Vatikanom protiv japanskih biskupa

 

Neosi putuju svojim vlastitim putem

Jedan japanski župnik pridružuje se raspravi sa svojim osobnim pogledom na katolički laički pokret

Djelovanje Neokatekumenskog puta u Japanu došlo je nedavno pod lupu javnosti kad je nekoliko japanskih biskupa izrazio sumnje u taj pokret i žalilo se da je taj pokret ponekad snaga koja izaziva podjele u njihovoj Crkvi. Ovdje jedan svećenik iz Nadbiskupije Osaka, o. Eijiro Suwa, 63, župnik u Župi Enoguchi u Kochi prefekturi, u Biskupiji Takamatsu, oko 600 kilometara jugozapadno od Tokia, donosi svoje osobno svjedočanstvo o Putu iz svoga iskustva. Ovo je uređena verzija komentara o. Suwa.

Kako bi služili potrebama „Puta“, njihovi svećenici su zaređeni kao „biskupijski svećenici“, ali oni ne razumiju što to znači angažirati se u pastoralnoj evangelizaciji u poslušnosti svojem biskupu. Oni opetovano izjavljuju, „Mi imamo poslanje od Vatikana“, i na sastancima biskupijskih svećenika govore Biskupu u lice, „Mi slušamo Vatikan“.

Mogu li oni razumjeti način rada biskupije s obzirom na „Suradničko služenje“ (Collaborative Ministry)? Na susretima biskupijskih svećenika oni govori, „Ta politika biskupije nas se ne tiče“.  Nije pretjerivanje reći da je Biskupija Takamatsu iskorištavana od strane „Puta“.

Kad je došlo vrijeme za Prvu Pričest u župi, jedan svećenik „Puta“ je zatražio da mu se dopusti da on podijeli Prvu Pričest djeci članova „Puta“.

Kad je jedan član „Puta“ umro, oni su obavijestili župnika tek dan nakon sprovoda kojeg su oni obavili po svoju.

Bio je i jedan dodatan svećenik „zadužen“ za Enoguchi župu. Tko ga je postavio na tu poziciju? Na nekakav tajan način jedan svećenik „Puta“ bio je imenovan da brine o liturgiji i sastancima „Puta“ u toj župi. Kako bi povećali broj sljedbenika „Puta“, planirani su i u tajnosti održavani mnogi sastanci i događaji.

Sjemenište Redemptoris Mater

Sada je Takamatsu biskupijsko međunarodno Redemptoris sjemenište zatvoreno u biskupiji  i prebačeno u Rim kao „Redemptoris Mater sjemenište za Japan“.

U vrijeme osnivanja Sjemeništa, budući da postupak osnivanja koji je uslijedio nije bio niti legalan niti financijski ispravan, i budući da nije slijedio želje vjernika biskupije, pojavili su se mnogi problemi. Sjemenište je ustanovljeno u Biskupiji Takamatsu pod jurisdikcijom njezina Biskupa, ali je bilo očito da je Sjemenište bilo neovisno o Biskupiji ili sve stvari vezane za formaciju i administraciju Sjemeništa vodio je „Put“.

Primili su donacije, ali budući da nije bilo nikakvog izvješća prema Biskupiji u smislu računa i/ili formacije koja se provodi, nije bilo nikakve transparentnosti u tim stvarima. Biskupu čak nisu bili niti predstavljeni novi kandidati koji su dolazili svake godine.

Mnogi vjernici u Biskupiji bolno su osjećali patnje Dijeceze više od 20 godina. Međutim, bol naroda Biskupije i neumorne smjernice Biskupa nisu bili ništa drugo nego smetnja u njihovim ušima. Njihova svijest je bila „Mi smo progonjeni“.

Tu su bile dvije obitelji u poslanju iz Italije određene za župu Enoguchi. Oni su bili dobri ljudi.

Njihovo poslanje je bilo služiti i pomagati svećenicima „Puta“. Oni su rekli da su oni poslani od Vatikana i da su potpuno podložni njima. Bili su u prijateljskim odnosima s ljudima župe Enoguchi, ali kad svećenik „Puta“ više nije dolazio u župu i zbog poteškoća s japanskim jezikom, postalo im je teško shvatiti svoje poslanje.

