Jesu li kateheze NP “nadahnutije” Duhom Svetim od Katekizma Katoličke Crkve?

Hvaljen Isus i Marija

Kateheze su za neokatekumene isto što je i Sveto Pismo za kršćane. Neokatekumenima su na prvim mjestima ono što im govore katehisti, ono što im govore ostali sljedbenici NP-a (NP je neokatekumenski put) i kateheze (kateheze su zapisani Kikovi govori). Sveto Pismo im je tek iza toga. Zapravo, ono što im govore katehisti, kateheze i ostali sljedbenici NP-a, za sljedbenike NP-a je iznad Svetog Pisma. I ne samo što im je Sveto Pismo iza, nego ga i tumače kako im odgovara, kako im paše. KKC (KKC je Katekizam Katoličke Crkve) ne koriste, niti ga poznaju. Neke kateheze jesu teološki pročišćene i odobrene od strane Vatikana, ali daljnji problem stvara činjenica da sljedbenici NP-a misle i vjeruju da onaj koji prenosi te kateheze da to ne govori on nego da to Duh Sveti govori preko njega. Znači, sljedbenici NP-a misle i vjeruju da je te kateheze govorio Bog (preko onog koji je govorio), odnosno da ih je napisao Bog (preko Kika). Zapravo, dio sljedbenika NP-a niti ne zna za činjenicu da su te kateheze napisane i da onaj koji ih prenosi da ih mora naučiti napamet, ne smije ih čitati. Kod toga dolazimo do sljedećeg problema, a taj je, da se kateheze ne prenose onako kako su napisane, nego kako su naučene napamet, a tu bude dosta razlika. Stoga, kod prenošenja imamo dio koji je Vatikan odobrio (ono što je napisano), i dio koji Vatikan nije odobrio (ono što nije napisano a izgovoreno je). Taj dio koji je izgovoren a nije napisan sastoji se od dva dijela: prvi dio je “nenamjeran” jer još nitko nije “100 posto” naučio kateheze napamet, od riječi do riječi. Drugi dio je “namjeran”, a tu dolazimo do slijedećeg i to ključnog problema. Taj “namjerni” dio je ono što se prenosi među sljedbenicima NP-a usmenim putem i mogli bi ga nazvati vjera NP crkve, odnosno nauk NP crkve. Za taj dio ima malo “pisanih” tragova i moj prijedlog je da se tonski snima sve ono što se govori u NP-u i među sljedbenicima NP-a. Zašto? Unatoč tisućama i tisućama svjedočanstava o NP-u koja ne idu u prilog NP-u, jedan dio RKC ne vjeruje ili ne želi vjerovati tim svjedočanstvima. Taj “namjerni” dio je golem i ne stane u ovaj osvrt. Pročitajte svjedočanstva iz Zoffolijeve knjige i ostala svjedočanstva. Sva su istinita, kao što je istinito i sve ono “negativno” što ste čuli o NP-u. I to se ne događa, na primjer, samo među sljedbenicima NP-a iz Splita iz župe X, nego svugdje po svijetu među sljedbenicima NP-a. Ako tko ne bi htio čitati ta svjedočanstva, a možda bi htio u jednoj rečenici doznati u što to vjeruju sljedbenici NP-a, ta bi rečenica, odnosno osnova NP vjere glasila: sve osim NP-a nije Božja volja i/ili nije tako dobro kao NP i/ili je djelo sotonskih sila. Sljedeći problem koji se javlja je da kateheze koje se prenose na godišnjim konvencijama, na navještajima za korizmu, uskrs, došašće nisu odobrene od strane Vatikana. One su svake godine drukčije pa i nemaju kad vremena biti pročišćene i odobrene od Vatikana. (Mala zanimljivost: Mada su te kateheze svake godine drukčije, komentari sljedbenika NP-a nakon tih susreta su: opet isto / svake godine nam isto govore i slično). I te kateheze se moraju naučiti napamet, ne smiju se čitati. Te kateheze su isto Kikovi govori (možda i govori nekih iz užeg kruga oko Kika) koje je on prenio užem krugu, a oni dalje, sve dok ti govori (kateheze) ne dođu do ušiju svakog sljedbenika NP-a. No, i da su odobrene od strane Vatikana, i za njih vrijedi prije pisano. Kako vidimo, do sad imamo kateheze koje su odobrene i koje nisu odobrene od Vatikana, a obje se “nenamjerno” i “namjerno” krivo prenose, odnosno nadodaje se na njih vjera NP crkve. Zatim imamo ono što katehisti govore sljedbenicima NP-a i što sljedbenici NP-a međusobno govore, odnosno u što vjeruju. A jedan dio toga (što katehisti u raznim situacijama govore i ono što sljedbenici NP-a međusobno govore) ne da nije odobren od strane Vatikana, nego (bar se tako nadam) ne bi nikad ni bio odobren od Vatikana. Jedan dio toga (pročitajte svjedočanstva) što se prenosi među sljedbenicima NP-a usmenim putem je krivovjerje, otpad od vjere, i po Kan. 1364 za posljedicu ima izopćenje. Za kraj, postoji jedan dio u koji vjeruju sljedbenici NP-a, a ne prenosi se niti katehezama niti međusobnim pričama. Koji dio? Može biti bilo koji dio. Naprimjer, sljedbenici NP-a vjeruju da su ulaskom u NP postali “pravi” vjernici a da su prije toga bili “tradicionalni vjernici”, pa i “pogani”, te da su postali veći vjernici od svih ostalih i da ako netko želi postati vjernik mora postati sljedbenik NP-a (ne samo postati vjernik, nego ako želi biti sretan, spasiti se, obratiti se, dobro proći u životu…..itd….). No, to ne moraju čuti u nekoj katehezi, niti im tko to mora usmenim putem reći. To im “govori” neokatekumenski zloduh (kao i još mnogo toga). No, prije ili kasnije, već će to čuti od drugih sljedbenika NP-a i/ili će i sami to govoriti drugima. Dakako, i Duh im govori, no neka se svaki sljedbenik NP-a upita kome vjeruje, Duhu ili neokatekumenskom zloduhu, odnosno trebao bi razabrati što je od Duha što od zloduha. Znam da prosječnom sljedbeniku NP-a to iz svega prije rečenog nije lako. Taj zloduh je toliko jak da sljedbenici NP-a uopće ne čuju sebe što govore. Kad nekom sljedbeniku NP-a uspiješ, uz tešku muku, dokazati da je nešto krivo rekao (krivovjerje), on će ti reći da svatko može pogriješiti odnosno “krivo se izraziti” ili “reći nešto što nije mislio reći”. S ljudske strane to bi bilo u redu da nije slijedeće činjenice: to što je taj sljedbenik NP-a krivo rekao, to isto se događa svugdje po svijetu među sljedbenicima NP-a. A to već nije osobno nego kolektivno (primjer: sljedbenik NP-a iz Zagreba nije nazvao sljedbenika NP-a iz Argentine i dogovarao s njim što reći, ali unatoč tome oboje isto govore i u to vjeruju, kako ono što bi Vatikan odobrio tako i ono što za posljedicu ima izopćenje).

Zaključak 1 – U NP-u su za sljedbenike NP-a kateheze, ono što kažu katehisti i ono što sljedbenici NP-a pričaju među sobom i “Sveto Pismo” i “KKC”. Drugim riječima, nabrojano im je iznad Svetog Pisma. 2 – Sveto Pismo tumače kako im paše. 3 – KKC ne poznaju i ne koriste se njime (a da se i koriste i njega bi tumačili kako im paše). 4 – Misle i vjeruju da je Bog napisao te kateheze (Bog preko Kika). 5 – Misle i vjeruju da ono što govore katehisti, da to ne govore katehisti nego da to Bog govori (Bog preko katehista). Također, u manjem opsegu, u to isto vjeruju kad međusobno pričaju, pogotovo u situacijama kad govore odgovorni zajednica, kad govore oni koji su duže u NP-u, pa čak i na primjer kad onaj tko ima više djece govori nekom tko ima manje djece. Tako je u NP-a došlo do umnažanja Krista, i to Krista koji nikad nije i ne bi nikad mnogo toga rekao za što u NP-u tvrde i vjeruju da to Krist govori. No, evo par rečenica koje je Krist stvarno rekao: Mt 24,23 “Ako vam tada tko rekne: ‘Gle, evo Krista!’ ili: ‘Eno ga!’ – ne povjerujte! 24Ustat će, doista, lažni kristi i lažni proroci i iznijeti znamenja velika i čudesa da, bude li moguće, zavedu i izabrane.” Mk 13,5 Tada im Isus poče govoriti: “Pazite da vas tko ne zavede. 6Mnogi će doći u moje ime i govoriti: Ja sam! I mnoge će zavesti. Lk 21,8 A on reče: “Pazite, ne dajte se zavesti. Mnogi će doista doći u moje ime i govoriti: ‘Ja sam’ i: ‘Vrijeme se približilo!’ Ne idite za njima. 6 – Kateheze, kako odobrene, tako i neodobrene od Vatikana, netočno se prenose jer se ne čitaju nego ih se mora naučiti napamet. 7 – Na te kateheze, sljedbenici NP-a ubacuju (dodaju) dijelove koji spadaju pod krivovjerje, otpad od vjere. Tih dijelova, koji spadaju pod krivovjerje, najviše ima u onom što katehisti govore sljedbenicima NP-a, što sljedbenici NP-a pričaju među sobom, i u onom što neoatekumenski zloduh govori sljedbenicima NP-a. (A konkretno o čemu se priča u NP-u, u što vjeruju sljedbenici NP-a, što se događa u NP-u pročitajte u svjedočanstvima onih koji su otišli od NP-a).

