Koji je katolički stav kod “pretvorbe” i “pričesti”?

Hvaljen Isus i Marija

Klanjamo se tebi gospodaru Kiko i blagoslivljamo te, koji si nas po svom svetom neokatekumenskom putu spasio.

Gospodaru Kiko, robovi i roboti smo tvoji, robovi i roboti tvog neokatekumenskog puta i katehista tvojih.

Gospodaru Kiko, evo dolazimo vršiti volju tvoju i volju katehista tvojih, “činiti put”.

U postu “Bitne razlike između neokatekumenske euharistije i sv. Mise” http://www.paxtibi.net/?p=2354 jedna od razlika je slijedeća:

31 – Stajanje za vrijeme “pretvorbe”. (Ne kleči se.)

Kiko je smislio tijek njihove neokatekumenske euharistije. I odlučio da se ne kleči tijekom pretvorbe pred Presvetim. S druge strane, kako je i vidljivo na slici, Kiko prihvaća da se kleči pred njim. Sretan je i zadovoljan s tom činjenicom.

Mt 4,10 Tada mu reče Isus: “Odlazi, Sotono! Ta pisano je: Gospodinu, Bogu svom se klanjaj i njemu jedinom služi!”

Po dogmama NP crkve, sve što Kiko odluči, napravi, kaže, to nije Kiko odlučio, napravio, rekao nego bog. Kiko je samo produžena ruka boga. Posljedično tome, sve što ti u NP crkvi kažu, učine, narede, zahtijevaju od tebe, pozivaju te, to ti bog govori, traži od tebe, poziva te, naređuje ti…

Izl 20,3 “Nemoj imati drugih bogova uz mene.”

Iz Katekizma Katoličke Crkve:
452 Ime “Isus” znači “Bog koji spašava”. Dijete rođeno od djevice Marije nazvano je “Isus” “jer će spasiti narod svoj od grijeha njegovih” (Mt 1,21). “Nema ni u kome drugom spasenja; nema, uistinu, pod nebom drugog imena dana ljudima po kojemu se možemo spasiti” (Dj 4,12).

Izl 32,8 Brzo su zašli s puta koji sam im odredio. Napravili su sebi tele od rastopljene kovine, preda nj pali ničice i žrtve mu prinijeli uz poklike: ‘Ovo je tvoj bog, Izraele, koji te izveo iz zemlje egipatske!’ 9Dobro vidim”, reče dalje Jahve Mojsiju, “da je ovaj narod tvrde šije.

Otk 14,11 Ni danju ni noću nemaju počinka oni koji se klanjaju Zvijeri i kipu njezinu i tko god primi žig s imenom njezinim.” 12U tom je postojanost svetih – onih što čuvaju zapovijedi Božje i vjeru Isusovu.

Pozivam sve sljedbenike NP crkve (i slične njima) da ne čuvaju Kikove zapovijedi nego da čuvaju Božje zapovijedi i pozivam ih da ne vjeruju u neokatekumenski put nego u Isusa.

Klanjajte se i zahvaljujte Bogu, Stvoritelju neba i zemlje a ne neokatekumenskom putu. Kazna za otpad od Boga je beskonačna.

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

166 thoughts on “Koji je katolički stav kod “pretvorbe” i “pričesti”?

  • April 26, 2014 at 8:03 pm
    Permalink

    e moj razum nitko ne voli toliko novac kao vi neosi tj.vaša organizacija,ne mislim na sve one dobre ljude,vi sudite sve,apsolutno sve koji nisu u vašoj organizaciji,ma tko ste vi da ulazite u tuđa srca,ma tko ste vi

  • April 26, 2014 at 8:06 pm
    Permalink

    niko ne blati crkvene strukture kao vi kanto,samo ste vi dobri i nitko više

  • April 28, 2014 at 3:04 pm
    Permalink

    Piotra neznam dobro, ali ima mi genijalne propovjedi.

  • April 28, 2014 at 3:06 pm
    Permalink

    Ante, ja nikad nisam dozivjela da netko u zajednici blati crkvu. Neznam odkud takvo tumacenje.

  • April 28, 2014 at 3:47 pm
    Permalink

    Ante, Ante, nakon nacizma i fašizma kojega si u br. 97 kopirao od kekeca (velite, gade vam se neokatekumeni, a? – eh, eh, lijepo, lijepo vi to, reklo bi se vrlo humanistički od vas) eto tebe sada u br. 103 sa dobrom starom inverzijom. APP, a?

  • April 29, 2014 at 8:29 am
    Permalink

    Ja Piotra znam dobro, da ima genijalne propovjedi, kada nisu manipulativne.

    Kanta
    Kakav fašizam i nacizam? Kad sam rekao da mi se nešto gadi trebao sam biti precizniji i poslije sam se ispravio. Ako se meni nešto gadi onda su to osobe poput Petra i Razuma a ne generalno neokatekumeni. Osobe koje niječu da se nekome desila trauma, što tu istu traumu još povećava.

    Nebi htio opravdavati osjećaj gađenja zbog poruke koju šalje. Ali jedan dio mog gađenja dolazi iz mog humanizma. Jer ako ti voliš ljude ili ti je barem stalo do slabijih onda ti ćeš osjećati gađenje prema onima koji obezvrjeđuju ljude. Ako voliš istinu onda ćeš osjećati gađenje prema onima koji izmišljaju gluposti.

    Crkva se ne blati direktno ali na Putu prevladava mišljenje da je osnovna poruka Kršćanstva u Crkvi razrjeđena zbog silne mase ljudi koji su katolici ali do Crkve i te filozofije baš ne drže. Na Putu se za prosječnog vjernika se gleda da je kršćanin samo u nedjelju ali da to kršćanstvo ne živi u svom životu. I tako i jest u praksi.
    Neokatekumeni će u biti imati puno više respekta prema ljudima koji se nalaze u nekakvim kršćanskim zajednicama poput Opus Dei ili Marijina legija koje su općenito posvetile kršćanstvu više vremena od mise jednom tjedno.
    Zbog svega ovoga neokatekumeni će poštovati činjenicu da svatko izvan Crkve i u Crkvi živi svoj život ali će neke od tih načina življenja smatrati promašenim. U nekim okolnostima će kao da neokatekumeni blate ostatak Crkve.

    Iskreno. Ako su neke stvari promašene u Crkvi ili neokatekumenskom Putu, zašto ne bismo rekli kako se osjećano u vezi toga. Meni se gadi što na Putu stradaju slabiji i što se radi jedna distorzija istine. Međutim smatram da je lijepo što se ljudi trude dostići Isusov standard.
    Zašto nesmijem reći prvo ali smijem reći drugo.
    Neokatekumeni imaju jednu kritiku Crkve isto kao što mi imamo kritiku neokatekumenskog Puta.
    Samo zato što je nešto iz Crkve ili sa Puta treba biti nedodirljivo? Crkva ima mnogo problema , da nema nebi bilo stvarnosti poput Puta.

    U ovom procesu kritike stvari možda koji put odu u krajnost.

  • April 29, 2014 at 12:28 pm
    Permalink

    Ante

    Ima nekoliko sljepaca u Sv. Pismu. Jednom od njih dolazi Krist, pljune u zemlju, napravi blato i stavi na oči. Ovaj ode u Siloam,opere se i progleda.
    Isto to će se tebi dogoditi. Doći će ti jedan neos, donijet će ti Krista i ti ćeš progledati. Bit ćeš sretan kao malo djete, pjevušiti cijeli dan i vikati JA VIDIM, JA VIDIM. Slatka pričica.
    I onda ćeš vidjeti sve. Onda ćeš vidjeti ne samo tko smo mi, nego prije svega tko si ti.Da bi vidio tko smo mi, prvo moraš vidjeti tko si ti, a bez Krista ostat ćeš ćorava kokoš cijeli život i kljucati u svom malom dvorištu cijeli život. I uz to nikome nedaš da kljuca u tvom dvorištu, jer to je samo tvoje dvoriće. A oko tvog dvorišća bio je još cijeli svemir. Jbg. Nisi dao Kristu da ti pljune u oči.
    Zaista, zaista kažem vam:
    NITKO NE SMIJE ČAKATI PO ANTINOM DVORIŠTU I TOČKA

  • April 29, 2014 at 1:14 pm
    Permalink

    Na 101

    Kekec,

    Zajednica opstaje zato što Krist tako želi, zato što je karizma KC, zato što služi i gubi život, zato što se priznaje slabom (grešnom)i jer se oslanja na Crkvu, zato što je pomaže i vodi Duh Sveti….

    Kažeš da si bio tamo i vidio?
    A onih cca. 70% koji su gledali isto što i ti i još su tamo, naravno da su izmanipulirani? Ili misliš da je njima dobro biti manipuliran, prevaren, glup ili što? Da ti si KEKEC!!!
    A da i ti odeš u siloam, da malo opereš okice i da progledaš? Ili i ti nedaš čakati po svom dvorišću nikome pa ni Kristu, jer tvoje je tvoje.

    Nismo “opsjednuti” umiranjem, ali onim koji je UMRO za tebe i mene jesmo. Kad bi ON rekao da pričamo viceve, bi mi.
    Crkva, a to smo i mi među ostalima, slijedi Krista. ON je PUT, ISTINA i ŽIVOT.

