Umiranje za Krista ili za neku ljudsku organizaciju?

A ja imam jedno pitanje za tebe.

DA OVO KAŽE JEHOVIN SVJEDOK ŠTA BI TI NJEMU REKAO?

Razum stalno ponavljaš jedno te isto misleći da ja ne razumijem. Kako je to mene točno prevario đavao, i zašto je Bog to dopustio, sigurno nije to dopustio da se vratim na Put jer to se neće desiti. Što ja točno ne razumijem?

Ja ne pišem protiv kršćanstva. Ovo što pišeš je ono što će dobar dio kršćana napisati. U biti umiranje za neki viši cilj. Ovo je plemenito i vrijedno. Ovo nije problem i ne pišem protiv toga.

Ja pišem o načinu na koji umiranje za Krista netko iskoristi za svoje ciljeve.
Nije problem sa umiranjem za Krista nego što ste vi umiranje za Krista zamjenili sa umiranjem za ljudsku organizaciju koja se stavila na mjesto Boga. Problem je što Neokatekumenski Put iskoristi potrebu ljudi da budu dio nečeg većeg i ove potrebe zauzda za ono šta je njima bitno.

I tada sve ovo plemenito i vrijedno što si napisao odjednom postaje morbidno i sablazno jer si dao svoj život nekome tko će te iskoristiti i tko za tebe ne mari, nekome ko neće umrijeti za tebe ali će tražiti da se ti razapneš za njega.

Nije problem u umiranju nego u tome što ne odgovaraš na pitanja, što odbacuješ sve što kažem bez da uopće razmisliš o tome jer se bojiš izaći iz svoje male kutije u kojoj si hermetički zatvoren. A bojiš se jer zapravo ne vjeruješ da te Bog voli bezuvjetno. O ovome je već prije pisano a ti niti ne shvaćaš da samo dokazuješ šta sam rekao.

Na kraju se sve svodi na ovo. Pavao je umro za Isusa “koji mu je isprao mozak” i za to je dobio vječni život, a ti ćeš umrijeti za organizaciju “koja ti je isprala mozak” i nećeš dobiti ništa.

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

78 thoughts on “Umiranje za Krista ili za neku ljudsku organizaciju?

  • February 11, 2014 at 2:10 am
    Permalink

    Ovako ti meni zvučiš

    “Hej “Razume”, zemlja je ravna ploča, privlačenje sile teže je posljedica toga što zemlja ubrzava u jednom smijeru…”

    “Kako ti to znaš?”

    “Tvoje pitanje je suvišno , zemlja je ravna ploča, privlačenje sile teže je…!!!”

  • February 11, 2014 at 2:26 am
    Permalink

    Razum

    Tvoj odgovor na pitanje kako ti znaš da su katehisti u pravu je: “neznam da li su katehisti u pravu ali vjerujem jer sam iskusio da jesu i to ne propitkujem”

    Samo si to trebao napisati.

    Makar bi te ja onda pitao šta si ti to točno iskusio…

  • February 11, 2014 at 2:33 am
    Permalink

    Razum ja tebe pitam kako ti znaš da su katehisti u pravu a ti meni poduži post o: vjeri, o ljudima koji su izišli iz zajednice i njihovim navodnim razlozima, o abrahamu, o tome kako ja tražim da razumijem stvari koje se nemogu razumjeti…

    pa ajde onda napiši samo to je nerazumljivo, samo napiši da to nemožeš objasniti ali da to vjeruješ. Jer u svojim odgovorima pišeš svaki put više manje istu stvar, napraviš neku mini katehezu što god da je ja pitam. Da te pitam koliki je Hrvatski BDP ti bi meni opet o ljudima koji čine grijeh.

    Imaš nediscipliniran um i ti sam neznaš o čemu pišeš, kako onda ja mogu znati šta si ti htio reći? Ja bi to trebao isčitati? Pročitao sam 12 puta tvoj zadnji post i u njemu pišeš o 3 različite stvari a o konkretnom odgovoru na moje konkretno pitanje nigdje.

  • February 11, 2014 at 5:27 pm
    Permalink

    Kekec moj

    ja ću tebi ponovo o vjeri, jer kada čovjek dođe do odrasle vjere onda ima sve odgovore. Zato sam ti pisao o Abrahamu. Nije to moj ili neokatekumenski odgovor, to je odgovor Crkve. Potrebna je odrasla vjera da bi mogao primiti odgovor. Ne samo na ono što ti pitaš, nego na još teža pitanja.
    Ne postoji način da ja tebi odgovorim na tvoja pitanja, jer se mi jednostavno ne razumijemo, kao da ti meni pričaš na kineskom, a ja ga ne razumijem. Zato sam ti pisao o otajstvu kršćanskog života, o nečem što je sakriveno i neda se spoznati, ne može se naučiti. Oni koji imaju isti duh savršeno se razumiju.

    NEKOLIKO PRIMJERA:

    -kako je Krist mogao objasniti apostolima da će primiti DUHA SVETOGA???
    Ali kad su ga primili znali su što im je govorio
    -kako je Nikodem mogao razumijeti Isusa kad mu je govorio da se mora
    nanovo roditi. Nikodem ga je pitao da li da uđe ponovo u utrobu majke
    svoje. Kasnije je sigurno razumio
    -kako je mogla Samaritanka razumijeti Isusa kad joj je rekao da od vode koju će joj on dati neće nikada ožedniti. Kasnije je razumijela

    Kekec nadam se da razumiješ. Isus je jasno govorio, ali ga nisu razumijeli. Isto je kod tebe. Ne možeš razumjeti ako ne proživiš i nikada nećeš moći, niti ti, niti svećenik, niti biskup. Možeš pročitati tisuće knjiga, studirati na 3 sveučiljšta, poznavati svaki zarez SV. Pisma, biti dr. teologije,…što god želiš, ali ako nisi susreo uskrslog Krista, ako nemaš egzistencijalno iskustvo Boga, nemaš odraslu vjeru. Kada ju budeš imao onda nećeš pitati tako banalna pitanja. Jednostavno to su dosadna pitanja, da bi nahranio malo svoje spoznaje. Nije znanje VJERA.
    Znanje je dobro i potrebno, ali mnogi priprosti ljudi su mnogo bliže Bogu od vrlo učenih i pametnih.
    Mnoge stvari ja i danas ne razumijem, ali sada imam dovoljno povjerenja u katehiste i siguran sam da će doći vrijeme kad će mi biti rasvjetljeno ono što su guvorili. Osim toga dolaze sa blagoslovom Crkve, biskupa. Govore ono što je odobreno od Crkve. Danas sam zahvalan što sam ih u hrpi stvari, vrlo konkretnih, poslušao. Iako sam se u srcu bunio, sada vidim da je puno bolje. Moje srce je potpuno mirno, više nemam nijedne sumnje.

