Jesu li kateheze NP “nadahnutije” Duhom Svetim od Katekizma Katoličke Crkve?

Hvaljen Isus i Marija

Kateheze su za neokatekumene isto što je i Sveto Pismo za kršćane. Neokatekumenima su na prvim mjestima ono što im govore katehisti, ono što im govore ostali sljedbenici NP-a (NP je neokatekumenski put) i kateheze (kateheze su zapisani Kikovi govori). Sveto Pismo im je tek iza toga. Zapravo, ono što im govore katehisti, kateheze i ostali sljedbenici NP-a, za sljedbenike NP-a je iznad Svetog Pisma. I ne samo što im je Sveto Pismo iza, nego ga i tumače kako im odgovara, kako im paše. KKC (KKC je Katekizam Katoličke Crkve) ne koriste, niti ga poznaju. Neke kateheze jesu teološki pročišćene i odobrene od strane Vatikana, ali daljnji problem stvara činjenica da sljedbenici NP-a misle i vjeruju da onaj koji prenosi te kateheze da to ne govori on nego da to Duh Sveti govori preko njega. Znači, sljedbenici NP-a misle i vjeruju da je te kateheze govorio Bog (preko onog koji je govorio), odnosno da ih je napisao Bog (preko Kika). Zapravo, dio sljedbenika NP-a niti ne zna za činjenicu da su te kateheze napisane i da onaj koji ih prenosi da ih mora naučiti napamet, ne smije ih čitati. Kod toga dolazimo do sljedećeg problema, a taj je, da se kateheze ne prenose onako kako su napisane, nego kako su naučene napamet, a tu bude dosta razlika. Stoga, kod prenošenja imamo dio koji je Vatikan odobrio (ono što je napisano), i dio koji Vatikan nije odobrio (ono što nije napisano a izgovoreno je). Taj dio koji je izgovoren a nije napisan sastoji se od dva dijela: prvi dio je “nenamjeran” jer još nitko nije “100 posto” naučio kateheze napamet, od riječi do riječi. Drugi dio je “namjeran”, a tu dolazimo do slijedećeg i to ključnog problema. Taj “namjerni” dio je ono što se prenosi među sljedbenicima NP-a usmenim putem i mogli bi ga nazvati vjera NP crkve, odnosno nauk NP crkve. Za taj dio ima malo “pisanih” tragova i moj prijedlog je da se tonski snima sve ono što se govori u NP-u i među sljedbenicima NP-a. Zašto? Unatoč tisućama i tisućama svjedočanstava o NP-u koja ne idu u prilog NP-u, jedan dio RKC ne vjeruje ili ne želi vjerovati tim svjedočanstvima. Taj “namjerni” dio je golem i ne stane u ovaj osvrt. Pročitajte svjedočanstva iz Zoffolijeve knjige i ostala svjedočanstva. Sva su istinita, kao što je istinito i sve ono “negativno” što ste čuli o NP-u. I to se ne događa, na primjer, samo među sljedbenicima NP-a iz Splita iz župe X, nego svugdje po svijetu među sljedbenicima NP-a. Ako tko ne bi htio čitati ta svjedočanstva, a možda bi htio u jednoj rečenici doznati u što to vjeruju sljedbenici NP-a, ta bi rečenica, odnosno osnova NP vjere glasila: sve osim NP-a nije Božja volja i/ili nije tako dobro kao NP i/ili je djelo sotonskih sila. Sljedeći problem koji se javlja je da kateheze koje se prenose na godišnjim konvencijama, na navještajima za korizmu, uskrs, došašće nisu odobrene od strane Vatikana. One su svake godine drukčije pa i nemaju kad vremena biti pročišćene i odobrene od Vatikana. (Mala zanimljivost: Mada su te kateheze svake godine drukčije, komentari sljedbenika NP-a nakon tih susreta su: opet isto / svake godine nam isto govore i slično). I te kateheze se moraju naučiti napamet, ne smiju se čitati. Te kateheze su isto Kikovi govori (možda i govori nekih iz užeg kruga oko Kika) koje je on prenio užem krugu, a oni dalje, sve dok ti govori (kateheze) ne dođu do ušiju svakog sljedbenika NP-a. No, i da su odobrene od strane Vatikana, i za njih vrijedi prije pisano. Kako vidimo, do sad imamo kateheze koje su odobrene i koje nisu odobrene od Vatikana, a obje se “nenamjerno” i “namjerno” krivo prenose, odnosno nadodaje se na njih vjera NP crkve. Zatim imamo ono što katehisti govore sljedbenicima NP-a i što sljedbenici NP-a međusobno govore, odnosno u što vjeruju. A jedan dio toga (što katehisti u raznim situacijama govore i ono što sljedbenici NP-a međusobno govore) ne da nije odobren od strane Vatikana, nego (bar se tako nadam) ne bi nikad ni bio odobren od Vatikana. Jedan dio toga (pročitajte svjedočanstva) što se prenosi među sljedbenicima NP-a usmenim putem je krivovjerje, otpad od vjere, i po Kan. 1364 za posljedicu ima izopćenje. Za kraj, postoji jedan dio u koji vjeruju sljedbenici NP-a, a ne prenosi se niti katehezama niti međusobnim pričama. Koji dio? Može biti bilo koji dio. Naprimjer, sljedbenici NP-a vjeruju da su ulaskom u NP postali “pravi” vjernici a da su prije toga bili “tradicionalni vjernici”, pa i “pogani”, te da su postali veći vjernici od svih ostalih i da ako netko želi postati vjernik mora postati sljedbenik NP-a (ne samo postati vjernik, nego ako želi biti sretan, spasiti se, obratiti se, dobro proći u životu…..itd….). No, to ne moraju čuti u nekoj katehezi, niti im tko to mora usmenim putem reći. To im “govori” neokatekumenski zloduh (kao i još mnogo toga). No, prije ili kasnije, već će to čuti od drugih sljedbenika NP-a i/ili će i sami to govoriti drugima. Dakako, i Duh im govori, no neka se svaki sljedbenik NP-a upita kome vjeruje, Duhu ili neokatekumenskom zloduhu, odnosno trebao bi razabrati što je od Duha što od zloduha. Znam da prosječnom sljedbeniku NP-a to iz svega prije rečenog nije lako. Taj zloduh je toliko jak da sljedbenici NP-a uopće ne čuju sebe što govore. Kad nekom sljedbeniku NP-a uspiješ, uz tešku muku, dokazati da je nešto krivo rekao (krivovjerje), on će ti reći da svatko može pogriješiti odnosno “krivo se izraziti” ili “reći nešto što nije mislio reći”. S ljudske strane to bi bilo u redu da nije slijedeće činjenice: to što je taj sljedbenik NP-a krivo rekao, to isto se događa svugdje po svijetu među sljedbenicima NP-a. A to već nije osobno nego kolektivno (primjer: sljedbenik NP-a iz Zagreba nije nazvao sljedbenika NP-a iz Argentine i dogovarao s njim što reći, ali unatoč tome oboje isto govore i u to vjeruju, kako ono što bi Vatikan odobrio tako i ono što za posljedicu ima izopćenje).

