Sretan izvan neokatekumenske zajednice?!

Hvaljen Isus i Marija

Autor svjedočanstva je napisao da u NP crkvi (neokatekumenskom putu) ima ljudi koji su tamo stvarno sretni i zadovoljni sa svime.

Pozivam te “sretne i zadovoljne”, da napišu zašto su sretni i zadovoljni. Ne pozivam ih da ponavljaju fraze: “ja sam sretan i zadovoljan”, “svi su u neokatekumenima sretni i zadovoljni”, “oni koji su izašli iz NP crkve ne mogu biti sretni i zadovoljni u životu (kao ni oni koji jesu u NP crkvi ali ne čine put i nisu u poslušnosti katehistima)”, “dođi pa vidi”. Neka napišu konkretne činjenice.

Postoje tisuće i tisuće konkretnih svjedočanstava, bivših i sadašnjih sljedbenika NP crkve koji govore o problemima u vezi neokatekumenskog puta i s sljedbenicima neokatekumenskog puta. I to posvud gdje su sljedbenici NP crkve. Postoje i knjige napisane o tome. I preko 90 posto laika i klerika RKC koji su došli u kontakt s NP crkvom i njenim sljedbenicima, također iznose probleme. A zašto to spominjem?

Zato jer nema svjedočanstava onih neokatekumena koji su sretni i zadovoljni, o tome zašto su sretni i zadovoljni. Pa ih još jednom pozivam da u svojim svjedočanstvima konkretno napišu zašto su sretni i zadovoljni na neokatekumenskom putu, odnosno zašto su sretni i zadovoljni s neokatekumenskim putom, katehistima… Zašto ne bi bili sretni i zadovoljni da nisu na neokatekumenskom putu?

Također, pozivam ih, ako im to ne predstavlja neki problem, da napišu zašto oni, odnosno zašto se u neokatekumenima tvrdi da “oni koji napuste neokatekumenski put ne mogu biti sretni i zadovoljni u životu”. I ne samo oni, nego i svi oni koji nisu na neokatekumenskom putu.

Ponoviti ću svjedočanstvo. Na neokatekumenskoj misi, u homiliji, jedan svećenik RKC (sljedbenik NP crkve preko 15 godina, član ekipe katehista i preobraćenik na neokatekumenizam, odnosno neokatekumensku vjeru), ispričao je slijedeću priču (homiliju): Danas sam danas sreo jednog koji je izašao iz zajednice (neokatekumenske) prije par godina. I pitam ga ja: “Kako si?” A on meni odgovara: “Dobro sam”. Laže, laže! Laže da je dobro! Nitko ne može biti dobro tko je otišao s puta (napomena: iz NP crkve)! Kažem vam, ako sretnete nekog tko je otišao s puta i taj vam kaže da je dobro, nemojte mu vjerovati da je dobro. Taj vas laže. Nitko nije dobro prošao u životu tko je otišao iz zajednice (napomena: iz NP crkve). I taj isti “preobraćeni svećenik”, te i slične priče, u raznim prigodama, priča već 15 godina. I ne staje, nego je i sve žešći i žešći.

Mt 23,15 “Jao vama, pismoznanci i farizeji! Licemjeri! Obilazite morem i kopnom da pridobijete jednog sljedbenika. A kad ga pridobijete, promećete ga u sina paklenoga dvaput goreg od sebe.”

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

admin

Svaki čovjek ima pravo na svoje mišljenje usmjereno prema istini, a kad spozna Istinu dužan je promijeniti svoje mišljenje ukoliko nije u skladu s Istinom. To je prava demokracija.

61 thoughts on “Sretan izvan neokatekumenske zajednice?!

  • December 25, 2013 at 8:30 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Još nema svjedočanstava sadašnjih neokatekumena o tome zašto su sretni i zadovoljni. Možda ne razumiju o čemu je riječ jer poziv nije napisan neokatekumenskim rječnikom. Vrijedi pokušati i uputiti poziv neokatekumenskim rječnikom.

    Eevooo, braćo, etooo, Bog vas poziva, Božja je volja, da napišete jedno svjedočanstvo o tome zašto ste, eto, sretni i zadovoljni u zajednici. U svijetu se danas svi razvode i ne idu u crkvu. Hrabro braćo, napišite svjedočanstvo. To je jedna, eto, velika milost da kažete zašto ste sretni i zadovoljni. Dok vi ovo čitate, mnogi se negdje opijaju i drogiraju. Izađite iz vaših sigurnosti. Bog vas stavlja u jednu situaciju. Nitko više ne živi predbračnu čistoću. Kurađi braćo, bacite se i napišite svjedočanstvo. Ovih dana su Kiko i Carmen bili na prijemu kod Pape. Gospodin od vas traži da napišete svjedočanstvo. Pogledajte malo oko sebe, svi su apostatizirali, Bog im nije bitan, žive samo za sebe, ubijaju se. Pazite da vas đavao ne prevari pa da ne napišete svjedočanstvo. Jučer je jedna obitelj s devetero djece išla u poslanje. Bog vas ljubi, hrabro.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • December 27, 2013 at 10:40 am
    Permalink

    Dragi Pehar,
    od svega srca tebi i svim tvojim bliznjima zelim
    SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOZIC I NOVU 2014 PUNU BOZJEG BLAGOSLOVA

    P.S

    …..naravo cestitka i svima koji posjecuju ovu stranicu. Neka nam novorodjeno dijete da mir i zajednistvo radi kojega je dosao.

  • December 27, 2013 at 12:24 pm
    Permalink

    he,he ,ova je dobra.
    dobro je da imaju svjetlo ,a to su kritičari da im malo osvjetle vidik, jer ovako vide samo svoj put

  • December 27, 2013 at 12:34 pm
    Permalink

    Znate šta nedostaje u toj zajednici ,nešto najbitnije ,a to je Ljubav
    pa da vas malo podsjetim šta je to ljubav

    Hvalospjev ljubavi (1 Kor 13, 1-13)

    Kad bih sve jezike ljudske govorio i anđeoske,
    a ljubavi ne bih imao,
    bio bih mjed što ječi
    ili cimbal što zveči.

    Kad bih imao dar prorokovanja
    i znao sva otajstva
    i sve spoznanje;
    i kad bih imao svu vjeru
    da bih i gore premještao,
    a ljubavi ne bih imao – ništa sam!

    I kad bih razdao sav svoj imutak
    i kad bih predao tijelo svoje da se sažeže,
    a ljubavi ne bih imao –
    ništa mi ne bi koristilo.

    Ljubav je velikodušna,
    dobrostiva je ljubav,
    ne zavidi,
    ljubav se ne hvasta,
    ne nadima se;
    nije nepristojna,
    ne traži svoje,
    nije razdražljiva,
    ne pamti zlo;
    ne raduje se nepravdi,
    a raduje se istini;
    sve pokriva, sve vjeruje,
    svemu se nada, sve podnosi.
    Ljubav nikad ne prestaje.

    Prorokovanja? Uminut će.
    Jezici? Umuknut će.
    Spoznanje? Uminut će.
    Jer djelomično je naše spoznanje,
    i djelomično prorokovanje.
    A kada dođe ono savršeno,
    uminut će ovo djelomično.
    Kad bijah nejače,
    govorah kao nejače,
    mišljah kao nejače,
    rasuđivah kao nejače.
    A kad postadoh zreo čovjek,
    odbacih ono nejačko.
    Doista, sada gledamo kroza zrcalo,
    u zagonetki, a tada – licem u lice!

    Sada spoznajem djelomično,
    a tada ću spoznati savršeno,
    kao što sam i spoznat!
    A sada: ostaju vjera, ufanje i ljubav
    – to troje –
    ali najveća je među njima ljubav.

  • December 27, 2013 at 8:17 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Još uvijek nema svjedočanstava sadašnjih neokatekumena o tome zašto su sretni i zadovoljni. Možda su odlučili uvesti kartuzijanska pravila? Postati kao kartuzijanci? Pridružiti se kartuzijancima?

    Naravno da nisu. Zašto?

    Zato, jer po usmenim i tajnim dogmama NP crkve (neokatekumenskog puta), svi oni koji nisu sljedbenici NP crkve (od ateista do vjernika, od katolika do muslimana, od RKC do Amiša…) su: sile zla, pogani, prirodno religiozni, katolici nedjelje, neobraćeni, tradicionalni vjernici, neredoviti u crkvi, ne znaju da ih bog ljubi, prevareni su đavlom, nevjernici, “apostatizirani”, ne vrše volju božju, udaljili su se od boga, ne slijede boga (otac im je đavao), otišli su od boga, neposlušni su, imaju problema s autoritetom, nisu ponizni, sve krivo razumiju i shvaćaju, bolesni su, nesretni i nezadovoljni. Uključujući i prije spomenute kartuzijance.

