Kikove djevice

Ai Adai, Kiko ponovno čini istu stvar.

Lino Lista, u svojoj izvanrednoj novoj knjizi, “Il Fango e il Segreto” (“Blato i tajna”) donosi još jedan očiti primjer Kikove sklonosti iskrivljivanju Svetoga pisma poradi svojih vlastitih sektaških ciljeva.

Ovaj put je riječ o odlomku iz Svetoga pisma koji je povezan s neokatekumenskom “Shema konvivencijom“,  do koje članovi Puta dolaze približno nakon jedne godine poslije prvog skrutinija i jedne godinu prije drugog skrutinija. U svojoj uvodnoj katehezi na toj konvivenciji Kiko kaže sljedeće,

Vidjet ćete kako će se sva riječ Božja koju ćete slušati na ovoj konvivenciji stalno refereirati na ovo: “Ako danas glas mu poslušate, ne budite srca tvrda.” Vidite, naprimjer, prispodobu o djevicama: značenje ove konvivencije potpuno se nalazi u prispodobi o djevicama. Vol. III., str. 7

Ta prispodoba se nalazi između prispodobe u vjernom i nevjernom sluzi i prispodobi o talentima, gdje Isus jasno kaže da će nevjerni sluga, iz obje prispodobe, biti bačen u mjesto gdje

The Five Wise and Five Foolish Virgins, Matthew 25:1-12

Pet mudrih i pet ludih djevica, Mt 25,1-12

 “će biti plač i škrgut zuba” (Mt 24, 51; Mt 25, 30).  Ovo “zatvaranje vrata” i “plač i škrgut zuba” je vrlo ozbiljna stvar te bi kršćani trebali najozbiljnije uzeti te Kristove riječi. U konačnici je riječ o tome da je netko bačen u… pakao.

No, prije nego se vratimo na Kikovu užasnu deformaciju te prispodobe, pogledajmo kako ju tumače neki od crkvenih otaca, a sva četvorica su naučitelji Crkve1:


Sv. Hilarije: “‘Ulje’ je plod dobrih djela, “posude” su ljudska tijela u čijoj unutrašnjosti treba biti skupljeno blago dobre savjesti.”

Sv. Augustin:  “’Ali mudre su uzele ulja sa svojim svjetiljkama’, tj. radost dobrih djela, ‘u svojim posudama,’ tj. one su ih pohranile u svom srcu i savjesti…“Svjetiljke” koje su nosile u svojim rukama su njihova djela, o kojima je rečeno, ‘Neka tvoja djela svijetle pred ljudima.” [Mt 5, 16]…One su ‘ukrasile svoje svjetiljke,’ tj. spremne su dati račun za svoja djela.”

Sv. Ivan Krizostom:  “..“ulje” označava ljubav, milostinju i svaku pomoć datu potrebitima…

Sv. Jeronim:  “Djevice koje su imale ulja su one koje, osim vjere, imaju ukras dobrih djela – one koje nisu imale ulja su one koje su čini se ispovjedile svoju vjeru, ali zanemarile kreposna djela…Nakon sudnjeg dana nema više mogućnosti za dobra djela ili za djela pravednosti, te stoga slijedi, “I vrata se zatvoriše.’


Ukratko, ova četiri sveca su propovijedala da su djevičina ulja bila njihova dobra djela, ili kako svjedoči Augustin, “radost dobrih djela“. Drugim riječima, kršćanin je budan i iščekuje Kristov povratak dobrim djelima ili djelima milosrđa. To propustiti znači riskirati vječno spasenje.

No, što Kiko kaže o ovoj prispodobi?

Možda na prvom skrutiniju niste ponijeli ulja sa sobom. Kao što znate, ulje u Bibliji označava Duha Svetoga. Sad braćo, kažemo vam da je možda cijeli vaš katekumenat ovisio o toj konvivenciji. O ovoj konvivenciji možda ovisi vaša cijela budućnost. To je danas, ne sutra. To nije ono “ja ću se obratiti sutra”. Sad je vrijeme. Ova konvivencija kaže, “probudi se, tu je zaručnik”. I ako nisi uzeo ulja na prvom skrutiniju, iskoristi sada priliku. Neće se pojaviti ponovno. To je gotovo i onda je kraj. Zaručnik dolazi onda kad ga najmanje očekuješ.

