo ne tamo.

  • June 15, 2015 at 7:34 pm
    Permalink

    “Ja bih rekao da je Bog svugdje samo ne tamo”

    Opet se moram složiti s tobom jer je to zaista tako, a ja sam to odavno rekla, samo me nitko nije slušao i nitko nije obraćao pažnju na mene.
    Ondje si dobar dok smatraju da si koristan, a poslije te može i mrak progutati što se njih tiče. To je zbilja jadno!
    Mislim da smo ti i ja dvoje istraumatiziranih ljudi kojima će još trebati vremena da rane zacijele u potpunosti.
    Već deset godina sam van NP i to je odlična stvar, ali još me neke stvari bole.

    Reći ću ti…

    Oni čekaju da se ja vratim iako su, prema mojim zadnjim saznanjima, došli do kraja NP.
    Sad vidiš što je u njihovim glavama i kakav je to mentalni sklop.
    Sa svojim mužem mogu pričati o svemu osim o ovoj temi jer on ne zna šta bi mi rekao obzirom na to da nikad nije bio ondje i iskusio sve to, cijelo to maltretiranje, tako da stvarno volim popričati s tobom, makar na daljinu – ovako na ovaj način jer sa svojom bivšom zajednicom nisam ostala u kontaktu obzirom da su me prezreli i smatraju da nisam prosvijetljena. Hm..
    A što reći na ovo?
    Sad ispada, da bi bio prosvijetljen, moraš biti na NP?!?
    Koje ludilo!!!
    Oni se ‘tješe’ spoznajom da je bilo dosta ljudi koji su napustili NP pa se poslije vratili, ali sa mnom to nije tako. To se neće dogoditi jer tada bih ja bila luđa od njih, a to svakako nisam.
    A vjerujem da ni ti nisi…
    Sve u svemu, oni su teški manipulatori i to je jedina istina što se tiče tih sektaša.
    Ovo što ću sad reći se tiče svih bivših članova NP :
    NIKAD, ALI BAŠ NIKAD, NI POD KOJU CIJENU I NI POD KAKVIM OKOLNOSTIMA U ŽIVOTU, NE VRAĆAJTE SE U ZAJEDNICU jer to bi vam bila kardinalna pogreška.
    Osvetili bi vam se kao nikad nikome.
    Znam što kažem.
    Ja sam napravila pauzu nakon četiri i pol godine, pa se vratila na još pola godine. Napravili su mi pakao od života.
    Tada sam konačno otišla.
    Ne dopustite da rade budale od vas jer “vredniji ste nego mnogo vrabaca”…

  • June 16, 2015 at 4:14 am
    Permalink

    “Ondje si dobar dok smatraju da si koristan”

    Da, vrijedan si dok si koristan. Kad sam nedavno vidio na Crkvi di piše plakat o kristovoj ljubavi na katehezama došla mi je muka.

    Mislim da bivši neokatekumeni prožive nekakav stres i da samo ljudi koji su prošli isto to mogu razumjeti.
    Ista je stvar sa braniteljima ili silovanim ženama. Društvo ih odbacuje jer ih ne razumije ali kada se oni međusobno nađu netrebaju si objašnjavati jer sve razumiju.

    Ovo je još jedan razlog zašto je zajednica strukturno krivo izgrađena.
    TI tamo govoriš svoje tjeskobe koje većina ljudi tamo neće razumjeti, tamo nema nekakvog psihologa koji će nadgledati stvari. I samo je pitanje vremena kada će doći do odbacivanja među “braćom” i još trauma a sve to odbacivanje će biti opravdano Božjom voljom.
    Oni koji su prilagođeni ovom ili koji su jači opstanu a ovi drugi otpadnu.

    Prihvaćanje jednako ljubav.
    Odbacivanje je suprotno od ljubavi. I ono stvara još više trauma.

    To mjesto je sinonim za odbacivanje. Odbacivanje tvojih iskustava ako ne odgovaraju onome što oni žele da je istina. Odbacivanje i šikaniranje tebe.