    U manjoj mjeri su to i oni koji jesu sljedbenici NP crkve, ali nisu u “poslušnosti katehistima” i “ne čine put”. A u puno, puno, puno većoj mjeri su to oni koji su bili sljedbenici NP crkve i otišli su od NP crkve.

    U NP crkvi naučavaju svoje sljedbenike da je božja volja samo NP crkva, da sve drugo nije od boga nego od đavla. Ako, i je ponetko i ponešto drugo od boga, onda to nije niti izdaleka toliko dobro, pozitivno, božje, obraćeno, duhovno, napredno, sveto kao NP crkva. Sve (i svakog) što nije NP crkva preziru, osuđuju, blate, vrijeđaju, demoniziraju, negativiziraju, optužuju, omalovažavaju, ismijavaju, ocrnjuju, odbacuju, mrze, isključuju, kritiziraju, nabrajaju im greške. I plaše svoje sljedbenike s drugima.

    I svi ti drugi, ako ne žele biti onakvima kakvima ih sljedbenici NP crkve optužuju da jesu, po dogmama NP crkve nemaju drugog izbora nego postati sljedbenicima NP crkve.

    A o sebi, o NP crkvi, govore samo u pozitivnom ozračju. Govore putem agresivnih, nametljivih, oholih, opsjednutih, podmuklih, kontradiktornih, prenapuhanih i izmišljenih hvalospjeva, veličanja, uzdizanja, samohvala, samopreporuka. Govore o NP crkvi kao novom Spasitelju.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • December 28, 2013 at 5:54 pm
    Permalink

    da,istina je ,njima nedostaje ono najbitnije,a to je ljubav,oni vide samo svoju zajednicu neokatekumena

  • December 29, 2013 at 1:34 pm
    Permalink

    evo ovako bio sam u zajednici tri godine i stvarno ima mnogo dobrih atvari ali ona stvar sto me smeta kod njih jest da katehisti se uvijek drze kao glavni sve nareduju sve treba biti ponjihovom(Tocnije pokusavaju ti isprati mozak). Prije tri mjeseca sam se odselio od kuce i otisao ziviti s zarucnicom i tad su poceli problemi prvo su me zvali i nagovarali me da prekinem s njom jer me “vrag” zeli odvuci od Boga i puta. To je bilo verbalno maltretiranje svaki 10 min neko drugi zove i soli mi pamet o tome da nije bozje ovo sto ja i zarucnica imamo. Ja nisam mogao vjerovati svojim usima sto cujem jer stvarno nisam bio dobio takav dojam o Putu. Ustvari cak su i moje roditelje okrenili protiv mene tako da su i oni stalno me poceli nagovarati da prekinem s njom,ja to jednostavno nisam mogao podnijeti i morao sam promijeniti broj mobitela tako da ne zovu vise. Moj savjet svakom jes nemojte u zajednicu jer i kroz druge pokrete u Crkvi i na tradicionalan nacin dolazi Spasenjea ne samo kako oni kazu kroz Put.

    JA i zarucnica smo otkad sam izasao sto puta sretniji nego prije i zakazali smo vijencanje 10.10 2014 😉

  • December 30, 2013 at 7:55 am
    Permalink

    Dragi bivsi,
    ti i zarunica ste sretniji od kada zivite zajedno bez braka, to jest u grijehu i bez mogusnosti sakramenata. To si mislio reci??
    Onaj tko ti je rekao da ovo sto ti i zarucnica zivite nije od Boga rekao ti je istinu. Nema to veze sa NKP nego sa zdravim katolickim naukom.

  • December 30, 2013 at 1:23 pm
    Permalink

    neokatekumenske metode su vrlo,vrlo opasne na granici fundamentalizma,

  • December 30, 2013 at 6:07 pm
    Permalink

    Peharu dragi dugo te nije bilo. Sretan ti Božić želim. (ako ga uopće slaviš s obzirom da pišeš ove gluposti na sam Božić. Nije tebi lako sine moj sigurno,tako provoditi vrijeme na Božić uvečer.
    OKEJ. Što se tiče svjedočanstva sreće i zadovoljstva kršćanskog života od strane članova np puta : Ona se mogu javno čuti na svakim katehezama u župama gdje se održavaju,također vrlo često na katoličkom radiju,radio-Mariji,katoličkim portalima itd.. Ako hoćeš dođi mene intervjuirati doma al mi ne pada napamet upecavati se na tvoje podle zamke pa da se poslje rugaš s Bogom i njegovim djelima u životu ljudi.
    Za kraj : SRAM TE MOŽE BITI ŠTA SVE PIŠEŠ I OBMANJUJEŠ OVAJ JADNI NAPAĆENI NAROD (ZDRAVKO MAMIĆ)! TI SI JEDNO MUĆKO ĐUBRE,jadno,prejadno….
    Usput,uopće te ne sudim da ne bi pustio onaj post o sudovima!
    Samo te žalim,puno,jako,zaista.
    Al si mi toliko digo tlak sve ovo vrijeme da ti moram reći istinu : TI SI JEDNO OBIČNO ĐUBRE!
    Al te svejedno pozivam kod mene doma u Zagreb,Dubravu na rakiju da popričamo ko ljudi.
    Ti si jedan obićan hohštapler. Čak je i lažni prorok za tebe lijepa riječ.

  • December 31, 2013 at 2:13 pm
    Permalink

    o gle neosa iz komentara 10……………vau koja blagost i poniznost,nema veceg i neposlusnijeg hohstaplera u katolickoj crkvi od vaseg vodje i duhovnog vam oca kika arguella

  • January 2, 2014 at 7:37 am
    Permalink

    Dragi slucajno,
    molim te nemoj braniti NKP na ovaj nacin!!!!!

    Ovaj rijecnik ne prilici nikomu zdrave pameti, a kamoli nekome tko kao ide u crkvu.

    Obrati se brate. Pogledaj brvno u oku svome.
    I trazi oprostenje od Pehara, ali ozbiljno, ne onako, jer ovo sto si napisao je za tuzbu u javnom zivotu.

  • January 2, 2014 at 12:17 pm
    Permalink

    Dragi Veritas,
    ja put nemam šta braniti jer se nema od čega braniti i raspravljati a pogotovo ne na ovoj stranici.
    Jednostavno sam pukao više od silnih gluposti koje piše dotični gospodin.U šali ponekad navratim na ovu stranicu i smijem se glupostima koje pišu o putu al sam puko kad je počeo pljuvati po obiteljima u poslanju jer su mi mnogi prijatelji i znam kako žive a on se šprda s Božijim djelima.
    Ja sebe poznajem vrlo dobro i ne sudim ljude olako al sam neki dan puko i točka.Savršeno dobro razumijem ljude koji sude zajednice i put,uglavnom iz neznanja ali ovo što dotični piše nije neznanje nego mržnja.
    Naravno da riječnik nije pristojan i ne priliči nikome al sam imao loš dan.
    Ispričavam se g.Peharu i tražim ozbiljan oprost od njega iako znam da od toga nema ništa,nema veze,mani će biti lakše sigurno.
    Ovo je zasigurno moj zadnji post na ovoj stranici jer se ne želim dovoditi u situaciju da puknem opet.
    Usput za informaciju: na putu sam 15g.,ušao kao 20ogodišnjak,prilično uništenog života u mladosti,ozbiljno uništen,danas imam 35.,divnu ženu,petero divne djece,divnu zajednicu,divne katehiste i ja sam doista zahvalan Bogu što je katoličkoj crkvi podario stvarnost kao što je NP.
    Treba put i crkvu braniti i ljudima tumačiti tko smo i što radimo u crkvi ali na ovoj stranici to nema smisla. Tebi želim puno strpljenja s Peharom a vidim da ga imaš (ja ga nemam :)). Pozdrav i mir s tobom!
    Peharu dragi ,oprosti još jednom što sam onako puko,želim ti svako dobro i Bog naka te blagoslovi!

  • January 6, 2014 at 3:18 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Još uvijek nema svjedočanstava sadašnjih neokatekumena o tome zašto su sretni i zadovoljni. To samo govori da je “sretan i zadovoljan” tek jedna od niza fraza kojom se koriste u NP crkvi, fraza koja kaže “svi koji su u NP crkvi, sretni su i zadovoljni”. Nema objašnjenja zašto si sretan i zadovoljan. Samo prihvati frazu “da si sretan i zadovoljan” jer si u NP crkvi i gotovo. Početak, sredina i kraj nečije “sreće i zadovoljstva” u NP crkvi je tek jedna obična fraza, ispiranje mozga, nauk NP crkve, dogma NP crkve.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 6, 2014 at 3:32 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Nekoliko pitanja osobi potpisanoj s pitanjce, replika 8.