Zaključak 1 – U NP-u su za sljedbenike NP-a kateheze, ono što kažu katehisti i ono što sljedbenici NP-a pričaju među sobom i “Sveto Pismo” i “KKC”. Drugim riječima, nabrojano im je iznad Svetog Pisma. 2 – Sveto Pismo tumače kako im paše. 3 – KKC ne poznaju i ne koriste se njime (a da se i koriste i njega bi tumačili kako im paše). 4 – Misle i vjeruju da je Bog napisao te kateheze (Bog preko Kika). 5 – Misle i vjeruju da ono što govore katehisti, da to ne govore katehisti nego da to Bog govori (Bog preko katehista). Također, u manjem opsegu, u to isto vjeruju kad međusobno pričaju, pogotovo u situacijama kad govore odgovorni zajednica, kad govore oni koji su duže u NP-u, pa čak i na primjer kad onaj tko ima više djece govori nekom tko ima manje djece. Tako je u NP-a došlo do umnažanja Krista, i to Krista koji nikad nije i ne bi nikad mnogo toga rekao za što u NP-u tvrde i vjeruju da to Krist govori. No, evo par rečenica koje je Krist stvarno rekao: Mt 24,23 “Ako vam tada tko rekne: ‘Gle, evo Krista!’ ili: ‘Eno ga!’ – ne povjerujte! 24Ustat će, doista, lažni kristi i lažni proroci i iznijeti znamenja velika i čudesa da, bude li moguće, zavedu i izabrane.” Mk 13,5 Tada im Isus poče govoriti: “Pazite da vas tko ne zavede. 6Mnogi će doći u moje ime i govoriti: Ja sam! I mnoge će zavesti. Lk 21,8 A on reče: “Pazite, ne dajte se zavesti. Mnogi će doista doći u moje ime i govoriti: ‘Ja sam’ i: ‘Vrijeme se približilo!’ Ne idite za njima. 6 – Kateheze, kako odobrene, tako i neodobrene od Vatikana, netočno se prenose jer se ne čitaju nego ih se mora naučiti napamet. 7 – Na te kateheze, sljedbenici NP-a ubacuju (dodaju) dijelove koji spadaju pod krivovjerje, otpad od vjere. Tih dijelova, koji spadaju pod krivovjerje, najviše ima u onom što katehisti govore sljedbenicima NP-a, što sljedbenici NP-a pričaju među sobom, i u onom što neoatekumenski zloduh govori sljedbenicima NP-a. (A konkretno o čemu se priča u NP-u, u što vjeruju sljedbenici NP-a, što se događa u NP-u pročitajte u svjedočanstvima onih koji su otišli od NP-a).