To je drugi skrutini i znaju li oni gdje si ti? Ja ti želim reći: događa se da imaš sestru koja je bolesna i ti joj moraš pronaći. Oni čine drugi skrutini i zatvorili su vrata. I već je prošao mjesec dana otkad se nisi pojavio u zajednici. Stvari ne idu dobro od tog vremena. Vrata zatvorena, većina je ušla (drugi skrutini) i njihovi su se životi stvarno promijenili, ispunjeni su radošću, a ti ćeš se naći u nevolji, kao što mnogi i jesu u nevolji. Vol. III., str. 9

Za Kika, dakle, budnost djevica nije analogna vjernosti u djelima ljubavi i milosrđa, npr. briga za bolesnu sestru manje je važna od vijernog prisustvovanja skrutinijima! Odsutnost iz zajednice je primarni problem! Brineš li za svoje voljene koji su bolesni, zatvaraju ti se vrata!2

U svojoj knjizi, Lino Lista ističe, “ …Put je predstavljen kao itinerarij praksi koje su esencijalne za spasenje, a iznad svega skrutiniji.“ (str. 42)

te dodaje,

“Tvrditi da ulje, ako ga nisi stekao u prvom skrutiniju, možeš steći samo na drugom skrutiniju, inače, “to je kraj”, znači obezvrijeđivanje bilo kojeg prethodnog ili kasnijeg iskustva vjere.” (str. 44)

i,

“U novogovoru Puta, zapravo, sreća je usko povezana sa spasenjem; “u nevolji je” (korišten kao sinonimni izraz za propast, korišten za pismoznance i farizeje u Evanđeljima) osoba koja je učinila djelo milosrđa!” (str. 45)

Za Kika nisu bitna djela milosrđa nego nemilosrdno ribanje i ponižavanja na skrutinijima!

Sad kad to znaš, jesi li još uvijek sigurna da želiš biti jedna od Kikovih djevica?

piše Chuck White


 

 

Reference

1Catena Aurea, St. Thomas Aquinas,http://www.ccel.org/ccel/aquinas/catena1.ii.xxv.html, Retrieved December 17, 2015.

“Il Fango e il Segreto”, Lino Lista, Edizione Segno, 2015.  http://www.edizionisegno.it/libro.asp?id=1373, Page 43

“…he has altered the meaning of the parable; watching and waiting for the second coming of Christ, which is fulfilled in the hour of death of Christian or the Second Coming of Jesus at the end of time , is turned into a regular attendance of the community and its practices. The eschatological context of the story of the virgins is debased in the here and now of the Scrutiny, a unique opportunity of conversion of which to take advantage. Now or never: in the case of absenteeism, the door closes.””

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

6 thoughts on “Kikove djevice

  • November 13, 2017 at 1:50 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Po NeoKikoKatekumenskom (NKK) tumačenju ulje jesu NKK godišnje konvivencije, NKK prijelazi, ostale NKK konvivencije, NKK navještaji, a po potrebi se pojam ulje zlorabi i u ostalim NKK prigodama.

    Dakle, po NKK Sv. Hilarije, Sv. Augustin. Sv. Ivan Krizostom, Sv. Jeronim su neobraćeni pogani jer tvrde da se ulje odnosi na: plod dobrih djela, radost dobrih djela, ljubav, milostinju i svaku pomoć datu potrebitima, ukras dobrih djela. A ne tvrde da se ulje odnosi na Duha Svetog kojeg mogu dobiti samo neosi (neokatekumeni) i to pod uvjetom da prisustvuju NKK konvivencijama, prijelazima i navještajima.