    Ono što me najviše boli je što ja tamo mogu doći i reći kako su me katehisti povrijedili, nitko od njih neće htjeti proživjeti isto ali će u isto vrijeme zanijekati da sam ja povrjeđen i na neki način će umanjivati moju bol da bi opravdali katehiste. To stvara post traumatski stres.

    TO mjesto je sinonim za nijekanje.

    Sjećam se kada sam pitao zašto katehisti ne idu za nama nakon što odemo iz zajednice ako su oni pastiri koje bi trebali slijediti.
    Svećenik mi je rekao da sam ja kazao da ne želim da me se kontaktira. Lagao je, ako sam to rekao onda već dugo vremena nisam bio u zajednici. Pitao sam cijelu zajednicu “kada sam ja rekao da me se ne zove”. Javi se jedna “sestra” koja je sjela samnom na kavu nakon dugo vremena što me nije bilo u zajednici i rekla “rekao si”. Mislila je na to što sam joj rekao tada na kavi, gdje su katehisti bili do tada? Mislim sasvim je normalno da ako te dugo nema u zajednici da ćeš reći da se ne želiš vratit. I ona je to iskoristila da bi katehistima dala izgovor zašto me oni nisu kontaktirali u periodu prije toga. Niti sam išta rekao dok sam odlazio, niti sam išta rekao katehistima, niti je bilo šta od toga šta sam njoj rekao došlo do katehista a ako i jesam nešto nekome rekao onda sam to rekao nakon što sam bio dugo izbivao iz zajednice pa im nije opravdanje da me nisu zvali.
    Ali nije ni to bitno, pa svi u zajednici znaju da katehisti nikoga ne kontaktiraju nakon što on ode iz zajedenice a ovi pričaju nekakvu priču kao da bi me zvali da ja nešto nisam rekao. Nisam rekao ništa nikome dok već nisam bio van zajednice.

    Koliko nijekanja, niječu očite stvari koje oni sami znaju.
    Niječu tebe, niječu boli, niječu kontradikcije, niječu očitu istinu.

  • June 16, 2015 at 1:50 pm
    Permalink

    ” Odbacivanje tvojih iskustava ako ne odgovaraju onome što oni žele da je istina. ”

    Lijepo si ovo napisao, a još ljepše je što je to tako prokleto istinito pa nitko ne može reći da lažeš.
    Poznato mi je da niječu sve, iskrivljavaju sve, a spremni su svaku tvoju riječ bez obzira na to kad ona bila rečena, izokrenuti i upotrijebiti protiv tebe i to kad se najmanje nadaš.

    Bog će njima naplatiti prema zasluzi, zato se ja ne bojim.

  • June 17, 2015 at 6:26 am
    Permalink

    Što je najgore ja neznam koga bi krivio. Jer mnogi od nas su radili iste stvari pod utjecajem tog svjetonazora i tih ideja a sada to osuđujemo i kajemo se. Koliki bi od njih to radili da se probude? S jedne strane bi ih htio kaznit a sa druge strane…. to nisu oni.. to nisu njihova uvjerenja, to je netko drugi….

  • June 18, 2015 at 11:55 am
    Permalink

    Da, istina je što kažeš, sve osim jedne stvari, ja osobno ne osuđujem već samo iznosim činjenice, a one su takve kakve jesu.
    Tko sam ja da ikome sudim?
    Zar nije Krist rekao:
    “Tko je bez grijeha, neka prvi baci kamen.”
    Ljudi imaju pravo znati, to si i ti sam rekao, a od koga će bolje saznati nego od bivših članova NP??
    Tko se jednom opeče, taj i na hladno puše..
    Mislim da ti najbolje znaš što sam htjela reći jer i sam si prošao kroz sve to. Zato me i možeš razumjeti bolje nego itko drugi.

  • June 18, 2015 at 11:38 pm
    Permalink

    Ma znam treba reći istinu ali problem je što ih u jednoj mjeri ocrtavamo kao čudovišta.
    Sa jedne strane se ponašaju kao čudovišta ali valja naglasiti da je to više utjecaj nečega što se tamo događa običnim ljudima. Ja bih to objasnio psihosocijalnim efektima, Pehar će reći neokatekumenski zloduh, nije bitno.