Navesti ću jedan primjer kako Sveto Pismo tumače kako im paše. Kažu katehisti sljedbenici NP-a da otvori Bibliju na način “gdje se otvori” i da kaže što to čitanje, odnosno Riječ Božja kaže za nju, za njezin život. I ta osoba nešto i kaže. Nakon toga katehisti kažu: ne, ta Riječ Božja (Bog) ti kaže da trebaš pronaći dečka u NP-u, odnosno nekog sljedbenika NP-a i udati se za njega. Osoba odgovara kako je ona već udana. Na to katehisti kažu: oprosti, mi to nismo znali. I nastavljaju: zapravo, ta Riječ Božja ti kaže da svog muža trebaš dovesti u NP, da i on postane sljedbenik NP-a. No, tu nije kraj priče. Sve to još za cilj ima i da se nakon određenog vremena provedenog u NP-u “obratiš”, tako da sam počneš to govoriti i u to vjerovati, te da na kraju i druge tako naučavaš. I to sve tako dok svi ljudi na svijetu ne postanu sljedbenici NP-a.

Zanimljivost za kraj: kad u NP-u netko održi govor, kateheze, uvod i slično, česti komentari sljedbenika NP-a budu: “Uuuu, kako je Duh Sveti govorio preko njega”. No da dobije taj komentar, veće šanse ima onaj koji je taj govor izrekao na histeričan način, stilom kojim je govorio Hitler. Onaj koji bi to isto, od riječi do riječi, izgovorio smireno, polagano, ispod glasa, imao bi puno manje šanse da dobije taj komentar. No, bez obzira na stil govora, sljedbenici NP-a vjeruju da je to govorio Bog, a onaj koji se služio “Hitlerovim nastupom” za “nagradu” će dobiti komentar “Uuuu, kako je preko njega govorio Duh Sveti”. I ne samo to, nego će i napredovati u hijerarhiji NP-a.

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

62 thoughts on “Jesu li kateheze NP “nadahnutije” Duhom Svetim od Katekizma Katoličke Crkve?

  • November 27, 2012 at 5:35 pm
    Permalink

    Ja sam Pekar

  • November 27, 2012 at 5:38 pm
    Permalink

    TO JE SVE VAŠE PRIVATNO MIŠLJENJE, CRKVA JE REKLA SVOJE, A MI RIMOKATOLICI VJERUJEMO U PAPINSKU NEPOGRJEŠIVOST(PO KATEKIZMU: EX CATHEDRA):
    ….priznajem Neokatekumenski put kao itinerarij katoličke formacije, valjane za društvo i za današnja vremena. Stoga žarko želim, da braća u episkopatu vrednuju i pomažu – zajedno sa svojim prezbiterima – ovo djelo nove evangelizacije, kako bi se ono ostvarilo prema smjernicama predloženim od njegovih inicijatora, u duhu služenja mjesnom ordinariju i zajedništva s njime te u kontekstu jedinstva mjesne Crkve sa sveopćom Crkvom. ”
    replika dragom Peharu