Navesti ću jedan primjer kako Sveto Pismo tumače kako im paše. Kažu katehisti sljedbenici NP-a da otvori Bibliju na način “gdje se otvori” i da kaže što to čitanje, odnosno Riječ Božja kaže za nju, za njezin život. I ta osoba nešto i kaže. Nakon toga katehisti kažu: ne, ta Riječ Božja (Bog) ti kaže da trebaš pronaći dečka u NP-u, odnosno nekog sljedbenika NP-a i udati se za njega. Osoba odgovara kako je ona već udana. Na to katehisti kažu: oprosti, mi to nismo znali. I nastavljaju: zapravo, ta Riječ Božja ti kaže da svog muža trebaš dovesti u NP, da i on postane sljedbenik NP-a. No, tu nije kraj priče. Sve to još za cilj ima i da se nakon određenog vremena provedenog u NP-u “obratiš”, tako da sam počneš to govoriti i u to vjerovati, te da na kraju i druge tako naučavaš. I to sve tako dok svi ljudi na svijetu ne postanu sljedbenici NP-a.

Zanimljivost za kraj: kad u NP-u netko održi govor, kateheze, uvod i slično, česti komentari sljedbenika NP-a budu: “Uuuu, kako je Duh Sveti govorio preko njega”. No da dobije taj komentar, veće šanse ima onaj koji je taj govor izrekao na histeričan način, stilom kojim je govorio Hitler. Onaj koji bi to isto, od riječi do riječi, izgovorio smireno, polagano, ispod glasa, imao bi puno manje šanse da dobije taj komentar. No, bez obzira na stil govora, sljedbenici NP-a vjeruju da je to govorio Bog, a onaj koji se služio “Hitlerovim nastupom” za “nagradu” će dobiti komentar “Uuuu, kako je preko njega govorio Duh Sveti”. I ne samo to, nego će i napredovati u hijerarhiji NP-a.

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

62 thoughts on “Jesu li kateheze NP “nadahnutije” Duhom Svetim od Katekizma Katoličke Crkve?

  • November 15, 2012 at 2:01 pm
    Permalink

    …priznajem Neokatekumenski put kao itinerarij katoličke formacije, valjane za društvo i za današnja vremena. Stoga žarko želim, da braća u episkopatu vrednuju i pomažu – zajedno sa svojim prezbiterima – ovo djelo nove evangelizacije, kako bi se ono ostvarilo prema smjernicama predloženim od njegovih inicijatora, u duhu služenja mjesnom ordinariju i zajedništva s njime te u kontekstu jedinstva mjesne Crkve sa sveopćom Crkvom. ”
    —Ivan Pavao II., PISMO “Ogniqualvolta” 30.08.1990

    Neokatekumenski put pomaže obnovi i učvršćivanju kršćanske inicijacije u župama i biskupijama, promičući postupno i radikalno ponovno otkrivanje bogatstva krštenja, pomažući da se kuša božanski život, nebeski život koji je Gospodin započeo svojim utjelovljenjem, svojim dolaskom među nas, svojim rođenjem kao jedan od nas. Taj Božji dar svojoj Crkvi stavlja se “biskupu kao jedan od načina biskupijskog ostvarenja kršćanske inicijacije i permanentnog odgoja u vjeri. ”
    —Benedikt XVI, Audijencija 17. siječnja 2011.

  • November 15, 2012 at 10:05 pm
    Permalink

    Bog svima!

    Evo odlučih napisati koji redak.Naime čitajući na internetu o raznim pokretima i “putevima” unutar naše Katoličke Crkve,nađoh i jedan španjolski portal “Crux Sancta” ili u prijevodu “Sveti Križ”.Spomenuti portal se bavi problematikom neokatekumenskog pokreta u Španjolskoj i svijetu.Na tom istom portalu stoji lijepo prikazana kateheza Kika Arguella,osnivača i vođe istoimenog pokreta.Pored raznih crteža,simbola itd.stoji i ovaj tekst:

    – luz del mondo(svijetlo svijeta)
    – sal de la tierra(sol zemlje)
    – fermento(kvasac)

    Dalje stoji i ovaj tekst/radi se o KIkovoj podjeli svijeta po pitanju religija:

    – ostale religije
    – katolici
    – protestanti
    – katolici nedjelje

    Neki čudan osjećaj u meni,neka čudna vremena,neke čudne kateheze!
    Tko li nas to dijeli Bože moj!

    Pozdrav

  • November 16, 2012 at 5:39 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Komentar replike 1
    Javni poziv
    Molim Papu (ili nekog od Biskupa) da odgovori na slijedeća pitanja.
    Dali ste, u ime RKC, odobrili:
    1 – da u NP-u za sljedbenike NP-a vrijedi da su im kateheze, ono što im kažu katehisti i ono što sljedbenici NP-a pričaju među sobom i “Sveto Pismo” i “KKC”? Drugim riječima, da im je nabrojano iznad Svetog Pisma? Ako da, zašto da?
    2 – da u NP-u Sveto Pismo mogu tumačiti kako im paše? Ako da, zašto da?
    3 – da u NP-u KKC ne trebaju poznavati i njime se ne koristiti (a kad bi se i koristili, da i njega mogu tumačiti kako im paše)? Ako da, zašto da?
    4 – da u NP-u trebaju vjerovati da je Bog napisao te kateheze (Bog preko Kika)? Ako da, zašto da?
    5 – da u NP-u trebaju vjerovati da ono što im govore katehisti, da im to ne govore katehisti nego da im to govori Bog (Bog preko katehista)? Također, u manjem opsegu, da u to trebaju vjerovati i kad međusobno pričaju, pogotovo u situacijama kad govore odgovorni zajednica NP-a, kad govore oni koji su duže u NP-u, pa čak i onda kad onaj tko ima više djece govori nekom tko ima manje djece? Ako da, zašto da?
    6 – da sljedbenici NP-a govore u ime Krista (ne govore to oni, nego to Krist govori, preko njih)? Da li ste sljedbenicima NP-a odobrili i da u ime Krista govore ono što Krist nikad nije i nikad ne bi mnogo toga rekao, a za što u NP-u tvrde i vjeruju da to Krist govori? Ako da, zašto da?
    7 – da sve ono što izgovore sljedbenici NP-a, da je to Duh Sveti izgovorio? Ako da, zašto da?
    8 – da se u NP-u kateheze, kako odobrene, tako i neodobrene od Vatikana, mogu netočno prenositi jer se ne čitaju nego ih se mora naučiti napamet? Ako da, zašto da?
    9 – da u NP-u, na te kateheze, sljedbenici NP-a mogu ubacivati (dodavati) dijelove koji spadaju pod krivovjerje, otpad od vjere? Da te dijelove, koji spadaju pod krivovjerje, mogu katehisti govoriti sljedbenicima NP-a i sljedbenici NP-a među sobom? Drugim riječima, da li ste promijenili nauk RKC, a ostale vjernike RKC koji nisu sljedbenici NP-a još niste obavijestili o tome? Ako da, zašto da?
    10 – da sljedbenici NP-a, sve one koji nisu sljedbenici NP-a, nazivaju nazivaju riječima: “pogani”, “neobraćeni”, “tradicionalni vjernici” i slično? Ako da, zašto da?
    11 – da su sljedbenici NP-a su “veći” i “bolji” vjernici od svih ostalih? Ako da, zašto da?
    12 – da vjernici RKC koji nisu sljedbenici NP-a, a koji žele biti “bolji” vjernici, biti sretni, spasiti se, obratiti se, “dobro proći” u životu…..itd…., moraju postati sljedbenici NP-a (kako to u NP-u tvrde, odnosno vjeruju)? Ako da, zašto da?
    13 – da sve osim NP-a nije Božja volja i/ili nije tako dobro kao NP i/ili je djelo sotonskih sila? Ako da, zašto da?
    Za kraj.
    14 – Onaj koji vjeruje u gore spomenuto, kao i još u mnogo toga o čemu se priča i vjeruje u NP-u (o čemu se konkretno radi pročitajte u tisućama svjedočanstvima onih koji su otišli od NP-a), da li taj upada u izopćenje, ili u izopćenje upada onaj koji u to ne vjeruje?
    15 – Zašto šutite?