    Ma, nisu samo zbog toga ti sveci neobraćeni pogani nego su to svi oni koji nisu neosi (neokatekumeni). A ti sveci, to su neki nebitni sveci. Jedini, pravi i autentični sveci su oduvijek u NKK bili samo Carmen i Kiko. I to prije smrti i to prije proglašenja svetima.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • November 13, 2017 at 1:54 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Kada se u NKK poziva na te NKK konvivencije (ili NKK prijelaze) ne kaže se da će se tamo dobiti Duha Svetog nego: ulje (uz upozorenje: budite mudre djevice). Izbjegavanjem govorenja da se ulje odnosi na Duha Svetog želi se postići nekoliko ciljeva. Na primjer, ako bi se stalno ponavljalo da se ulje odnosi na Duha Svetog onda bi se netko od neosa mogao zapitati: “Zar nisam Duha Svetog dobio na Krštenja? Ili na Krizmi? Kako sada oni u zajednici tvrde da nemam Duha Svetog, a da bih ga dobio moram ići na konvivencije i prijelaze?” Dakle, ponavljanjem ulje a ne Duh Sveti neos ne može reći kako je “na Krštenju dobio ulje i da zašto oni u zajednici govore kako on nema ulja…”

    Na dalje, kad se naglašava ulje a ne Duh Sveti ostavlja se prostor raznim manipulacijama. Ma, sve je u NKK manipulacija i laž i opsjena. Ovo je jedan od primjera.

    Na dalje, nije niti toliko bitan Duh Sveti nego je bitan NKK, NKK prijelazi, konvencije i navještaji. Zapravo, NKK jest bog. A pojedinac služi za ostvarivanje NKK ciljeva.

    Na dalje, kako se često uz pojam ulje nadoda i pojam mudra i luda djevica, tako se stvara privid da su oni koji idu na NKK konvencije i prijelaze mudri a oni koji ne dolaze da su ludi. No to nije jedini slučaj u kojima se veliča sve ono što je vezano za NKK a blati, demonizira i ocrnjuje sve što nije NKK. Zapravo, to je jedan od temelja na kojem egzistira NKK sekta i kult: sebe stalno hvaliti a druge stalno demonizirati. Dakako, demonizirati i one koji jesu u neosima ali nisu redoviti u zajednici, ne čine put i ne slušaju katehiste.

    Na dalje, kad bi u neosima rekli: “Dođite na konvivenciju ili prijelaz jer ćete tamo dobiti Duha Svetog” u tome ne bi bilo prijetnje paklom. Ali kada se govori: “dođite da biste dobili ulje, ne budite lude djevice”, onda svi kojima je poznata ta prisbodoba iz Evanđelja znaju da su lude djevice završile u paklu. Dakle, u paklu će završiti svi oni koji ne žele ići na NKK konvivencije i prijelaze.

    Na kraju krajeva, to je još jedna demonska NKK lukavština jer će neki neosi tvrditi kako se u NKK nikom ne prijeti paklom. Reći će da nikada nisu čuli da je nekome direktno rečeno da će završiti u paklu ako nije bio na NKK konvivenciji ili prijelazu. Da, ali zato im je to indirektno rečeno preko “ulja, i preko mudrih i ludih djevica”. Kao i preko još mnoštva NKK fraza i “životnih priča i iskustava”.

    U ovom slučaju se manipulira i laže preko ulja a u drugim slučajevima preko nečeg drugog. Na primjer, u NKK će stalno ponavljati: “Stavite boga na prvo mjesto”. No, to za neose u prijevodu znači: “Budite neosi, i to oni neosi koji su redoviti u zajednici, koji čine put, i koji su u poslušnosti katehistima.” Dakle, oni koji to ne čine ne stavljaju boga na prvo mjesto.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • November 13, 2017 at 1:56 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Papa o uvjetima koji su nam potrebni kako bi bili pripravni za susret s Gospodinom
    https://www.bitno.net/vijesti/vatikan/papa-uvjetima-nam-potrebni-bili-pripravni-susret-s-gospodinom/

    “Ako smo budni i nastojimo činiti dobro, gestama ljubavi, međusobnog dijeljenja, služenjem drugima u potrebi, možemo biti mirni dok čekamo zaručnikov dolazak – potvrdio je Sveti Otac i nastavio – Gospodin će moći doći u bilo kojem trenutku, pa čak i dok spavamo, te nas smrt neće preplašiti jer imamo zalihu ulja spremljenu dobrim djelima koja smo činili svaki dan.”