    —Ivan Pavao II., PISMO “Ogniqualvolta” 30.08.1990

    Neokatekumenski put pomaže obnovi i učvršćivanju kršćanske inicijacije u župama i biskupijama, promičući postupno i radikalno ponovno otkrivanje bogatstva krštenja, pomažući da se kuša božanski život, nebeski život koji je Gospodin započeo svojim utjelovljenjem, svojim dolaskom među nas, svojim rođenjem kao jedan od nas. Taj Božji dar svojoj Crkvi stavlja se “biskupu kao jedan od načina biskupijskog ostvarenja kršćanske inicijacije i permanentnog odgoja u vjeri. ”
    —Benedikt XVI, Audijencija 17. siječnja 2011

  • November 27, 2012 at 8:46 pm
    Permalink

    ODGOVOR NA REPLIKU 46!!!!!!!!!!

    U PAXTIBIJU POSTOJE POZIVNICE I JA IH DOBIJEM ĆESTO!!!!
    NEMOJTE SAD LAGATI!!!!
    MOGU VAM IH POSLATI!!!!
    DOBIJEM IH NA MAIL NA STOTINE!!!!!!!
    A TAKOĐER I U POŠTU!!!!!!!!!!!!!
    KUVERTA, I UNUTRA NA A4 PAPIRU POZIVNICA ZA PRIDRUŽIVANJE!!!!

  • November 27, 2012 at 8:46 pm
    Permalink

    PROBLEM JE ŠTO SE NE GOVORI O TOME NA OVOJ RASPRAVI!!!!
    NEKA SE OVO PRIKAZUJE KAO STRANICA PRAVEDNIKA!!!!!

  • November 28, 2012 at 10:35 pm
    Permalink

    Statut vam je priznat,ali postoji cijelo mnoštvo spornih učenja i praksi kod vas koje se uopće ne spominju u Statutu,a prenose se usmenom predajom,skriveno u rukavicama kako netko napisa u komentarima.”Novi lažni proroci” Padre Pio.Na španjolskim portalima postoji i kateheza vašeg “sveca Kika” tako ga naime zovete u vašim krugovima protiv Padre Pia.Zašto vas vaši bivši sljedbenici optužuju za agresivni prozelitizam i konstantne napade na Katoličku Crkvu?Vi ste ti koji izazivate netrpeljivost mnogih u našoj katoličkoj crkvi.Upravo vi!Vi ste ti koji omalovažavate nas “katolike nedjelje”,vi ste ti koji nas nazivate “neobraćenim poganima”itd,vi ste ti koji unosite podjele i netrpeljivosti,imao sam priliku boraviti u vašoj blizini na susretima hrvatske katoličke mladeži,vi ste ti koji omalovažavate naše hrvatske tradicionalne katoličke pjesme pod izlikom “naše su jače,prave biblijske”,eto više ništa ne valja u našoj crkvi,vi ste “spasitelji crkve”,sve ono što je do sada postojalo u KC ne valja više.Konstantno omalovažavate Tridentski sabor,okrećete leđa oltaru,jer misa za vas nije žrtva,ajmo sada po KIkovom receptu i stolu gozbiti gozbu,o Transupstancijaciji da i ne govorim,samo je to još simbolika.

  • November 29, 2012 at 6:33 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija
    Heb 13,8 Isus Krist jučer i danas isti je – i uvijeke. 9Ne dajte se zanijeti različitim tuđim naucima!

    Odgovor na potpis iz replike 41 i slične (npr 51-54)

    U NP-u, uz ostale tehnike, služe se i pranjem mozga i gaženjem dostojanstva. Jedna od posljedica tih tehnika bude da sljedbenici NP-a više ni sami ne znaju tko su, gube identitet. Kad ih tim “tehnikama prisile” dovedu u to stanje, dadu im lažni identitet, lažno dostojanstvo. Mnoge i ne treba na to “prisiliti”, sami pristanu na to. Pristanu jer se tako osjećaju (a tako ih i naučavaju, u to vjeruju) boljim, vrednijim, većim, prihvaćenim. Taj lažni identitet, lažno dostojanstvo, zove se: neokatekumen. Zato se i sljedbenici NP-a predstavljaju s riječima: ja sam neokatekumen ili ja sam u neokatekumenskoj zajednici ili ja sam na neokatekumenskom putu. Predstavljanje tim riječima počinje već u NP-u tako da na skupovima NP-a sljedbenici moraju reći svoje ime i iz koje su zajednice NP-a, pa sve do toga da sljedbenici NP-a dolaze na ispovijed i kažu da su neokatekumeni. A to i čine u raznim drugim prigodama. Ima i onih, koji kao svoju vjeru navode: neokatekumen.