  • November 19, 2012 at 8:45 am
    Permalink

    Dragi Pehar,

    Sveti Otac Papa /bl. Ivan Pavao II i Bendikt XVI/ je vise puta sluzbeno tebi odgovorio.
    Evo nekoliko sluzbenih odgovora

    …priznajem Neokatekumenski put kao itinerarij katoličke formacije, valjane za društvo i za današnja vremena. Stoga žarko želim, da braća u episkopatu vrednuju i pomažu – zajedno sa svojim prezbiterima – ovo djelo nove evangelizacije, kako bi se ono ostvarilo prema smjernicama predloženim od njegovih inicijatora, u duhu služenja mjesnom ordinariju i zajedništva s njime te u kontekstu jedinstva mjesne Crkve sa sveopćom Crkvom. ”
    —Ivan Pavao II., PISMO “Ogniqualvolta” 30.08.1990

    Neokatekumenski put pomaže obnovi i učvršćivanju kršćanske inicijacije u župama i biskupijama, promičući postupno i radikalno ponovno otkrivanje bogatstva krštenja, pomažući da se kuša božanski život, nebeski život koji je Gospodin započeo svojim utjelovljenjem, svojim dolaskom među nas, svojim rođenjem kao jedan od nas. Taj Božji dar svojoj Crkvi stavlja se “biskupu kao jedan od načina biskupijskog ostvarenja kršćanske inicijacije i permanentnog odgoja u vjeri. ”
    —Benedikt XVI, Audijencija 17. siječnja 2011.

  • November 19, 2012 at 6:17 pm
    Permalink

    SVAKOMU JE BOG DAO SLOBODU, ALI:::
    DA NEMA NEOKATEKUMENKOG PUTA JA BIH SE UBIO JER ME BOG SPASIO PREKO NEKATKUMENSKOG PUTA!!!!!!!!!!!
    TAKO DA VI MOŽETE PISAT ŠTO HOĆETE, ALI JA JOŠ UVIJEK ŽIVIM!!!!!!!

  • November 19, 2012 at 7:40 pm
    Permalink

    Zašto se ne može otvoriti naslov pod nazivom “Statut”?
    Jel to skrivate nešto ili?

  • November 19, 2012 at 11:24 pm
    Permalink

    Bio sam sljedbenik neokatekumenskog puta,izašao sam jer nisam mogao pdnositi sve te njihove dvosmislenosti,taj put je kult ličnosti Kika Arguella,NP je spoj židovstva,protestantizma i nešto malo katolicizma.Ne,hvala,Katolička Crkva je puno bogatija i šira od kateheza KIka Arguella.Dok sam bio dio tog puta zajednica i kateheze su mi bili idoli,nikada više!

  • November 19, 2012 at 11:31 pm
    Permalink

    Bio sam sljedbenik neokatekumenskog puta i ne,ne hvala!
    Dosta je bilo,dosta!

  • November 20, 2012 at 7:37 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Komentar replike 4 – Hvala autoru teksta na javnom priznanju da sljedbenici NP-a vjeruju i misle da:
    1. Sve što se događa u NP-u da je od Boga, da je Božja volja.
    2. Sve što se izgovori u NP-u da je od Boga, odnosno da Bog govori preko sljedbenika NP-a (od riječi do riječi).
    3. Sve što se događa i što se izgovori u NP-u, da za sve to imaju dopuštenje od Pape, odnosno RKC.

    Najstrašnije od svega, slika je koju sljedbenici NP-a imaju o Bogu:
    1 – da je Bog (preko Kika, katehista) napisao novu Riječ Božju, Sveto Pismo (Bibliju) koja se sad zove: Kateheze NP-a plus sve ono što govore katehisti. Znači, imamo nove objave.
    2 – da je dosadašnje Sveto Pismo Bogu poslužilo samo kao priprema za tu novu objavu, za taj novi poredak, za novo doba: Stari Zavjet, zatim Novi Zavjet, i kao konačna objava: Kateheze NP-a plus sve ono što govore katehisti.
    3 – da je Bog stavio u drugi plan Stari i Novi Zavjet, a u prvi plan kateheze NP-a plus sve ono što govore katehisti.
    4 – da je Bog dozvolio sljedbenicima NP-a da se služe Starim i Novim Zavjetom kao pripremom na ono što je sadržano u Katehezama NP-a plus sve ono što govore katehisti.
    5 – da je Bog dozvolio sljedbenicima NP-a da Sveto Pismo (Bibliju) tumače kako im paše i samim tim je isključio i odbacio KKC (Katekizam Katoličke Crkve).
    6 – da je Bog proglasio sljedbenike NP-a “pravim, boljim, većim…..” vjernicima od svih ostalih.
    7 – da je Bog proglasio sve one koji nisu sljedbenici NP-a “poganima, neobraćenima, tradicionalnim vjernicima…itd…”
    8 – da Bog želi da vjernici RKC koji nisu sljedbenici NP-a, a koji žele biti “bolji” vjernici, biti sretni, spasiti se, obratiti se, “dobro proći” u životu…..itd…., moraju postati sljedbenici NP-a.
    9 – da Bog misli kako sve osim NP-a nije Njegova volja i/ili nije tako dobro kao NP i/ili je djelo sotonskih sila.
    Ima još mnogo toga o tome kakvu sliku sljedbenici NP-a imaju o Bogu, pročitajte svjedočanstva iz Zoffolijeve knjige i ostala svjedočanstva.

    U prvi mah, odgovor onih koji nisu sljedbenici NP-a bio bi: sljedbenici NP-a imaju krivu sliku o Bogu. Da, to jest istina, ali točniji je odgovor da vjernici RKC vjeruju u jednog Boga, a sljedbenici NP-a vjeruju u nekog drugog Boga. Drugim riječima, Bog vjernika iz RKC i “Bog” sljedbenika NP-a nije isti Bog. I u to su uvukli dio laika i klera RKC, a krajnji cilj im je da se svi “obrate” i postanu sljedbenici NP-a. (samo, ako im to uspije, ne znam kako će se onda tvrditi da su sol zemlje i svijetlo svijeta, vjerojatno će doći do podjela u NP-u na “prave” i “krive” sljedbenike NP-a.)

    Kako je i navedeno pod 3, sljedbenici NP-a misle i vjeruju da za sve što se događa i što se izgovori u NP-u da imaju dopuštenje od Pape (odnosno RKC). A svoj nauk, kao i ono što se događa u NP-u, skrivaju (iza Pape i RKC). Ako želite još dokaza za to, posjetite stranice sljedbenika NP:
    http://www.domusgalilaeae.org ili http://www.camminoneocatecumenale.it
    Kako možete vidjeti, sljedbenici NP-a vrlo malo pišu o sebi, o onom što govore, o onom što se događa, a pogotovo ne objavljuju svjedočanstva bivših sljedbenika NP-a (niti svoje kateheze, niti pjesme koje pjevaju). No, udarni naslovi na tim stranicama su kako su ih Pape priznale, kako je Papa ovo ili ono “pozitivno” rekao o njima. Čak, i kako je sve i počelo od Pape. Primijetite i kako ne pišu sve ono što je Papa rekao/rekao o sljedbenicima NP-a, nego pišu samo ono što im ide u prilog. Ne pišu, na primjer, da se nedavno Kiko išao “požaliti” Papi na otpore na koje nailazi NP u RKC, a Papa mu je na to odgovorio (otprilike ovako): pa, prikažite to Gospodinu za spasenje svih ljudi.