    Kada sam te jednom pitao, kako ti znaš da ne govore istinu, odgovorio si jer lažu. To je tvoje iskustvo. Ja mogu povjerovati da je se netko nespretno izrazio, ili nije imao dovoljno takta ili da nisi dobro razumio, ali ti nikada neću povjerovati da su lagali.
    Moji katehisti nikada nisu lagali, nikada, ali su bili vrlo oštri ako je potrebno i Bogu hvala. Jer postoje stvari sa kojima se ne možemo igrati, ulaziti u kompromise. Nekome se to ne sviđa i onda bunt.

    Zašto vjerujem katehistima?

    1. Imaju legalitet. Dolaze u Crkvu i šalje ih crkva. Put ima statut koji piše o katehistima. Kateheze u 90% slučajeva drže sa katoličkim svećenicima u ekipi

    2. Nikada mi nitko nije govorio kao oni, nikada me nitko nije tako dirnuo u srce kao oni, nikada mi nitko nije približio Krista kao oni, nikada me nitko nije natjerao da plačem radi Krista, nikada mi nitko nije toliko rasvijetlio važnost Crkve i vjere.

    3. Navještaj koji sam dobio od njih spasio mi je brak. Umjesto sexanja, danas vodim ljubav sa ženom, umjesto dvoje djece danas imam četvero i žao mi je što sam kasno shvatio, pa ostario. Danas umjesto da šutimo po 3 dana, žena i ja si kažemo oprosti i idemo spavati. SVE JE TO UČINIO KRIST ZA MENE ZAHVALJUJUĆI MOJIM KATEHISTIMA KOJI SU MI GA NAVIJESTILI

    4. Ja sam danas, radi svega što su mi govorili, zaljubljen u Krista, volim ga. Zavolio sam Crkvu, a bio sam ravnodušan. Jednostavno oni su mi donijeli Krista i majku Crkvu. Sve stvari mog života su se radi toga promjenile, malo po malo. Odnos prema svemu

  • February 11, 2014 at 9:03 pm
    Permalink

    Znači tvoj odgovor na moje pitanje “kako ti znaš da su katehisti u pravu”

    jest

    “To je moje iskustvo”

    To je ok, moje iskustvo je drukčije. Ja bih ti samo rekao da vodiš računa o tome da nisu svima iskustva ista kao i tebi i da ima mnogo ljudi koje su katehisti izdali i obezvrijedili a ne da je u njima bio problem.

    Ovu raspravu smatram završenom.

  • February 11, 2014 at 9:20 pm
    Permalink

    “jer kada čovjek dođe do odrasle vjere onda ima sve odgovore. ”
    Ne nego dođe do iluzije da ima sve odgovore pa misli da je Bog-> katehist.

    “Potrebna je odrasla vjera da bi mogao primiti odgovor”
    Ne nije.

    “Ne postoji način da ja tebi odgovorim na tvoja pitanja, jer se mi jednostavno ne razumijemo, kao da ti meni pričaš na kineskom, a ja ga ne razumijem”

    Ja ne pričam na kinesko i moja pitanja su razumljiva. Zašto Bog dopušta da nas vara đavao? Tvoj odgovor je “neznam”. Ti ne znaš koji je odgovor ali pretpostavljaš da odgovor postoji i da će ti se otkriti nakon X godina Puta. Makar te nije ni briga ako se ne otkrije.

    “Oni koji imaju isti duh savršeno se razumiju.”

    Iskustvo mi je pokazalo da oni koji imaju “isti duh” samo se prave da misle istu stvar i da se slažu ali kad ih nešto pitaš svako daje drukčiji odgovor.

    “kako je Krist mogao objasniti apostolima da će primiti DUHA SVETOGA???
    Ali kad su ga primili znali su što im je govorio”

    Ti si taj koji ne razumije i ovo sam ti već napisao.
    Ne radi se o tome mi neznamo kako će se stvari dogoditi ali će nam poslje biti jasne, nego se radi o tome da Bog koji voli svoju djecu , koji za njih brine i koji možda dopušta križ i patnju da bi ih priveo sebi nikada neće dopustiti da ih prevari đavao i odvede ih od njega jer je to KONTRADIKTORNO sa svime što je prije o Bogu rečeno. Mi ne da neznamo kako to može biti istina, nego mi znamo da to nemož biti istina isto kao što znamo da ne postoji četvtasta kugla.
    Ali si ti taj koji ne razumije ovaj problem i šta zapravo znači kontradikcija tako da ćeš opet ponavljati iste stvari.

    “Ne možeš razumjeti ako ne proživiš i nikada nećeš moći, niti ti, niti svećenik, niti biskup.”

    Ako ja proživim da je mene prevario đavao ja ću tada imati iskustvo da za mene Bog ne mari… Ako ja proživim da mene Bog voli, on nikada neće dopustiti da mene prevari đavao koji će me trajno udaljiti od njega.
    Nemožeš imati obe stvari, Boga koji te voli i koji dopušta đavla da te vara , to je nespojivo. To je kao da kažeš da te roditelj voli ali dopušta da te siluje pedofil.

    Ti suočen sa ovim stvarima imaš dvije opcije:
    Prvi izbor:
    Priznati da ove stvari nemaju smisla i korigirati svoj svjetonazor i reći stvari tipa: “ok katehisti su mi pomogli ali neznaju apsolutnu istinu”
    Drugi izbor:
    Reći da je svjetonazor u pravu , to znači da Bog nas voli i u isto vrijeme dopupšta da nas vara đavao, i tada moraš REDEFINIRATI pojmove poput ljubavi. Tako da ispadne da je odraz božje ljubavi, milosti ili mudrosti to što nas vara đavao ili da je moralno ispravno da roditelj dopušta da njegovo djete siluje pedofil.

    Ti biraš ovo drugo, i ja bi rekao da je ovo jedna od stvari koje na Putu mijenjaju mišljenje pojedinca, ili pučki rečeno ispiru mu mozak.
    Zbog nemogućnosti da ljudi promjene svoj svjetonazor racionaliziraju neke stvari na fakat morbidan način.

  • February 11, 2014 at 10:00 pm
    Permalink

    “ali ako nisi susreo uskrslog Krista, ako nemaš egzistencijalno iskustvo Boga, nemaš odraslu vjeru. Kada ju budeš imao onda nećeš pitati tako banalna pitanja.”