    Zašto riječi (potpisanog s bivsi neos, replika 7) da je sto puta sretniji od kad je otišao od NP crkve (iz neokatekumenskog puta) mijenjaš u nešto što isti nije izjavio?

    Gdje si pročitao/la u njegovom svjedočanstvu da ne živi predbračnu čistoću?

    Pretpostavimo da navedeni ne živi predbračnu čistoću. Navedi tko mu je to rekao da je to u redu?

    Kako komentiraš one sljedbenike NP crkve (neokatekumene) koji ne žive predbračnu čistoću?

    Kako komentiraš one sljedbenike NP crkve (neokatekumene) koji su na vjenčanje došli s “vidljivim znakom” (trudnoća) da nisu živjeli predbračnu čistoću? Kao i one neokatekumene na kojima nije bilo “vidljivih znakova”, ali, dijete se na primjer rodilo 6 mjeseci nakon vjenčanja.

    Kako komentiraš one sljedbenike NP crkve koji “djelomično” žive predbračnu čistoću, (da upotrijebim izraz: ne idu “do kraja”), te stoga i oni ispovijedaju bludne grijehe.

    Kako komentiraš izjave onih sljedbenika NP crkve koji ne žive predbračnu čistoću i tvrde da to nije grijeh? Tvrde da je to ljubav, da se oni vole, da se oni i tako misle ženiti, pa sve do izjava da je življenje predbračne čistoće pravilo samo za one koji imaju drugi prijelaz (skrutini). (Napomena: isti to ne govore u svojoj “NP zajednici” i pred katehistima. Njima ne “prijavljuju” da su u vezi, a ako im i “prijave” vezu, tvrde da žive čistoću.)

    Kako komentiraš one sljedbenike NP crkve koji su u braku, a u braku su griješili bludno s drugim ženama / muškarcima (a neki su to i javno priznavali u “zajednici” i to pred vlastitom ženom, pred vlastitim mužem).

    U postu “Zlatko Sudac o fanatizmu” na linku http://www.paxtibi.net/?p=2302 u replici 7, prenesen je govor bečkog kardinala Christopha Schönborna. U tom je govoru kardinal izjavio: “Imao sam slučaj jednog mladog svećenika, koji je došao iz bogoslovije „Redemptoris Mater“ i koji je sagriješio s jednom ženom.” Kako komentiraš taj slučaj u kojem je svećenik NP crkve sagriješio s jednom ženom? Kako komentiraš ostale slučajeve u kojima su neokatekumenski svećenici sagriješili s ženama?

    Ponoviti ću svjedočanstvo iz istog posta, replika 12.

    Kad sljedbenici NP crkve čuju da je neki svećenik RKC sagriješio s nekom ženom, to bude povodom novih podmuklih neokatekumenskih napada (sudova) na tog svećenika i na cijelu RKC. No, sasvim je drukčija situacija kad njihov neokatekumenski svećenik zgriješi (kardinal Schönborn kaže da ga sljedbenici NP crkve prihvate u istini i dobroti). I ne samo to. Kad neki svećenik RKC zgriješi, sljedbenici NP crkve, uza sve napade i osude i dotičnog i cijele RKC, znaju nadodati i slijedeće fraze: “To mu se dogodilo zato jer nije “na putu” (nije sljedbenik NP crkve) pa stoga nije obraćen”, “Ne bi mu se to dogodilo da je završio naše (neokatekumensko) sjemenište.”

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 6, 2014 at 3:42 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Osvrt na repliku 12, potpisanu s VERITAS

    VERITAS upozorava osobu iz replike 10, potpisane s slučajno svratim da, citiram: “Ovaj rijecnik ne prilici nikomu zdrave pameti, a kamoli nekome tko kao ide u crkvu.” Ali, koji je to rječnik.

    To su riječi mučko đubre. Riječ, fraza, “mučko đubre” nije na popisu fraza NP crkve kojima se etiketiraju svi oni koji nisu sljedbenici NP crkve (neokatekumenskog puta), kao i oni koji jesu sljedbenici NP crkve ali “ne čine put” i “nisu u poslušnosti katehistima”.

    Potpisani s slučajno svratim je upotrijebio frazu “mučko đubre”. Ista nije na popisu fraza u NP crkvi, te stoga dobija upozorenje od VERITASA.

    No, fraze navedene u replici 5, (od sila zla i pogana, do bolesni su i nesretni i nezadovoljni) su na popisu fraza u NP crkvi kojima se opisuju svi oni koji nisu u NP crkvi. Stoga, VERITAS ne upozorava sljedbenike NP crkve koji upotrebljavaju te fraze, niti se on osobno ograđuje od tih fraza (nauka i ponašanja sljedbenika NP crkve).

    Također, VERITAS ne upozorava ni one sljedbenike NP crkve koji su slijedećim frazama (fraze su preuze iz replika na paxtibi.net) opisivali sve one koji nisu sljedbenici NP crkve: zbunjeni, zavedeni krivom gorljivošću i ohološću, Benedikta su pokušali otrovati – franjevce zabraniti – isusovce zatvoriti / zabraniti / izmjeniti, nisu katolici, hule protiv Duha Svetog, čista glupost, čisti protestantizam, teološki i kanonski su zabrazdili, mlate praznu slamu, postupaju kao zavodnik duša – čovjekov neprijatelj – Sotona, odbacuju ljude, raskolnici, ne prihvaćaju Papu, protiv Pape su, bolesnici, nema im spasa, siju razdor i gorčinu, izmišljaju, mrzitelji neokatekumena i papinskog vodstva, negiraju drugi vatikanski sabor i samog Papu, zbunjuju ljude i stavljaju ih jedan protiv drugog, antikatolici, čudni likovi koji samo kleveću / špekuliraju / izmišljaju, imaju problema u shvaćanju poziva svećenstva, odgovara im umrtvljena Crkva zazidana u četiri zida – bazirana na tradiciji i običajima, ne odgovara im ako se u Crkvu unese Duh Sveti koji mijenja ljude i takvu Crkvu žele zatvoriti pod hitno, svi znaju da oni ne govore istinu i pričaju laži, imaju probleme s autoritetom i neposlušni su, bili su i ostali neposlušni crkvi, pozivaju na linč – podjelu – prijezir – mržnju, stvaraju jednoličnost, izvor su sukoba, ne žele hodati zajedno u crkvi pod vodstvom njenih pastira, nemaju Duha Katoličke Crkve, ne mogu smisliti II vatikanski sabor – ni smjer kojim Katolička crkva ide, prave se katolici, izgubili su katoličko naslijeđe.

    Uz te nabrojane fraze, postoje još mnoge koje ostaju “unutar četiri zida u NP crkvi”, a sve skupa su dio nauka NP crkve i ponašanja sljedbenika NP crkve.

    “Mučko đubre”??? Pa ta fraza nije ni “do koljena” frazama: neobraćeni poganin, prevaren đavlom, napustio je boga, sila zla, pokušao je Benedikta otrovati, huli na Duha Svetog…

    VERITAS je rekao potpisanom s slučajno svratim da je to što je rekao, citiram: “za tuzbu u javnom zivotu.”. A ja pozivam sve sljedbenike NP crkve (neokatekumene, sljedbenike neokatekumenskog puta), koji vjeruju nauku NP crkve o svima onima koji nisu sljedbenici NP crkve, opisanom u ovoj replici i u replici 5, da pročitaju Zakonik kanonskog prava RKC. Posebno one odredbe o krivovjerju, otpadu od vjere i raskolu. Skupa s onim “preobraćenim svećenikom” koji je naveden u naslovu ove teme na paxtibi.net.

    I to sve nabrojano sljedbenici NP crkve nazivaju Božjim djelom.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 6, 2014 at 3:51 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    U replici 10, potpisanoj s slučajno svratim, potpisani se poziva na Radio Mariju, Katolički radio, katoličke portale. To me podsjetilo na slijedeći događaj.

    Voze se dva neokatekumena (neosa, sljedbenika neokatekumenskog puta) u autu. Vozač upali radio. Pita ga drugi neos (neokatekumen): “Koji je to radio?” Prvi neos, vozač, odgovori mu: “Katolički radio (HKR)”. Na to mu drugi neos kaže: “Slušaš katolički radio?! Ma, ti si tradicionalni vjernik!”.

    Nekoliko zapažanja uz navedeno.

    Prvo zapažanje. Drugi neos je prvom rekao da je tradicionalni vjernik. Ta fraza mu je prva pala na pamet. Umjesto nje, mogao mu je reći i: “Ti si neobraćeni poganin”, “Đavao te vara pa slušaš Katolički radio”, “Ti si prirodno religiozan”, “Nije božja volja da slušaš Katolički radio” i slične fraze.