    Svi na putu dobiju koji ustraju do kraja. I u Crkvi naravno. I u Životu naravno. Svi koji ustraju dobiju. Oni koji odustaju nisu nizašto nego da ih se kao bljutavu sol izbaci da ljudi gaze po njoj. Jer čime će se sol zasoliti. Kekec, možda nisi dobro proračunao kad si počeo graditi kuću, pa si stao na prvom katu. Neznam, tako piše u Sv. Pismu, samo citiram..,

    Ako ti tvrdiš da ga neki izgube (život), a da za uzvrat ne dobiju ništa, onda je Krist lažov, jer on kaže da će ga dobiti ako ga izgube po radi njega. Već sam ti rekao, Možda, kažem možda si ga gubio radi sebe, možda. Ja vjerujem Kristu, a ne tebi

    Iscijediti je potrebno, jer novo vino u nove mješine. Kad ne bi iscjedio starog čovjeka, novi se ne bi mogao roditi.

    Niti te pritišćem, niti učim. Zvao sam te i ponovo te zovem da se vidimo, razgovaramo, popijemo kavu, upoznamo…Reci gdje i koje vrijeme?
    Ja jedino što želim je govoriti istinu o NP, jer znam da ti ne pišeš iz zloće, nego iz sljepoće i nedovoljne rasvjetljenosti. Znam to jer je taj dio puta iza mene, postavljao sam si ista pitanja, mučili su me isti problemi i zahvaljujući braći, katehistima i živ ili mrtav u zajednicu, danas zahvaljujem Bogu.

    Nikada nisam rekao da si kriv, slab si kao i ja, a ako tražimo krivca zna se tko je to: lažov, varalica i zavodnik. Možda sam ponekada ironičan ili grublje govorim, ali to smo raskrstili na početku kad smo si rekli da nam je sladunjavo i religiozno kršćanstvo dosadno.

    Uglavnom, kada i gdje?

  • April 29, 2014 at 4:38 pm
    Permalink

    Ja sam na Put došao jer je Put bio bolji i konkretniji od Crkve za mene i da nisam bio na Putu nebi u Crkvi nikako bio, doduše nisam ni sad. Dosta Ljudi isto to tako vidi. Za mnoge je Put jednostavno funkcionalniji. Zbog ovog nužno dolazi do elitizma kod mlađih zajednica. Zbog autokritike koja je jako prisutna na Putu ljudi ovo počinju kužiti pa paze da ne osuđuju druge katolike. Ali ovaj sud je opet nekako prisutan jer stvari za mnoge opet jesu bolje na Putu.
    Sa jedne strane mnogi neokatekumeni se osjećaju kao dio Crkve, ali ne skroz. Cijeli neokatekumenski Put je nesiguran i on se pokušava pokazati kao lojalno posvojeno dijete Crkve. Ovo pokazivanje ljudi vide kao ” oni misle da su posebni ” , a neokatekumeni misle ” vidite nas kako doprinosimo “.

    Dešava se, i to je kao nekakva rana Puta. Ali Put je prepoznaje i pokušava je zaliječiti. Zbog toga što postoje složeniji socijalni razlozi tome ta rana će uvijek biti prisutna. Toga će na Putu uvijek biti. Ali rekao bih da prosječan neokatekumen voli Crkvu. Samo što je Put prije svega.

    Ma neznam šta bi ti točno rekao. Nebi se čudio da stvari postanu ekstremne u nekim slučajevima. Ali mislim da katehisti rade da se to ne dešava. Autoritetima Puta je jako važno da se integriraju u Crkvu, ali opet na Putu se jedno kaže drugo priča treće govori četvrto radi a peto djeluje…

  • April 29, 2014 at 8:21 pm
    Permalink

    http://cruxsancta.blogspot.com Molim vas pogledajte kako će izgledati kapela na neokatekumenskim grobljima negdje u madridu,ovo je predstavljeno kao projekt……..

  • April 30, 2014 at 2:46 am
    Permalink

    Razume

    Prošli smo ovo sve već 10 puta. Kad te ja pitam da ti objasniš očite kontradikcije ti to odbijaš. Kad te pitam da mi dokažeš svoje kažeš da se to nemože objasniti. Dobro i o čemu bi mi onda trebali pričati ako nemožemo jedan drugom dokazati ništa?

    ” Ta Crkva priznaje put i baš me briga za sva pitanja koja su trenutno nelogična, a koja ti non-stop postavljaš.
    UZMI ILI OSTAVI”

    Šta ti meni uopće imaš šta govoriti nakon ovog? Nećeš odgovarati na pitanja. Dobro , doviđenja.

    Ostavljam…

    Da se mi nađemo na kavi sigurno bi se potukli tako da bi ja to radije izbjegao.

  • April 30, 2014 at 12:23 pm
    Permalink

    Meni se u osnovi svida kekecov 107 komentar , pogotovo zbog zadnje recenice. Stvarno je potrebno kritizirat, ali jako tesko je pazit da to bude i ostane s ljubavlju. A ako nije s ljubavlju onda i dode do mogucnotimogucnosti da se potucete na kavi. Predlazem svakome tko primjeti da je bilo sta izrekao s gnjevom neka to povuce. Jer tada nikome ne moze koristiti. Dovodi do novog gnjeva u kojem je nemoguce istinu vidjeti kakva je jer sebe sam uvjeris u nesto drugo. Malo filozofiram, al tako je. I ako se ipak odlucite za kavu, idem i ja, draze mi je od tipkanja 🙂

  • April 30, 2014 at 4:59 pm
    Permalink

    Eh Kekec Kekec, džaba što si se ko fol ispravio kad si već duboko zabrazdio, samo se dalje ukopavaš. Pitaš mene da kakav fašizam i nacizam spominjem. Odgovorit ću ti tvojim riječima.

    Pročitaj što si napisao u br. 91. Fino tamo stoji, citirat ću te:
    “Ja stvari nisam uzimao srcu nego je u mojoj zajednici bilo podosta fašizma” – time počinješ, a završavaš sa: “Ja razumijem da nisu svi ljudi fašisti ali u mojoj zajednici je dolaženje u zajednicu i stavljanje zajednice na prvo mjesto bilo dovedeno do neuroze.”

    Tu je sve kristalno jasno, sve su to već prokušane metode. Nisi ti to “samo mislio na razuma i Petra”, i nema ti tu nimalo prostora da se vadiš kako je to tobože kritika (kao što si pokušao u br. 107: “U ovom procesu kritike stvari možda koji put odu u krajnost.”)

    Razumijem se tebe dobro, a i ne čudim se tebi već luxu i razumu. Ma kakva Kekecova ‘kritika’, ma kakvo ‘govorenje onoga što mu je na srcu’.

    Dajte nemojte biti naivni. Radi isto ono što su i komunisti radili kada bi crkvi (kršćanima) lijepili etikete. Ovdje bih vam konkretno naveo onu ‘najstrašniju’ – od koje nije bilo obrane – klerofašisti.

  • April 30, 2014 at 11:16 pm
    Permalink

    Na 114

    Lux

    i meni se na prvu taj tekst br.107 čini korektan. Ima jednu umjerenost u sebi.Ali kad ga bolje pročitaš, vidiš da u njemu ima svašta.
    Npr. on piše:

    1. Ja Pjota znam dobro, da ima genijalne propovj., kad nije manipulativan
    2.Osobe koje niječu da se nekome desila trauma…
    3.Jedan dio mog gađenja dolazi iz humanizma. Jer ako ti voliš ljude ili ti je stalo do slabijih…osijećaš gađenje prema onima koji obezvrjeđuju ljude.
    4.Crkva se ne blati direktno ali na putu prevladava…
    5.Na putu stradaju slabiji i radi se distorzija istine

    Kako jedan, na prvi pogled umjeren i tolerantan tekst, pokazuje nedvosmisleno silinu manipulacije prijatelja Kekeca, koji inače stoički tvrdi da je NP manipulacija.

    Na 1.
    Ti Pjota dobro znaš? Što je to dobro znati? Slušao si njegove propovijedi ili ga vidio nekoliko puta ili…Isto kao da ja kažem da dobro poznam tebe i da si…Jesi li siguran da ga dobro znaš? da li znaš koliko je brakova spasio, koliko je pomagao u pomirenjima, koliko je ljudi pomogao kad su bili u totalnoj depri, jel poznaješ njegovu poslušnost, jel znaš na što daje svoje vrijeme,…a iz tvoje rečenice on je manipulator i ponekad dobar propovjednik. Da li razumiješ kako utječeš na stav ljudi, a uopće ga ne poznaš. Jer da ga poznaš to nikada nebi napisao. MANIPULACIJA onih koji će jednog dana susresti tog prezbitera(poslužitelja) i vjerojatni sud kojeg imaš prema njemu jer ti je rekao istinu koja te boli. Usput jedno pitanje. Koja bi svrha i korist njegove manipulacije bila. Dakle svaka manipulacija ima cilj?