    Sljedbenici NP-a, unutar NP-a, ovako se predstavljaju: zovem se X, član sam četvrte zajednice (župe) Y, imam drugi prijelaz, imam petoro djece (ili: neoženjen sam/neudana sam, a oni koji imaju “manje” djece izbjegavati će navoditi taj podatak), u zajednici nas ima šesnaest, moji katehisti su XY. (Ne uvijek u tom obimu, ali jedino ti podatci (međusobno) zanimaju sljedbenike NP-a. Drugim riječima, samo im je to važno u životu.)
    Van NP-a, sljedbenici NP-a se predstavljaju s: zovem se X, član sam neokatekumenske zajednice (ili NP-a ili ja sam neokatekumen), a neki i dodaju broj djece koje imaju (u pravilu, oni s “više” djece).

    Navesti ću nekoliko citata iz Svetog Pisma i KKC, koja će im, nadam se, pomoći da shvate tko su, da shvate gdje je njihovo dostojanstvo. (Ne samo sljedbenici NP-a, nego svi koji to ne znaju, a oni koji znaju da ne zaborave).

    “Na svoju sliku stvori Bog čovjeka, na sliku Božju on ga stvori, muško i žensko stvori ih” (Post 1,27).
    “Gledajte koliku nam je ljubav darovao Otac: djeca se Božja zovemo, i jesmo.” (1 Iv 3.1)