    U NP-u, uz ostale fraze, postoji i fraza : “Papa nas je priznao”. To su dužni (kao papagaji, bez ikakva razumijevanja, bez razmišljanja, u slijepoj poslušnosti, imajući u vidu kako su samo oni u pravu a svi ostali su u krivu) izgovarati sljedbenici NP-a u bilo kojoj situaciji koja ne ide u prilog NP-u. Autor replike 4 je tu frazu izgovorio citirajući neke rečenice koje su Pape izgovorile. Imajte razumijevanja za sljedbenike NP-a kad vam samo kažu: “Papa nas je priznao”, lakše se pamti nego tekst iz replika broj 1 odnosno 4.

    U tekstu pod naslovom: “Jesu li kateheze NP “nadahnutije” Duhom Svetim od Katekizma Katoličke Crkve?” navedene su sljedeće činjenice:
    “Taj zloduh je toliko jak da sljedbenici NP-a uopće ne čuju sebe što govore. Kad nekom sljedbeniku NP-a uspiješ, uz tešku muku, dokazati da je nešto krivo rekao (krivovjerje)….”
    Znači, sljedbenicima NP-a, osim što ne čuju sebe što govore, teško im je bilo što dokazati. A to je, kako je i vidljivo, napisano prije nego je autor replika 1 i 4 objavio te replike.

  • November 20, 2012 at 7:38 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Komentar replike 5

    Hvala autoru replike 5 na svjedočanstvu da mu je Bog spasio život. No, objasni nam, zašto onda ne slijediš Boga nego slijediš neokatekumenski put? Napisao si da je Bog svima dao slobodu, zašto misliš da tebi Bog nije dao slobodu da napustiš neokatekumenski put?
    Zašto si rekao: “da nema neokatekumenskog puta?” Što si mislio pod tim reći? Jesi li mislio reći da nema neokatekumenskog puta, da ne bi bilo Boga?
    Kako tumačiš činjenicu da niti Abraham, niti Gospa, nisu bili sljedbenici NP-a?
    Da li si upoznat s činjenicom da su neki sljedbenici NP-a izvršili samoubojstvo, a neki su pokušali izvršiti samoubojstvo? Što misliš o tome? Znam da, ako o tome pitaš svoje katehiste, da će oni to ili demantirati ili će ti reći kako dotični: “nisu činili put i/ili nisu bili u poslušnosti katehistima”. Neki će reći: dotični je izvršio samoubojstvo jer se družio s osobom koja nije htjela biti sljedbenik NP-a (nemojte misliti: e sad ga pretjeruješ, ovo objašnjenje su širila “braća” iz jedne zajednice NP-a u kojoj se to dogodilo). Ako katehisti krive dotične jer su to učinili, zašto hvale NP u slučajevima onih koji to nisu učinili?
    Kako tumačiš činjenicu da na svijetu ima stotine tisuća onih koji tvrde da im je Bog spasio život, a nisu sljedbenici NP-a? Mnogi nisu ni vjernici RKC, nego pripadnici drugih religija ili sljedbenici raznih sekti. Kako to tumačiš?
    Kako tumačiš činjenicu da ima mnogo bivših sljedbenika NP-a, koji bi isto kao ti, rekli da im je Bog spasio život, a danas svjedoče mnogo toga što ne ide u prilog NP-u? U NP-u za one koji napuste NP upotrebljavaju se fraze: “Đavao ih je prevario”, “Napustili su Boga” i slične. Slažeš li se s tim frazama? Slažeš li se s naukom NP-a da će oni koji napuste NP “loše proći, kako u zemaljskom tako i nebeskom životu”?

  • November 20, 2012 at 1:43 pm
    Permalink

    Za katolike je inace misljenje Pape mjerodavno u prosidjivanju duhova. i Ne znam sto bih trebao uzeti kao mjerodavno osim toga sto se tice NKP??? Mozda Pehara, Slavena ili Zofolija????? Bez uvrede ipak je Papa Papa, pa makar zvucao kao papagaj:)

    …priznajem Neokatekumenski put kao itinerarij katoličke formacije, valjane za društvo i za današnja vremena. Stoga žarko želim, da braća u episkopatu vrednuju i pomažu – zajedno sa svojim prezbiterima – ovo djelo nove evangelizacije, kako bi se ono ostvarilo prema smjernicama predloženim od njegovih inicijatora, u duhu služenja mjesnom ordinariju i zajedništva s njime te u kontekstu jedinstva mjesne Crkve sa sveopćom Crkvom. ”
    —Ivan Pavao II., PISMO “Ogniqualvolta” 30.08.1990

    Neokatekumenski put pomaže obnovi i učvršćivanju kršćanske inicijacije u župama i biskupijama, promičući postupno i radikalno ponovno otkrivanje bogatstva krštenja, pomažući da se kuša božanski život, nebeski život koji je Gospodin započeo svojim utjelovljenjem, svojim dolaskom među nas, svojim rođenjem kao jedan od nas. Taj Božji dar svojoj Crkvi stavlja se “biskupu kao jedan od načina biskupijskog ostvarenja kršćanske inicijacije i permanentnog odgoja u vjeri. ”
    —Benedikt XVI, Audijencija 17. siječnja 2011.

  • November 20, 2012 at 11:07 pm
    Permalink

    Papa nikada nije bio sljedbenik neokatekumenskog puta pa ne može znati sve pojedinosti i detalje nažalost,samo oni koji bolje upoznaju taj pokret znaju o čemu se tu radi,kako je moguće da svi koji su napustili taj pokret pričaju gotovo identične stvari,vaš vođa je nedavno upozorio da ne koristite “sile tame” tj.internet,a biskupska sinoda nedavno održana poziva da se koriste sve raspoložive društvene mreže u novoj evangelizaciji i sam papa se priključio na twiter.Preuređujete crkve gdje ste u većini naravno sa slikama vašeg vođe vrlo upitnog karaktera ,uklanjate tabernakule pod izlikom da ni prvi kršćani ih nisu imali,kad netko ima potrebu za duhovnim razgovorom kod vaših svećenika ti isti ih šalju kod katehista,to znači da treba prekinuti veze sa svojom župom i župnikom,dosta mi je vaših priča,zapitajte se malo,tko je s Kristom toga progone,znate reći često,zar ostatk Katoličke crkve nije s Kristom,dosta je vaše ekskluzive,dosta je vaših podjela na prave katolike i “katolike nedjelje”,sve sam to čuo,govorite o vratima koja će se zatvoriti za neke,tko ste vi da sudite o nečijem spasenju,tko ste vi da spominjete demone i što će se kome dogoditi ako napusti vaš pokret,dosta je dosta.

  • November 21, 2012 at 9:34 am
    Permalink

    Neokatekumenski put je najdvivnije što se dogodilo meni i mojoj biskupiji. Na zadnjem plenumu raspravljali smo 4 minute o pastoralu i dva sata o novcima. Perspektiva moje biskupije je samo u novim zajednicama i pokretima. Drugo je sve mrtvo. Sada kad je ovaj kaos sa zdravstvenim preodgojom bolno je vidjeti kako su ljudi koji idu nedjeljom na misu nezainteresirani i ravnodušni. Jedini koji su vatreni za spas svoje djece su neokatekumeni, karizmatici, fokolarini i svi drugi kojima nije dosta izvršavati nedjeljnu obavezu. Sigurno da i u novim stvarnostima ima problema, ali čitajmo Poslanice. Da li je sve bilo savršeno u Korintu, u Solunu u….? Pavao se borio za svakog brata posebno i stavljao ih na dobar put. Zašto smo mi svećenici i biskupi tu nego da pomognemo dobar rast ljudi u istini i ljubavi, a ne da trnemo i gasimo vatru koju je upalio Duh Sveti u vjernicima. Stariji sine ne budi ljut što mi pjevamo i sviramo i gostimo se, budi zadovoljan što se tolika tvoja izgubljena braća vraćaju i zagrli ih, pomozi im, pokaži im ljepotu i nježnost majke Katoličke Crkve.

  • November 23, 2012 at 10:13 am
    Permalink

    Čudno da spominjete u pozitivnom kontekstu karizmatike i druge pokrete u mojoj bivšoj zajednici karizmatike se ismijavalo i druge pokrete,za ove prve se govorilo kako polaznici završavaju na psihijatrijama,a nisu spominjali da i vaši bivši članovi traže pomoć psihijatara,a ostali su svrstani u kontekst prirodne religioznosti,drugim riječima samo je “put” ono pravo i istinsko kršćanstvo.Kako jadno i perfidno!U KC postoji toliko redovničkih i laičkih zajednica,nikome nije palo na pamet da modificira i stvara “svoje privatne euharistije” toliko o vašoj poslušnosti KC i poniznosti.Dok ostale zajednice i pokreti slijede katekizam KC,vi slijedite katekizam Kika Arguella.O,javnom ispovijedanju grijeha da i ne govorim,KC to ne prakticira.Dok sam bio s vama izgubio sam pojam o kršćanskoj nadi, vaš pesimizam i pesimistično viđenje čovjeka i svijeta prevršilo je sve mjere.Ne,hvala,KC uvijek ali neokatekumenska vjera nikada!