    Na 2.
    Ponovo manipolacija made in Kekec. Nitko ne niječe traume. Samo iz tvoje konstatacije ispada da Petar, ja i većina neokatekumena nemamo sućuti, da smo okrutni ili tako nekako. Problem je u tome što ti traumom nazivaš laž. Za tebe i slične netko je iztraumatiziran ako mu je netko rekao nešto što mu ne paše pa makar to bila i istina. Ti si valjda isto doživio traumu kad si saznao da u nekoj osobi može biti đavao iako ti to kaže Sv. Pismo, a ne katehist. On samo prenosi i rasvjetljuje. Dapače! Put i te kako ima sluha za uistinu iztraumatizirane (silovane, ostavljene, prevarene, istučene,…)Ono što ću uvijek nijekati je da možeš doživjeti traumu od NP. Za većinu vas koji ovdje pišete protiv puta, trauma je bila jer ti je katehist rekao istinu, a to je da si grešnik, ne svojom voljom nego prevaren od PREVARANTA i kad su ti htjeli pomoći, nije ti se svidjelo i evo drame. Nije trauma ono što nazivaš traumom. Odnosno, nije trauma biti otvoren životu(za mnoge je), nije trauma osloboditi se služenja novcu (za mnoge je), nije trauma prestati mastrubirati u svemu (za mnoge je), nije trauma nositi svoj križ (za mnoge je), nije trauma obrezati svoj mozak Kristovom krunom (za tebe i mnoge je)…Ti ćeš ove stvari nazvati traumom a ja istinom. Ti ćeš reći da su ljudi radi traume izašli sa puta, a ja ću reći da su izašli radi križa i đavolske prevare.I sad ono što je najvažnije. Ti imaš pravo na svoj stav kao i ja. Ali što kaže Crkva? Dali ti ili ja govorimo ono što govori Crkva?

    Na 3.
    Jedan dio tvog gađenja dolazi iz neznanja, drugi iz oholosti, a treći iz okorjelog, kamenog srca. Kriješ se iza riječi humanist, a zapravo si narcis. Čovjek iskvaren svojom sebičnošću ni ne može biti humanist. Ti eventualno ljubiš one koji ti idu niz dlaku, ali Krist takvima kaže:”ta i pogani to čine”. Krist kaže ljubite svoje neprijatelje, a ti kažeš da ti se gade. Da nebi bilo zabune.Odvratna malograđanska uljuđena slatkorječivost. I još k tome podmukla. Jer će kao ispasti da NP nema sluha za potrebite i slabe. Ne da mi se sada o konkretnim činjenicama, ali ova rečenica ti stvarno nije trebala

    Na 4.
    Iz ove rečenice se izravno vidi manipulativni karakter ovog teksta zamotanog u janjeću vunu. Jer prije svega hoće reći da NP blati Crkvu. Jebote, ti si gori od Jutarnjeg. Čovjek je bio na putu par god. i zna sve o putu. Pa zar to nije oholost u funkciji laži. On kaže da put blati Crkvu, a put ama baš sve čini radi Crkve. Kakav paradoks.

    Na 5.
    Na putu, kao i u mnogim drugim stvarima u životu stradaju oni koji ne ustraju do kraja, i slabi i jaki, i debeli i mršavi, i pametni i glupi,…A o istini molim te nemoj govoriti. Možeš rći po mojoj istini, ali nikako po pravoj istini, jer do odgovora što je istina mnogi nikada neće doći. Oni koji prime USKRSLOG KRISTA u svoje srce, u kojima se on rodi, znat će što je istina. Tvoja istina, kao i moja je obična predpostavka, ideja ili nešto slično. Ovo što si napisao je ponovo samo jadna mala OHOLOST baj Kekec

    Kekec dragi obrati se, jer ćeš potonuti duboko duboko

    Draga Lux, ova stranica je nastala iz gnjeva i osude, a i od samog đavla. Jer da nije tako znalo bi se tko je iza nje. Nije od Krista, jer ne stavlja se svijeća ispod lonca, nego na svijećnjak. Ona je stvorena da sudi i blati, a ne radi istine i dobra

  • May 1, 2014 at 12:37 am
    Permalink

    Joj znaš što ajde

    Ljepljenje etiketa? Vi bi sa time trebali biti dobro upoznati, kad jednom netko od onih katehista u nekog pokaže prstom i kaže da ga je prevario đavao taj čovjek je gotov, on je završio svoj put u zajednici. Onako kako se neki ljudi u zajednici rješavaju rješavale su se vještice u srednjem vijeku.
    A vi uvijek da vas netko progoni. Ajme meni jadni neokatekumeni , nas progone jer nismo od svijeta. Ako netko bude progonio kršćane to će biti zbog takvih kakvih ima u zajednici. Ne progonim katehiste jer su kao Isus nego zato jer su neodgovorni umišljeni egomani koji nikom ne odgovaraju i igraju se ljudskim životima , nemaju niti časti niti lojalnosti prema ljudima od kojih traže maksimalnu lojalnost.
    Ne progonim Razuma i petra zato jer su kršćani nego zato jer su bezobrazni, jer izmišljaju i jer ne odgovaraju na pitanja.

    Kad sam rekao da mi se netko gadi mislio sam na razuma i Petra.
    Kad sam rekao da je u zajednici fašizam to sam rekao zato jer to tako jest.
    Nisam mislio na nacizam konkretno nego na ljude koji su intelektualni fašisti, koji nameću i naguravaju svolju volju i verziju stvarnosti kao jedini mogući izbor. I ovo je dobro poznato, sa katehistima nema razgovora. Fašist je fašist, bio klero bio nazi…
    Ja se ne izvlačim. Da li je lux fašist, nije. Da li su svi neokatekumeni fašiti nisu. Da li u zajednici ima fašizma… o itekako.

    Kako bi trebao zvati čovjeka koji mi neda da naglas kažem ono što mislim i koji me sankcionira kada kažem ono što mislim.
    Iskreno mislim da je veliko vijeće katehista sličnije partiji ako ćemo tako. Evo asociram vas sa komunjarama a ne sa nacistima, jel ti sad lakše?

    Ja se pouzdajem u ljudsko razaznavanje i smatram da će ljudi shvatiti da ne pričam o svim neokatekumenima , već o vođavama ili ljudima na položaju na Putu. Ali hej, ako se osjećaš prozvano… možda te duh sveti optužuje…
    ha ha…
    Ali i ti sam znaš i sa Puta, da kada netko u tebe uperi prstom i stavi ti etiketu da je to gotovo…

    Možda bi trebao pomnije birati riječi… možda bi trebao svakih par rečenica reći “samo neki a ne svi neokatekumeni”, ali takvi kao ti kanto mi baš ne olakšavate.

    Možda bi se stvarno trebao maknuti od ovog. Jer kada ulazim sa vama u konflikt iz mene izlazi gorčina koja je posljedica nepravde koja mi je napravljena.

  • May 1, 2014 at 5:34 pm
    Permalink

    Ako itko dijeli etikete ljudima onda ste to vi neokatekumeni,nigdje u crkvi se nisam naslušala toliko negativnih insinuaciuja kao kod vas i točka.”možda ti je kćer u bludu” “đavo ga prevario”itd ispada da ako ljudi nisu s vama da su negativci!

  • May 1, 2014 at 7:14 pm
    Permalink

    kekec, joj kekec, umjesto da se kao Ante (Pehar !?!) zbog kojega sam uzeo ovaj fini nick pokriješ ušima i zašutiš, nastavljaš u br. 117 još dalje s etiketama (vještice, partija, komunisti…). Samo ti naprej humanisto! Ide to tebi, ali ne možeš dalje doli do inverzije. Fašist ti govori da si fašist.
    Ali otkuda ti ideja da sam ja s tobom u konfliktu? Nema šanse. Ko ti je uopće rekao da je kanta neokatekumen (to je moja stvar). Nisam ti odgovarao već sam te samo fino lijepo citirao, pa je svejedno jesam li ili nisam neos.
    Ti si u konfliktu sam sa sobom i to je to. Samo se ti bori sam sa sobom, sigurno ćeš pobijediti. Pa ćemo vidjeti što će onda iz tebe izlaziti.

  • May 2, 2014 at 8:00 am
    Permalink

    Kekec post 92.

    I koja je fora sa tom j….. desetinom?
    Kad sam bio zadnji put u zajednici kada se počeo zatvarati drugi prijelaz katehisti su počeli nadprosječno mnogo govoriti ljudima da je novac njihov Bog, bez da su ljudi pričali bilo što o novcima ili o egzistenciji ili bilo čemu vezanom za pare. Neki nisu ništa niti rekli a katehist mu ispali “novac je tvoj Bog”.
    Tada su ih počeli pripremati na to da će ih slijedeći put tražiti desetinu.

    Cijelo vrijeme se drobi ta neka priča o Božjoj providnosti ali Bog jednostavno nemože štancat pare jel? Stvorio svemir, zakone fizike , logike, ali pare… ne , nemože, to je izvan njegovih mogućnosti.
    I toliko o božjoj providnosti…

    Da barem imaju integriteta pa da kažu “čujte vi ste 10 godina u zajednici , ako smatrate da smo vam opravdali vaše vrijeme i trud mi bi od vas zahtjevali 10% vaših prihoda”

    Ali ne nego se od ljudi muze novac tako da se ide na njihov osjećaj krivnje. “Novac je tvoj idol”.
    A šta da ti želiš davati novac nekom drugom, sirotinji naprimjer? Ne , to nije pravi način kako se ti novaca moraš riješiti.

    Zašto se svima hoće nametnuti da im je glavni idol novac?

    Zašto se traži ta desetina i jel’ to mjesečno ili kako već?

    Mislim to je preueto iz Starog zavjeta i nema veze s Kristom koji optužuje farizeje da namiruju desetinu od svega, a zaboravljaju najbitnije u zakonu: milosrđe, pravednost, ljubav!

    Izgleda licemjerno nekome govoriti da njegov idol nije dobar dok ne dođe u moje ruke. DAJ MI SVOG IDOLA I JA ĆU OD NJEGA NAPRAVITI SVOGA BOGA!