    Drugo zapažanje. Da je vozač upalio CD s Kikovim pjesmama, ovaj drugi mu ne bi ništa rekao. Bio bi zadovoljan s time. Jedino bi ovaj drugi neos, možda mogao prigovoriti slijedeće. Da je vozač imao samo prvi prijelaz, a slušao one Kikove pjesme koje se smiju slušati tek kad imaš drugi prijelaz (skrutini), možda bi mu to prigovorio. (Napomena: To se i događalo. Jedno od nekoliko stotina neokatekumenskih pravila, zapravo jedna od nekoliko stotina Kikovih zapovijedi kaže da se određene Kikove pjesme mogu slušati tek onda kad dođeš na tu “etapu puta”. I ne samo to. Neosi kažu da su Kikove pjesme uglazbljene riječi Biblije. To je isto kao kad bi netko nekome zabranio da čita određene dijelove Biblije sve dok taj “ne ispuni neke zahtjeve”. S druge strane, sljedbenicima NP crkve je od početka dozvoljeno čitati Bibliju bez nekih ograničenja. Naravno, nije im dozvoljeno tumačiti Bibliju kako oni žele, nego kako to Kiko naučava / tumači (i njegova produžena ruka katehisti. Kiko je glava, katehisti su tijelo.))

    Treće zapažanje. Da je vozač upalio, na primjer, Narodni radio, Radio Zagreb…, ovaj drugi mu ne bi ništa prigovorio.

    Četvrto zapažanje. Da je vozač upalio Radio Zagreb, a na radiju je u taj tren bila neka emisija sa na primjer Ivančićem, opet bi dobio prigovor (na primjer: “Slušaš Ivančića, ti si prirodno religiozan.”)

    Zaključak. Vozač je upalio radio vjerske tematike i dobio je prigovor. Da je upalio radio koji nije vjerske tematike, ili da je od “vjerske” tematike stavio CD s Kikovim pjesmama, ne bi dobio prigovor.

    I to sve nabrojano sljedbenici NP crkve nazivaju Božjim djelom.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 6, 2014 at 4:01 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Nadopuna svjedočanstva iz replike 7, potpisane s bivši neos.

    U tom svjedočanstvu navedeni je rekao, citiram: “cak su i moje roditelje okrenili protiv mene”.

    Još dva svjedočanstva na tu tematiku.

    Jedna neokatekumenka (sljedbenica neokatekumenskog puta, skraćeno neosica), otišla je u posjet svojim roditeljima da im poruči slijedeće. Njen brat, imao je curu i ponekad bi ta cura ostala prespavati kod njega. Taj stan u kojem joj živi brat, u vlasništvu je njihovih roditelja. Neosica je došla to poručiti svojim roditeljima uz prijedlog: “Ako još jednom njegova cura dođe prespavati kod njega, izbacite / potjerajte ga van iz tog stana, neka ide živjeti na ulicu.”

    Drugi slučaj. Dvoje braće. Jedan je sljedbenik NP crkve. Drugi brat živi s ženom ali ne može se s njom crkveno vjenčati jer je ona rastavljena, ali je još u crkvenom braku. Onaj brat, neokatekumen, saznavši za to, rekao je svom bratu slijedeće: “Živiš nevjenčano s tom ženom. Od sada pa na dalje, ja i ti se više nećemo viđati, više se nećemo međusobno posjećivati. Ja tebi neću dolaziti u posjet a tebi da nije palo na pamet da me dođeš posjetiti. Sve dok ne prekineš s tom ženom.”

    Ima još u vezi drugog slučaja. Prije nego se to dogodilo, prvi brat je imao dobar posao. I uvijek je materijalno pomagao svom bratu (neokatekumenu). U međuvremenu, posao mu je zapao u veliku krizu, tako da trenutno nema što za jesti niti on niti žena s kojom živi. Drugi brat (neokatekumen), preko rodbine je saznao kako mu taj brat živi. I tom bratu (neokatekumenu) do sad nije palo na pamet da pomogne svog brata. Pa makar i da ovaj za to ne zna (na primjer, da mu je ubacio nepotpisanu kuvertu s novcima u poštanski sanduk). Niti je izrazio želju da u ovoj krizi nazove brata i pita ga treba li mu što i može li mu kako pomoći.

    I to sve opisano sljedbenici NP crkve nazivaju Božjim djelom.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 9, 2014 at 8:19 am
    Permalink

    Ovo je izmaklo kontroli:):):):):):)

  • January 9, 2014 at 10:43 am
    Permalink

    …… mislim na razinu komunikacije i vjerodostojnost navoda

  • January 10, 2014 at 2:46 pm
    Permalink

    Pozdrav, neokatekumen sam preko 15 godina, tu sam upoznao svoju sadašnju ženu, što je i normalno jer svatko upozna svog druga tamo gdje se kreće. A ja sam se tu kretao, išao na hodocasca i sl.
    U svakom slucaju sretan sam i ja i supruga sto smo tu gdje jesmo, jer u prvom redu napredujemo u vjeri. Nekome je dovoljno ići na Misu a nekome je potrebno nešto više, i svih poštujem. Postoji mnogo crkvenih zajednica i sigurno je to da se ne mora svakom sve svidjeti i da se ne može svatko naći u svemu.
    Ja sam sretan čovjek što mogu preko puta djeci prenijeti vjeru, zaštititi ih od ludila u ovom svijetu… Ma samo pogledajte koliko ljudi je uništenu izvan crkve. I oni koji su bili veliki vjernici sada se bore da se brak za gayeve legaliziraju .. Znam i vidim da na putu moja djeca mogu rasti slobodna od ropstva ovog svijeta. Naravno nitko nije imun na grijeh, promašaje i slično ali barem znamo gdje smo i gdje nas Bog čeka.
    Sigurno i u drugim stvarnostima u crkvi ima kvalitetnih puteva ka vjeri ali evo mi smo se tu našli, i blagoslivljam put svaki dan! A da ne govorim o molitvi časoslova koja je velika milost i borba protiv đavla koji nas svakodnevno vrebaje.

  • January 10, 2014 at 3:18 pm
    Permalink

    Zasto ste moje pozitivno iskustvo izbrisali?!

  • January 11, 2014 at 8:28 am
    Permalink

    Pozdrav svima

  • January 11, 2014 at 11:45 am
    Permalink

    Pozdrav svima

    Nekoliko mjeseci pratim ovu stranicu i prvi put želim nešto napisati jer na jedan način imam i obavezu. Objasnit ću zašto. Ja nisam neokatekumen, ali skoro najbolji prijatelj je, već 15god i sad je neki glavni za župu, mislim da je rekao odgovorni.Zvao me je da i ja budem na katehezama, ali nemogu radi posla jer često putujem. Ja bih mogao puno zapažanja napisati, mojih razmišljanja…ali trebalo bi puno teksta, jer sam bio na dvije mise i jednom kad je on krstio dijete u uskrsnom bdijenju cijelu noć u jednom hotelu.Inače to mi je bio najljepši Uskrs u životu. Dobro, idemo na razlog njegove sreće. Dok smo bili mladi, on,ja i cijela ekipa smo radili dosta ružnih stvari, puno alkohola,malo droge,puno pornografije, tučnjave, utakmice, sitne krađe, puno razvrata…a u isto vrijeme smo išli u Crkvu i mislili kako smo veliki Hrvati i vjernici. Malo nas je rat udaljio i razdvijio. Uglavnom, kako to izgleda danas? O ekipi neću. Ja živim sa 1001 problemom, imam nerješive poslovne probleme, uglavnom više nesretan nego sretan.
    A on? Kad se sretnemo pitam ga kako može? Ima plaću 5.500,00kn, žena 4.000,00kn, stan od 60m2, petero djece, od toga 4 carska reza. Troje djece u vrtiću, dvoje 1. i 3. razred, a ja sam nervozan svaki dan sa jednim. Pitam ga kako možeš? Kaže mi: Valjda Bog postoji. Svira gitaru, svako malo ide na neka hodočašća, drži ta njihova predavanja…Kad ga vidim u parku igra nogomet sa klincima, smije se. Mene je ohrabrio 30 puta. A žena mu je legenda. Zadnjih 20 viceva čuo sam od njega. Kad smo skupljali potpise za referendum u ime obiteljiu, on sa ženom i djecom volontira na štandu pun radosti i smije se. Rekao sam mu da vjerojatno opet puši travu, jer fakat nije svoj. Prošli Uskrs je imao svjedočanstvo na trgu pred 100 ljudi, nisam bio tamo al sam gledao na snimci. Meni to izgleda, a i rekao sam mu, malo agresivno, prežestoko. Ali sam nedavno na BITNO.HR čitao o papi i on upravo govori o tome.Neznam, koliko je to za mase, ali vidim jedno sigurno. On je zadovoljan i sretniji od cijele naše ekipe. I još nešto. Rekao mi je da se može dogoditi da ode sa cijelom obitelji u drugu državu živjeti, nešto kao misija. Ako netko o tome zna više neka mi napiše, jer mi nije htio reći o čemu se radi.
    Da završim sa rečenicom koju mi on uvjek kaže kad pričamo o vjeri.