    Kada netko ima “nešto” , vjeru, pouzdanje, povjerenje … ili šta god da njega sprečava da on postavlja pitanja tada je njemu opran mozak i tada on nemože biti kršćanin jer je prestao biti čovjek. Jedna od stvari koje nas razlikuje od životinja jest to da postavljamo pitanja i razumijemo stvari. Organizacije koje manipuliraju druge ljude i projiciraju moć na ovaj način veličaju “vjeru” i obezvređuju razum.

    Apostoli nisu išli na križ radi propovjedanja jer su svi zbrisali nakon što je Isus razapet. Išli su na križ nakon što su vidjeli da je Isus uskrsnuo, išli su na križ kad su dobili DOKAZ. Tada je njihova vjera, njihovo povjerenje bilo opravdano.

    Vjera o kojoj ti pričaš koriste kultovi i lažni proroci kao razlog zbog kojeg bi ih se trebalo slijediti i zbog toga je takav koncept vjere nemoralan jer daje manipulatorima izgovor za djelovanje.

    ” Jednostavno to su dosadna pitanja,”

    Jadan si.

    “da bi nahranio malo svoje spoznaje. Nije znanje VJERA.”
    Da jer znati stvari je loše ako si u kultu.

    “Znanje je dobro i potrebno, ali mnogi priprosti ljudi su mnogo bliže Bogu od vrlo učenih i pametnih.”

    Istina , a mnogi koliko god da su pametni su obrezali svoj mozak i predali su se lažnim prorocima.

    “siguran sam da će doći vrijeme kad će mi biti rasvjetljeno ono što su guvorili”

    Znači kada ti meni govoriš da ja ne razumijem, ti to ne govoriš jer nešto znaš nego zato jer prtpostavljaš da ogdovor postoji.

    “Osim toga dolaze sa blagoslovom Crkve, biskupa. Govore ono što je odobreno od Crkve.”

    Da, ako netko dolazi u svećeničkoj halji i nešto govori on nemože biti u krivu, čak i ako je Papa Inocent 8 koji je imao četvero djece i potpisao bulu kojom kaže da vještice postoje. Čak iako postoji papa koji kaže da Bog želi križarski rat.

    “Ja mogu povjerovati da je se netko nespretno izrazio, ili nije imao dovoljno takta ili da nisi dobro razumio, ali ti nikada neću povjerovati da su lagali.”

    Na početku ti pričaju o tome da ti nemožeš ništa svojim snagama. Nakon nekog vremena ti kažu da si ti za nešto kriv jer čini se Bog nemože bez tebe, a ti ne samo da si mogao nego si i trebao.

    Laž.

    Na početku ti kažu da će ti Bog providjeti nogo divnih stvari , a nakon X godina Puta ti kažu da je jedina stvar koju ti be Bog obećao je da će se u tebi roditi Isus Krist.

    Laž.

    “Nikada mi nitko nije govorio kao oni, nikada me nitko nije tako dirnuo u srce kao oni”

    Da, nije ni mene, tako su me i kupili.

    “SVE JE TO UČINIO KRIST ZA MENE ZAHVALJUJUĆI MOJIM KATEHISTIMA KOJI SU MI GA NAVIJESTILI”

    Što god dobro da se desilo, učinio si to ti, tvoja žena i tvoji katehisti. Preuzmite odgovornost za dobro ali onda preuzmite i odgovornost za loše a ne da poslje bude “nismo mi đavao je”.

  • February 12, 2014 at 1:30 pm
    Permalink

    Odgovor na 56

    Neznam do kad će trajati naša rasprava, ali baš me briga
    Katehisti su , kažeš, nekog izdali i obezvrijedili. Reći ćeš da je to tvoje iskustvo. Ako ne želiš reći konkretno svoje iskustvo, kako, u čemu, onda možeš taj događaj prikazati na neki drugi način, da se može vidjeti konkretno što je to izdaja i obezvređivanje. Nakon stotina iskustava nisam to nikada vidio niti čuo. Kao kad bi ja htio naškoditi npr. Karitasu i onda kažem nešto što ne mora nužno biti istina. Ja ti ne vjerujem, na temelju stotina iskustava. Nisu savršeni, ali izdaja i obezvređivanje su preteške optužbe jer iza njih stoji namjera.

  • February 12, 2014 at 1:57 pm
    Permalink

    Na djelove 57

    “Radi se o tome da Bog koji voli svoju djecu, koji za njih brine, može dopustiti križ radi privođenja sebi…nikad neće dopustiti da ih đavao trajno odvede…mi znamo da to ne može biti istina”

    Molim pojašnjenje

    1. Tko su djeca božja?
    2. Da li te dobro razumijem? Ti govoriš da đavao ne može prevariti?
    3. Što je grijeh, kad se pojavljuje i tko je uzrok grijeha?

    Ma sada čitam dalje taj dio i zaista si nevjerojatan.
    Ti zapravo ne vjeruješ u Boga? Jer ako je Bog ljubav onda je ta ljubav odvratna jer dopušta ovoliko zla u svijetu. Bog je mazohist.
    Bože dragi o čemu ja sa tobom pričam. Sada shvaćam zaprvo da ti još neznaš 2+2. Kekec moj dragi elementarne stvari ne razumiješ.
    Zapravo sada mi je i jasnije kako možeš tvrditi da su te katehisti izdali i obezvrijedili. Ti zapravo nemaš pojma o tim stvarima.

    Dragi Kekec, obrati se i daj postani ovca, dopusti Crkvi da te dovede u ovčinjak, jer sa tim stavom o Bogu nećeš daleko stići

    SRETNO!

  • February 12, 2014 at 2:33 pm
    Permalink

    Ne moraš puno gledati i razmišljati da bi shvatio da si ti sam sebi KULT.

    A ovo što misliš da su ti katehisti lagali, nisu. Istina je i jedno i drugo, samo nažalost opet ne možeš razumijeti,jbg.

    Šteta za tebe, bio bi oduševljen da si još samo malo ustrajao, ali nisi dao da ti Krist da malo mudrosti, BOŽJE MUDROSTI . Katehisti su bili pomoć Kristu, ali ti se nisi dao, bio si uporan, naravno prevaren od đavla bez ikakve sumnje. Kao što je zmija došla Evi i rekla joj…..Tako je i tebi šaputala. Eva ode i da Adamu, isto kao i ti tu đavolsku prevaru sada širiš kao Eva. I nudiš je onom koga sretneš. Čudno , moj Kekecu, kako se povijest grijeha ponavlja, kakav savršen primjer. Kako je teško izgubiti sebe za Krista. Ti si stvarno izmanipuliran, ali ne od ne od katehiusta, nego od svoje oholosti.