Liturgija

Članovi „Puta“ slave posebnu misu prema njihovim vlastitim katehezama koje nisu dio liturgijskih smjernica Japanske biskupske konferencije.

Isto je i s liturgijom Velikog tjedna. Oni slave liturgiju koja ignorira osjećaje japanskog naroda i smatraju se bizarnima (sprovodi).

Postoji također problem i s milostinjom tijekom mise. To nije dio župnih financija i njezino korištenje nije jasno.

Biskup – iz poštovanja prema članovima „Puta“ – pokušao je riješiti probleme tiho, bez javnih izjava. Međutim, članovi „Puta“ nisu shvatili Biskupove namjere i nastavili su ignorirati ga. Svaki put kad bi se pojavio neki problem, njihov odgovor je bio nedvosmislen, „Mi slušamo Vatikan“.

Tražeći jedinstvo u našoj Biskupiji, naš je Biskup apelirao na Vatikan više puta, ali svaki put se osjetilo da Rim nije shvatio pravo stanje stvari.

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

29 thoughts on “Vatikanom protiv japanskih biskupa

  • February 18, 2011 at 4:24 pm
    Permalink

    +!
    Pitanje je:
    – Zašto svaki pojedini biskup u nadležnoj biskupiji,
    gdje se naleze “neosi”,
    detaljno ne prate rad i plodove?
    – Zašto tolika naivnost, površnost, ravnodušnost?
    – Mogu li “vukovi u ovčjem odijelu” trgnuti pastira na akciju,
    ako ih je svjestan?

    Jednostavno:
    Ukoliko se ne trudim na svojoj svetosti zbog odnosa prema Ljubavi,
    onda mi ne trebaju nikakvi “vukovi”, tj. neprijatelji, da me unište.

    Svojim življenjem uništavamo i omalovažavamo – Ljubav.
    Ja sam kriv, što ne ljubim Ljubav.

  • February 19, 2011 at 4:03 pm
    Permalink

    da je mene pitat, zabranilo bi se bilo kakvo djelovanje Neosa i njihovih psihotičnih metoda koje nameću normalnim ljudima.
    Oni su ljudi koji definitivno nisu normalni.

  • February 21, 2011 at 11:21 am
    Permalink

    OVA JE STRANICA PROTESTANTSKA.
    PROVJERENO KOD MJERODAVNIH INSTITUCIJA.
    NECEMO VALJDA DOPUSTITI DA NAM PROTESTANTI TUMACE BISKUPE I PAPU

  • February 23, 2011 at 8:45 am
    Permalink

    +!
    Neki u SAD-u se bore protiv sablazni u Crkvi uglavnom na američkom kontinentu, iako je sablazni u Crkvi na svim kontinentima.
    Doduše stil (ironija,…) mi nije drag, ali …
    No, je li to protestantska stranica i nije toliko važno,
    nego je važno samo žele li Istinu i propagiraju li Istinu.

    http://www.youtube.com/user/RealCatholicTV?feature=mhum#p/a/u/0/KrHbcW6sgGw

  • February 24, 2011 at 5:52 pm
    Permalink

    Ajde, lako za Neokatekumenski Put, poznato je da svugdje stvaraju probleme u svojoj uvjerenosti da su primili poslanje od Duha

    Svetoga da donesu obnovu Crkve i (re)evangeliziraju svijet.

    Teško je ući u raspravu jer niti najjasniji argumenti ponekad nisu očiti ljudskom razumu koji je ranjen grešnošću kao i sva čovjekova narav. Ono što je neshvatljivo je da mnogi biskupi, koji sigurno imaju apostolsko poslanje od Duha Svetoga bdijeti nad Crkvom, ostaju nijemi na pojave kao što je NKP. Oni koji bi trebali prepoznati po plodovima ono što nije od Duha otvaraju i dalje sjemeništa Redemptoris Mater, često i na vlastitu inicijativu.
    Najveća sablazan dolazi ipak od papa koji su otvoreno podržali (govorima, susretima, dokumentima) rast ovog pokreta, ohrabrujući njegove osnivače u njihovim inicijativama: sam Put, sjemeništa, obitelj s brojnom djecom, redovnička zvanja, obitelji u poslanju, Domus Galilaeae, itd.
    Sablazan je da netko čije je poslanje da bude garancija Istine vjere može biti tako manipuliran od nečega što ne dolazi od Duha Svetoga. Crkva u Japanu krvari zbog djelovanja NKP, a Vatikan (papa, kongregacije) ne razumije, jer Rim je daleko od Japana i njegove specifične sitacije.