    Oprostite što ovako rezoniram ali bar na prvu izgleda tako.

  • May 2, 2014 at 8:31 am
    Permalink

    oprostite kanto ali i vi ste u konfliktu sa samim sobom

  • May 2, 2014 at 2:07 pm
    Permalink

    nema beda ann, opraštam

  • May 2, 2014 at 9:41 pm
    Permalink

    pozdrav svima!
    Evo jedan mali poziv svim zainteresiranima!
    Održavaju se valike kerigmatske misije diljem svijeta pa tako i u našem belom Zagreb gradu.
    Znači,kroz pet vazmenih nedjelja članovi neokatekumenskog puta od 16h do 18h,na četri lokacije u gradu navješćivati će građanima ljubav Božju i pozivati ljude koji su u potrebi na obaćenje.
    Zajednice iz 6.župa s istočnog djela grada će biti na maloj bini na ulasku u Maksimirski park.
    Srdačno pozivam sve skeptike, neprijatelje i prijatelje na kavicu u obližnji kafić od kuda se lijepo sve čuje (imamo dobar razglas).
    Plaćam sve kavice pod uvjetom da se ponašamo civilizirano i humano :).
    Razum i kekec,dođite i vi da vas lijepo pomirimo hehehe.
    Peharu poseban poziv šaljem iako znam da neće doći jer bi se najvjerovatnije zapalio benzinom kad bi prva pjesma pala hehehe
    OK,eto,evo,ono,mislim,uistinu,zaista,odista,evo braćo,dođite,hrabro,evo,eto,eno,vidi,veni,vici!!

  • May 2, 2014 at 10:04 pm
    Permalink

    E da,kako će te me prepoznati da platim kave?
    Ne brinite,prepoznat ću ja vas!
    E,fakat bi mogli doći.
    Razum,kekec,lux,petar,pehar…(pero,angel,is i 222 i mnogi drugi su zapravo Pehar ako niste skužili)
    Pehar tebra,ako dođeš obećajem tu pred svima da ću ti dati 10-15 min prostora na bini da se obratiš narodu i da im kažeš pravu istinu o nama.
    Mislim da si to zaslužio!
    Ali molim te sažmi nekako sve.
    Znam da ti sad nije lako jer ne znaš kako sve uklopit u 10-15min al snaći ćeš se ti,ako odlutaš ja ću te vratiti na pravi put :).
    Kekec ako poželiš možeš i ti iza Pehara,ono,kad nastane muk i kad svi budu u šoku ti iziđi i kaži svoje iskustvo.
    Mi ćemo te ponizno saslušati al nemoj duljit brate jer nam je termin do 18h.Još samo nisam siguran da li da Razum ide prije Kekeca ili iza ali to se možemo dogovoriti tamo.
    U svakom slučaju idete svi iza nas i našeg programa-ipak smo mi dobili binu (kakvim se sve likovima daje javni prostor),ali ako budete dobri,sljedeću nedjelju idete prije nas.Evo,eto,eno,vidi,mislim da sam sve pošteno napisao.Javite mi šta mislite,pozdrav!!

  • May 3, 2014 at 8:29 pm
    Permalink

    Ja dolazim!

    I dat ćeš mi 5 min., a na kraju ću pozvati brata Kekeca, ako dođe. Kavana nam je blizu. EVO PRILIKE BRATE MOJ!

  • May 3, 2014 at 10:14 pm
    Permalink

    Još nešto moram naglasiti a tiće se toga da svaku istinitu kritiku o NP-u njeni članovi grčevito opovrgavaju kao neistinu. Jer tome navodno nije tako. To je stoga što bilo što da se napiše npr. da se moraju kupiti kao obavezni navedeni rekviziti za slavlja rijeći ( tjedno okupljanje po zajednicama-manjim grupama ) i Euharistije, jer je to osnova ( kao što morate kupiti bilo koji proizvod da bi ušli u Multilevel ) neokatekumen će vam reći da to nije istina. A to se događa samo zato što se u NP-u zapravo nitko ničega ne pridržava. Postoji dakle statut i pravila Puta, no prava je istina da se gorljivi članovi stalno izvlače i provlaće, tražeći rupe i nalazeći tisuće izgovora a kao glavni je taj da smo griješni i da se tu ništa ne može napraviti ( radi se zapravo o silnom nedostatku volje i lažnom predstavljanju kojega zapravo niti jedan DUHOVNI PUT ne tolerira ). Sve što bi trebalo biti ovako i onako zapravo nije, a to ne znaći da NP nije ono što piše u statutu i pravilima Puta. Međutim jedino što se poštuje i zapravo na što nema nitko utjecaja je Kikova neprikosnovenost. U takvom jednom bućkurišu i dolazi do svih rasprava o NP-u jer sve ostalo i je i nije. Naravno da prava duhovnost ima svoja čvrsta pravila, kao uostalom i sve drugo u cijelom svemiru i svaštarenje je prolazna diletantska pojava. OPASNA, IZUZETNO OPASNA ZA ONOGA TKO U TAKO ŠTO OZBILJNO POVJERUJE.

  • May 4, 2014 at 10:09 pm
    Permalink

    “Ti Pjota dobro znaš? Što je to dobro znati? Slušao si njegove propovijedi ili ga vidio nekoliko puta ili…”

    Bio je moj katehist

    “da li znaš koliko je brakova spasio, koliko je pomagao u pomirenjima, koliko je ljudi pomogao kad su bili u totalnoj depri, jel poznaješ njegovu poslušnost, jel znaš na što daje svoje vrijeme,…”

    Pjotr je stvarno izniman čovjek, jedno od rijetkih muškaraca za koje mogu reći da su muškarci i da imaju kičmu. Odličan propovjednik, mnogima je pomogao i na mnoge je utjecao pozitivno.
    Ali sam ga čuo i gdje manipulira. I ako ti to nisi čuo, onda ti ništa o njemu neznaš.

    Tvoj komentar
    “Nitko ne niječe traume. ”
    Zatim
    “Ono što ću uvijek nijekati je da možeš doživjeti traumu od NP”

    I šta više reći?

    Majstore ti si vođen ovom pretpostavkom. Ovo je pretpostavka koja je kriva. I ti tada moje traume nazivaš lažima. Kada naše traume nazivate lažima a ni neznate što nam se dogodilo okrutni ste. Kada izmišljotine i gluposti protiv nas nazivate istinom a da nas niti ne poznate okrutni ste.
    Najjače je što ti meni govoriš da ja Pjotra ne poznam i da ga nemam pravo sudit, a ti mene poznaš i ti o meni sve znaš?

    ” i kad su ti htjeli pomoći, nije ti se svidjelo i evo drame”

    Rekli su mi nakon 6 godina da idem na kateheze bez da su mi rekli zašto.
    Kako to točno meni može pomoći stvar za koju znam da mi u 6 godina dokazano nije pomogla?
    Ako katehisti nekoga šalju na početak to ne govori nešto o njemu nego o njima, da su nemarni i da ih nije briga šta se sa tim ljudima događa, samo ih guraju kroz sustav.

    Oni nakon 8 godina puta pitaju ljude u zajednici šta ti ljudi rade ili studiraju jer neznaju elementarne infomacije o njima ali oni bi nama trebali pomoći? Kako će oni nama pomoći ako neznaju o nama elementarne stvari? Jer im Bog govori? Pa šta im onda nije rekao šta mi radimo ili studiramo kada već pričaju sa Njim…

    “Za većinu vas koji ovdje pišete protiv puta, trauma je bila jer ti je katehist rekao istinu, a to je da si grešnik”

    Netko tko je na Putu više od 2 godine nema problema sa time da mu se kaže da je grešnik. Ne samo da su oni nego sam i ja sam o sebi rekao da sam grešnik mnogo puta.
    Al da vi smislite nešto novo to bi bilo previše za vas nego stalno te isto jedne te iste šprance iako sam već 100 puta napisao zašto sam imao traume.

    Majstore, mi vama govorimo, ali vi ne želite slušati, želite imati neku svoju verziju stvarnosti pa izmišljate šta vam paše i ignorirate šta vam nepaše.

    “Dali ti ili ja govorimo ono što govori Crkva?”

    I povrh toga se pravite da to što vi govorite govori i Bog i Crkva.
    Crkva meni nije rekla da me je prevario đavao ako se ja sa njom ne slažem.
    Pozivaš se na bibliju, ali kada se Razumu citira točno šta piše u bibliji i šta kažu Crkveni oci onda nam treba PREVODITELJ jer to Isus nije htio reći nego je htio reći ono šta Razum kaže. Baš briga vas šta šta piše u bibliji jer vi bibliju pišete svaki put kada je interpretirate.
    Da je katehiste briga onda bi oni bili pastiri svojem stadu i sami bi osobno zvali ljude koji su izašli iz zajednice. Ali su ovaj zadatak prebacili na odgovorne, zato jer su oni neodgovorni.

    “Jedan dio tvog gađenja dolazi iz neznanja, drugi iz oholosti, a treći iz okorjelog, kamenog srca.”

    A nemoguće je da dolazi iz nepravde koja mi je počinjena, jer Put nemože napraviti nepravdu…

    Dobro, šta je ovo nego oholost i arogancija? Kako netko toliko može piliti po tuđim grijesima ali ne uzimati u obzir da Put koji je i sam sastavljen od tih istih pogrešivih ljudi može napraviti grijehe?