    – (KKC 225) To znači upoznati jedinstvo i pravo dostojanstvo svih ljudi: jer “su svi stvoreni na sliku i priliku Božju” (Post 1,26). (Napomena: nije dostojanstvo jer su sljedbenik NP-a)
    – (KKC 322) Krist nas poziva da se kao djeca prepustimo Providnosti našega nebeskog Oca, a sveti Petar apostol dodaje: “Svu svoju brigu povjerite njemu, jer on se brine za vas” (1 Pt 5,7). (A ne prepustiti se NP-u, katehistima, Kiku)
    – (KKC 357) Budući da je na sliku Božju, čovjek kao pojedinac ima dostojanstvo osobe: on nije tek nešto, nego netko. … (Napomena: ne zato jer je sljedbenik NP-a, čini put i sluša katehiste)
    – (KKC 396) Bog je stvorio čovjeka na svoju sliku i postavio ga u svoje prijateljstvo. Kao duhovno stvorenje čovjek može živjeti to prijateljstvo samo ako se slobodno podredi Bogu. (A ne prisilom NP-a: članstvom u NP-u, slušanjem katehista i činjenjem puta)
    – (KKC 844) Ali, u svom religioznom vladanju ljudi pokazuju i granice i zablude koje u njima izobličuju Božju sliku: Prevareni od Zloga, ljudi su često u svojim mislima bili zaluđeni te su Božju istinu zamijenili lažju, služeći više stvoru nego Stvoritelju …. (Pitanje za sljedbenike NP-a: što vam ovaj citat govori za vas, za vaš život)
    – (KKC 1243) Novokrštenik je odsada dijete Božje u Jedinorođenom Sinu te smije moliti molitvu djece Božje: “Oče naš”. (Krštenjem postaješ dijete Božje a ne članstvom u NP-u, činjenjem puta i slušanjem katehista.)
    – (KKC 1692) … Što vjera ispovijeda, sakramenti daju: po “sakramentima koji su ih nanovo rodili” kršćani su postali “djeca Božja” (Iv 1,12; 1 Iv 3,1), “zajedničari božanske naravi” (2 Pt 1,4). (A ne po članstvu u NP-u, činjenju puta i slušanju katehista. Sljedbenicima NP-a nameću fraze: “Sve to imate na putu (sakramente)”, “Ne idite nigdje drugdje kad to sve imate na putu.”, “Božja volja je da budete na putu (NP) a ne negdje drugdje”, “Bog vas je pozvao u NP i nigdje drugdje”, “Đavolska je prevara ako idete negdje drugdje (drugim riječima, ako odeš negdje drugdje po sakramente to znači da te đavao prevario)”, “Nigdje nije tako dobro kao u NP-u (znači sakramenti u NP-u su “bolji” od sakramenata van NP-a”)
    – (KKC 1700) Dostojanstvo ljudske osobe ima korijen u tome što je stvorena na sliku i priliku Božju (članak 1), a potpuno se ostvaruje u pozivu na božansko blaženstvo (članak 2). …. (Napomena: ne zato jer si sljedbenik NP-a, činiš put i slušaš katehiste)
    – (KKC 1730) Bog je stvorio čovjeka razumnim, udijelivši mu dostojanstvo osobe obdarene inicijativom i gospodstvom nad svojim djelima. … Čovjek je obdaren razumom i u tome je sličan Bogu, stvoren slobodan i gospodar svojih čina. (U NP-u moraš raditi (i misliti i vjerovati) samo što ti oni kažu. Ako ne znaš što bi radio (i mislio i vjerovao), moraš nazvati katehiste i pitati ih što da radiš (i misliš i vjeruješ)).
    – (KKC 1738) … Svaka ljudska osoba, stvorena na sliku Božju, ima naravno pravo biti od drugih priznata slobodnim i odgovornim bićem. Svi duguju svakomu to poštovanje. Pravo na slobodu djelovanja zahtjev je neodvojiv od dostojanstva ljudske osobe, naročito na području morala i religije. … (I u NP-u imaš pravo na slobodu djelovanja: možeš sve ali ne smiješ otići iz NP-a. Jedna od fraza u NP-u: glasi “Živ ili mrtav, ali moraš dolaziti u zajednicu (NP)”
    – (KKC 1813) Bogoslovne kreposti … Bog ih ulijeva u duše vjernika da ih osposobi da djeluju kao njegova djeca i zasluže vječni život. … Tri su bogoslovne kreposti: vjera, ufanje i ljubav. (bogoslovne kreposti nisu: članstvo u NP-u, činjenje puta i slušanje katehista)
    – (KKC 1929) … Stvoritelj nam je povjerio da branimo i unapređujemo dostojanstvo ljudske osobe; za to su strogo i odgovorno zaduženi muškarci i žene u svakoj povijesnoj prilici. … (Što li će Bogu reći, kad Ga sretnu licem u lice, oni koji su naučavali druge da je njihovo dostojanstvo: “neokatekumen”. No, sakrament ispovjedi i dalje postoji, zar ne?)
    – (KKC 1930) Poštivanje ljudske osobe uključuje poštivanje prava što proistječu iz njezina dostojanstva po stvaranju. … Ako nedostaje takvo poštivanje, vlast se može osloniti jedino na silu ili prisilu kako bi zadobila posluh svojih podanika. … (Napomena: ovo kao da nije pisano za vlast, nego za NP)
    – (KKC 1934) Svi su ljudi stvoreni na sliku jednoga Boga, obdareni su istom razumnom dušom te imaju istu narav i isto porijeklo. Otkupljeni žrtvom Kristovom, svi su pozvani da sudjeluju u istom božanskom blaženstvu: svi dakle uživaju jednako dostojanstvo.
    – (KKC 1935) Jednakost među ljudima bitno počiva na njihovu osobnom dostojanstvu i na pravima što odatle proistječu: Svaku diskriminaciju u temeljnim pravima osobe (…) zbog spola, rase, boje, društvenoga položaja, jezika ili vjere treba prevladati i dokinuti, jer se protivi Božjem naumu. (Treba dodati i: diskriminaciju zbog toga jer nisi sljedbenik NP-a, kao i onih koji jesu sljedbenici NP-a ali ne čine put, ne slušaju katehiste)
    – (KKC 1944) Poštivanje ljudske osobe vodi tome da u drugomu promatramo “svoj drugi ja”. … (Napomena: A ne jesi li sljedbenik NP-a ili nisi.)
    – (KKC 2158) Bog zove svakoga njegovim imenom. Ime je svakog čovjeka sveto. Ime je ikona osobe. Zahtijeva poštovanje, kao znamen dostojanstva onoga koji ga nosi. (Znači samo imenom, bez dodatka: neokatekumen)
    – (KKC 2572) … Molitva obnavlja čovjeka na sliku Božju i čini ga dionikom snage Božje ljubavi koja spasava mnoge. (A ne članstvo u NP-u, činjenje puta i slušanje katehista)