    TRAŽI BOGA I UPOZNAT ĆEŠ GA. ON ZAISTA POSTOJI

    Pozdrav svima i nemojte se svađati

  • January 11, 2014 at 12:15 pm
    Permalink

    Dobar dio ljudi nije napustio taj pokret jer mrzi nekoga, nego što tamo nije našao Krista, već ljudsku glupost koja se prekriva napamet naučenim citatima. A tih ljudi je dosta

  • January 11, 2014 at 12:27 pm
    Permalink

    Mislim da se upravo zbog te svoje svojeglavosti puno toga loše piše o neokatekumenskom putu jer nisam primjetila da ima milijon stranica na netu upravljenih protiv marijine legije kao što ima protiv neosa.
    Evo kao primjer bi navela to kako je splitski biskup zabranio odvojeno vazmeno bdijenje 2001. godine u svrhu toga da zajedno svi župljani skupa bdiju što je meni potpuno normalno i slažem se s tim. Umjesto poslušnosti biskupu oni od tada svake godine idu na bdijenje u druge biskupije i čude se onda kad tu činjenicu neko upotrijebi protiv njih. Meni je vazmeno bdijenje u zajednici savršeno ali isto mislim da bi svi župljani trebali imati zajedničko vazmeno bdijenje.Zašto pričaju toliko o poslušnosti,a sami nisu poslušni?
    Isto tako mi smeta to kad se ide na hodočašća uvijek se posebno organizira hodočašće za one koji su u zajednici odvojeno od drugih i naravno da se to drugima onda čini čudno i onda oni misle da smo mi bolji od drugih!
    Uglavnom ima dosta toga ali sve se vrti oko te razjedinjenosti, ne bi htjela da me takve stvari odvoje od Puta al nekad je teško zatvoriti oči i praviti se da je sve u redu

  • January 11, 2014 at 2:03 pm
    Permalink

    Ja i jesam u neokatekumenskoj zajednici. Ima tamo ok ljudi, ima fanatika,
    ima nezainteresiranih, a ima i ludih! Ali to je manje bitno, bitno je to da
    u mojoj zajednici trebamo nabaviti kriz i ja sam rekao da ce moj prijatelj
    stolar to napraviti besplatno! Onda mi neki kazu da to ne moze jer da
    postoji posebni neokatekumenski kriz posebnih oblika, koji mora bit
    pozlacen, znaci da nemoze ni biti od drva, nego od metala, bla, bla… znaci
    isprsi 200 eura za kriz iz italije! Zar svaki kriz nije dobar, bez obzira je
    li posebih oblika ili su dvije ravne daske kao u mnogim katolickim crkvama.
    Zar je bitno je li kriz od drva ili od metala? Zar križ mora biti samo po mjeri tog kika? pa onda križevi u katoličkoj crkvi ne vrijede jer nisu onakvi kao kod kika? ma zamislimo se i mi nad našim svojeglavostima i zašto ljudi toliko pišu negativno,razumjem ih i podržavam.

  • January 12, 2014 at 12:53 pm
    Permalink

    Da,cijenjeni gospodine zaakej,vidite kad pričam sa jehovcima i oni isto tako imaju jaka svjedočanstva kao i neosi prilično jaka,naravno da Bog postoji,al kad vam oni to serviraju u rukavicam ili bez steknete dojam da samo na tom njihovm putu je jedina istina i da ima Boga,ne cijene druge pokrete u crkvama niti samu crkvu,a Bog čini čuda sa svakim ko mu otvori srce,Bog nije pristran i ima izabranike u svim narodima kaže sv.Pismo ili pokretima,mene je od neokatekumenskog puta odbila njihova ekskluziva,mi,mi,samo mi,vjerujte kad sam napustio taj pokret počeo sam istinski biti u vjeri,poznajem ženu koja je imala silne carske rezove pa sad ima teških posljedica po zdravlje,Bog nam je dao razum,daleko od svakog fanatizma,daleko!a,da ne govorim o podjelama koje oni unose, mi i oni,nisam našao ljubavi Kristove kod njih,ne nikako,vidio sam taj njihov ponos koji me je sablaznio!vratio sam se u punini u crkvu i ne bih više nikda se vratio njima!

  • January 12, 2014 at 5:18 pm
    Permalink

    Ja sam to odobrio i prihvatio jer sam im vjerovao jer nisam imao razlog da sumnjam. Jer je tamo stajao svećenik katoličke crkve i to mi je davalo jednu sigurnost, jer su govorili stvari koje su mi rezonirale i jer kažu da su govorili u ime Boga. Nisam imao razlog da u njih sumnjam. Zato ovo i pišem da ljudi koji ih budu slušali barem sumnjaju a ne da im bezuvjetno vjeruju.
    Oni se nakon nekog vremena u tvojoj glavi instaliraju kao osobe od apsolutnog autoriteta i tada imaju potpun neometani pristup tvome umu da u njega usade što god hoće.

    Pranje mozga je bilo toliko jako da nakon godinu dana što sam se od tamo makao i intenzivno razmišljao o svemu tome i vido da stvari ne štimaju, bili su me zvali ali nisam htio ići jer sam se bojao da će mi nešto reći , da će ići na moj ego , na moju krivnju ili nešto slično i da ću se slomiti.

  • January 13, 2014 at 12:35 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus

    Želim se malo osvrnuti na komentar 28 i 29. Na ispiranje mozga, na sumnje koje ste imali prema putu i općenito jedan loš dojam koji imate u sebi jer imate iskustvo izlaska iz zajednice i hrpu OSJEĆAJA.
    Želim pisati o ozbiljnom kršćanstvu i vjeri, a ne o SLADUNJAVOJ RELIGIOZNOSTI koja moli boga za malo dobrog zdravlja, uspjeha na poslu,… i još hrpi smeća. A upravo je smeće ono što je većina tzv. vjernika učinila od vjere i crkve. Što vi mislite, npr. da su Petar i Ivan otišli od Krista, što mislite što bi oni pisali, kako li je njima Krist ispirao mozak. I dali možete uopće zamisliti koliko je te priproste mozgove trebalo stvarno isprati jer zaista , ništa nisu ni razumjeli. Što je onaj mladić, koji je rekao Isusu da želi biti njegov učenik, mislio kad mu je Isus rekao da mu fali samo jedno, da proda svoja dobra, da ih da siromasima i da se vrati i sljedi ga. Što vas dvojica mislite o tom ispiranju mozga i kakav li su osjećaj oni imali, što kažete na riječi Isusove: tko ne mrzi oca, majku, i sav svoj život ne može biti moj učenik. Što kažete? Baš je sladak taj mali Isusić koji mi kaže da je donio mač. Dragi moji vi ste se susreli sa ozbiljnim kršćanstvom i pobjegli ste tamo gdje je fino vašoj guzi, gdje vaši osjećaji-koji su sebični, vaš razum-koji je preracionalan, može egzistirati. U našoj katoličkoj Crkvi ima mjesta za sve, pa i za one koji svoj život žele izgubiti i dati ga za one koji su daleko od Boga, ali nažalost radi toga su osuđeni.Isto kao Krist, razapeli su ga njegovi jar im se nije svidio njegov nauk, poniznost,neodgovaranje na nepravdu, njima se više svidio Baraba. Dragi moji, u našoj Crkvi ima još ozbiljnih stvarnosti, nije PUT jedini, pa probaj negdje drugdje i vidjet ćeš da ti neće ići jer u ozbiljnoj vijeri ŽIVOT se daje, a ne uzima, kako kaže papa, SEBEDARJE. Put do sebedarja je dug i malo ih je koji dođu do kraja, mala su vrata raja i na njih ulaze oni koji su predali sebe za drugog. Zato pusti neokatekumene da hodaju prma tamo i pomoli se za njih.
    Nemojte zaboraviti da je i Petar pobjegao, ali se vratio i plakao.