    Dakle, po NKK i Papa je neobraćeni poganin jer tvrdi da ulje nije Duh Sveti koji se dobija na NKK konvivencijama, navještajima i prijelazima.

    Znam da će to začuditi neke neose. Naime, dijelu neosa (NeoKikoKatekumena) je ispran mozak da je Papa Franjo neos, da je i on u zajednici. Na primjer, u postu “Neokatekumenski odgoj” na linku http://www.paxtibi.net/?p=2677 dotični neos poručuje: “al ako smo sotonisti onda je i papa Franjo jer i on ovaj put pohađa za vas maloumne debile”.

    No, što da Papa jest u neosima? Tada bi tvrdeći nešto što je u suprotnosti s NKK tvrdnjama bio; prevaren od đavla, griješio bi protiv duha svetog, ne bi slijedio božju volju, ne bi se želio obratiti, ne bi htio dobiti duha svetog, ne bi stavljao boga na prvo mjesto, gubio bi božje milosti, odbijao bi božji plan za njega, ne bi dobio odraslu vjeru, završio bi u paklu, i ovozemni život bi mu bio pakao, ne bi bio sretan i zadovoljan u životu, bio bi u buntu, ne bi bio ponizan, ne bi bio u poslušnosti bogu, ne bi htio biti novi čovjek po govoru na gori, ne bi se u njemu rodio krist, njegova volja je samo grijeh, važan mu je samo njegov trbuh…

    Uz to općenite NKK tvrdnje, u nesima bi Papi nadodali i osobne uvrede na njegov račun. Na primjer, jedan svećenik RKC se pridružio neosima i nakon kratkog vremena je otišao od te sekte. U NKK su taj postupak ocijenili riječima: “Tvrda bosanska glava koja se nije htjela obratiti”. Dakle, općenito je bilo da se nije htio obratiti a osobna uvreda je bila: “tvrda bosanska glava” zato što je svećenik rodom iz BiH. Što bi Papi osobno nadodali; ne znam.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • December 14, 2017 at 7:54 am
    Permalink

    “Možda na prvom skrutiniju niste ponijeli ulja sa sobom. Kao što znate, ulje u Bibliji označava Duha Svetoga. Sad braćo, kažemo vam da je možda cijeli vaš katekumenat ovisio o toj konvivenciji. O ovoj konvivenciji možda ovisi vaša cijela budućnost.”

    Ovako te stalno drze u neizvjesnosti.

    “To je danas, ne sutra. To nije ono “ja ću se obratiti sutra”. Sad je vrijeme. Ova konvivencija kaže, “probudi se, tu je zaručnik”. I ako nisi uzeo ulja na prvom skrutiniju, iskoristi sada priliku.”

    Iako su ti na prvom prijelazu rekli da nisi ti taj koji se može obratit nego je Bog taj koji će to učiniti, ovdje ipak ispada da si ti taj koji ima inicijativu.

    ” Neće se pojaviti ponovno. To je gotovo i onda je kraj.”

    Kraj do sljedece konvivencije.
    Manipulacija strahom.

    ” Zaručnik dolazi onda kad ga najmanje očekuješ.”

    Kada bi ljudima rekli kada ce Isus točno doći onda bi oni došli samo tada, ovako je on uvijek “mozda” tamo i ovako su oni uvijek tamo.

    “To je drugi skrutini i znaju li oni gdje si ti? Ja ti želim reći: događa se da imaš sestru koja je bolesna i ti joj moraš pronaći. Oni čine drugi skrutini i zatvorili su vrata.”

    Koja vrata? Koja je to vrata Bog svome djetetu zatvorio?
    Manipulacija i uvjetovanje.

    ” I već je prošao mjesec dana otkad se nisi pojavio u zajednici. Stvari ne idu dobro od tog vremena.”

    Stvari nisu isle dobro tijekom cijelog vremena u zajednici sto neka braca i kazu jer su non stop u krizi.

    “Vrata zatvorena, većina je ušla (drugi skrutini) i njihovi su se životi stvarno promijenili, ispunjeni su radošću, a ti ćeš se naći u nevolji, kao što mnogi i jesu u nevolji.”

    Ali glavno da si ti slobodan….