  • November 29, 2012 at 8:18 am
    Permalink

    DA SE STALNO NE PONAVLJAM:)

    “Nakon isteka petogodišnjeg razdoblja odobrenja “ad experimentum” Statuta Neokatekumenskog puta (usp. Dekret Papinskog vijeća za laike od 29. lipnja 2002.);
    Imajući u vidu dragocjeni doprinos – potvrđen od brojnih Biskupa – koji Put nastavlja donositi djelu nove evangelizacije, putem prihvaćene i vrednovane prakse u svojih već četrdeset godina života u mnogim partikularnim Crkvama; uzimajući u obzir zahtjev upućen ovom Uredu od strane gospodina Francisca Joséa (Kika) Gómeza Argüella, gospođice Carmen Hernández i don Maria Pezzia, članova Međunarodne Ekipe odgovornih Neokatekumenskog puta, za što skorijim konačnim odobrenjem spomenutog Statuta; pozitivno prihvaćajući izmjene unešene pri izradi Statuta; uzimajući u obzir članke 131. i 133., §1 i §2 apostolske konstitucije Pastor bonus o Rimskoj kuriji, Papinsko vijeće za laike
    DONOSI DEKRET
    o definitivnom odobrenju Statuta Neokatekumenskog puta, propisno ovjerovljenog od Ureda i pohranjenog u preslici u njegovim arhivima. To čini u povjerenju da će ove statutarne odredbe sačinjavati čvrste i sigurne smjernice za život Puta i da će biti pomoć pastirima u njihovu očinskom i budnom praćenju neokatekumenskih zajednica u partikularnim Crkvama.
    Dano u Vatikanu 11. svibnja 2008, na svetkovinu Pedesetnice
    Josef Clemens Stanisław kard. Riłko
    tajnik predsjednik

  • November 29, 2012 at 1:44 pm
    Permalink

    Okanite se se tih jeftinih rekla-kazala priča, nemojte generalizirati sve i razmislite prije nego napišete svašta. 🙂
    Neokatekumeni su prerazvikani, isto tako i te priče koje kruže o njima. Hvala Bogu da Crkva ima mudrosti i da ih Biskupi prate i vode pravim putem. Crkva je majka koja se brine za svoj narod, pa tako i za neokatekumene koji su joj u apsolutnoj poslušnosti.

  • November 29, 2012 at 2:47 pm
    Permalink

    52.TO JE SVE VAŠE PRIVATNO MIŠLJENJE, CRKVA JE REKLA SVOJE, A MI RIMOKATOLICI VJERUJEMO U PAPINSKU NEPOGRJEŠIVOST(PO KATEKIZMU: EX CATHEDRA):

  • November 29, 2012 at 7:30 pm
    Permalink

    Nemate vi poslušnosti,vi ste jedna opskurna,pesimistična grupacija!

  • June 10, 2015 at 2:17 pm
    Permalink

    Ne bih se složila da su kateheze nadahnute Duhom Svetim već onim guruom od Kika Shizofrenika jer je doista nebulozno tražiti da zaručeni momci i djevojke dođu na duhovnu obnovu za duhovna zvanja, a to je samo jedan od primjera.
    Mislim da su se isti već opredijelili za ono što su htjeli, a ovi im pomućuju razum i dovode u pitanje njihove odluke, što je zbilja jadno. Patetično!
    Jednom prigodom sam postavila pitanje ( kad sam čula da jedan par tjedan dana prije vjenčanja ima otići na duhovnu obnovu na nagovor katehista ) zašto zbunjuju ljude??
    Dobila sam vrlo kratak odgovor koji je glasio točno citiram i preciziram: ‘UMUKNI, SOTONO!!!’
    Eto, pametnom dovoljno, da vidi odnos na NP između nazovimo braće…

Comments are closed.