    Lijepi vam pozdrav

  • January 13, 2014 at 7:52 pm
    Permalink

    razmislite vi bolje vam je zbog čega ljudi toliko napuštaju vaš pokret,i marijina legija je istinsko kršćanstvo i kateheze patera Ivančića,i mnogi drugi istinski pravi pokreti pa nitko ih ne optužuje za ekskluzive,aroganciju i elitizam koji vi uporno namećete,ne možete me razuvjeriui gospodine iz komentara 30 da ne znam što da uradite,jer radite to ponajviše jer ste u organizavciji neokatekumenskog puta i radite sve u korist vaše organizacije………………………..nitko kao vi,vama je bližnji onaj tko je član vaše organizacije a ne čovjek uopće,razuvjeriti me ne možete gospodine

  • January 13, 2014 at 10:52 pm
    Permalink

    Dragi moj……..uopće te ne razuvjeravam i potpuno mi je svejedno što vi mislite o Neok. Putu. Ja ti htjedoh pomoći da bolje shvatiš. U Crkvi od križa mnogi odlaze, a ozbiljno kršćanstvo je uzeti križ i nositi ga. Napisao sam da u Crkvi ima i drugih ozbiljnih stvarnosti, ali da i iz njih odlaze mnogi kad se susretnu sa križom. Razlog napuštanja bilo koje zajednice uvjek je suočavanje s trpljenjem tj. križem. Ito je ono što ti želim reći: Ti si isto pobjegao od križa jer nemožeš ljubiti, nemožeš gubiti život jer u tebi nema Krista. Ti si primio Krista kao djete, ali on u tebi nije porastao, nisi došao do odrasle Abrahamove vjere i zato imš sud prma NP.Kako si ne možete priznati da je put dar duha svetoga, da je priznat od Crkve, da već ima 100 sjemeništa iz kojih je zaređeno 1000-e svećenika…..I još uvjek vjeruješ sebi i svojim osjećajima. Dragi moj dug je put pred tobom, obrati se i vjeruj Crkvi, a ne sebi, uzmi svoj križ i daj se na put. Nikad nije kasno

  • January 13, 2014 at 11:30 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Osvrt na repliku 30

    Znači, sljedbenici NP crkve su, po navodima potpisanog s razum, oni koji žive ozbiljno kršćanstvo. Nesebičnih su osjećaja, mozak im nije preracionalan. Žele gubiti svoj život i dati ga za druge. Daju svoj život. Puni se sebedarja. Predaju sebe za drugog.

    Pa, narode, što čekate. Navalite.

    Svi vi koji ste nezaposleni, nađite zaposlenog neokatekumena i on će vam prepustiti svoje radno mjesto.

    Svi vi koji se želite baviti svojim biznisom, nađite nekog neokatekumena koji ima biznis i on će vam prepustiti svoj biznis.

    Svi vi koji ste u nekoj materijalnoj potrebi, otiđite do bilo kojeg neokatekumena i on će vam dati koliko želite, pa i sve ako to želite.

    Svi vi koji nemate riješeno stambeno pitanje, nađite nekog neokatekumena i on će vam prepustiti svoj stan/kuću.

    Svi vi koji nemate auto, nađite neokatekumena koji će vam rado dati svoje auto. (Napomena, psssšt, samo među nama, nemojte da to neki neokatekumen čuje. Tko želi jeftino kupiti neki auto, neka se sprijatelji s neokatekumenima u trenutku kad dođu na drugi prijelaz. Tada, kao jedan od uvjeta da bi prešli drugi prijelaz moraju prodavati svoja auta. A daju ih daleko ispod cijene.)

    Svi vi koji ste na primjer u frami, kursilju, a fali vam gitarist, otiđite do nekog “kantora” neokatekumena i on će vam dolaziti svirati gitaru kad god to zatražite.

    Svi vi kojima je u župi potreban crkveni zbor, otiđite do neokatekumena i oni će vam se staviti na raspolaganje kad god vi to želite. (Napomena, to se ne može baš “preko noći” ostvariti jer neokatekumeni znaju samo Kikove pjesme. Trebati će im neko vrijeme da nauče pjesme koje se pjevaju u RKC.)

    Svi vi kojima je potrebno čuvati djecu, otiđite do neke neokatekumenke i ona će vam čuvati djecu.

    Svi vi kojima je potrebna pomoć u kući, otiđite do nekog neokatekumena i on će vam doći pomoći.

    Svi vi kojima je potrebna transplatacija bubrega, otiđite do nekog neokatekumena i on će vam dati svoj bubreg..

    Svi vi kojima u župi nedostaje novca za neku župnu potrebu, javite se katehistima neke neokatekumenske zajednice i oni će vam dati sve što imaju.

    Svi vi župnici, redovnici, Biskupi kojima je potrebna bilo koja vrsta pomoći (čišćenje, kuhanje, administrativni poslovi, bilo što) odite u neku neokatekumensku zajednicu i od tamo će vam poslati svoje sljedbenike da vam obavljaju sve što tražite od njih (besplatno, dakako).

    Svi vi koji želite slušati Riječ Božju ili časoslov, a ne da vam se čitati, otiđite do nekog neokatekumena i on će vam dolaziti čitati kad god to zatražite. (Napomena, ako zatražite da vam čita Kikove kateheze, to mu nije dozvoljeno.)

    Svi vi koji ste do sada pomagali neokatekumenske obitelji s više djece, davali ste i davali ste se za njih, krivo ste činili, krivo ste procijenili situaciju. Oni su se htjeli davati za vas.

    Trebam li još nabrajati?

    Ili, kako kaže potpisani s razum na kraju replike, da ipak pustimo neokatekumene da hodaju svojim putem? Da ih pustimo da se na njima ispuni Riječ Božja? Ali, koja Riječ? Da li ona Riječ o uskim vratima i tijesnom putu koji vodi u Život ili ona Riječ o lažnim prorocima koji će mnoge zavesti?

    U većini država postoji zakon o prisilnoj hospitalizaciji. A teška je bolest koja za simptome ima nesposobnost razlikovanja mašte od stvarnosti. Ooops, eto i mene treba hospitalizirati, kad napisah sve ono gore da se javite neokatekumenima i da će se oni dati za vas.

    A, jednom prilikom, par neokatekumena pokrenuše akciju skupljanja novčanih priloga za jednu osobu iz njihove zajednice koja je doslovno bila bez prebijene lipe. No, katehisti su stopirali tu akciju jer ta osoba nije redovito dolazila u zajednicu (u NP crkvu). A, drugom prilikom, u jednoj Biskupiji se trebao dati prilog za liječenje teško bolesnog svećenika RKC. Neokatekumeni su to stopirali i uzeli taj novac za potrebe svojeg hodočašća (za susret s Kikom pod krinkom susreta s Papom).

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 13, 2014 at 11:33 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Osvrt na repliku 24, potpisanu s zaakej.

    Znači, tvoj prijatelj neokatekumen, kako kažeš, kad ti spominje Boga, spominje ga općenito: “Valjda Bog postoji”. I općenito “TRAŽI BOGA I UPOZNAT ĆEŠ GA. ON ZAISTA POSTOJI”.

    A, konkretno, kako kažeš, zove te na kateheze (kateheze NP crkve, neokatekumenske (Kikove) kateheze).

    Konkretno, ne spominje ti ništa o tom Bogu o kojem ti priča. Ne spominje ti ni: Isusa Krista, RKC, Papu, Misu, Ispovijed, Sveto Pismo, križ, Božje milosrđe, molitvu, milostinju, post, život vječni, Kraljevstvo Božje, nebo, pakao, vjeru, nadu, ljubav, Katekizam RKC, duhovnu literaturu, klanjanje, sakrament ozdravljenja, hodočašće, tvog župnika, tvoju župu, tvog Biskupa… Ne spominje ti niti: Marijinu legiju, fokolarine, framu i da ne nabrajam još 100-200 molitvenih zajednica i pokreta unutar RKC… Ne spominje ti niti razne duhovne obnove… Ne spominje ti niti mjesta kao na primjer Fatima, Međugorje… Niti osobe prezimena Ivančić, Sudac, Pavić… Ne spominje ti niti još stotine drugih načina kako Bog može doći do tebe (početno obraćenje)? Znaš li da je Isus Krist došao do jedne osobe na putu za Damask?

    Od svega nabrojanog, on ti jedino spominje kateheze (kateheze NP crkve). I nije ti tu ništa čudno, sumnjivo?