    Jedini neokatekumen ili osoba koja brani neokatekumene kojeg sam sreo na forumu koji ne govori iz svog okorjelog kamenog srca punog arogancije i oholosti je lux.

    “Jer prije svega hoće reći da NP blati Crkvu. Jebote, ti si gori od Jutarnjeg.”

    Koji si ti lik.
    Ja sam jedini na ovom vražjem forumu koji govori protiv Puta a da u isto vrijeme pokušava objasniti da Putu nije namjera blatiti Crkvu. Svi ostali su oni koji to govore a ne ja biseru.

    “Na putu, kao i u mnogim drugim stvarima u životu stradaju oni koji ne ustraju do kraja,”

    Da jer smo mi ti koji trebamo ustrajati iako nemožemo ništa svojim snagama a Bog treba sjediti i čekati na vrhu babilonske kule zvane neokatekumenski Put?

    ” Ti eventualno ljubiš one koji ti idu niz dlaku, ali Krist takvima kaže:”ta i pogani to čine”. Krist kaže ljubite svoje neprijatelje, a ti kažeš da ti se gade. ”

    TI PRVI!!!!!

    TI PRVI!!!!!

    TI PRVI!!!!!

    JESAM LI JA TAJ KOJI JE OVDJE KRŠĆANIN ILI TI BUDALO JEDNA!?

    Znate što je najbolje!
    To što sam ja stvarno popušio ovu priču o ljubavi za neprijatelje.
    To što ja jesam pred svojom zajednicom govorio da mi trebamo ljubiti svoje neprijatelje , da su oni samo braća koju mi ne poznajemo, i ja sam jedini koji je u mojoj zajednici imao ovakvu spiku, ja sam skoro pa jedini koji je ovo naglašavao. A nakon što sam to rekao svom odgovornom zato što je neke stvari izmišljao o njegovim neprijateljima on mi je rekao da IDEM KATEHISTU I DA SAM U KRIZI.

    Nemogu opisati koliko mi je jadno što mi tobož kršćani govore da trebam ljubiti svoje neprijatelje , meni koju sam tu filozofiju neko vrijeme i držao , a NITKO OD NJIH TO NE ČINI.

    “A o istini molim te nemoj govoriti…. Tvoja istina, kao i moja je obična predpostavka, ideja ili nešto slično. Ovo što si napisao je ponovo samo jadna mala OHOLOST baj Kekec”

    Ti ne misliš da je tvoja ideja samo ideja nego misliš da je apsolutna istina i zato moju koja je protivna tvojoj pravoj apsolutnoj istini nazivaš lažju i oholosti.
    Ti si taj koji ima istinu a svi drugi imaju ideje…
    Ti si taj koji je ohol , ti si taj koji se pravi da je nešto što nije.

    Ajmo ovako , nemaš ti meni šta govoriti o istini jer ti nemaš pojima šta ta riječ znači, i ja kao netko tko je proživio zlo neokatekumenskog Puta imam potpuno pravo reći da su neki segmenti njega zli, a ti samo zbog svoje arogancije tvrdiš suprotno.

    Jadni vi kojima su Put ,Crkva i institucija, kamen i mramor, križ i ambon svetiji od ljudi unutar i izvan Puta i Crkve.

    “Čovjek je bio na putu par god. i zna sve o putu. Pa zar to nije oholost u funkciji laži. ”

    Na Putu sam bio 6 godina i znam šta se događan nakon 8 godina ali prema tebi ja o njemu neznam ništa.
    Što nije to u funkciji laži i obmane? Ja ne govorim o stvarima sa trećeg ili četvrtog prijelaza jer ja na njima nisam bio. Ja za razliku od tebe ne izmišljam…

    Ja se ne pravim poput vas da znam šta Bog misli.
    Ja se ne pravim poput vas da znam objektivnu istinu i da su svi drugi idioti. Ja ne govorim vama da bi me trebali ljubiti jer sam vaš neprijatelj iako bi trebali jer ste kršćani ali znam da za to niste sposobni.

    Ti si taj koji se pravi da si Bog i papa. TI si taj koji misli da zna istinu i da su svi drugi idioti.Ti si taj koji je kršćanin a ne ljubi svoje neprijatelje. Ti si taj koji ovaj jaram stavljaš na druge ali ga sam nećeš nositi.

    Ja sam ljudsko biće, ja sam komadić Boga na zemlji, sa svim svojim manama i vrlinama. Ja nisam bez grijeha…. to ste vi i vaš idol od Puta koji nemože napraviti zlo kao što si rekao.

  • May 4, 2014 at 10:12 pm
    Permalink

    “Znači,kroz pet vazmenih nedjelja članovi neokatekumenskog puta od 16h do 18h,na četri lokacije u gradu navješćivati će građanima ljubav Božju i pozivati ljude koji su u potrebi na obaćenje.”

    Ja nemam problem da vi govorite ljudima da ih Bog voli. Ja imam problem sa time da ih navodite na ideju da će SVI koji dođu na Put tu istu ljubav naći tamo jer neće.

  • May 4, 2014 at 10:29 pm
    Permalink

    “Ono što ću uvijek nijekati je da možeš doživjeti traumu od NP.”

    Svatko tko zna elementarnu psihologiju zna da je ova izjava jednaka zlu. Jer kada ti za neku instituciju ili pojedinca kažeš da nemože činiti zlo onda si automatski opravdao sve zlo koje će on učiniti i dao mu odriješene ruke da to čini.

    Ako Put ili Pjotr manipulira ljude, to nije zato jer je on zao nego zato jer je vođen idejom da ljudi izvan Puta nemogu biti sretni pa zato on smatra da je u njihovom najboljem interesu da pod svaku cijenu ostanu na Putu i čine “Božju” volju. Za to su mu potrebne manipuacije. Pjotr je vođen ovom idejom jer jako mnogo razgovara sa ljudima koji stvarno jesu nesretni pa zato i misli da su svi takvi.

    ŽELIM DA SVI PRIMJETITE JEDNU STVAR.
    Zlo koje se događa nije zbog zla ili grijeha koji izvire iz katehista ili Puta , nego zbog krivih pretpostavki na kojima ti ljudi operiraju. A to su:

    Cijeli svijet je nesretan.
    Put je nepogrešiv.

    Zaključak:
    U redu je ljude u njega uvlačiti protiv njihovog znanja i volje. To je za njih dobro i sve će biti u redu.

    I kada ja vidim nekoga da argumentira kako treba obrezati svoj mozak, jedini organ koji može svojim korištenjem spriječiti da se ovakvo zlo događa meni tlak skoči na 250.

  • May 4, 2014 at 10:32 pm
    Permalink

    “Ali otkuda ti ideja da sam ja s tobom u konfliktu?”

    Koliko ste si vi sposobni nijekati stvarnost je nevjerojatno

  • May 4, 2014 at 10:51 pm
    Permalink

    Od svih onih gluposti koje je Kanta napisao postavio je jedno dobro pitanje.

    Kako to da katehisti poput Pjotra koji toliko rade sa drugim ljudima i skoro pa nemaju vremena za sebe mogu biti nemarni i maniplativni.

    I stvarno se tako može činiti. Činjenica je da Pjotr Maj od jutra do sutra ili ima mise ili kod njega neko dolazi na razgovor. Kako ja onda mogu reći da je manipulativan ili zao.

    Razmislite o ovome, ako je sva ta ljubav koju on čini za druge ljude, zašto onda za Boga miloga taj ekstremni altruist ne nazove na vražji mobitelj na kojem je nojn stop, ljude koji su izašli iz zajednice. Ljude kojima je godinama govorio o najvišoj vrsti ljubavi. Zašto ne potroši 5 minuta svog vremena ako ne iz ljubavi onda iz obaveze koju mu nameće biblija kao brižnom pastiru.

    Ovo me navodi na ideju da Pjotr ali i svi mi radimo stvari radi sebe, i da kada on priča sa svim tim ljudima koji njemu dođu u župni ured , on ovo radi zbog sebe jer on time dobiva osjećaj da nekome pomaže. Nesumljivo je da ovo pomaže i mnogima od njih. Njegovi postupci u ovom slučaju nisu sebični, ali su primarno radi njega. Samo što drugi imaju korist od toga.
    Ovo je moja teorija koja možda može objasniti gore navedeni paradox. Mislim ako on sve to radi iako ne želi, kako to da onda ne nazeove bivše neokatekumene jer iako ne želi?
    Zbog toga što on ništa ne dobiva kada nazove bivše neokatekumene on to niti ne čini.

    Put , Pjotr, kao i svako od nas uključujući i mene radi stvari prvo radi sebe. Ako nekim ljudima u tom proces pomognemo smatrati će nas svecima, ako im odmognemo … ha već znate kako će bit.

    Zbog toga što katehisti vade svoj osjećaj značaja kroz Put i rast Puta, interesi Puta su uvijek na prvom mjestu. Mnogi u ovom procesu dobiju ali mnogi poput mene i izgube.

  • May 4, 2014 at 11:02 pm
    Permalink

    ” Dapače! Put i te kako ima sluha za uistinu iztraumatizirane (silovane, ostavljene, prevarene, istučene,…)”

    Osim ako su istraumatizirani neokatekumenskim Putom. Onda ih još više šikanira.
    Put pomogne onome kojem može pomoć. Onaj kojem nemože pomoć ostane na Putu gubeći svoje vrijeme i život za ništa. Put nastoji pomoći svima ali se više angažira oko onih koji su korisni za širenje Puta: svećenici i familije. Ovi drugi se guraju kroz sustav bez da itko zapravo zna šta se sa njima dešava. Oni postaju odbačenici Puta.