    Sablazan ne zbog osoba nego zbog njihova poslanja (ako Duh Svet vodi Crkvu), nemoguće da je Bog dopustio da nadpastiri, oni čija je posljednja u pitanjima vjere i morala (pa čak i da je njihov vlastiti moral sasvim nisko), griješe u nečem tako važnom.
    Možda korjene problem treba tražiti u II. Vatikanskom koncilu gdje je sve ovo (modernizam) i počelo?
    Možda papa i nije papa nego heretični protupapa, a Petrova katedra je prazna od smrti Pia XII?
    Što je Istina?
    Ima li neka garancija Istine na zemlji? Ako ima, koja?
    Papa koji možda nije papa, Vatikan koji se da manipulirati i ne razumije one daleko ili protestantska stranica koja govori o (protiv) NKP?
    Bitno je od koga dolazi Istina, jer se može dogoditi da umjesto nje dobijemo “istinu”. Ne tiče se ovo samo Puta i ostalih pokreta, nego cjelokupnog bića Crkve.

    Kome vjerovati?
    Anonimnoj stranici na internetu?
    Crkvi?
    papi?

  • February 24, 2011 at 5:57 pm
    Permalink

    Ova stranica nije protestantska, pokrenuli su je neki zadarski svećenici ne zbog Puta, nego iz inata pokojnom nadbiskupu Prenđi.
    Zato je anonimna.

  • February 25, 2011 at 10:21 am
    Permalink

    Deagi Ironija,
    ja uz svu zbrku koju si naveo glasam za Papu + Crkvu, to jest to je neodjeljivo i najsigurnije.
    Sto se tice da nije protestantska, nominalno nije ali cinjenicno….. sam tvoj post kaze da jeste pogotovo onaj dio ” zadarski svecenici…iz inata pokojnom nadbiskupu Prendji”.

  • February 25, 2011 at 5:45 pm
    Permalink

    +!
    1 Kor 3,11-13
    Jer nitko ne može postaviti drugoga temelja osim onoga koji je postavljen, a taj je Isus Krist.
    Naziđuje li tko na ovom temelju zlatom, srebrom, dragim kamenjem, drvom, sijenom, slamom – svačije će djelo izići na svjetlo.

    Rim 12,21
    Ne daj se pobijediti zlom, nego dobrim svladavaj zlo!

    Takvu borbu smo dužni voditi.
    Ne se uzrujavati zbog Jude, nego i njemu prati noge poput Učitelja.

    – Tko je kao Bog?!

    Ostavimo se frustriranosti, nego se strpljivo zlopatimo i plačući opominjimo subraću!
    Doći će dan, kad će slijepi i zasljepljeni progledati,
    tada ćemo se zajedno istinski radovati.

  • February 27, 2011 at 11:00 pm
    Permalink


    da je mene pitat, zabranilo bi se bilo kakvo djelovanje Neosa i njihovih psihotičnih metoda koje nameću normalnim ljudima.
    Oni su ljudi koji definitivno nisu normalni.
    Posted by: marija on February 19th, 2011 at 4:03 pm”

    – srećom, ne pita se “mariju” nego papu i biskupe!

  • February 27, 2011 at 11:08 pm
    Permalink

    Ova stranica i administratir/i u biti žele ustvridid da je sva Crkva u krivu a ZAPRAVO su samo nekoliko biskupa(i svećenika) u Japanu u pravu. Iako je jasno da ti biskupi slušaju papu i ublažavaju svoje pogrešne stavove nakon papinih odluka.

    Da jasno pitam:
    Smatrate li Vi(vodstvo stranice) da se mi (katolici) smijemo i trebamo pouzdati u čvrstu stijenu Učiteljstva Crkve? Papu?