  • November 23, 2012 at 3:10 pm
    Permalink

    MA JA VAS SVE LJUBIM, I NEĆU SE NA NIKOGA LJUTITI.

    SAMO KAŽEM DA SE BOG POSLUŽIO NEOKATEKUMENSKI PUTOM DA ME SPASI.
    SLUČAJNO SAM NAŠAO OVU STRANICU PA SAM VIDIO DA SE NEKI DOSTA ZANIMAJU ZA NEOKATEKUMENSKI PUT, PA MENI BI BILO DRAGO KAD BI SVI DOŠLI JER VIDIM DA JE NEKIMA CIJELI ŽIVOT ZAOKUPLJEN NEOKATEKUMENSKI PUTOM, IAKO NISU NA PUTU.
    NEKI VEĆ GODINAMA PRATE VIJESTI I KOMENTIRAJU NP, STOGA SAM ZAKLJUČIO DA NEKE STVRANO ZANIMA PUT.
    JAVIT ĆU VAM KAD ĆE BITI KATEHEZE PA MOŽETE DOĆI!
    ALI AKO NEĆETE, NE MORATE. BOGU HVALA!
    VIDIM DA SU OVDJE I NEKI SVEĆENICI KOMENTIRALI…(NPR. PEHAR)

  • November 23, 2012 at 3:29 pm
    Permalink

    BISKUP JE STVRANO BISKUP ILI?

  • November 23, 2012 at 3:30 pm
    Permalink

    NEGO LJUDI ŠTO ĆEMO SA ZDRAVSTVENIM ODGOJEM?!?!

  • November 23, 2012 at 10:04 pm
    Permalink

    Prije nekih tjedan dana ja i moji prijatelji dobili smo poziv za neke kateheze,nismo znali o čemu se tu radi pa su nam savjetovali da pronađemo informacije na internetu,nakon svega ovoga što smo pročitali,nismo se usudili ići,jer ako većina ljudi govori negativno,tu nešto nije dobro!

  • November 23, 2012 at 10:48 pm
    Permalink

    I ja sam bio sljedbenik neo pokreta,i hvala Bogu i Blaženoj Djevici Mariji,napustio sam ga,vratio sam se u svoju župu i pronašao mir,nikad više,rane su preduboke,možda jednog dana napišem svjedočanstvo! Pozdrav svima!

  • November 23, 2012 at 10:57 pm
    Permalink

    neokatekumenski zloduh… hahhahahahhaa prejako

    sviđa mi se mnogo ovaj portal,kad sam u nekoj depri uvjek svratim da se poravnam s dozom smijeha.

    ljudi,urednici,admini i svi ini želim vam puno truda i rada u daljnjem djelovanju protiv np

    sad moram ici učiti katehezu za prijenosnu konv.,odgovorni mi uvalio par stranica,moram vježbati i urlanje hahahha

    najjači ste!!!!!

    mir vama

  • November 24, 2012 at 10:26 am
    Permalink

    SVAKA ČAST NUNCIJU, ĆUO SAM DA ZA NJEGA KAŽU DA JE PRAVI SVETAC!

  • November 24, 2012 at 10:28 am
    Permalink

    19.SVAKA ČAST NUNCIJU, ĆUO SAM DA ZA NJEGA KAŽU DA JE PRAVI SVETAC!

  • November 24, 2012 at 2:37 pm
    Permalink

    obrisalo me a? e baš ste ljudi.

    toliko o slobodi govora.

    navratit ću opet kad napišete nešto pametno.

  • November 24, 2012 at 6:57 pm
    Permalink

    ŽAO MI JE STJEPANA…
    A NIŠTA SAD MORAM NA EUHARISTIJU:):):)

  • November 24, 2012 at 6:58 pm
    Permalink

    POVREMENO SVRATIM JE KRALJINA!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • November 24, 2012 at 7:00 pm
    Permalink

    OVO JE PREGLUPO: VEDRAN, SLAVEN I STJEPAN SU ISTA OSOBA!!!!!

  • November 24, 2012 at 9:49 pm
    Permalink

    Neki dan su mi došla dvojica i dala mi pozivnicu za PAX TIBI, ali išao sam se raspitati na internetu i vidio da je to neka sekta nekih svećenika, pa sam zahavailo i rekao mi ne treba mi PAX TIBI jer ne piše lijpo o derugima.

  • November 25, 2012 at 9:37 am
    Permalink

    A,neokatekumenska sekta ne voli nikoga tko ne misli kao oni,neokatekumenska sekta ima ekskluzivu i nitko više!

  • November 25, 2012 at 12:40 pm
    Permalink

    28.Neki dan su mi došla dvojica i dala mi pozivnicu za PAX TIBI, ali išao sam se raspitati na internetu i vidio da je to neka sekta nekih svećenika, pa sam zahavailo i rekao mi ne treba mi PAX TIBI jer ne piše lijpo o drugima.

  • November 25, 2012 at 12:41 pm
    Permalink

    28.Neki dan su mi došla dvojica i dala mi pozivnicu za PAX TIBI, ali išao sam se raspitati na internetu i vidio da je to neka sekta nekih svećenika, pa sam zahavailo i rekao mi ne treba mi PAX TIBI jer ne piše lijepo o drugima.

  • November 25, 2012 at 12:42 pm
    Permalink

    Neki dan su mi došla dvojica i dala mi pozivnicu za PAX TIBI, ali išao sam se raspitati na internetu i vidio da je to neka sekta nekih svećenika, pa sam zahavailo i rekao mi ne treba mi PAX TIBI jer ne piše lijepo o drugima. I vidio iskustva da su se neki jedva izvukli! ne hvala!

  • November 25, 2012 at 3:34 pm
    Permalink

    Dragi Pax Tibi,neka tebe,postoji i dalje,nek se piše,drago mi je da postojite,vidim da slični portali postoje i u inozemstvu,a bave se problematikom istog pokreta.Samo naprijed.

  • November 26, 2012 at 7:29 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Odgovor na repliku 13
    Osoba potpisana s Biskup, napravila je slijedeće podjele (raskol), i to na:
    – nove zajednice i pokreti
    – mrtvi (svi koji nisu sljedbenici neke nove zajednice ili pokreta)
    – nezainteresirani i ravnodušni koji idu nedjeljom na misu (plus toga nisu vatreni za spas svoje djece)
    – vatreni za spas svoje djece: neokatekumeni
    – vatreni za spas svoje djece: karizmatici
    – vatreni za spas svoje djece: fokolarini
    – vatreni za spas svoje djece: svi drugi kojima nije dosta izvršavati nedjeljnu obavezu

    Zatim se pozvala na Poslanice. Pa, evo dio iz 1 Kor
    STRANKE U KORINTSKOJ CRKVI (1 Kor 1,10)
    Podjela među vjernicima
    1 Kor 1,12 Mislim to što svaki od vas govori: “Ja sam Pavlov”, “A ja Apolonov”, “A ja Kefin”, “A ja Kristov”. 13 Zar je Krist razdijeljen? Zar je Pavao raspet za vas? Ili ste u Pavlovo ime kršteni? 14 Hvala Bogu što ne krstih nikoga od vas, osim Krispa i Gaja; 15 da ne bi tko rekao da ste u moje ime kršteni.