    Kekec, samo nemoj pomisliti da te sudim ili mrzim. istina je samo jedna. I ti ćeš se kao Jakov morati suočiti sa Ezavom. Bolje ti je što prije, što se bezveze patiš, idi i ti na potok Jabok i upoznaj KRISTOVU SNAGU.

    Ti ćeš reći možda da ne moraju svi ići istim putem, a ja ti kažem hoćeš li Kristu u NEBO da moraš na Jabok, pred svoje katehiste. Ne budeš li ti htio, upamti Bog će te odvesti. To ne znači poći u zajednicu, ali pomiriti se s njima, svakako. Jer sa takvim BRVNOM u svom oku Krista nikada, ama baš nikada vidjeti nećeš. Ja teške stvari kad trebam napraviti, dignem se noću, molim molitvu srca 15min.,otvorim evanđelje, izmolim očenaš i sutra u akciju.

    Evo Kekec bog ti je poslao jednog anđela u obliku prijatelja razuma, da ti malo pomogne. Meni su tako puno puta, nije to ništa loše.
    Sve je to za slavu Božju, jednog dana će mo se zajedno smijati kako nas je Bog čudesno spašavao. Hrabro Kekec prijatelju moj

  • February 12, 2014 at 7:51 pm
    Permalink

    Replika na 59

    Kako “razume” tebi dokazati da su katehisit nešto loše napravili kada tebi nije u mentalnom sklopu da oni mogu nešto loše napraviti. Kad oni naprave nešto što se u normalnom svijetu smatra nemoralnim , poput šikaniranja , ti to loše reinterpretiraš u dobro i opravdaš ih. Da ja kažem da su mi ubili i silovali majku ti ćeš tražiti opravdani razlog zbog kojeg su oni to napravili.

    Replika na 60

    “Ma sada čitam dalje taj dio i zaista si nevjerojatan.
    Ti zapravo ne vjeruješ u Boga? Jer ako je Bog ljubav onda je ta ljubav odvratna jer dopušta ovoliko zla u svijetu. Bog je mazohist.
    Bože dragi o čemu ja sa tobom pričam. Sada shvaćam zaprvo da ti još neznaš 2+2. Kekec moj dragi elementarne stvari ne razumiješ.”

    Ne govorim o zlu u svijetu poput tsunamija ili gladi nego o đavlu, trpaš mi riječi u usta. Objasnio sam ovo 3 puta.
    Praviš se glup.
    Odgovor ti je u replici 39.

    Replika na 61

    “A ovo što misliš da su ti katehisti lagali, nisu. Istina je i jedno i drugo, samo nažalost opet ne možeš razumijeti,jbg.”

    Rekao sam jednom katehistu da mi je drugi katehist rekao da je jedino šta mi je obećano da će se u meni roditi Isus Krist. Ovaj prvi katehist se nije složio sa time i rekao je da to nije istina i da mi je obećano više stvari. Tako da nije istina i jedno i drugo kao što ti kažeš i to mi je rekao katehist.
    A ti se lijepo sad pokopaj.

  • February 12, 2014 at 8:02 pm
    Permalink

    Nevezano na odgovor razumu, iz njegovog razmišljanja vidi se par problema na Putu koje ću prokomentirati.

    “A ovo što misliš da su ti katehisti lagali, nisu. Istina je i jedno i drugo, samo nažalost opet ne možeš razumijeti,jbg.”

    Kada katehisti kažu da ti nemožeš ništa svojim snagama i da nemožeš ništa bez Boga to znači da je Bog taj koji mora tebi pomoći jer ti nemožeš.
    Kada katehisti kažu da si ti kriv za nešto, ispada da si ti kriv što svemoćni Bog nije mogao djelovati u tvom životu , to znači da ne samo da si mogao svojim snagama nego i si i morao zato jer Bog nemože djelovati bez tebe. To je kontradiktorno sa prvom izjavom.

    Ono što je fantastično je što je “Razumu” “jasno” kako ove obije tvrdnje mogu biti istina. Fantastično je što “Razumu” ima smisla nešto što smisla nemože imati.

    On to “razumije”. Naravno način na koji on to razumije nam neće reći jer je to stvar pranja mozga, o pardon, njegovog iskustva i to se nemože objasniti riječima, moraš za to dolaziti u zajednicu godinama pa će nam biti “otkriveno”.

    Kad pričam sa “razumom” kao da igram šah sa golubom. Nije bitno kako pomičem figure jer golub samo poruši figure i posere se po ploči.

  • February 12, 2014 at 8:25 pm
    Permalink

    Drugo neznam da li ste primjetili ali za sve za što zajednica optužuje druge ona čini.

    TI si Bog.
    Katehisti su Bog.

    Tebe je prevario đavao.
    Zapravo te vara katehist.

    Đavao te vara da ti ubacuje ideje u glavu o kojima nisi razmislio jer da jesi nebi te prevario.
    Katehisti ti u glavu ubacuju ideje za koje te oni traže da ne razmišljaš o njima nego da obrežeš svoj mozak.

    Oni vjeruju da ljudi formiraju ideje bez ikakvog razloga jer oni to tako rade, oni vjeruju da je dovoljno nešto reći i da ljudi u to povjeruju jer oni to tako rade.

    Vani je kateheza svijeta.
    Zajednica je ta koja ima katehezu a ne svijet.
    Vani ne postoji institucija sa programom koju šlušaš 5 sati tjedno i koju nemožeš propitkivati, to je zajednica.

    Govore ti da ne razumiješ.
    Oni su ti koji ne razumiju i čak ti i priznaju da ne razumiju ali će im biti otkriveno…

    I govore totalne gluposti poput:

    Ne moraš puno gledati i razmišljati da bi shvatio da si ti sam sebi KULT.”
    Mislim koji klinac ovo uopće znači???
    Neke optužbe uopće nemaju nikakvog smisla osim da te optuže za ono za što ti njih optužuješ.

    Nisam siguran šta je ovo točno ali rekao bih da je to nekakav psihološki mehanizam kojim sve optužbe na svoj račun projiciraš na druge, a dok napadaš druge praviš se žrtvom.

    Tako da kada te neokatekumen za nešto optuži , vrlo vjerojatno je on taj koji od toga pati.
    Iz ovoga mogu zaključiti da “Razumu” jako teško ide zbrajanje 2+2.