  • February 28, 2011 at 12:16 pm
    Permalink

    +!
    Razuman čovjek bi se trebao koristiti razumom na ispravan način
    i tako logički dolaziti do Istine.

    No, ako netko ne želi (zbog nekih razloga) doći do Istine,
    onda ne samo da neće poslušati razumno pisanje
    i mudar govor nekog čovjeka,
    nego neće htjeti poslušati ni samog Istinitoga,
    poput farizeja i pismoznanaca.

    Iako je na španjolskom, mogu se shvatiti (u prijevodu) komentari
    ljudi, koji su reagirali na tekst Rodolfa Serrano
    (… que vivió en Palomeras Bajas, en Vallecas).
    – Kome vjerovati?
    – Možda ti stanovnici ne žele priznati sami sebi,
    da su bili “drogeraši i prostitutke”?

    Inače, na internetu se mogu po cijelome svijetu
    (od Australije do Amerike)
    pročitati problematika u komentarima ljudi na temu “neokatekumenskog puta”.

  • March 1, 2011 at 9:18 am
    Permalink

    “U početku bijaše mit” – govorio je Rudolf Schnakenburgn (iako u posve drugom kontekstu, ali ova njegova tvrdnja stoji kao postulat), tako je slučaj i sa neokatekumenima. U početku je mit. Mit o Kiku Velikome osnivaču, u barakama, sa siromašnima. Mit.

  • March 1, 2011 at 9:19 am
    Permalink

    “U početku bijaše mit” – govorio je Rudolf Schnakenburg (iako u posve drugom kontekstu, ali ova njegova tvrdnja stoji kao postulat), tako je slučaj i sa neokatekumenima. U početku je mit. Mit o Kiku Velikome osnivaču, u barakama, sa siromašnima. Mit.

  • March 1, 2011 at 3:05 pm
    Permalink

    “Inače, na internetu se mogu po cijelome svijetu
    (od Australije do Amerike)
    pročitati problematika u komentarima ljudi na temu “neokatekumenskog puta”.”

    – vidiš Tihomire, tebi su izvor komentari ljudi iz svijeta.

    nama katolicima međutim, izvor je papa i Rimokatolička Crkva.
    – oni pak kažu da je Neokatekumenski Pokret karizma Duha Svetoga od Boga dana svijetu da bi se ponovo približili Bogu.
    (kao nekad sv. Franjo)

  • March 1, 2011 at 8:20 pm
    Permalink

    Tihomire,
    brišeš postove… zašto??
    jer ti je do istine i zajedništva?!?
    pokazuješ svoje pravo lice na taj način i hvala ti na tome.

    “Inače, na internetu se mogu po cijelome svijetu
    (od Australije do Amerike)….”

    -ILI možemo čitati službene dokumente RKC i tako iz pouzdanog izvora saznati sve o Neokatenskom Pokretu kao i o bilo čemu drugom od važnosti za vjernika-KATOLIKA.

  • March 2, 2011 at 10:15 am
    Permalink

    +!
    Crkveni službeni dokumenti su jedno,
    a življenje laika, svećenika i biskupa je drugo.

    Znanje o “putu” nije isto što i svakodnevno življenje.
    – Jesu li se neki vjernici udaljavali svojim krivovjerjima od Crkve
    od samih početaka, jer su ustrajavali u svojem razmišljanju
    u krivom nauku sv. Vjere?

  • March 2, 2011 at 5:11 pm
    Permalink

    Tihomir:
    “Crkveni službeni dokumenti su jedno,
    a življenje laika, svećenika i biskupa je drugo.”

    -znači, u samom odobrenom Statutu N.P. ne vidiš nikakvih problema?
    -ni u liturgiji ili formaciji svećenika?
    onda se slažemo.