    Isto tako, moram ti reći, da si možda do sad i upoznao Boga, samo to još nisi shvatio. Možda i nisi, tek ćeš. Možda i nećeš. Možda si do sad upoznao Boga, ali, tvoj prijatelj neokatekumen te uvjerava da nisi upoznao Boga? A, u to te uvjerava jer slijedi dogme NP crkve i ponašanje sljedbenika NP crkve. A te dogme kažu da su samo oni (sljedbenici NP crkve): pravi vjernici, obraćeni, da samo oni poznaju Boga, da samo oni imaju iskustva Boga, da se samo oni mijenjaju…

    Možda ćeš tek “početno obraćenje”, tek početni susret s Bogom doživjeti tijekom kateheza NP crkve? Možda i nećeš. A, ako tamo doživiš “početno obraćenje”, možda ćeš se, a možda i nećeš, pridružiti mnoštvu sljedbenika NP crkve koji su Boga zamijenili neokatekumenskim putom (i RKC zamijenili NP crkvom). A možda i ponekima koji su Boga zamijenili sa, na primjer, Međogorjem, Ivančićem, Marijinom legijom?

    Rim 1,21 Jer premda upoznaše Boga, ne iskazaše mu kao Bogu ni slavu ni zahvalnost, nego ishlapiše u mozganjima svojim te se pomrači bezumno srce njihovo. 22Gradeći se mudrima, poludješe i 23zamijeniše slavu neraspadljivog Boga likom, obličjem raspadljiva čovjeka, i ptica, i četveronožaca, i gmazova. (Da aktualiziram. Zamijeniše slavu neraspadljivog Boga:
    “neokatekumenskim putom”).

    Za kraj. Da li je tvoj prijatelj neokatekumen bio iskren s tobom u vezi neokatekumenskog puta? Da li ti je rekao da ako uđeš u NP crkvu (neokatekumenski put) da to znači kako te to bog tamo pozvao isključivši pri tom sve druge opcije? Da li ti je rekao da ako želiš izaći iz NP crkve, da to po njihovom nauku nije božja volja? Da je to đavlova prevara? Da li ti je rekao da jesi u slobodi da izađeš iz NP crkve, ali da te u tom slučaju čeka “oganj pakleni”. I da te sad đavao vara jer trenutno ne želiš ići na kateheze? Naveo si kako radi posla često putuješ i zato ne možeš na kateheze. Da li ti je tvoj prijatelj neokatekumen rekao kako će od tebe u NP crkvi zahtijevati, milom ili silom, da napustiš taj posao ukoliko te sprečava da redovito dolaziš na sve neokatekumenske aktivnosti?

    A, ukratko, da ti odgovorim što znači da će ti prijatelj možda otići skupa s cijelom obitelji u misije. Nakon nekog vremena provedenog u NP crkvi, u NP crkvi traže od svojih sljedbenika (i od tebe će jednog dana ako uđeš), da s obitelji idu u misije. A to konkretno znači da će one koji se prijave, poslati po želji nadređenih NP crkve u neku drugu zemlju da tamo odu “u misiju” (a možda i u vlastitu zemlju). A što je “misija”? “Misija” znači to da ideš u neku zemlju otvarati nove zajednice NP crkve, pomagati širenju i održavanju NP crkve ako ona već tamo postoji, pomagati možda u nekom sjemeništu NP crkve, pomagati nekom svećeniku NP crkve u njegovoj župi. Ali, rečeno će ti prodavati pod maskom kako ideš širiti kršćanstvo, kako ideš naviještati Krista, evangelizirati, dati sebe za drugoga i pod sličnim krinkama. Sve ostale opcije su isključene, zabranjene, nisu božja volja. Tako, na primjer, ti uđeš u NP crkvu i nakon 15 godina odlučiš ići s obitelji u poslanje. Ti ne možeš birati niti gdje ćeš ići niti što ćeš raditi. Ako na primjer kažeš: idem u Afriku pomagati franjevcima u radu s siromasima, to ti nadređeni neće odobriti, jer, to je đavlova prevara. Nije božja volja da ideš pomagati franjevcima u radu s siromasima. No, mogu te oni stvarno i poslati na primjer k franjevcima, ali s ciljem da ih “obratiš” da i oni tamo otvore neokatekumensku zajednicu, NP crkvu. Nije njih briga za tebe, nego ih je briga da te otmu od RKC i od svih tvojih, te da im poslužiš za njihovu svrhu, za svrhu otvaranja, širenja i uzdržavanja NP crkve.

    Riječ Mt 28,19 “Pođite dakle i učinite mojim učenicima sve narode krsteći ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga 20i učeći ih čuvati sve što sam vam zapovjedio!” u NP crkvi se aktualizira kao “Pođite dakle i učinite neokatekumenima (sljedbenicima NP crkve) sve narode tako što će činiti put i slušati katehiste 20i učeći ih čuvati sve što je Kiko zapovjedio!”

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 13, 2014 at 11:36 pm
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Osvrt na repliku 25, potpisanu s teo.

    Kad bi bio zadatak da se u jednoj, dvije rečenice opiše ono što se događa u NP crkvi (neokatekumenskom putu) i s sljedbenicima NP crkve (neokatekumenima), rečenica osobe potpisane s teo, ušla bi u uži krug za “pobjednika”.

    Ponavljam što je osoba potpisana s teo napisala: “Dobar dio ljudi nije napustio taj pokret jer mrzi nekoga, nego što tamo nije našao Krista, već ljudsku glupost koja se prekriva napamet naučenim citatima. A tih ljudi je dosta.”

    A evo i od mene: “Sljedbenicima NP crkve (neokatekumenima) Bog nije Bog, nego im je “bog”: neokatekumenski put.”

    I još: “Sljedbenicima NP crkve (neokatekumenima) Crkva nije RKC, nego im je crkva: neokatekumenska zajednica.”

    Samo još jedno: “Sljedbenicima NP crkve (neokatekumenima) Sveto Pismo nije Sveto Pismo, nego im je “sveto pismo”: Kikove kateheze, Kikove pjesme, pravila “ponašanja” u NP crkvi, ono što im govore katehisti, (Kikove) kateheze na prijelazima, konvencijama, navještajima i u ostalim prilikama.”

    Prva napomena: Uz to što im je nabrojano: “sveto pismo”, to “neokatekumensko sveto pismo” je nedostupno svima koji nisu sljedbenici NP Crkve. Ne žele ga podijeliti ni s kim. Moraš biti sljedbenik NP crkve da bi došao do tog “tajnog nauka”, do tih “formula obraćenja”, do tog “puta k bogu”, do tih “božjih milosti”. A, dijelovi tog neokatekumenskog “svetog pisma”, nedostupni su i za one sljedbenike NP crkve dok ne dođu na tu “duhovnu razinu” (kako oni kažu: do tog “prijelaza”).

    Druga napomena. Na jednom konkretnom primjeru, objasniti ću što znači da je neokatekumenima “sveto pismo” i: “pravila ponašanja u NP crkvi”. Na primjer, u NP crkvi, među stotinama “pravila ponašanja” postoje i “pravila o stolicama”.

    Evo što kažu ta “pravila o stolicama”, “neokatekumenko sveto pismo o stolicama”: Stolice na službi riječi (i u ostalim situacijama) moraju biti postavljene u obliku slova U. Broj postavljenih stolica neka bude onoliko koliko ima ljudi na službi riječi. Na stolice treba sjediti tako da budu popunjena prva mjesta. Ako sve stolice ne mogu biti postavljene u obliku slova U, mogu biti i redovi, ali neka nekoliko prvih stolica bude postavljeno u obliku slova U. Ukoliko se u nekom prostoru u kojem se obavlja služba riječi (i u ostalim situacijama, na primjer Euharistiji) ne mogu postaviti stolice u obliku U, onda treba izvršiti preinake tog prostora da se to može obaviti (A što se tiče Mise, to uključuje micanje postojećeg oltara. Ili, još bolje, “sklepanje” vlastitog oltara, najčešće spajanjem nekoliko stolova. A najbolje gradnjom vlastitog oltara.) Ako se netko iz RKC pobuni na preinake prostora, treba mu reći: “Papa nas je priznao”. Oni koji su pripremili tu službu riječi moraju sjediti na točno određenoj poziciji, na početku. I kantori moraju sjediti na točno određenoj poziciji, jedan do drugoga, na početku, nasuprot onima koji su pripremili tu službu riječi. Ako dva bračna para sjede jedni do drugih, nečija žena ne smije sjesti do nečijeg muža (i obratno). Bračni parovi koji sjede jedni do drugih moraju sjediti u ovim kombinacijama: muž-žena, žena-muž, odnosno, žena-muž, muž-žena. To pravilo ne vrijedi ako do nečije žene sjedi neoženjeni muškarac ili do nečijeg muža neudana djevojka. Ukoliko je prisutno više zajednica, članovi svake zajednice moraju sjediti skupa, jedni do drugih. Sva nabrojana pravila su božja volja. Tko ih ne vrši: prevaren je od đavla, ne slijedi boga, nije u milosti božjoj, nije u poslušnosti katehistima, ne želi se obratiti, ne čini put.”