    U biti mogu to i potvrditi.
    Par puta sam mu pokušao objasniti da ja nemam problem sa zlom poput tsunamija ili raka jer je moguće da te ove stvari dovedu Bogu. Ja imam problem sa božjim dopuštanjem đavolje prevare koja nemože napraviti ništa drugo negoli čovjeka udaljiti od Boga. Ovo je sasvim drukčija stvar od one prve ali “razum” to ne razumije. Ipak mi uporno govori da je ne razumijem neke osnove, naravno on to neće objasniti jer ni on ne razumije šta ja točno ne razumijem.

    Svaka daljnja rasprava sa njim nema nikakve svrhe jer on stvarno jest totalno zakopan u tom svjetonazoru kojeg btw niti sam ne razumije. Toliko je zakopan da uopće nema mogućnost da sagleda stvari iz neke druge perspektive. Tu se nešto o tome govori u komadu 6
    http://www.paxtibi.net/?p=2321

  • February 12, 2014 at 8:36 pm
    Permalink

    “1. Tko su djeca božja?”

    Svi. Kakve to veze ima kad Bog po tebi od đavla ne štiti niti jedno dijete.

    “2. Da li te dobro razumijem? Ti govoriš da đavao ne može prevariti?”

    ……..ne……..

    Nego kažem da Bog to nebi dopustio. Ako kažeš da bi, onda lijepo navedi razlog.

  • February 12, 2014 at 8:42 pm
    Permalink

    “3. Što je grijeh, kad se pojavljuje i tko je uzrok grijeha?”

    Mene isto zanima kad se taj grijeh prvi put pojavio, ono htio bih tisućljeće u kojem se desio. Navodno ga je uzrokovala zmija…

    Majstore ako ćeš ti meni reći da je Bog pustio zmiju u edenski vrt radi ljubavi i slobode , reci ti meni onda zašto ti ne puštaš pedofile u život svoje djece radi njihove ljubavi i slobode?

  • February 13, 2014 at 12:46 am
    Permalink

    Kekec

    Ova naša rasprava o katehistima fakat postaje besmislena. Bila bi smislena kada bi konkretne stvari govorili. Ali davati paušalne ocijene da je netko nekome neznam što učinio, jer on to misli…nema smisla.
    Npr. netko hoće ići na umjetnu oplodnju, a katehist mu kaže i objasni zašto je to štetno ili zašto je grijeh, ovaj to ne prihvati i evo frke. Fakat mi se neda, jer bi mogao opet 3 lista.

    Ovo drugo, nadmudrivanje oko đavolskog varanja i tvoja igra riječi je isto postala dosta naporna.
    Neznam gdje, ali već sam ti napisao, a tebe zamolio da mi kažeš kako ti to zoveš.
    Đavolska prevara je to što je Eva ubrala jabuku, to što je David legao sa Bat Šebom, pa ubio njenog muža, to što žena misli da je bolje da učini abortus nego da rodi. Đavolska prevara je kad muž legne sa tuđom ženom…

    Što je zajedničko svim ovim stvarima?

    To da svi ovi ljudi ne prihvaćaju svoje trenutno stanje i ne vjeruju da ih Bog ljubi, žele se ostvariti i čine grijeh da bi se ostvarili, odnosno bili sretniji. Htjeli su si kao dobro, ali na kraju će ispasti loše.

    Ljudi se žele ostvariti, žele život u punini ali su se prevarili.

    Ti možda imaš neki svoj naziv za ovo, a ja to zovem ĐAVOLSKOM PREVAROM, ne ja nego Crkva. Tko im je rekao da to učine? Od kud im poriv, ideja, osjećaj da je to način njihovog ostvarenja?

    Da li je taj osjećaj, poriv za nešto, došao iz vana ili iz nutra.
    Kaže Isus da čovjeka onečišćuje ono što dolazi iz njega, na njegova usta, a ne iz vana. Što je to unutra? Jeli to ono tvrdo srce, kameno, za koje Isus kaže, IZVADIT ĆU IZ VAS SRCE OD KAMENA I DAT ĆU VAM SRCE OD MESA, i nastavlja:BIT ĆE TE MOJ NAROD; A JA ĆU BITI VAŠ BOG.

    Kaže bit će te. To znači da nismo, nego da će mo biti kada promijeni naše SRCE. Što će biti temeljna promjena????

    To da će naše srce ljubiti Boga (prva zapovijed) svim sobom, cijelo srce, a ne dio (mali dio). To je životna borba, to je istinsko krštenje u KRISTA. To je postati dijete božje. Ti kažeš da smo svi djeca božja, a ja kažem da nismo. Svi smo stvorenja božja, a kao djeca božja će mo postati kad se rodimo odozgor. Dok se to ne zbude prolazimo put koji je prošao Abraham, obraćajući se svaki dan.

    Na tom putu, koji je dug, đavao nas pokušava prevariti, zavesti i odvesti od Boga. I to Isus govori na jednom mjestu: Nije nam se boriti protiv ljudi , nego protiv zlih duhova.

    Ovo se dogodilo Evi, i ona je slika đavolske prevare. Ovo možemo kušati svaki dan.

    Kada ti kažeš: ISUS je kontradiktoran ako me je ljubio, pa onda dopušta da me đavao prevari, onda kušam da me ne ljubi, tako nekako

    Isus te je ljubio i hrenio ljubavlju dok počinješ u vjeri, kad je čovjek na početku vjere, da te zavede svojom ljubavlju, kako kaže mislim prorok neki:ZAVEO SI ME GOSPODINE I DAO SAM SE ZAVESTI….a kasnije kaže sada sam na podsmjeh svima taj isti prorok. Na početku te hrani mljekom, a kako rasteš u vjeri hrani te tvrđom hranom. Kao da te prokušava, kao zlato u vatri.
    Kaže Ivan Krstitelj: Ja vas krstim vodiom…a on će vas krstiti ognjem…
    U mom i tvom srcu radi istočnog grijeha posijano je sjeme zla, đavao. Onaj koji će ga uništiti i dati nam novo srce je Isus. Zato je i poslan. Da se možemo ljubiti dajući život jedni za druge, a to je Crkva, zajedništvo srdaca. Onaj odvratni, razdjeljitelj, sotona ne želi zajedništvo, ne želi ljubav i VARA NAS, jer kaže ako ljubimo umrijet će mo. A Isus je zato uskrsnuo da se mi ne bojimo smrti.

    Ti kažeš da Bog tu prevaru nebi dopustio.