    I ja vjerujem da postoje neki pojedinačni slučajevi koji su loši i na koje treba upozoriti. Ako ti je to cilj, podržavam te.
    (iako mislim da je primjerenije primjedbe dojaviti nadležnom biskupu a ne pisati na privatnoj web stranici)

  • March 2, 2011 at 10:52 pm
    Permalink

    zanimljivo je naprimjer kako neki ljudi uporno mašu papirima “papa odobrio papa odobrio” a kad je sa summorum pontificum odobrio i tradicionalni obred mise onda ti isti koji mašu sa statutima kažu: papa je to napravio za(zbog) lefevbrovaca, pa se sad postavlja pitanje ako je benedikt XVI odobrio tradicionalni obred zbog lefevbrovaca, zbog koga je onda pokojni Ivan Pavao drugi izdao prije 23 godine motuproprij Ecclesia Dei te osnovao svećeničko bratstvo sv Petra (FSSP)? zar je benedikt trebao što novo izdavati zbog lefebrovaca kad je njegov predhodnik zbog njih već izdao dokumente??? ANATEMA SIT

  • March 2, 2011 at 10:54 pm
    Permalink

    poanta predhodne priče je da neki su poslušni samo u onome što im se sviđa

  • March 3, 2011 at 7:36 am
    Permalink

    Statut N.P. je krcat rupa, propusta i u najmanju ruku rečeno konfliktnih situacija. Pitaj kojega ozbiljnijega pravnika Kanonskoga prava. Čovječe kosi se sa kanonskim pravom u najmanje dvadeset točaka! A opet je odobren kao takav.

    Liturgija ne da je problematična, nego povijest liturgijske teologije ne pamti takvo iskrivljenje, unošenje liturgiji stranih elemenata, sinkretizam i mješavinu bogoštovnih čina.
    Takva liturgija nije nipošto odobrena, već su zahtjevane promjene koje se ama baš nigdi ne primjenjuju.Nigdi.

    Formacija svećenika je i sa crkveno-pravnoga područja iznimno problematična. Samo osnivanje sjemeništa, njihovo djelovanje i kasniji svečenićki mandati u nekoliko ključnih stvari se kose sa kanonskim pravom iste one Crkve koja je odobrila Statut koji vama tako postaje “Slovo Zakona”.

    Daj se razbudi!Znaš!
    Nije Put jedini pokret u kojemu Crkveno vodstvo sebi uskače u usta. Čoviče odredbe i priznanja se kose sa Crkvenom praksom pa čak i naukom ali sve se tolerira samo da taj Kiko posluša i ostane pod kontrolom. Pa šta ti je? Razbudi se!

    Šta se tiče pojedinačnih slučajeva njihovo prijavljivanje biskupu malo kad išta znači. Prijaviš biskupu vrlo OZBILJNE novčane malverzacije oko kupnje zemljišta i izgradnje crkve, koje su u jednoj župi provodile zajednice. I ništa. Znaš šta se dogodilo posli toga? Još u četri župe se dogodile slične ili iste stvari. Ej muljanja sa velikom lovom! Pri izgradnji i uređenju četri nove crkve! Četri župe, a u prikupljanju su sudjelovale sve zajednice u gradu. Nisu to pojedinci stari moj! Znaš? Nisu to izolirani slučajevi!
    Čemu svjedoče zajednice u tome gradu? Zamisli da se tu u ciloj ovoj bolesnoj situaciji ubaci DORH, USKOK… Bože sačuvaj! Jesu li to “plodovi Duha”?A?
    Priznat nam je Statut pa možemo radit šta oćemo!
    Kako možeš vidit, ako iti malo pratiš situaciju u crkvenoj politici, toga su se određeni krugovi u samome vodstvu Crkve i pribojavali. Ali druga struja viruje da će se to ispravit.
    Nemoj slipo virovat bilo kome. Trudi se u svojoj zajednici da ne dolazi do takvih gluposti. Da ne bude na štetu tebi, zajednici, Putu, Crkvi, svima nama.

  • March 3, 2011 at 11:03 am
    Permalink

    +!
    Dostavljam cijelo pismo pomoćnog zagrebačkog biskupa Valentina Pozaića od 26. ožujka 2009.

    “Cijenjeni Tihomire!
    Pax Xti!

    Već je vrijeme da odgovorim na tvoje pismo.
    Sa zanimanjem sam čitao tvoj kratki CV – od Fratrovca preko Tigrova do danas.