  • May 5, 2014 at 8:37 am
    Permalink

    Neokatekumenski put me jako podsjeća na Jehovce!

  • May 5, 2014 at 2:10 pm
    Permalink

    Kekec

    Sljedeće Riječi Kristove i neke druge iz Sv. Pisma:
    -ja nisam od ovog svijeta
    -dat ću vam novo srce, nov duh udahnut ću u vas
    -daleko su moji putovi od vaših
    -obratite se i dajte se krstiti
    -tko izgubi svoj život po radi mene, spasit će ga
    -cijeli govor na gori, Ev. po Mateju

    i još na milijun mjesta su usmjerene i govore o tome da će mo hodajući za Kristom promjeniti nači razmišljanja, da će naš razum i razumjevanje života, događaja i sveg što se događa oko nas doživjeti promjenu.
    Obrezati razum znači kao cijepiti divlje drvo pitomim, da bi donio dobar plod. Dobar plod su djela viječnog života.
    Biti ponizan(dobiva se poniženjem), gubiti život za drugoga, ljubiti i imati opravdanje za grešnika je čovjeku ovog svijeta neprihvatljivo i promašeno. Kristu ne, novom čovjeku rođenom u Kristu to je život. Do toga se dolazi odrastajući u vjeri, postajući svaki dan pokršćanjen. U ovom kontekstu je obrezati mozak ili obratiti se. Išao sam u jednom smjeru vođan sobom, a sada idem u drugom smjeru. Prije je bilo dobro jedno, a sada drugo. Moji puti su sve bliže i bliže božjim.
    Da li je loše obrezati mozak u ovom kontekstu?

    Na 129
    Ne možeš doživjet traumu od NP
    Malo si pokvareno izvadio iz konteksta ovu rečenicu, jer iza te rečenice jasno piše da se to odnosi na ono što govorimo na putu, da ne pišem ponovo sve…NP u katehezama prenosi nauk KC i na to mislim. Govorim da ono što propovjedamo nije traumatično nego istinito, iako kod nekog izaziva, ti kažeš, traume.
    Ako ja susjedu u dobroj namjeri kažem, da pripazi na sina, jer se drogira, on može reći da je doživio traumu od mene, a ja sam hti pomoći susjedu.

    Što se tiče TVOG I SAMO TVOG zaključka da operiramo na tezi cijeli svijet je nesretan i da je put nepogrešiv, to je samo jedan u nizu tvojih zaključaka, nedovoljno rasvjetljena čovjeka.
    Već sam ti pisao o tome. NP je jedan događaj u Crkvi, jedan događaj u povjesti spasenja, mali ili veliki, vidjet će se u budućnosti. Kad je Kiko bio u Palomerasu ni slutiti nije mogao da će se desiti ovo što se danas događa. Što će se sve dogoditi vidjet će možda naša djeca.
    Cijeli svijet nije nesretan. Navještamo da sreća čovjeku dolazi od Krista. Svijet koji odbaci Krista odbacuje izvor i sreću, a danas se Krista odbacuje. Zato sretnije žive članovi plemena u Amazoni, nego članovi plemena u Hllywoodu, vjerojatno.
    Put prenosi ono što Crkva navješta i to čini dobro. To je rekao SV. Ivan Pavao II. Ima svoje slabosti i porođajne boli koje dolaze od ljudskog faktora. Isto kao i Crkva kad gledamo njezinu povjest. Jer je-ga vode ljudi-grešnici. Nismo savršeni, hvala bogu, da bi se pokazala ljbav božja. Kao i toliko puta do sada

    Na 128
    Krivo Kekec. Sviće tu ljubav naći koji dođu do kraja puta. Ako ideš u Split, pa siđeš sa vlaka u Gospiću, naravno da nećeš vidjeti Split. Ali bez sumnje Split postoji. Možda pođeš sa autom, ne moraš sa vlakom.

    I nikada ti nisam rekao da si gad (da mi se gadiš) i da si BUDALA.
    Nikada nisam rekao da sam ja kršćanin, a ti ne. Ja ću možda postati kršćanin(odrasli) jednog dana, možda.

    Ne pravim se kao papa. Govorim svoje iskustvo koje ti nemaš jer si sišao u Gospiću. Govorim ti da prije Splita postoji Knin, a ti mi ne vjeruješ.

    Mi se ne pravimo da govorimo što govori Crkva. Mi stvarno to govorimo jer nam je ona to dala da govorimo. Ne govorimo od sebe.

    Ja neznam kada sam te i sa čim povrijedio, ako jesam oprosti

  • May 5, 2014 at 5:33 pm
    Permalink

    “Što se tiče TVOG I SAMO TVOG zaključka da operiramo na tezi cijeli svijet je nesretan i da je put nepogrešiv, to je samo jedan u nizu tvojih zaključaka, nedovoljno rasvjetljena čovjeka.”

    Kada sam rekao Pjotru da u svijetu ima i sretnih ljudi rekao mi je u facu da je to 1% ljudi.

    “Cijeli svijet nije nesretan. Navještamo da sreća čovjeku dolazi od Krista. Svijet koji odbaci Krista odbacuje izvor i sreću, a danas se Krista odbacuje”

    Vi se ponašate kao da Krista skoro svi odbacuju ili nemaju i prema tome nitko nije sretan…
    Kontradiktoran si.

    Ovo što si pričao o traumi nema nikakvog smisla.

    Majstore ni ti nisi vidio Split ali mi stalno pričaš o Splitu i kako ja neznam šta je tamo a neznaš ni ti.

    Oprosti ali pišeš gluposti i mi nemamo o čemu pričati, niti ovdje niti u živo. Pitanja su ostala neodgovorena.

    Žao mi je što sam ti rekao da si budala i da mi se gadiš.
    Povrijedio si me jer stalno o meni izmišljaš gluposti i odbacuješ, relativiziraš i reinterpretiraš moje iskustvo.
    Nemoj komentirati moje komentare.

  • May 5, 2014 at 5:39 pm
    Permalink

    “Ne možeš doživjet traumu od NP
    Malo si pokvareno izvadio iz konteksta ovu rečenicu, jer iza te rečenice jasno piše da se to odnosi na ono što govorimo na putu…NP u katehezama prenosi nauk KC i na to mislim. Govorim da ono što propovjedamo nije traumatično nego istinito, iako kod nekog izaziva, ti kažeš, traume.”

    Ja ne govorim da kateheze uzrokuju traume , ti si taj koji izvrće stvari
    Jasno sam napisao nekoliko puta šta točno i koje ponašanje uzrokuje traume.

  • May 6, 2014 at 8:20 am
    Permalink

    Na133
    A
    mene
    Karla
    podsjeća
    na
    elektromagnetsku
    rezonancu

  • May 6, 2014 at 8:55 am
    Permalink

    kekec,nazovi Pjotora pa riješi te stvari koje nosiš.
    Ići ću ja s tobom ako želiš..
    Mogu ti i ja dogovoriti..
    Pozdrav..

  • May 6, 2014 at 2:10 pm
    Permalink

    Zamišljam jednu zajednicu…

    Zamišljam zajednicu u kojoj katehisti idu na pripreme i konvivencije svojih zajednica. Zamišljam da se na tim konvivencijama konflikti rješavaju na licu mjesta i da im je katehist sudac a ne da se stvari rješavaju sljedeći neka primitivna pravila gdje se moraš ispričati ako nekoga sudiš. Zamišljam zajednicu u kojoj nema previše zajednica tako da se katehisti za te zajednice mogu brinuti. Zamišljam zajednicu u kojoj se moral i vjera ne uči propovjedanjem izmišljenih teorija nego primjerom i ponašanjem. Zamišljam zajednicu u kojoj su katehisti usko vezani za svoje zajednice , ne strahom nego ljubavlju. Zamišljam da katehisti nakon 8 godina o svojim zajednicama znaju puno više od imena svojih sljedbenika. Zamišljam da katehisti govore svoje odjeke i grijehe tako da ih ljudi ne doživljavaju kao Boga nego kao obične ljude. Zamišljam katehiste koji su emocionalno vezani za svoje sljedbenike , zamišljam da su im prijatelji.
    Jer kada bi u takvoj zajednici stvari stisle, nikada se nebi moglo desiti da katehisti kažu svojoj braći i prijateljima da je u njih ušao đavao.
    Zamišljam zajednicu u kojoj je glava (katehisti) vezana na svoje tijelo (zajednicu) i osjeća bol svakog dijela tog tijela. U takvoj zajednici nikada se nebi moglo desiti da te se odsječe sa nekoliko jednostavnih parola kao da nisi dio tog tijela.

  • May 6, 2014 at 2:12 pm
    Permalink

    Nastavak

    Zamišljam kršćansku zajednicu.