    Stvar je u tome da su milijuni ljudi izašli iz Crkve. Koji je razlog???
    Ne vide smisao Boga, ne služi im ničemu, ne vjeruju da postoji.
    Tko im je to rekao? Od kud im to? Onu borbu u srcu koja se vodila između Isusa i Sotone nisu prihvatili. Kad su morali malo trpiti činili su loše stvari da ne trpe. Đavao ih je uvjeravao da nema smisla trpiti i oni su prihvatili, ja sam prihvatio. Bog je POŠTOVAO SLOBODU ČOVJEKA. Da li će se taj čovjek vratiti, to je ono što ja neznam. Znam da sam se ja počeo vraćati i to zahvaljujući NEOK. PUTU. A na taj put su me pozvali katehisti. Netko ima poziv za nešto drugo, hval Bogu na svim zajednicama, a svi smo Crkva.

    Što se tiče razuma koji je također predragocjena stvar, ima ih svakakvih. Duboko sam siguran da su milijuni njemaca u II. sv. ratu imali razum (neznam kakav) i mislili da čine dobru stvar za Firera, danas koliki muslimani spremno ubijaju iz “zdravog” razuma, koliki varaju, koliki abortiraju, kolikituku i siluju, a svi misle da imaju zdrav razum. Čine te stvari iz uvjerenja. Pustimo to, gledajmo isusa

    Kaže sveto Pismo: Daleko su moji putovi od vaših,kao je nebo od zemlje…
    Što govori ova riječ? Pa valjda da su moje i božje misli, ideje, razmišljanja daleko jedni od drugih. Kada govorim o obrezivanju mozga, mislim na približavanje putova, da počnem razmišljati pomalo kao kršćanin. Jer svi ovi gore navedeni sigurni su da su njihovi “puti” dobri, da idu u pravom smjeru. Na drugom mjestu opet kaže: Poravnajte mu staze. Zar opet ne govori istu stvar.

    Odgovorit ću ti i na ovo zašto ne puštam djete pedofilu. Drago mi je da si to pitao. Malo prije sam ti pisao kako dok si na početku vjere bog hrani mlijekom i laganom hranom….

    Odgovor
    Dok je djete malo prije svega ću ga ljubiti da dobije povjerenje u mene, da me zavoli. Kad poraste učit ću ga sve težim i težim stvarima, radu, opraštanju, poštenju…da raste pomalo u mudrosti. A kad naraste, što će biti????Što ti kažeš? Otići će živjeti svoj život, a ja ću se možda brinuti, željeti, nadati se…Kad mu bude najteže probati ću mu pomoći ali možda neću moći, a svim srcem bi htio. Razmisli o ovome. Da li i Bog sa nama slično radi. Još nešto. Ako trebam poslati svog sina od 20 god. među pedofile, nema problema, neka ide i vidi što sotona radi, neka vidi da sotona postoji. Bit će mu dobro za život. Ali ako trebam poslati svoje najmanje, još nije spremno za to i neću ga poslati, jrr ga još odgajam i čuvat ču ga. Kad odraste poslat ću i njega neka i on vidi da postoji sotona, da se nauči uvjek držati za Boga, a za to je najbolja Crkva

    Laku noć, BRATE

  • February 13, 2014 at 4:02 am
    Permalink

    Ja sam napisao:
    “…nego se radi o tome da Bog koji voli svoju djecu , koji za njih brine i koji možda dopušta križ i patnju da bi ih priveo sebi nikada neće dopustiti da ih prevari đavao i odvede ih od njega…”

    Tvoj odgovor:
    “Ma sada čitam dalje taj dio i zaista si nevjerojatan.
    Ti zapravo ne vjeruješ u Boga? Jer ako je Bog ljubav onda je ta ljubav odvratna jer dopušta ovoliko zla u svijetu. Bog je mazohist.”

    Ako nekome nije očito iz ovoga da ti moje postove zapravo ne čitaš nego izmišljaš šta u njima piše onda je i njemu ispran mozak i stvarno se nema više šta reći.

    Nakon toga sam napisao:
    “Ali si ti taj koji ne razumije ovaj problem i šta zapravo znači kontradikcija tako da ćeš opet ponavljati iste stvari.”

    Kao što i jesi.
    Ne obraći mi se više.

  • February 13, 2014 at 12:53 pm
    Permalink

    Kekec

    Evo jutros san čitao časoslov, četvrtak, služba čitanja str.127,128,129 i 130. Možeš pročitati, možda Pavao i sv. Augustin jasnije govore od mene.
    Mogli bi se uključiti u raspravu s nama dvojicom

  • February 14, 2014 at 7:53 am
    Permalink

    Ako Bog stoji i ne čini ništa dok đavao vara njegove on ne poštuje njihovu slobodu nego slobodu đavla da čini šta hoće. Ako netko donese odluke koje su posljedice đavolje prevare onda ih on nije donio slobodno.

    Čovjek od 20 godina je fizički i intelektualno sposoban da se obrani od pedofila.
    Čovjek nikada nije sposoban da se obrani od đavla jer je đavao jači i pametniji od njega.
    Ako Bog pušta đavla koji je jači i pametniji od nas u našu blizinu to je kao da pušta pedofila među djecu koja se od pedofila niti intelektualno, niti psihički niti fizički nemogu obraniti.

    Ostatak ovoga što pišeš nema nikakve veze sa bilo čim šta sam govorio.

  • February 14, 2014 at 9:30 am
    Permalink

    Kad bi ti bilo dano da razumiješ, razumio bi.
    Svojim izjavama pobijaš nauk Crkve o grijehu, obraćenju, ispovijedi, krštenju. Pobijaš nauk Pavla, proroka i samog Krista, a samo zbog jedne stvari. Nedaš obrezati svoj mozak i nećeš postati ovca. Šteta!

  • February 14, 2014 at 2:44 pm
    Permalink

    Ma daj molim te ne s….i
    Prestani pričat gluposti o tome da mi nije dano da razumijem jer ni ti ne razumiješ.

    Jedna stvar je dovoljna da se pobije teorija.
    Newton je dao teoriju koja se smatrala apsolutnom 300 godina dok je nisu pobile dvije male stvari koje je nisu mogle objasniti, iz toga su se razvile dvije bolje teorije—> kvantna i relativiskička fizika. Klasično tumačenje svijeta se i dalje zadržalo jer je dovoljno dobra apriksimacija svijeta ali nije apsolutna istina.