    Razumijem pitanje o kojem mi progovaraš, kao i obazrivi stav, i mnoga pitanja.
    Ta je pojava u toj biskupiji napose aktualna od vremena bivšeg biskupa.
    Sadašnji se, koliko mi je poznato, pokušava nositi sa uzletima i padovima-problemima koje mu taj pokret donosi.

    Nešto je slično, ili više naglašeno, sve to prisutno u Zadru.
    Zajednica je živa i u Zagrebu, napose u nekim župama.
    Kad se uđe malo dublje u povijest nastanka, i sve one okolnosti,
    može se razumjeti.
    Razumjeti ne znači sve u svemu odobriti, hvaliti.
    Čini se da je ozbiljno pitanje mjesto i uloga svećenika,
    prezbitera, kako oni kažu, i katehiste, kako oni kažu – a ne vjeroučitelja, katehiste.

    Svaki svećenik i svaki vjeroučitelj u školi, i u župi, treba imati određenu provjerenu izobrazbu i poslanje,
    što kod katehista ostaje upitno.
    Uz to, svaki pokret u Crkvi, u početku mora preboljeti svoje dječje bolesti, i nailazi na nerazumijevanje.
    S vremenom se nejasnoće razbistre, ili pokret umire, ili se izrodi u nešto treće.

    S jedne strane – zabrinutost je opravdana. S druge strane – Crkva ima iza sebe stoljeća, pred sobom vječnost.
    To pak ne dokida pitanje vjernosti identitetu i poslanju u konkretnom vremenu i prostoru.

    Da ta pojava ne teče bez pitanja i preispitivanja, šaljem Ti i jedan email,
    koji se time posebno pozabavio u Zadru.

    Sretan i blagoslovljen Uskrs, i šaljem ‘molitvu za tvoju dušu!

    + Valentin Pozaić (vlastoručni potpis)

    Završetak E-maila jednog redovnika, s kojim sam bio u istom sjemeništu.

    “Smatrao sam da se neke bake u tome ne snalaze.
    Uvijek sam im govorio: tražite si svećenka koji će biti uz vas srcem. Doživljavao sam da tu ima dosta pozitivnih plodova.
    Čuo sam da je bilo i intervencija glede njih sa strane Svete Stolice. Vjerujem da će se taj put bolje uokviriti u krilu Katoličke Crkve i da jednoga dana neće biti Crkva u Crkvi, te da će zaista izgrađivati Crkvu kao Zajednicu.”

  • March 3, 2011 at 11:08 am
    Permalink

    +!
    Ispravak, jer sam napisao krivo na kraju – katehiste, a treba stajati – katehete.

    “prezbitera, kako oni kažu, i katehiste, kako oni kažu – a ne vjeroučitelja, katehete.”

  • March 3, 2011 at 2:58 pm
    Permalink

    “Čuo sam da je bilo i intervencija glede njih sa strane Svete Stolice. Vjerujem da će se taj put bolje uokviriti u krilu Katoličke Crkve i da jednoga dana neće biti Crkva u Crkvi, te da će zaista izgrađivati Crkvu kao Zajednicu”
    – i ja se nadam!

    Pa će svi katolici (i ostali kršćani) kao braća zajedno živjeti!

    A dok Papa, kardinali i biskupi budu smatrali da je Neokatekumenski Put nešto DOBRO i da nosi DOBRE plodove za Katoličku Crkvu ja ću i dalje vjerovati tome.

    Mišljenja (koja mi je(ukoliko su dobronamjerna-??) drago čuti) Tihomira, NEOKIKA, anatheme ili bilo kojeg drugog katolika su mi sekundaran izvor (dez)informacija.

    A priče o DORH-u, lošim svećenicima, lošim biskupima, Kiku, dokumentima Crkve punima rupa me ne zanimaju…

    -jednostavno je: vjerujem Kongregaciji za nauk vjere i Papi.
    (Krist kaže da je to sigurno)

    – ako se netko ne slaže s Crkvenim vodstvom uvijek postoji sloboda vješanja nekih 95 (ili više) točaka u kojima se ne slažete s Crkvom pa odete svojim putem. -nažalost, ovakav način rasprave s vaše strane vodi do takvih groznih plodova.