  • May 6, 2014 at 2:37 pm
    Permalink

    Ja sam sa njima pokušao razgovarati, i sa Pjotrom i sa ostalima. Poslali su me na kateheze nakon 6 godina.
    Zadnji put što sam sa njima razgovarao kada sam im počeo govoriti njihove grijehe i probleme rekli su mi da idem biskupu kao da se to njih ne tiče.
    Prvo što me katehist pitao taj drugi put jest da li sam bio na katehezama.
    Da li sam bio na katehezama? Ja sam na “katehezama” bio 6 godina, kreten.
    Oni ne žele slušati , oni samo žele propovjedati. Njima je srce zatvoreno , oni su odlučili šta istina jest i previše su u nju investirali da bi si dopustili da su u krivu.
    Boli njih đon za takve kao ja. Bit ću im interesantan kad im stvorim dovoljno sranja da ih nemogu ignorirati ako se to ikada desi. Prije toga ne.

    Neka oni mene kontaktiraju.

  • May 6, 2014 at 6:29 pm
    Permalink

    Kekec, potpisujem sve!

  • May 7, 2014 at 1:11 pm
    Permalink

    Na 139

    Sve 5, kekec. Imaš potpuno pravo zamišljati jednu zajednicu po načelima kako si rekao, samo znaj da ta zajednica kad bi u njoj bilo sve takvo kao što ti kažeš ne bi bila kršćanska. To bi bio samo još jedan ljudski proizvod u kojem se nikako ne bi očitovala Božja snaga i ljudska slabost. To bi bila zajednica vrlo moralnih i karakternih ljudi koji svojom upornošću pokušavaju biti dobri. Klasični moralizam kakvog svjet već dugo poznaje i koji NEpostoji.
    UPAMTI!!!!
    Kršćanska zajednica je zajednica u kojoj se očituje Krist, a ne čovjek.

    S takvim stavom i idejom NP zaista nije za tebe, jedino ako promijeniš stav, a to je POSLUŠNOST, odnosno BITI OVCA KRISTOVA.
    Nažalost tebi se to gadi

    Bdv. Neokatekumenska zajednica je puno više od toga, ali ti ni ne možeš zamisliti što je to više od toga, jer te uistinu nadilazi ono što je ona.
    Otajstvo je to veliko za tebe.
    Ali hrabro, već sam ti rekao i, vidi se, točno. MišićavoRacionalniKršćani (MRK). Sve što piše u 139 upravo i odgovara nazivu tvoje buduće zajednice. Usput, vjerojatno će te imati bolju prođu od Neosa.

    Na dio 135

    Jesam prika. Ja sam trenutno u Splitu, a putujem u Jeruzalem. Onda znaš koliki je put još predamnom, ali kao netko tko te voli, rekao sam onima koji su izašli u Gospiću, da postoji Knin.
    Ali j…š ti sve to skupa kad ti imaš svoga Boga, a to je razum koji ti kaže BOG NE POSTOJI

    P.S.

    Ako ja doživim neki brodolom na sredozemlju putujući u Jeruzalem, možda ti mene prestigneš, samo nemoj sa MRK zajednicom. Ona vodi u pdzemlje.

  • May 7, 2014 at 8:11 pm
    Permalink

    Kako se molim te očituje Krist u zajednici u kojoj katehisti nisu prisutni, u kojoj katehisti nisu prijatelji svojim apostolima? Kako se očituje Krist u zajednici u kojoj pastiri ne idu za svojim stadom?

    Ova zajednica koju sam predložio je upravo to, zajednica u kojoj postoji duh Kristov, u kojoj je zajednica jedno tijelo, u kojoj kada jedan ud pati cijelo tijelo pati. Za razliku od neokateumenske , kada jedan ud pati zbog katehista tijelo ga odsječe.

    ” To bi bio samo još jedan ljudski proizvod u kojem se nikako ne bi očitovala Božja snaga i ljudska slabost. To bi bila zajednica vrlo moralnih i karakternih ljudi koji svojom upornošću pokušavaju biti dobri. Klasični moralizam kakvog svjet već dugo poznaje i koji NEpostoji.”

    To što si opisao je neokatekumenski Put sada.
    O čemu ti pričaš?

    “a to je razum koji ti kaže BOG NE POSTOJI”

    di sam ja to rekao?

  • May 7, 2014 at 9:07 pm
    Permalink

    Ja stvarno neznam da li je Razuma više potrebno opovrgavati…
    Samo ću komentirati neke stvari.

    Ono što sam ja u svom primjeru nabrojao jesu neka obilježja kršćanske zajednice.
    Međutim zato što to nije NJEGOVA zajednica automatski nije kršćanska nego je zajednica moralizma iako moja ideja sa moralizmom nema veze.

    Ovo je jedno obilježje tribalizma. Sve što nije naše iako ima lijepe ili kršćanske elemente, se obezvrjeđuje , a sve što je naše , iako ima loše stvari to se uzdiže. Zato toliko loše govore o svijetu a uzdižu Put. Na Putu ima lijepih i vrijednih stvari ali stvarno se puno bijede, mizerije i mazohizma reklamira kao nešto vrijedno i dobro samo zato jer je neokatekumensko.
    Ovo je više odraz ljubavi prema ideji o zajednici nego prema ljudima u njoj.

    Ne samo to nego je prisutna i projekcija. Ono što Razum govori da je moja verzija zajednice je zapravo jako prisutno u njegovoj zajednici.

  • May 7, 2014 at 9:41 pm
    Permalink

    Treća stvar je što je u zajednici apsolutno sve redefinirano , pa tako i sam pojam kršćanstva.

    U komentaru 143 kaže da je Kršćanska zajednica ona u kojoj se očituje Krist… u redu, ali šta znači ta riječ “Krist”. Odmah redak ispod toga ide parola o poslušnosti i o ovci. Osim toga ne kaže šta kršćanska zajednica jest a u svom odgovoru čini se odbacuje sve što sam ja napisao u svom prijedlogu zajednice. A to je zajednica ljubavi, jedinstva, prijateljstva. Kaže da to nije kršćanska zajednica nego moralizam.

    Biti Kristov ne znači biti osoba koja je brižna i koja ljubi nego ovca?
    Ironično je što se mnogi neokatekumeni ponose Putom kao originalnim kršćanstvom i kako tobože slijede Crkvu u stopu a kršćanstva ima više u nekim verzijama humanizma.
    Nebi bilo fer od mene da kažem da nema uopće kršćanstva. Nekakvo jedinstvo među zajednicama postoji. Velike obitelji su jedna osobina su kršćanski plodovi. Dobri svećenici itd…
    Ali jedan dio osnovne baze kršćanstva je jednostavno prešutno odbačen.

    Ovo je jedan od načina na koji su ljudi prevareni kada ulaze na Put. To što im se govore klasični pojmovi poput bezuvjetne božje ljubavi i božje providnosti ali im se ne kaže reinterpretirano tumačenje tih pojmova. Naprimjer da Božja providnost znači providnost drugih ljudi i da besplatno ne znači besplatno nego skupo.

  • May 7, 2014 at 9:58 pm
    Permalink

    Kršćanstvo kao i svaki drugi pojam na Putu znači nešto što netko drugi hoće da znači. I ljudi će ti reći svoju verziju bez ikakve potrebe da je opravdaju ili dokažu i odbaciti će tvoju bez ikakvog razgovora. To je jedan virtualni svijet u kojem katehisti određuju gdje su zidovi , šta je stvarno a šta nije i po potrebi pomiču te zidove kada te se treba natjerati da nešto napraviš.

    Sva pravila i vrednote koje tamo postoje mogu i ne moraju koristiti neokatekumenima ali ona uvijek koriste zajednici.
    Zbog ovog izgleda kao da su sva pravila i vrijednosti na Putu izmišljene kao i sve drugo da čuvaju zajednicu i omogućavaju njezin rast.

    Koji put mislim možda bih trebao pisati lijepih stvari o Putu, ali onda se mislim zašto da pišem lijepe stvari o mjestu na kojem netko drugi ima apsolutnu moć nad tvojim životom i uopće ne odgovara za to što se tebi desi?

  • May 7, 2014 at 10:27 pm
    Permalink

    razum zašto se ja uopće pričam sa tobom, i zašto ti opetovano odgovaraš na moje postove iako sam ti rekao da to ne radiš

    Imaš jedno 6-7 pitanja na koja moraš odgovoriti

    ili to napravi ili šetnja

  • May 9, 2014 at 4:58 pm
    Permalink

    “MišićavoRacionalniKršćani (MRK)
    Ako ja doživim neki brodolom na sredozemlju putujući u Jeruzalem, možda ti mene prestigneš, samo nemoj sa MRK zajednicom. Ona vodi u pdzemlje.”

    Opisao sam jednu zajednicu koju sam sam zamislio. To je zajednica ljubavi, jedinstva, brige za sve. “Razum” automatski asertira da je to jedna moralistička zajednica ljudi koji se pouzdaju u svoje sposobnosti a ne Boga i da ona vodi u podzemlje.
    Čak i da to jest zajednica bez Boga, zašto bi za boga miloga takva stvar automatski vodila u podzemlje?
    Kako to točno jedinstvo, ljubav i briga za druge vodi u podzemlje?

    Sa ovim načinom razmišljanja sam se susreo i na Putu i u Kršćanstvu. Nije bitno kakav si nego čiji si. Jedan dio neokatekumena će reći da onaj koji živi bez Boga ne živi nužno loše, jedino nema Boga, ima samog sebe, pa koliko to vrijedi vrijedi.
    Ali drugi dio neokatekumena će automatski sve što je vrijedno u ovome svijetu obezvrijediti samo zato jer nije neokatekumensko i ne samo to nego će to nazvati lošim ili putem u podzemlje.