    Da , ja pobijam jedan dio Kršćanskog nauka jer smatram da nije istinit, i nije samo zbog jedne stvari nego zbog milion, ali ne pričam sada o tome jer nije uopće bitno. Ali i da kršćanski nauk nije apsolutno istinit, nema veze jer je isto kao i njutnova teorija dovoljno dobar da opisuje jedan dio nečije stvarnosti.
    Nije uopće bitno šta kaže kršćanski nauk kada će katehisti interpretirati kršćanski nauk i bibliju kako im paše. Naglašavati će da žene trebaju rađati jedno dijete za drugim ( makar to nije kršćanski nauk nego silovanje) a neće se ponašati kao pastiri prema izgubljenim ovcama. Nije uopće bitno šta je kršćanski nauk kada će katehisti izokrenuti stvari kako njima paše.
    Nije bitno da li đavao stvarno i vara ljude,jer katehisti će reći da je netko prevaren od đavla da te isključe iz razgovora a ne zato jer je nekoga stvarno prevario đavao.

    TI si taj koji je prevaren idejom da katehisti govore u ime Boga. Baš zato jer jesi obrezao i izrezao svoj mozak. Ne samo da si ovca nego si postao produžetak volje svojih katehista , zato i zvučiš kao oni. Postao si više robot a manje čovjek, manje ti. Postao si jedna kopija tih ljudi. Neokatekumenski Put nije autentičan, jer ljudi ne pronađu sebe nego postanu netko drugi , a sigurno ne postanu Isus.

    Ja govorim iz srca, i govorim iz uvjerenja koja su možda pogrešna ali su MOJA. DO njim sam došao sam a ne da sam čitao nekakvu protestantsko Marksističku literaturu. Nije ih netko drugi utisnuo u moju glavu i rekao da ih ne propitkujem. Jer kad mene netko nešto pita ja mu odgovorim ili mu kažem da neznam a ne kao ti da mu govorim da ne razumije nešto što ni ti sam ne razumiješ.

    Za Boga miloga ti se praviš da je dobro obrezati svoj mozak i postati ovca. Ti ovo plasiraš kao nešto dobro!

    To govori sve o tebi i o Putu. Vi tamo gubite svoju individualnost i postajete netko drugi. NE ISUS. Nego netko tko kao robot ponavlja šta mu je rečeno vjerovao on to ili ne. Bio sam im dobar dok sam nakon 2 godine Puta išao navještati Boga o kojem neznam ništa ali kada sam nakon 6 imao pitanja onda “me nije zanimala božja volja”. Njih ne zanimaju drugi ljudi , njih zanima da skupljaju bodove, da utješe svoje nesigurnosti i da dokažu sami sebi da su investirali svoj život u dobru stvar. I zato isključuju ljude poput mene iz razgovora jer im pokazujem da žive u jednom matrixu. Intelektualno su nesigurni i slabi jer im je slab mišić koji im je Bog dao da razaznaju dobro i zlo, da razaznaju istinite i lažne proroke — um. Ne samo da ga ne koristitite nego ga prezirete jer smatrate da sotona dolazi preko njega. Ta ideja je sotonska i onaj koji ti je tu sotonsku misao ubacio uglavu je to napravio da ima veću moć i kontrolu i da zaštiti sebe i svoj svjetonazor.

    Njihova uvjerenja nisu njihova i nemogu ih braniti sami pa se zato brane tako da se pozivaju na autoritet , isključuju iz razgovora ili te stalno nekamo pokušavaju poslati na još ispiranja mozga ili da te se riješe. Oni su me slali biskupu, na kateheze , hodoćašće a ti me stalno pokušavaš poslati u zajednicu.

  • February 14, 2014 at 3:09 pm
    Permalink

    Malo sam se zeznuo na početku, jer si ti kao đavao ubacio jednu ideju u moj um a ja sam je prihvatio. A to je da ja pobijam cijelo Kršćanstvo.

    Ja pobijam neke djelove kršćanstva, naprimjer ono da Bog dopušta da nas vara đavao.

    Ali u ovom trenutku ja ne govorim ni o Isusu , ni o Pavlu, ni o grijehu ni o prorocima ni o krštenju. Neke stvari bi možda pobio, a za neke smatram da imaju smisla. Ali ja o tome sada ne pričam. Ja pričam o jako konkretnoj stvari. O đavlu. I o tome katehisti koriste ovaj koncept da isključe ljude iz razgovora koje đavao nije prevario.

    Katehisti su ti koji pobijaju Kristov nauk svojim ponašanjem.

    A ti poput đavla ubacuješ laž da radim nešto što ne radim.
    Dobro su te naučili. I skoro ti je prošlo.

  • February 14, 2014 at 4:58 pm
    Permalink

    PITAO SAM TE KAKO TI ZOVEŠ ONO ŠTO JA ZOVEM ĐAVOLSKA PREVARA.
    OPET TE PITAM???
    Primjer Eve, Davida, abortusa, ubojstva…. KAKO TI TO ZOVEŠ?
    Ako je to grijeh, pitam te od kud dolazi grjeh, zešto ga čovjek čini, od kud mu ideja, misao da ga čini? Ima li đavao ikakve veze s tim?

  • February 14, 2014 at 7:07 pm
    Permalink

    Nisi u pravu Kekec kad govoriš:

    1.da će katehisti interpretirati krš. nauk i bibliju kako njima paše
    2.da žene trebaju rađati djete za djetetom
    3.da sam postao ovca u smislu kojem ti misliš, da sam postao robot
    4.da me netko kontrolira i manipulira

    U pravu si kad kažeš:

    a)da govoriš iz srca, iz svojih uvjerenja koja su možda pogrešna, ali plod tvog uvjerenja
    b)da ja mislim da je dobro obrezati svoj mozak i postati ovca ( Kristova)
    C)da tamo postajemo “netko drugi”
    d)da su u nekim stvarima slabi (katehisti)

    Možda ima još točno-netočnih tvrdnji, ali dosta za sada

    Odgovori na:
    1.da bi mogao reći da krivo interpretiraju, moraš znati pravu interpreta.
    2.bračni parovi su pozvani živjeti kršćanski brak, a djece će imati
    koliko Bog da. Pročitaj Humane vita-enciklika pape Ivana PavlaII
    3.upravo suprotno. Robot radi ono što mu se kaže. To sam i ja radio cijeli život. Svi su mi govorili uči, trči, spavaj, ženi se, radi…
    Cijeli svjet je upravo robotiziran, svi rade isto. Za mene je sloboda imati djece koliko Bog da, a ne da kao robot stavljam prezervativ prije nago spavam sa ženom, za mene je sloboda moći izabrati bez straha da ću umrijeti jer imam Krista. Sloboda je moći ljubiti, dati malo života za drugoga, a ne kao robot cijeli ga život uzimati za sebe.
    4.jako sam sretan nakon razgovora sa katehistima. Za mene je to uvjek pomoć, nikako kontrola i manipulacija. Kao što su apostoli, svećenici pomoć, mogu biti i laici. Ima puno laika duhovnika. Znam, tvoje iskustvo je tvoje. Moje je suprotno tvome. Ne lažem ti.