  • March 3, 2011 at 3:11 pm
    Permalink

    NEOKIKO:
    “Nije Put jedini pokret u kojemu Crkveno vodstvo sebi uskače u usta”

    -informiraš li se o Katoličkoj Crkvi iz 24sata ili rtl-a?

    Ovakve izjave bih očekivao od članova “crkve” “Svetaca posljednjih dana” ili neke druge slične, od katolika nikako!

    NEOKIKO:
    “Čoviče odredbe i priznanja se kose sa Crkvenom praksom pa čak i naukom ali sve se tolerira samo da taj Kiko posluša i ostane pod kontrolom”

    – prema tome institucije Katoličke Crkve poput Pape, biskupa, Papinskog vijeća za laike ili Kongregacije za nauk vjere nisu ni potrebne.-kad mogu takve pogreške raditi, i navoditi ljude na krivi Put?? – to kažeš??

  • March 4, 2011 at 7:35 am
    Permalink

    O Gospode Bože Ti mi se smiluj! Koja logika!

    – O vješanju 95 točaka (što je inače povijesni falsifikat) bolje pitaj o. Maria Pezzia, njega su francuski protestanti i prije nego se Put “zaputio” formirali i savjetovali u dogmatskom, liturgijskom, pastoralnom pogledu. Izgleda da su te savjete dobrano poslušali.

    – Nitko nije rekao da je Put ili neki drugi pokret ZLO. Nemoj mi koristit te fraze otrcane i dosadne. Daj mi još samo reci da sam opsjednut, da zli govori kroza me…ma daj čoviče…Ono šta uporno želim reći jest da se u putu kojega se ističe kao nešto uzorno ponovno događaju greške, i to u još većim razmjerima, zbog kojih su u Crkvi put i ostali pokreti nastali. Put svakako donosi plodove, ali ti plodovi nisu uvijek dobri…razdor župa, biskupija, novčane malverzacije, neposluh…isto su plodovi duha ali kojega?

    – Priče o velikim propustima glede Puta te moraju zanimat. Zapadaš u fanatizam i kojekakve oblike fideizma. Ne idealiziraj Put! Ako ste svi vi na putu grešni – nadam se da to vidite – onda je i put grešan, pun grešaka i propusta. Crkva koja ima Božanskoga ustanovitelja je grešna, što je onda sa njenim sastavnicama ustanovljenima od ljudi? Zajednica nije Bog, Put nije Bog…mogu te oni vodit ka Bogu ili od Boga, ali oni Bog nisu!

    – Da istina je, nije put jedini pokret čijim priznavanjem Crkva sebi uskače u usta. Crkva griješi i na ovome polju! Nemoj mi se samo sada pozivat na dogmu o papinoj nezabludivosti znaš – jer ona nema veze s time, na nju se poziva samo prilikom izricanja dogmi, priznanje puta nije dogma. Bilo bi dobro nekada poslušat i kojega teologa (pravoga) koji je od strane majke Crkve školovan da razumije i drugima pokuša rasvijetlit neke stvari. Znaš. Ulete oni na ovu stranicu, znaš. Sad mi reci da ti slušaš Kongregaciju i papu da su oni teolozi(dokazujem ti uporno da ne slušaš) ali dobro onda, pitaj njih da ti prije no što se upustiš u ikakvu raspravu objasne temeljne pojmove i temeljne stvari

    – Znaš šta se tiče drugih “crkava” pogotovo oni protestantske provenijencije pitaj Kika – on ti je tu puno kompetentniji nego ja, znaš. Ne znam koliko vam vaši katehisti govore o nekim pojedinim ekscesima koje sam Kiko uporno potiče i provodi, ali kako stvari stoje očito vam o tome ne govore. Recimo o osnovanim zajednicama među protestantima u Canterbury-iu ili pokusi sa pravoslavcima u Nišu i Makedoniji? Koliko znaš o tome? Mogu ti reći da je u unutarcrkvenim krugovima to izazvalo popriličnu buru, samo o nekim stvarima se šuti, znaš?!