  • December 17, 2017 at 6:22 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Između NeoKikoKatekumenskog svetog pisma i Svetog Pisma (Biblije) postoje razlike, zatim postoje slučajevi kada se Sveto Pismo tumači kako neosima (neokatekumenima) odgovara, zatim postoje slučajevi kada se Sveto Pismo koristi za obmanjivanje ljudi. U sva tri slučajeva to se čini zbog zadovoljavanja ciljeva i potreba NeoKikoKatekumenske zajednice kojima se svaki Kikov svjedok (neos) treba “u ime božje” podložiti.

    Primjer razlika između NeoKikoKatekumenskog svetog pisma i Svetog Pisma (Biblije):
    Neosi govore: Obratite se tako što ćete ući u (neokatekumensku) zajednicu. I to pod uvjetom da “mrtvi ili živi” redovito dolazite u zajednicu, slušate katehiste i “činite put”. Sveto Pismo kaže: “Obratite se i vjerujte evanđelju!” Mk 1,14. Petar će im: “Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi i primit ćete dar, Duha Svetoga.” Dj 2,38
    Nadalje, za neose je sveto pismo rečenica: “Bog te ljubi. Odnosno, Bog te ljubi takvog kakav jesi.” U Bibliji se rečenice takvog oblika ne nalaze.

    Primjer kada se Sveto Pismo tumači kako odgovara potrebama neo zajednice.
    Kažu katehisti neosici da otvori Bibliju na način “gdje se otvori” i da kaže što joj ta riječ kaže za nju, za njen život. I ona nešto kaže, bilo što.
    Na to katehisti kažu: “Ne, ta riječ (bilo koja, od Postanka do Otkrivenja) ti kaže da trebaš pronaći dečka u zajednici i udati se za njega”.
    Neosica odgovara: “Ja sam udana”.
    Katehisti: “Ah, tako, zapravo, ta riječ ti kaže da trebaš svog supruga pozvati i dovesti u zajednicu. Ispeci mu neke kolače prije nego ga pozoveš na kateheze, pa ga time namami. ”
    Neosica: “Zašto? Moj muž redovito ide u Crkvu (RKC)”.
    Katehisti: “Znamo mi mnoge neobraćene pogane koji idu u Crkvu. Mi ti kažemo da je božja volja da dovedeš svog supruga u zajednicu. Sve što ti mi kažemo to bog progovara preko nas.”
    Neosica: “Ne, ja mislim da ne trebam svog supruga dovesti u zajednicu.”
    Katehisti: “Ne, to ti ne misliš nego se to tvoji demoni poigravaju s tobom da tako misliš.”
    Neosica: “Ne slažem se s vašim tvrdnjama. Idem pitati svog župnika za savjet.”
    Katehisti: “Nisi ponizna. Prevarena si đavlom. Nemaš vjere. Ne stavljaš boga na prvo mjesto. Otac ti je đavao. Puna si idola. Ne želiš se obratiti. Da je tvoj suprug vidio tvoje obraćenje, da si “znak”, sam bi dosad već poželio ući u zajednicu. Bog te pozvao u zajednicu i dao ti je nas katehiste a ne župnika. I taj župnik se treba obratiti.”
    I tako dalje, i tako dalje, i tako dalje.