    Osoba potpisana s Biskup, dalje kaže, kako se Pavao borio za svakog brata posebno i stavljao ih na dobar put, i da su svećenici i biskupi tu da pomognu dobar rast ljudi u istini i ljubavi.
    Zaključak. Osoba potpisana s Biskup:
    1 – To ne čini, mada poziva druge da to čine.
    2 – Dijeli vjernike RKC na stranke.
    3 – Ne upozorava nove stvarnosti na probleme, nego se i sama pridružuje istima dijeleći (raskol) vjernike RKC.
    4 – Vrijeđa one koji idu nedjeljom na misu s riječima da su: nezainteresirani i ravnodušni i da nisu vatreni za spas svoje djece.
    5 – Vrijeđa sve one koji nisu sljedbenici neke nove zajednice ili pokreta riječju da su mrtvi.
    6 – Kaže da je perspektiva njegove biskupije samo (ponavljam: samo) u novim zajednicama i pokretima. Znači, isključuje sve one koji nisu sljedbenici neke nove zajednice ili pokreta.
    7 – Dio vjernika RKC proglašava nezainteresiranima i ravnodušnima, da nisu vatreni za spas svoje djece, da su mrtvi. No, za iste se ne želi “boriti za svakog posebno i stavljati ih na dobar put, pomoći im dobar rast u istini i ljubavi”¸ nego ih otpisuje riječima “Perspektiva moje biskupije je SAMO u novim zajednicama i pokretima. Drugo je sve mrtvo.”
    8 – Optužuje “neke” da trnu i gase vatru koju je upalio Duh Sveti u vjernicima. A zapravo, sljedbenici NP-a su oni koji trnu i gase vatru koju je upalio Duh Sveti, jer ne slijede Boga, nego slijede NP, odnosno katehiste. Kad se to Bog “obratio” pa počeo tvrditi kako sve osim NP-a nije Njegova volja i/ili nije tako dobro kao NP i/ili je djelo sotonskih sila? Počevši od krštenja, pa do Bog sam zna u kojoj je sve prilici i u kojem trenutku upalio Duha Svetog u nekom vjerniku. Sljedbenici NP-a su oni koji trnu tog Duha Svetog, jer ukoliko isti nije njihov sljedbenik, to mu ništa me vrijedi, nego ako stvarno želi dobiti Duha Svetog, mora postati sljedbenik NP-a.
    9 – Ima tipičan nastup i stil sljedbenika NP-a: plašenje đavlom (svijetom), pa onda prikazivanjem NP-a kao spasiteljem. U ovom slučaju đavao je zdravstveni preodgoj a spasitelj je, citiram: “Jedini koji su vatreni za spas svoje djece su neokatekumeni”
    10 – Ima tipičan nastup i stil sljedbenika NP-a: osim napada na “svijet”, obavezno treba spomenuti i da nešto ne valja u RKC, pa nakon toga opet prikazati NP kao “pozitivno”, kao “spasitelja”, kao “put, istinu i život” i slično. U ovom slučaju, citiram: “Drugo je sve mrtvo. Sada kad je ovaj kaos sa zdravstvenim preodgojom bolno je vidjeti kako su ljudi koji idu nedjeljom na misu nezainteresirani i ravnodušni. Jedini koji su vatreni za spas svoje djece su neokatekumeni.”
    11 – Ima tipičan nastup i stil sljedbenika NP-a: kontroverzan, sam sebi “skače u usta”, koristi se Svetim Pismom kako mu paše. U ovom slučaju, sve one koji nisu sljedbenici novih zajednica i pokreta, sve koje idu nedjeljom na misu, najprije otpisuje, citiram: “Perspektiva moje biskupije je samo u novim zajednicama i pokretima. Drugo je sve mrtvo.” Drugim riječima, proglašava ih onima koji su otišli od Boga, a na kraju (služeći se s Lk 15,11-32), tvrdi suprotno i iste proglašava onima koji su cijelo vrijeme bili uz Boga (starijim sinom). Iste (starije sinove) proglašava mrtvima, a sljedbenike novih zajednica i pokreta kao i sve druge kojima nije dosta izvršavati nedjeljnu obavezu proglašava mlađim sinom, izgubljenim i nađenim sinom. A što je u suprotnosti s Svetim Pismom, jer mlađi sin “bijaše mrtav”, a ne stariji sin. Kog njega je stariji sin mrtav.
    12 – U sve prije navedeno, posebno u opisano pod 10 i 11, pokušava uvući i karizmatike, fokolarine i sve druge kojima nije dosta izvršavati nedjeljnu obavezu.

    Inače, za primijetiti je trend u zadnje vrijeme, koji se javlja u NP-u, da u sve ono što im ne ide u prilog, da u to žele uvući i druge zajednice ili pokrete. Istine radi, i u drugim zajednicama i pokretima ima “nesavršenosti”, ali to nije niti 10 posto od onoga što se događa u NP-u. Postoje na tisuće svjedočanstava koja ne idu u prilog NP-u. Za ostale zajednice i pokrete (kažu neki ima ih oko 150) nema sve skupa toliko svjedočanstava, ili u tolikom opsegu, ili ih uopće nema.
    No, da ponovim, sljedbenicima NP-a druge zajednice ili pokreti služe samo “po potrebi”. A i njih, kao i sve ostale, sljedbenici NP-a nazivaju riječima: “pogani”, “neobraćeni”, “tradicionalni vjernici” i sličnim riječima. I za njih vrijedi da ako žele biti “bolji” vjernici, biti sretni, spasiti se, obratiti se, “dobro proći” u životu…..itd…., da moraju postati sljedbenici NP-a.

    Osvrnuo bih se i na 1 Kor 1,13 “Ili ste u Pavlovo ime kršteni?” Čak su i tu sljedbenici NP-a uspjeli napraviti podjelu (raskol) u RKC, jer isključivo krste svoju djecu u NP-u na uskrsnim bdijenjima NP-a (manje bdijenjima za Duhove). Ne žele ih krstiti u župi, kao i svi ostali. Osim te podjele (raskola), sljedbenici NP-a tvrde i sljedeće (otprilike ovako): da nije isto krstiti djecu u župi ili u NP-u, da je njihovo krštenje bolje. Kao i kod sveg ostalog, i obred krštenja i bdijenja u NP-u se razlikuje od onog u RKC.

    I ja pjevam i sviram i gostim se, i zadovoljan sam jer nastojim slijediti Gospodina Isusa Krista (a ne lažne kriste). Veselim se povratku svakog izgubljenog brata koji je otišao od NP-a i vratio se i Bogu i RKC. A u tome i je ljepota i nježnost majke Katoličke Crkve (i ljepota i nježnost Boga) što će primiti nazad sve sljedbenike NP-a koji i kada joj se odluče vratiti.

  • November 26, 2012 at 7:31 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Odgovor na repliku 20

    Podržavam te da napišeš svjedočanstvo. Ne mora se odjednom. Malo po malo se zapiše neka bilješka. Ne samo zato da se ne zaboravi, nego kad se napiše jedno, onda dođe nešto drugo.

    Jest, rane su preduboke, no drago mi je što si se vratio u svoju župu. Znaš, sljedbenici NP-a, osim što tvrde “oni koji su napustili NP, napustili su Boga”, kažu i da su mnogi čak i “prestali ići u crkvu”. Bez obzira što misle tim reći, stvarno postoji opasnost da nakon svega što se događa i vjeruje u NP-u, nakon svih tih sablazni, da netko pomisli da je to tako svugdje u RKC, pa da ode od RKC.

    U prijašnjim replikama sam napisao kako sljedbenici NP-a ne čuju sebe što govore, dodao bih i kako ne čuju druge što im govore, odnosno čuju samo ono što im ide u prilog. Dok si u NP-u, uglavnom je tako. No, kad izađeš iz NP-a, malo po malo, vidiš sve više i više toga što ne valja u NP-u, a i rane polako zacjeljuju.

    Pozivam (ne znam koga) da kaže kako i na koji način bivši sljedbenici NP-a mogu svoja svjedočanstva poslati u Vatikan, odnosno gdje u Vatikan. Da li ta svjedočanstva, koja bi išla u Vatikan, moraju biti potpisana pravim imenom ili može i pseudonimom? Da li mogu biti na hrvatskom jeziku? Da li se svjedočanstvo može osobno dati nekom svećeniku RKC u kojeg se ima povjerenja, a da se isti potpiše i/ili skupa da se potpiše i/ili da potpiše samo svećenik RKC (radi zaštite svjedoka)?

  • November 26, 2012 at 7:33 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Odgovor na repliku 21

    Napisao si kako “sad moram ici učiti katehezu za prijenosnu konv.,odgovorni mi uvalio par stranica”
    Molio bih te da tu katehezu objaviš na ovim stranicama, podijeli je s svima nama. No, prije nazovi svoje katehiste i pitaj ih smiješ li to učiniti. Pa nam prenesi što su ti katehisti odgovorili. Drugim riječima, pitaj ih zašto ti brane da tu katehezu podijeliš s svima nama, pa nam prenesi njihov odgovor.
    Pitaj ih i zašto “braća” iz zajednice, koja ne mogu ili ne žele ići par dana u hotel na prijenosnu konvenciju, zašto ni oni ne mogu dobiti te kateheze na uvid, pa nam prenesi odgovor.
    Pitaj ih i zašto tvrde (u ime Boga) da je Božja volja da svi sljedbenici NP-a, pod svaku cijenu, moraju prisustvovati prijenosnim konvencijama, pa nam prenesi odgovor. Pitaj ih i zašto tvrde da je one koji nisu išli na prijenosnu konvenciju “prevario đavao”, i prenesi nam odgovor.