    – “prema tome institucije Katoličke Crkve poput Pape, biskupa, Papinskog vijeća za laike ili Kongregacije za nauk vjere nisu ni potrebne.-kad mogu takve pogreške raditi, i navoditi ljude na krivi Put?? – to kažeš??” – opet visoka razina logike!!! O Bože!!!
    Mogu raditi pogreške i rade ih, svakodnevno. No, ne navode nikoga na krivi put, pa daj čoviče gledaj malo te puste smjernice koje daju kroz 40 godina – SMJERNICE – služe da ljudi idu pravim putem, a tko vama govori da ne slušate te smjernice, tko vas vuče na krivi put? A?

  • March 4, 2011 at 9:44 am
    Permalink

    +!
    Zaključak:
    – Da nema onih (laika i svećenika), koji će ovako reagirati,
    kako bi biskupi uopće nešto znali?
    – Da nije uopće nitko reagirao u startu sve do sada,
    kako bi biskupi uopće nešto znali?
    – Znači li to, da sada više ne trebamo reagirati,
    ako se nastavi neposlušnost nekih vjernika i zajednica
    (bez obzira bile one “neokatekumenska” ili neka druga)?

    Isus trpi sve uvrede, koje Mu se nanose,
    ali neki ljudi (biskupi, svećenici, laici),
    ne mogu ravnodušno gledati kako se Isusa povlači po blatu
    bilo gdje i bilo kada neovisno o kome je riječ
    i bez obzira o kojem je obredu riječ (istočni ili zapadni).

  • March 5, 2011 at 3:06 pm
    Permalink

    Sušam teologe.
    One koji su dr. sc. i za koje je Crkva odredila da su dio raznih kongregacija.
    Ti, NEOKIKO, slobodno budi teolog i tumači ljudima na ovoj stranici u svojim postovima što je pravo.
    -mene ne smatraj svojim auditorijem jer mi je ptivlačnije slušati uvažene biskupe i kardinale koji su potpisali dokumente kojima se potvrđuje i potiče rad Neokatekumenskog Puta.

    “Crkva griješi i na ovome polju!”
    -a sad, kad je pravorijek uvaženog NEOKIKA izrečen, više dileme nema.
    Zatvaraj taj “PUT” i rastjeraj bagru!
    –može tako NEOKIKO?

    _______
    NEOKIKO i Tihomire
    “Priče o velikim propustima glede Puta te moraju zanimat”
    – koji su to?
    —Tihomiru se ne sviđa pjevanje psalama na pogrebima neokatekumena??
    —smatrate da je Kiko užasan??
    —u Japanu ima nekih nesuglasica između Vatikana i N.P te Japanskih biskupa??
    —neokatekumeni su nakon Euharistije radosni pa plešu oko “stola”??-i meni je to grozno.. za takve je Krist sigurno pripremio ražanj!
    —Tihomir je vidio da svećenik neokatekumen sjeda u 1. klupu na klanjanju?? (a valjda bi bilo bolje da ne dođe pa ne ruši zablude o nepoštivanju Euharistijskog Sakramenta)
    —jer se Kiko jednom prilikom (a ja pretpostavljam da to nije bilo samo jednom) vozio taxijem?? – to je i meni grozno, priznajem!

    dajte argumente,
    što nije u skladu s naukom RKC?

  • March 5, 2011 at 5:32 pm
    Permalink

    +!
    Ovu web-stranicu ne mora skoro nitko čitati
    i ona nije nikakva prijetnja Crkvi, a ni labilnim vjernicima.

    Ako iznosim(-o) laži, kojih ima ne samo na mnogim web-stranicama,
    koje se uopće ne bave Crkvom,
    zašto bi to ikoga uznemirilo u Crkvi, ako se lako može utvrditi
    je li laž ili nije.

    Koliko se ponavljaju i šire laži o “bivšem isusovcu Albertu Riveri”, koji nikad nije bio član Družbe Isusove, o bl. nadbiskupu Stepincu,…
    “Koga svrbi, taj se češe!”
    Ne treba se nitko iz Crkve (osobito Vatikan, kardinali i biskupi) opravdavati danima i godinama svijetu na lažne optužbe.

Comments are closed.