    Primjer kada se Sveto Pismo koristi za obmanjivanje ljudi.
    Još od početnih kateheza neosima se ispire mozak o Abrahamu. Odmah na početku ljudima uđe u uši priča o Abrahamu: kako je postao bogat, kako je dobio od Boga što je tražio, kako je otac vjere. Jest da se malo uplaše jer je Abraham morao žrtvovati svog sina, ali shvate da ga ipak nije ubio. Kasnije se stalno ponavlja da je Bog Abrahama pozvao na put, a i njih neose je Bog pozvao na put (neokatekumenski).
    Ali, malo po malo neosima se dogodi obratno od svega što se dogodilo Abrahamu. Prvo: neosi ne dobiju nikakvo (materijalno) bogatstvo. Nego čak i suprotno. Svo materijalno moraju (pod maskom da im je to idol) dati i redovito davati NeoKikoZajednici za potrebe uzdržavanja, održavanja i širenja neo puta. Zatim, Abraham “je ali nije” žtvovao sina. Ali neosi postaju stvarne žrtve neo puta u kojem za potrebe neo puta žrtvuju svoj život, novac, misli, razum, slobodu, osjećaje, čovječnost. Ostanu i bez prijatelja, rodbine, posla (ako ih taj posao sprečava dolasku u “zajednicu”), domovine (poslanje), Crkve (RKC), djece (moraju ih “dati putu”, učlaniti u “zajednicu”). Na kraju, ne dobiju vjeru u Boga kao Abraham, nego vjeru u neokatekumenski put. Ali ta vjera (u neo put) nije vjera nego fanatično-manično-bešćutno-ropsko-robovsko-robotsko-papagajsko danonoćno ponavljanje nametnutih bolesno-dvosmislenih-antikatoličkih-antikršćanskih-protestansko-židovskih fraza.
    Te neo fraze su popraćene djelima “sve za neoatekumenski put (zajednicu)”: brak samo s osobom iz neo zajednice, odlazak samo u neo sjemenište, rađanje što više djece da bi ona postala članovima neo zajednice, davanje novaca samo neo zajednici, “druženje” (zapravo ga i nema) samo s ostalim sljedbenicima neo puta, obavljanje sakramenata i pobožnosti samo u neo zajednici (neo mise subotom, neo ispovjedi, neo pokopi, neo uskrsna bdijenja, neo hodočašća, neo molitve, neo … neo … neo … neo …), pjevanje samo neo pjesama, slušanje samo neo kateheza, uređenja prostora (od crkve do kuće) samo po neo pravilima i s neo znakovima, izražavanje neo izrazima, oblačenje po neo modi (odijelo na neo misi a adidas majica na susretu s Papom), neo “titule” i neo “zvanja” (katehist, intinerant, hostijarij, kantor, odgovorni, suodgovorni …), puštanje neo brade, žestoko osuđivanje i sotoniziranje svega što nije neo zajednica, još žešće reakcije na one koji kažu nešto protiv neo puta…

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • December 26, 2017 at 12:57 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Između NeoKikoKatekumenskog svetog pisma i Svetog Pisma (Biblije) postoje razlike, zatim postoje slučajevi kada se Sveto Pismo tumači kako neosima (neokatekumenima) odgovara, zatim postoje slučajevi kada se Sveto Pismo koristi za obmanjivanje ljudi. U sva tri slučajeva to se čini zbog zadovoljavanja ciljeva i potreba NeoKikoKatekumenske zajednice kojima se svaki Kikov svjedok (neos) treba “u ime božje” podložiti.

    Primjer razlika između NeoKikoKatekumenskog svetog pisma i Svetog Pisma (Biblije):
    Neosi govore: Obratite se tako što ćete ući u (neokatekumensku) zajednicu. I to pod uvjetom da “mrtvi ili živi” redovito dolazite u zajednicu, slušate katehiste i “činite put”. Sveto Pismo kaže: “Obratite se i vjerujte evanđelju!” Mk 1,14. Petar će im: “Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi i primit ćete dar, Duha Svetoga.” Dj 2,38
    Nadalje, za neose je sveto pismo rečenica: “Bog te ljubi. Odnosno, Bog te ljubi takvog kakav jesi.” U Bibliji se rečenice takvog oblika ne nalaze.