    Za kraj, našalio si se na račun urlanja, citiram: “moram vježbati i urlanje hahahha”. Ali, ti stvarno moraš vježbati urlanje, a to ti ne govorim ja. Na to te poziva tvoj “guru” Kiko, kojeg moraš slijediti kao i slijediti NP. Hoćeš dokaz? Evo jedne rečenice iz Kikovog govora u Puli:
    “Možda zahvaljujući mome urlanju, ti, zbog jednog čuda božanske milosti, vjeruješ, vjeruješ da Bog uistinu jest.” Pogledati: http://www.paxtibi.net/?page_id=11

  • November 26, 2012 at 7:34 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Odgovor na repliku 25
    Objasni nam zašto ideš subotom na Misu, a ne nedjeljom?

    Odgovor na repliku 26
    iz Katekizma Katoličke Crkve
    SVEĆENIČKI, PROROČKI I KRALJEVSKI NAROD

    783 Isus Krist je onaj koga je Otac pomazao Duhom Svetim i učinio “Svećenikom, Prorokom i Kraljem”. Sav Božji narod sudjeluje u toj trojakoj Kristovoj službi i odgovoran je za poslanje i služenje koje odatle proistječe.[192]

    784 Ulazeći po vjeri i krštenju u Božji narod, čovjek postaje sudionik u jedinstvenom pozivu toga naroda – u svećeničkom pozivu: “Krist Gospodin, veliki svećenik uzet između ljudi, učinio je od novoga naroda ‘kraljevstvo i svećenike za Boga, Oca svoga.’ Krštenici su, zaista, po novom rođenju i pomazanju Duha Svetoga posvećeni da budu duhovni dom i sveto svećenstvo”.[193]

    785 “Sveti Božji narod ima udjela također u Kristovoj proročkoj službi.” To posebno biva nadnaravnim osjećajem vjere cijeloga naroda, laika i hijerarhije, kad nepokolebljivo pristaje uz vjeru koja je jednom zauvijek predana svetima,[194] i produbljuje joj shvaćanje te postaje Kristovim svjedokom usred ovoga svijeta.

    786 Božji narod sudjeluje, napokon, u Kristovoj kraljevskoj službi. Krist vrši svoju kraljevsku vlast privlačeći k sebi sve ljude svojom smrću i uskrsnućem.[195] Krist, Kralj i Gospodar svemira, postao je sluga svih, jer “nije došao da bude služen, nego da služi i život svoj dade kao otkupninu za mnoge” (Mt 20,28). Za kršćane “kraljevati znači služiti”,[196] naročito “siromasima i patnicima, u kojima Crkva prepoznaje sliku svoga siromašnog i trpećeg Ustanovitelja”.[197] Svoje “kraljevsko dostojanstvo” Božji narod ostvaruje živeći sukladno tom pozivu da služi s Kristom.
    Od svih preporođenih u Kristu znak križa čini kraljeve, pomazanje Duha Svetoga posvećuje ih za svećenike, da bi se, ostavljajući po strani posebnu funkciju naše službe, svi duhovni kršćani i koji se služe razumom, priznali članovima toga kraljevskog roda i sudionicima svećeničke službe. Što je zapravo za jednu dušu tako kraljevsko kao što je to upravljati svojim tijelom u podložnosti Bogu? I što je tako svećeničko kao što je posvećenje Bogu čiste savjesti i prinošenje na oltaru vlastitog srca neporočnih žrtava našega bogoštovlja?[198]

    [193] II. VATIKANSKI SABOR, Lumen gentium, 10.
    [194] Isto, 12.
    [195] Usp. Iv 12,32.
    [196] Usp. II. VATIKANSKI SABOR, Lumen gentium, 36.
    [197] Isto, 8.
    [198] SV. LEON VELIKI, Sermones, 4, 1: PL 54, 149.

  • November 26, 2012 at 10:02 am
    Permalink

    REPLIKA DRAGIMA PEHARU I SLAVENU

    ….priznajem Neokatekumenski put kao itinerarij katoličke formacije, valjane za društvo i za današnja vremena. Stoga žarko želim, da braća u episkopatu vrednuju i pomažu – zajedno sa svojim prezbiterima – ovo djelo nove evangelizacije, kako bi se ono ostvarilo prema smjernicama predloženim od njegovih inicijatora, u duhu služenja mjesnom ordinariju i zajedništva s njime te u kontekstu jedinstva mjesne Crkve sa sveopćom Crkvom. ”
    replika dragom Peharu

    —Ivan Pavao II., PISMO “Ogniqualvolta” 30.08.1990

    Neokatekumenski put pomaže obnovi i učvršćivanju kršćanske inicijacije u župama i biskupijama, promičući postupno i radikalno ponovno otkrivanje bogatstva krštenja, pomažući da se kuša božanski život, nebeski život koji je Gospodin započeo svojim utjelovljenjem, svojim dolaskom među nas, svojim rođenjem kao jedan od nas. Taj Božji dar svojoj Crkvi stavlja se “biskupu kao jedan od načina biskupijskog ostvarenja kršćanske inicijacije i permanentnog odgoja u vjeri. ”
    —Benedikt XVI, Audijencija 17. siječnja 2011.

  • November 26, 2012 at 10:07 am
    Permalink

    “Ta ništa nije tajno što se neće očitovati,ništa skriveno što se neće saznati i na vidjelo doći”(Luka,8,17)

    Poštovani paxtibovci,podržavam vas i ovaj portal,hvala na svim informacijama,hvala što ste omogućili svima da mogu sudjelovati u raspravama,na preporuke onih koji su izašli našla sam ovu stranicu.Zaintrigirale su me njihove priče,strah i sve ono proživljeno,odvajanje od župe,indoktrinacija,moram reći kako ljudi koji izađu su dezorijentirani,ne znaju više gdje pripadaju,neka im ova stranica bude od pomoći u pisanju njihovih svjedočanstava.Hvala vam!

  • November 26, 2012 at 2:22 pm
    Permalink

    PEHAR SE ZALJUBIO U NEOKATKUMENSKI PUT KAD OVAKO PUNO PIŠE O NJEMU!!!!!

  • November 26, 2012 at 2:40 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija
    Ja, naprosto, obožavam Neokatekumenski Put.
    Ali još nisam dovoljno hrabar da krenem na Kateheze!
    A karla govori gluposti!

  • November 26, 2012 at 11:02 pm
    Permalink

    Gle! Neosi ukrali Peharov identitet,ajme ma gle!Aha!Vidim da su i “servus”i”e moj stjepane” “humilitas” jedna te ista osoba,e neosi,neosi,gadne mi stvari pričaju vaši bivši sljedbenici!Pozdrav!

  • November 26, 2012 at 11:11 pm
    Permalink

    Da,ne mogu nikako prihvatiti ono negativno o sebi,u njihovoj organizaciji nema rasprava,pitanja,slobode,nisu oni kao vi dragi paxtibovci da objave sve komentare,tamo vlada totalna poslušnost njihovom guruu don kikiću.Kako kaže njihov “prorok”tako mora biti i tu svaka priča završava.
    Pozdrav !

  • November 27, 2012 at 7:27 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Osobi potpisanoj s VERITAS (ne samo njemu, svima)

    iz Katekizma Katoličke Crkve
    3 Oni koji su uz pomoć Božju prihvatili taj Kristov poziv i slobodno na njega odgovorili, bili su i sami nošeni Kristovom ljubavlju da posvuda u svijetu navješćuju Radosnu vijest. To blago primljeno od apostola vjerno su čuvali njihovi nasljednici. Svi su Kristovi vjernici pozvani da ga prenose od pokoljenja na pokoljenje, navješćujući vjeru, živeći je u bratskom zajedništvu i slaveći je u Liturgiji i u molitvi.[1]

    iz Svetog Pisma
    Mudr 7 Blagoslovljeno je drvo po kojem pravda dolazi,8 a prokleta krivobožačka rukotvorina i onaj koji je načini; on jer je napravi, a ona jer se, iako prolazna, bogom nazva. 9Tako Bogu su mrski i bezbožnik i bezbožnost njegova,10 izrađevina i izrađivač bit će jednako kažnjeni.