    Imam prijatelje koji su još tamo. za njih sigurno ne mislim da su kao katehisti ili da su čudovišta.

  • June 19, 2015 at 12:40 pm
    Permalink

    Ma da, u pravu si ti, ali iako nisu čudovišta, tako se ponašaju, odnosno, daju da ih zavode nevidljive sile vidljivih osoba jer pravo da ti kažem, još i danas se grozim onog upita od strane katehista:
    ‘Vidiš li ti u nama Isusa Krista?’
    To me nijedan svećenik nikad nije pitao, a imao bi više prava na to jer je božji poslanik i sluga.
    Ne znam za tebe, ali ja ih se grozim.
    Često ih viđam po trgovačkim centrima, kupuju naveliko, a pitam se samo: od čijeg novca?
    Kako netko tko ima desetoro djece može kupovati nešto što ni ja sebi ne mogu priuštiti.
    Ne radi se o ljubomori nego o krajnjem iznenađenju.
    Neke stvari su nedoumica, a najgore od svega što mi ih nema tko objasniti.
    Ti kažeš da imaš prijatelje na NP?
    A dobro, neću ni pitat kako katehisti gledaju na to da članovi NP imaju prijatelje koji su van zajednice…
    Ja nisam ostala dobra ni sa kim jer je svima strogo zabranjen kontakt sa mnom i to samo zato što sam izašla iz zajednice.
    Mislim da je ovdje sve jasno.

  • June 19, 2015 at 8:48 pm
    Permalink

    “Ja nisam ostala dobra ni sa kim jer je svima strogo zabranjen kontakt sa mnom i to samo zato što sam izašla iz zajednice.
    Mislim da je ovdje sve jasno.”

    Koje budaletine, pročitao sam negdje da su ovi u Splitu ili Zadru totalni kreteni.
    Moja zajednica bi zapravo jako rado pričala samnom ali ja prema njima imam averziju. Oni ni ne kuže kolko su mi zla donijeli.

  • June 20, 2015 at 12:06 am
    Permalink

    Tu te razumijem u potpunosti.
    I znaš li što? – nikad neće ni kužit koliko te sve skupa povrijedilo jer nemaju srce kao ti, jer nemaju tvoju inteligenciju, jer nisu sposobni sagledati stvari iz drugog aspekta i jer ne vide dalje od nosa što bi se reklo kod nas.
    Za njih je NP: jelo, piće, krevet, odmor, bračni partner, posao, a naposljetku i ‘bog’ kome se oni klanjaju – sve svakodnevne stvari su podredili tome do u beskraj, a najgore od svega je što bi ti tvoji možda rado pričali s tobom, ali samo u svrhu jednog cilja, a to je da te vrate natrag u zajednicu jer ako nisi znao, vrlo vjerojatno te spominju u molitvama za vrijeme euharistije i službe riječi. Meni su priznali moja braća iz zajednice da još uvijek mole za mene i da me – čekaju.
    Ne možeš shvatit taj mentalni sklop, baš kao ni ja, zato se nemoj ni trudit. Ja te mogu shvatit perfektno jer sam kroz sve to SAMA prošla.
    Blago rečeno, jezivi su!

  • June 21, 2015 at 3:54 pm
    Permalink

    Ma znam zašto se mole da se vratiš. Jer je to najbolje za tebe.

    Jer smatraju da su u utvrdi istine, a mi izvana vidimo da je ta utvrda zatvor za um i dušu.

    Nije da se molim ali mi je drago za svakog tko napusti to mjesto i tko nastavi živjeti život.

  • June 22, 2015 at 7:42 pm
    Permalink

    Mali kekec, svaka ti čast, potpisujem sve što si rekao.
    Neosi moraju shvatiti da se može bez njih i još kako!
    Taj pokret je pun svega osim ljubavi.
    Ljubav je ta koja spaja ljude, a ne nekakav izopačeni pokret.

Comments are closed.