    Primjer kada se Sveto Pismo tumači kako odgovara potrebama neo zajednice.
    Kažu katehisti neosici da otvori Bibliju na način “gdje se otvori” i da kaže što joj ta riječ kaže za nju, za njen život. I ona nešto kaže, bilo što.
    Na to katehisti kažu: “Ne, ta riječ (bilo koja, od Postanka do Otkrivenja) ti kaže da trebaš pronaći dečka u zajednici i udati se za njega”.
    Neosica odgovara: “Ja sam udana”.
    Katehisti: “Ah, tako, zapravo, ta riječ ti kaže da trebaš svog supruga pozvati i dovesti u zajednicu. Ispeci mu neke kolače prije nego ga pozoveš na kateheze, pa ga time namami. ”
    Neosica: “Zašto? Moj muž redovito ide u Crkvu (RKC)”.
    Katehisti: “Znamo mi mnoge neobraćene pogane koji idu u Crkvu. Mi ti kažemo da je božja volja da dovedeš svog supruga u zajednicu. Sve što ti mi kažemo to bog progovara preko nas.”
    Neosica: “Ne, ja mislim da ne trebam svog supruga dovesti u zajednicu.”
    Katehisti: “Ne, to ti ne misliš nego se to tvoji demoni poigravaju s tobom da tako misliš.”
    Neosica: “Ne slažem se s vašim tvrdnjama. Idem pitati svog župnika za savjet.”
    Katehisti: “Nisi ponizna. Prevarena si đavlom. Nemaš vjere. Ne stavljaš boga na prvo mjesto. Otac ti je đavao. Puna si idola. Ne želiš se obratiti. Da je tvoj suprug vidio tvoje obraćenje, da si “znak”, sam bi dosad već poželio ući u zajednicu. Bog te pozvao u zajednicu i dao ti je nas katehiste a ne župnika. I taj župnik se treba obratiti.”
    I tako dalje, i tako dalje, i tako dalje.

    Primjer kada se Sveto Pismo koristi za obmanjivanje ljudi.
    Još od početnih kateheza neosima se ispire mozak o Abrahamu. Odmah na početku ljudima uđe u uši priča o Abrahamu: kako je postao bogat, kako je dobio od Boga što je tražio, kako je otac vjere. Jest da se malo uplaše jer je Abraham morao žrtvovati svog sina, ali shvate da ga ipak nije ubio. Kasnije se stalno ponavlja da je Bog Abrahama pozvao na put, a i njih neose je Bog pozvao na put (neokatekumenski).

    Ali, malo po malo neosima se dogodi obratno od svega što se dogodilo Abrahamu. Prvo: neosi ne dobiju nikakvo (materijalno) bogatstvo. Nego čak i suprotno. Svo materijalno moraju (pod maskom da im je to idol) dati i redovito davati NeoKikoZajednici za potrebe uzdržavanja, održavanja i širenja neo puta. Zatim, Abraham “je ali nije” žtvovao sina. Ali neosi postaju stvarne žrtve neo puta u kojem za potrebe neo puta žrtvuju svoj život, novac, misli, razum, slobodu, osjećaje, čovječnost. Ostanu i bez prijatelja, rodbine, posla (ako ih taj posao sprečava dolasku u “zajednicu”), domovine (poslanje), Crkve (RKC), djece (moraju ih “dati putu”, učlaniti u “zajednicu”). Na kraju, ne dobiju vjeru u Boga kao Abraham, nego vjeru u neokatekumenski put. Ali ta vjera (u neo put) nije vjera nego fanatično-manično-bešćutno-ropsko-robovsko-robotsko-papagajsko danonoćno ponavljanje nametnutih bolesno-dvosmislenih-antikatoličkih-antikršćanskih-protestansko-židovskih fraza.
    Te neo fraze su popraćene djelima “sve za neoatekumenski put (zajednicu)”: brak samo s osobom iz neo zajednice, odlazak samo u neo sjemenište, rađanje što više djece da bi ona postala članovima neo zajednice, davanje novaca samo neo zajednici, “druženje” (zapravo ga i nema) samo s ostalim sljedbenicima neo puta, obavljanje sakramenata i pobožnosti samo u neo zajednici (neo mise subotom, neo ispovjedi, neo pokopi, neo uskrsna bdijenja, neo hodočašća, neo molitve, neo … neo … neo … neo …), pjevanje samo neo pjesama, slušanje samo neo kateheza, uređenja prostora (od crkve do kuće) samo po neo pravilima i s neo znakovima, izražavanje neo izrazima, oblačenje po neo modi (odijelo na neo misi a adidas majica na susretu s Papom), neo “titule” i neo “zvanja” (katehist, intinerant, hostijarij, kantor, odgovorni, suodgovorni …), puštanje neo brade, žestoko osuđivanje i sotoniziranje svega što nije neo zajednica, još žešće reakcije na one koji kažu nešto protiv neo puta…

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

Comments are closed.