    Dj 8 Onda Petar pun Duha Svetoga reče: “Glavari narodni i starješine! 9Zar mi danas odgovaramo zbog dobra djela učinjena bolesnu čovjeku? Po kome je ovaj spašen? 10Neka bude znano svima vama i svemu narodu Izraelovu: po imenu Isusa Krista Nazarećanina, kojega ste vi raspeli, a kojega Bog uskrisi od mrtvih! Po njemu ovaj stoji pred vama zdrav! 11On je onaj kamen koji vi graditelji odbaciste, ali koji postade kamen zaglavni. 12I nema ni u kome drugom spasenja. Nema uistinu pod nebom drugoga imena dana ljudima po kojemu se možemo spasiti.”

    Od mene (Pehar)
    Tvoj (i moj i svačiji) Spasitelj je Gospodin Isus Krist.
    Spasitelj nije ni NP, ni Kiko, ni kateheze NP-a, ni katehisti.
    Molim te da od ove istine ne odvraćaš uho svoje i da se ne priklanjaš bajkama.

  • November 27, 2012 at 7:28 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Odgovor na repliku 40 i 41

    Iz Katekizma Katoličke Crkve

    1 … Zato je Bog uvijek i posvuda bliz čovjeku. On ga poziva i pomaže mu da ga traži, da ga upozna i da ga ljubi svim svojim silama. …

    31 Budući da je stvoren na sliku Božju i pozvan da upozna i ljubi Boga, čovjek koji Boga traži otkriva neke “putove” da bi došao do spoznaje Boga. …

    52 … Objavljujući samoga sebe, Bog želi osposobiti ljude da mu odgovore, da ga upoznaju i da ga ljube daleko više nego li bi sami po sebi mogli.

    166 … Naša ljubav prema Isusu i ljudima tjera nas, da drugima govorimo o svojoj vjeri. …

    201 … Ljubi Gospodina Boga svojega svim srcem svojim, svom dušom svojom i svom snagom svojom” (Pnz 6,4-5).

    202 Sam Isus potvrđuje da je Bog “jedini Gospodin” i da ga treba ljubiti “iz svega srca svojega, iz sve duše svoje, iz sveg uma svoga i iz sve snage svoje”. …

    222 Vjerovati u jedinoga Boga i ljubiti ga svim svojim bićem ima krupne posljedice za cio naš život:

    260 … Ali već sada smo pozvani da budemo stan Presvete Trojice: “Ako me tko ljubi”, kaže Gospodin, “čuvat će moju riječ, pa će i moj Otac ljubiti njega, i k njemu ćemo doći i kod njega ćemo se nastaniti” (Iv 14,23).

    313 “Znamo da onima koji ljube Boga sve pomaže na dobro” (Rim 8,28). …

    356 Od svih vidljivih stvorova samo je čovjek “sposoban upoznati i ljubiti svoga Stvoritelja”. …

    358 Bog je sve stvorio za čovjeka, a čovjek je stvoren da služi Bogu, da ga ljubi i da mu sve stvorenje prikazuje: ….

    387 … Samo kad se poznaje Božji naum o čovjeku, shvaća se da je grijeh zloporaba one slobode koju Bog daje stvorenim osobama da mogu ljubiti njega i ljubiti se međusobno.

    Ima toga još u KKC, valjda si do sad shvatio odgovor.

  • November 27, 2012 at 7:32 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Odgovor na replike 28,30,31,32

    Pozivnice za Pax Tibi ne postoje, a sekta je NP (mada će “oprezniji” reći da NP nije sekta nego da se ponašaju kao sekta). U paxtibiju se nastoji iznijeti onako kako je, a to što ispada mnogo toga negativnog o NP-u, to nije problem paxtibija.

    No, da vidimo tko je taj koji ne piše (govori) lijepo o drugima. Dakako, to su sljedbenici NP-a, s slijedećim stavovima (u to vjeruju):
    – da svi oni koji nisu sljedbenici NP-a, da su: “pogani”, “neobraćeni”, “tradicionalni vjernici” i slično.
    – da svi oni koji nisu sljedbenici NP-a, a ako žele biti “bolji” vjernici, biti sretni, spasiti se, obratiti se, “dobro proći” u životu…..itd…., da moraju postati sljedbenici NP-a.
    – da su sljedbenici NP-a “veći” i “bolji” vjernici od svih ostalih.

    Kao pisani dokaz prije navedenom, uskoro, prenijeti ću izvode iz Kikovog govora u Puli. Cijeli je taj govor s jedne strane govor o drugima kako su loši/negativni, a s druge strane o NP-u kako su (samo oni) dobri/pozitivni. I da bi ti loši/negativni, a to su svi koji nisu sljedbenici NP-a, postali dobrima/pozitivnima, moraju postati sljedbenici NP-a. U dubljoj analizi je također i vidljivo kako se NP prikazuje kao spasitelj, spasitelj je NP, “put, istina i život” je NP, crkva je NP, Bog je NP (skupa s Kikom i katehistima).

    Napomena: sljedbenici NP-a na poseban način “podivljaju i raspamete se” u slučaju kad povežu nečiji odlazak iz NP-a ili ne ulazak u NP, s tim da je osoba “slušala” “drugu stranu”, odnosno slušala nekog drugog a ne sljedbenike NP-a. Zato i brane svojim sljedbenicima sve osim NP-a, samo NP sve ostalo isključeno. Nije to jedini razlog zašto isključuju sve, cilj im je i da osim NP-a više ništa ni ne postoji.

  • November 27, 2012 at 10:47 am
    Permalink

    Pehar,potpisujem! Sve apsolutno sve što ste napisali na svoje uši sam čuo.sveeeeeeeeeeeeeeee!Njima nitko ama baš nitko ne valja “na putu ćeš dobiti sve” znaju često reći.Koliko njih iz moje ex-zajednice je išlo na duhovne obnove i na druge seminare u KC,nikada to nisu smjeli spomenuti u svojim iskustvima….nikada.

  • November 27, 2012 at 12:04 pm
    Permalink

    REPLIKA PEHARU

    ….priznajem Neokatekumenski put kao itinerarij katoličke formacije, valjane za društvo i za današnja vremena. Stoga žarko želim, da braća u episkopatu vrednuju i pomažu – zajedno sa svojim prezbiterima – ovo djelo nove evangelizacije, kako bi se ono ostvarilo prema smjernicama predloženim od njegovih inicijatora, u duhu služenja mjesnom ordinariju i zajedništva s njime te u kontekstu jedinstva mjesne Crkve sa sveopćom Crkvom. ”
    replika dragom Peharu

    —Ivan Pavao II., PISMO “Ogniqualvolta” 30.08.1990

    Neokatekumenski put pomaže obnovi i učvršćivanju kršćanske inicijacije u župama i biskupijama, promičući postupno i radikalno ponovno otkrivanje bogatstva krštenja, pomažući da se kuša božanski život, nebeski život koji je Gospodin započeo svojim utjelovljenjem, svojim dolaskom među nas, svojim rođenjem kao jedan od nas. Taj Božji dar svojoj Crkvi stavlja se “biskupu kao jedan od načina biskupijskog ostvarenja kršćanske inicijacije i permanentnog odgoja u vjeri. ”
    —Benedikt XVI, Audijencija 17. siječnja 2011

  • November 27, 2012 at 3:56 pm
    Permalink

    Teorija je jedno,a u praksi je nešto sasvim drugo,opće je poznato u svim crkvenim krugovima da hodate po rubovima crkvene stvarnosti,u mojoj župi nećete proći ni vi ni Kikove kateheze!

  • November 27, 2012 at 4:14 pm
    Permalink

    Neka tebe pax tibi,neka trebaju nam takvi portali,pogledajte malo na stranim portalima npr.talijanskim ili španjolskim masa dokumentacije,materijala o vašim herezama,pa i na drugim hrvatskim portalima…..ne možete zanijekati i sva ona svjedočanstva iz raznih dijelova svijeta,pa KC je puno toga preživjela i šizme i ratove i reformaciju,pa i vas će na kraju.KC ima na tisuće svojih misionara i gladnih i žednih od Afrike do Južne Amerike,KC nema potrebu izdizati ih i hvaliti,vi stalno govorite naši tj.oni koji čine taj pokret,vidite malo i druge dobre stvarnosti u crkvi.Ekskluziva bilo koje vrste je opasna pa i vaša!

Comments are closed.