    a)Ovo je važno. Molim te pažljivo pročitaj ovo što ću ti napisati.
    Martin Luter je isto tako govorio i činio. Pobunio se na očito loše stvari, ljudski imao je pravo. Vjerojatno znaš. Ja ću reći đavao ga prevario. Posljedica ljudske pravde i očito dobrih ideja, neposluh prema Crkvi i papi, velika razdioba u Crkvi. U isto vrijeme imaš Ignacija Lojolskog koji vidi skoro iste stvari kao Luter, ali ostaje vjeran Crkvi, trpi nepravdu, ali uspijeva osnovati Isusovce i spasiti Crkvu.
    Danas gledaj u protestantske zemlje i vidi kako je. Razmisli o ovome

    b)Obrezati mozak da razmišljam kao kršćanin, a biti ovca tj. vjerovati da je Krist dobar pastir

    c)to je postao i pavao kad je rekao ne živim više ja nego Krist živi u meni, rodio se na novo

    d)da. Katehisti su slabi u nekim stvarima, da bi se očitovala Božja snaga
    Puno je sveto pismo takvih. Josip, David,…

    Laku noć

  • February 15, 2014 at 1:32 am
    Permalink

    “Nisi u pravu Kekec kad govoriš:

    1.da će katehisti interpretirati krš. nauk i bibliju kako njima paše
    2.da žene trebaju rađati djete za djetetom
    3.da sam postao ovca u smislu kojem ti misliš, da sam postao robot
    4.da me netko kontrolira i manipulira”

    Je jesam u pravu sam. I ako ti misliš drukčije tebe je prevario đavao.

    haha…

    Pitao sam te milion stvari , nisi na njih odgovorio.
    Na pitanje zašto Bog dopušta da ljude vara đavao si pokušao odgovoriti dva tri puta i odgovori su imali rupe i te rupe sam pokazao. Te rupe si ignorirao ali i dalje propagiraš ideju da je nekoga prevario đavao iako ona ima rupe.
    Propagiraš ideju da je jedini način zašto netko čini abortus zato jer ga je prevario đavao i ignoriraš da ta ideja ima rupe.
    Postoji više od jednog razloga zašto bi netko činio abortus, ali ono što znamo jest da to nije zato jer je tu osobu prevario đavao jer ta ideja ima rupe…

    Nadalje, u raspravi si se pokazao neiskren izvrćući i ignorirajući stvari koje govorim.
    Nisam ti dužan ništa odgovoriti.

    Majstore mi smo raspravu završili.

  • February 15, 2014 at 2:09 pm
    Permalink

    Šteta majstore

    Ja mislio našu raspravu lektorirati, malo je posložiti, da ima glavu i rep,
    i izdati u verbumu malu knjižicu za one koji se pitaju pitanja kao i ti.

    Samo mi fali hapi end, a to je da se pomiriš sa katehistima i vratiš u NP. Nije bila loša ideja, nema veze, naletit će neko drugi.
    Što se tiče odgovaranja na pitanja, uglavnom ja sam odgovarao, a ti napadao. Uglavnom. Još samo da si mi odgovorio na ovo pitanje iz 74, bio bih zadovoljan. Nema vize, nije bilo loše. Mada se nemogu oteti dojmu da će mo se ponovno sresti

    SRETNO

  • February 15, 2014 at 8:12 pm
    Permalink

    “malo je posložiti, da ima glavu i rep,
    i izdati u verbumu malu knjižicu za one koji se pitaju pitanja kao i ti.”

    Ti bi izdao knjižicu? A šta bi u toj knjižici pisalo?
    Znam, pisalo bi:

    “Kad bi ti bilo dano da razumiješ, razumio bi. Nije ti dano da razumiješ, onda ti nemogu objasnit , jer zapravo ne razumijem niti ja, ali zato pišem knjižicu u kojoj se pravim da razumijem. To tebi možda nije logično ali to je zato jer ti je tvoj Bog tvoj mozak i jer ga nisi obrezao kao ja.”

    “Samo mi fali hapi end, a to je da se pomiriš sa katehistima i vratiš u NP”

    Pa da me nazovu ko ljudi i da mi se ispričaju možda bi se i pomirili, šteta šta su p…..

    “Što se tiče odgovaranja na pitanja, uglavnom ja sam odgovarao, a ti napadao”

    Ja nisam napadao nego sam postavljao pitanja na koja ti većinom nisi odgovarao. Ali si većinom pisao stvari koje nemaju veze sa materijom.
    Većinom.

    “Uglavnom. Još samo da si mi odgovorio na ovo pitanje iz 74, bio bih zadovoljan.”

    A ja bi bio zadovoljan da si ti odgovorio na pitanje iz 65, 66 i 70 i bio bih zadovoljan da si razumio šta sam ja pisao u 39 i da si razumio šta piše na samom početku teme a ne uporno ponavljao da govorim nešto što ne govorim.

    Bilo je loše i nadam se da ovo više nikada neću ponoviti.

    “SRETNO”
    Hvala , sretno i tebi , trebat će ti.

  • June 9, 2015 at 10:58 pm
    Permalink

    Biti na NP ne znači umirati za Krista nego za Kika.
    To bi trebali znati svi sadašnji i budući neosi.
    Nakon što te osiromaši i fizički i duhovno kao i financijski, od tebe ostane samo ljuštura. Rugajući se tobom kao osobom i tvojim osjećajima, omalovažavajući te i čineći da se osiećaš loše i bezvrijedno, zasigurno neće dogurati daleko.
    Samo što ljudi toga još uvijek nisu svjesni. Velika većina jest, ali velika većina i nije. Otprilike nas ima pola-pola.
    Pola je ZA, a pola PROTIV te nakaradne tvorevine zvane NP.
    Svakim danom ih je sve više protiv, srećom..
    Neki kažu da je sada postotak već 90% protiv, a 10% za NP, a dao Bog da i onih 10% shvati tko je Kiko Shizofreniko i ostala ‘elita’…. Tome i služi ovaj portal.

    Hvala adminu na otvaranju ovog sitea.

Comments are closed.