    Ovo je žešća odlika tribalizma. Jer ispada da ono što je dobro ili loše nije ono što je stvarno dobro ili loše nego ono šta je naše(neokatekumensko) ili tuđe(od svijeta). I zbog toga se toliko lijepih stvari poput raznih hobija nazove idolom a konstantni dolasci u zajednicu i slušanje jednih te istih propovjedi non stop nazove hodanjem sa Bogom.

    Zbog ovog neokatekumeni razviju nekakav strah od lijepih i dobrih stvari poput osobnog ponosa ili vjere u sebe i svoje sposobnosti jer ih je netko proglasio lošim stvarima.

    Na ovaj način se ljudima ispire mozak, tako da se redefiniraju njihove vrijednosti, i ispada da je vrijedno sve što doprinosti Putu, bilo ono stvarno vrijedno ili bijedno.
    Mnogi od njih i odu izvan zajednice i žive kao što svijet živi ali to sve interpretiraju kao loše jer su tako naučeni.

    Da ironija bude veća, kada se na Putu trebaju prikazati plodovi, ako plodova nema, nitko neće kriviti Boga bez kojeg se navodno ništa nemože, nego će kriviti tebe , jer si ti taj koji je ipak mogao i trebao svojim snagama proizvesti rezultat.

    Ono što vodi u podzemlje je mjesto poput zajednice koje ti stavlja jaram koji nemožeš ali moraš nositi a cijelo vrijeme ti priča da će ga nostiti netko drugi.

    To je mjesto na kojem sam naučio da si u ovom svijetu vrijedan koliko si koristan i “mišićav”. I da u ovom svijetu zaista nemaš nikog drugog osim sebe.
    Kada sam bio sam suočen protiv drugih nije bilo Boga da mi pomogne, niti braće da stanu na moju stranu, ali su zato ta ista braća koristili đavla da me suzbiju.
    I šta mi imaju neokatekumeni pričati o Bogu kada je istina da se JA moram boriti sam protiv svih, protiv problema i protiv đavla. A i da bi došao do tog neokatekumenskog Boga JA moram ustrajati do kraja kako sam “Razum” kaže. Čime? Pa svojim snagama očito.
    Ti u ovom svijetu zaista moraš biti mišićav da bi izdržao životne izazove i ljude koji te hoće slomiti. Ovu lekciju sam naučio i drugdje u svijetu ali nigdje nije bila toliko očita kao na Putu.

  • May 11, 2014 at 2:46 pm
    Permalink

    Tim Rohr, cattolico, padre di undici figli e operatore immobiliare, tiene un blog intitolato Jungle Watch 2 (“osservatorio sulla giungla”) su cui ha inserito le proprie riflessioni sugli abusi liturgici e sugli errori dottrinali del Cammino. Tali riflessioni, prossimamente pubblicate in un libro intitolato Why I’m Catholic (“perché sono cattolico”), «accenderanno l’ira dei kikos», adepti del «novello Mosè dalla barbetta appuntita» che «vuole giudaizzare il cristianesimo».

    Tim Rohr, katolik, otac jedanaestero djece,bavi se nekretninama,vodi blog pod naslovom Jungle Watch 2,gdje piše o liturgijskim zloporabama i doktrinalnim pogreškama neokatekumenskog puta.Ta razmišljanja, izdat će u knjizi naslovljenoj “Zašto sam katolik” “uključujući i pisanje o bjesu kikovaca” tj, sljedbenika “novog Mojsija šiljaste bradice” koji želi judaizirati kršćanstvo”

  • May 12, 2014 at 1:49 pm
    Permalink

    Uglavnom, Kekec ja ću se povući (nadam se) jedno vrijeme odavde, ako da Bog zauvjek. Moja namjera je bila pisati da bi raskrinkavalo Peharove laži, a radi onih koji bi se mogli pokolebati, onih koji trpe pa još dodatno, kada pročitaju ove odvratne đavolske tekstove. Tako sam i na tebe naletio, pa se rodila nekakva prepiska.
    Dakle, vidim da postaje besmisleno i nema pomoći, jer se jednostavno ne razumijemo. Ti kažeš da nisam odgovorio, a ja kažem da sam više puta odgovarao, ali ti neiščitavaš odgovor. I tako u krug.

    Pročitao sam 2 puta tvoje zadnje komentare, tražeći jednu rečenicu, samo jednu koja ima Kršćansku poruku ili pedagogiju, ali nisam je uspio pronaći. Onda je jasno koliki je razdor među našim svjetonazorima.

    Kada govoriš o zajednici kao dan je jasno da je zajednica o kojoj ti govoriš proizvod ljudskog zalaganja, poštenja, dobre volje,…Nije loše zalagati se, htijeti dobro,…ali loše je kada to hoćeš postići ljudskim sposobnostima. Mnogi pokreti, grupe, “zajednice” su pokušavali, imali dobre ideje, ali zbog pokvarene ljudske naravi (istočni grijeh) ne ide. Jedino i samo sa Kristom zajedništvo je moguće.
    Kada ti govoriš da bi katehisti trebali biti suci (a Krist kaže tko me postavi za suca) jasno je da je tvoja ideja da se zajednica spašava ljudskom sposobnošću, raspravimo do kraja, a katehisti će presuditi. Krist kaže oprosti 7×77, a ti govoriš o pravdi koju donose katehisti, za tebe je opraštanje, kako kažeš, primitivni način. Time zapravo samo potvrđuješ što i kaže svjet: Kršćanstvo je primitivno. Zajednica i zajedništvo je dar od Boga i samo po duhu Kristovom može se dogoditi. Nema tog napora kojeg čovjek može uložiti, a da bi imao zajedništvo. Znaš zašto je tako? Jer već Pavao govori da bi on htio ljubiti, ali nikako ne može, on zna što je dobro, ali čini zlo. Pa zatim zahvaljuje Bogu jer je poslao sina u kojem možemo ljubiti i imati život vječni.
    Zajednica i zajedništvo je onoliko koliki je Krist. Zajednica i zajedništvo rastu onoliko koliko se pokazuje slabost i grešnost. Što apostoli ispovjedaju kad navještaju Krista? Svoju slabost(grešnost) i uskrslog Krista. I govore: ne činimo u naše ime, nego u ime Kristovo.
    U KRŠĆANSKOJ ZAJEDNICI POKAZUJE SE KRIST! I slab čovjek!

    Katehisti ostavljaju zajednice da bi se pokazao Krist, a ne da je vode oni, jer samim time one bi bile prozvod katehista. Katehist je samo mala pomoć.
    Zadnji dio u 149 najjasnije pokazuje tvoje kršćanstvo. Nigdje kao u tom djelu ne govoriš tako jasno da je tvoj Bog RAZUM, odnosno da si ti sam sebi bog. I to je istina, današnji čovjek to i kaže. Nema boga, ja sam bog. E sad ako ti ne uspijevaš iščitati iz tog dijela da si sam sebi bog, to je tvoj problem. Jer kažeš da se ti sam moraš pobrinuti za sebe. Što će ti onda Bog??? Čemu bi on tebi uopće služio???? Imaš sebe.

    Kakec, to je problem svih, jer Krist kaže moraš umrijeti sebi, a ti si sebi bog?!?! I što onda??? Odgovor tvoj je neću, neću i neću. Dao ti je zajednicu da lakše umreš sebi, dao ti je zajednicu da lakše postaneš slobodan od svojih Bogova, dao ti je katehiste da ti malo pomognu, ali ti si reko ne. Neću umrijeti sebi. A kršćanstvo u svom temelju ima umiranje sebi. Ovo što ti pišem po 10-i put je srce vjere, to je otajstvo za svjet, to je ono dano malenima, a nevidljivo umnima. I to je pitanje za tebe, mene svakoga: uzmi ili ostavi
    Imaš pravo na zajednicu kakvu got hoćeš i nitko ti ne brani.
    Neokatekumensku uzmi ili ostavi i pusti je na miru. I prestani lagati ljudima na temelju tvojih iskrivljenih, nerasvjetljenih zaključeka o NP.
    Jednostavno shvati da nemaš pojma o putu, da je ono što misliš daleko od istine, jer ništa nisi razumio. I to nije loše. Nisi zao zbog toga ili loš. Govorim ti po 100-ti put. I ja sam imao ista pitanj, iste sumnje, svašta, ali ostao sam i bog mi je rasvjetlio sva pitanja i sada je bolje. Nisi na pomoć nikome ovdje. To je kao da imaš učitelja koji te krivo uči misleći dobro. Jednostavno shvati da je tvoje iskustvo puta laž, imao si zamagljene naočale.

    Kako to jedinstvo, ljubav i briga za druge vode u podzemlje?
    Jednostavno. Ako čovjek do ovih stvari pokušava doći bez Krista, završava u podzemlju. Danas je za mnoge curice od 14 god. ljubav leći sa dečkom u kojeg je zaljubljena, danas se homoseksualci vjenčavaju u ime ljubavi, u Belgiji ubijaju djecu rođenu u ime ljubavi. I ti bi možda kao hitler neku braću u ime ljubavi stavio u logor. Hitler je također htio jedinstven narod, nadnaravan, plave krvi. Što se tiče brige za druge mogao bih do sutra. Sve su to krinke iza kojih se krije grešan čovjek koji želi činiti dobro ali ne može jer nema Krista u sebi. Zato Krist kaže bez mene ne možete učiniti ništa.

    Pošten si ti, Kekec moj i šteta je što si odustao.

Comments are closed.