    Osoba potpisana s mob u replici 27 navodi dio neokatekumenskog “svetog pisma” o “križu”: “Posebni neokatekumenski križ posebnih oblika.” To je tek dio “svetog pisma o križu”. Evo i ostatak neokatekumenskog “svetog pisma o križu”: “Zabranjeno je korištenje svakog drugog križa, osim propisanog. Novac koji se skuplja za kupovinu križa ne smije se potrošiti na nešto drugo. Iznimno, taj novac se može potrošiti na nešto drugo ako je neka preča situacija u vezi održavanja i širenja NP crkve. Taj križ mora biti postavljen na propisano mjesto. Onaj tko izlazi na ambon, mora se pokloniti tom križu. Pokloniti se moraš samo kad prvi put izlaziš, ne i drugi put. Ako je prisutan svećenik, ne klanjaš se križu nego svećeniku. Svaka zajednica mora imati svoj križ. Križ ne smiju dijeliti dvije ili više zajednica. Ispočetka, dok svaka zajednica ne kupi svoj križ, može se koristiti “tuđim” križem. Ako je u prostoriji gdje neka zajednica ima službu riječi (i u ostalim situacijama) postavljen križ neke druge zajednice, mora se ukloniti njihov križ i staviti svoj križ (koji su u potpunosti isti, unificirani po cijelom svijetu). Postoje i posebna pravila kako se čuva taj križ, kao i tko brine o križevima (hostijariji). Sva nabrojana pravila su božja volja. Tko ih ne vrši: prevaren je od đavla, ne slijedi boga, nije u milosti božjoj, nije u poslušnosti katehistima, ne želi se obratiti, ne čini put.”

    Osoba potpisana s mob, ponudila se nabaviti križ koji nije propisan “neokatekumenskim svetim pismom o križu”. Tim činom, po usmenim i tajnim dogmama NP crkve i ponašanju sljedbenika NP crkve, osoba potpisana s mob, skupa se s đavlom i ostalima, usprotivila se “riječi božjoj o križu”, usprotivila se “bogu”, ne želi “slijediti boga” (“ne čini put”). Ne vrši božje zapovijedi. Ne želi se davati drugima.

    A zapravo, ne vrši Kikove zapovijedi o ponašanju u NP crkvi, što sljedbenicima NP crkve prikazuju kao božjim zapovijedima, kao “sveto pismo”.

    Mk 7,8 “Napustili ste zapovijed Božju, a držite se predaje ljudske.”

    To ima i svoje dublje značenje. Koje?

    Možda je i to jedan od razloga “sreće i zadovoljstva” sljedbenika NP crkve. Jer, lakše je slijediti Kikove zapovjedi: sjesti kako je Kiko zapovjedio, kupiti i postaviti križ kako je Kiko rekao, nego, na primjer, slijediti zapovijed Božju o ljubavi. (A, konkretno, u NP crkvi nema niti “lj” od ljubavi. A kamoli još i da ljube one koji nisu u NP crkvi. A tek neprijatelje. A ne ljube niti one koji njih ljube.)

    U NP crkvi su uvjerili svoje sljedbenike da su činom sjedenja i postavljanja križa izvršili “božju volju”, “božju zapovijed”, da su “slijedili boga”. I posljedično tome, dio neokatekumenskih “iskustava boga”, dio neokatekumenskih izjava o “vršenju božjih zapovijedi”, dio neokatekumenskih izjava “o susretima s bogom”, dio neokatekumenskih svjedočenja “o obraćenju”, odnosi se tek na puko izvršavanje Kikovih pravila ponašanja u NP crkvi.

    Naći će se sljedbenika NP crkve koji će na sebe navući masku i reći da to nije tako, želeći zamazati oči drugima. Osim što to jest tako, ima još dokaza tomu. Kojih? Sve one kojima je motiv izlaska iz NP crkve upravo činjenica da ne žele slijediti neokatekumensko, Kikovo, “sveto pismo” o ponašanju u NP crkvi, optužiti će ih da su otišli iz NP crkve zato jer: ne žele slijediti Boga, jer se ne žele obratiti, jer žele ostati prirodno religiozni, jer ne znaju da ih bog ljubi, jer ih je đavao prevario, jer žele griješiti, jer su neposlušni, jer imaju problema s autoritetom, jer nisu ponizni, jer sve krivo razumiju i shvaćaju, jer ne žele napredovati u vjeri, ne žele se davati za druge, misle samo na sebe i još na stotine drugih dogmi NP crkve…

    Da se razumijemo, za bilo čiji izlazak iz NP crkve (kao i ne ulazak u NP crkvu), u NP crkvi će reći da je to iz razloga opisanih u prethodnom odlomku. A to će razloge, u smanjenom opsegu, koristiti i za one koji jesu u NP crkvi, ali: “ne čine put” i “nisu u poslušnosti katehistima”.

    Napomenuti ću i slijedeće. Te (usmene i tajne) dogme NP crkve odnose se općenito na sve. Postoje i one osobne optužbe. A što si duže u NP crkvi, to sljedbenici NP crkve znaju sve više o tebi, pa će i to iskoristiti kako bi te što čvršće držali u raljama NP crkve. Ili, kako bi te dodatno optužili i osudili ako odeš iz NP crkve.

    Navesti ću jedno svjedočanstvo, koje će pomoći objasniti što su to osobne optužbe. Jedan svećenik RKC, pridružio se NP crkvi. Nakon kratkog vremena, otišao je od NP crkve. U NP crkvi su taj čin ocijenili riječima: “Tvrda bosanska glava koja se ne želi obratiti”. Osobna optužba za njega je bila “tvrda bosanska glava”, jer, svećenik je rodom iz BiH. A općenita dogma NP crkve je bila: “otišao je od NP crkve jer se nije htio obratiti”. Naravno, i za njega vrijede ostale općenite, prije nabrojane, dogme.

    Za kraj, osvrnuti ću se na dvije dogme NP crkve, kojima optužuju sve one koji odu od NP crkve, kao i one koji ne žele ući u NP crkvu. I, moram priznati, sljedbenici NP crkve su u pravu kad iste optužuju tim dogmama. U pravu su kad za njih kažu da su to “otpadnici od vjere” i da “ne žele slijediti boga, da su otišli od boga”. Istina je, oni jesu “otpadnici od vjere”, ali otpadnici od neokatekumenske vjere. Istina je i da su oni “otišli od boga i da ne žele slijediti boga”, ali taj bog kojeg oni ne žele slijediti i klanjati mu se zove se: neokatekumenski put.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 14, 2014 at 4:27 pm
    Permalink

    Predragi Peharu

    Ako pažljivo pročitaš moj komentar, vidjet ćeš da pišem o SLADUNJAVOM KRŠĆANSTVU, koje je dosadno i odbojno, bez da komentiram bilo koju zajednicu ili pokret, pišem o križu, trpljenju. A ti si pun ironije. Nisam rekao da je to ekskluziva NP, i vrlo dobro znam da nije. To što činiš nije korektno. Ti jednostavno imaš krive spoznaje o NP i to je tvoj problem. No, bolje da si takav, nego neki mlakonja koji se najviše gade Bogu i jednog dana će ih ispljunuti jer su bez okusa i mirisa. Tvoja sudbina bi mogla biti kao Pavlova, možda ćeš jednom osljepiti i u čudu ćeš se pitati što se događa, a onda će ti Krist zasvjetliti.
    Zašto???
    Zato dragi Peharu jer NP je crkvena zajednica. To kaže Crkva, to kaže moj župnik, to kaže moj biskup. Ja sam ih čuo kad su to govorili, a s obzirom da je Pavao progonio Crkvu, dakle isto kao ti, sodbina bi vam mogla biti slična. Jedva čekam da čujem tvoje svjedočanstvo, kao Pavao kad se obraćao Jeruzalemcima, Rimljanima, Solunjanima,Galaćanima, Filipljanima, Efežanima. Tako ćeš ti jednog dana reći poslanicu sv.Pehara Splićanima, Zadranima, Dubrovčanima, Riječanima, Puljanima, Zagrebčanima, pa ćeš poći preko grane Minhežanima porjeklom iz Duvna, Frankfurtanima porjeklom iz Sinja, Parižanima porjeklom iz Alžira, a uz malo sreće doći ćeš do Rima i svima ćeš propovjedati: Evo ja sam progonio,iz dubokog uvjerenja, NP dok nisam jednom pao sa stolice pišući protiv njih, i tada mi se ukazao Krist u liku Kika A. noseći gitaru i pita me: Voliš li me Peharu! A Pehar reče: Volim! Peharu-reče Krist, hoćeš li me poslušati ako te nešto zatražim? A Pehar će na to: Reci Gospodine, sluga tvoj sluša! Ljubi NP-reče Gospodin. Pehar pade u nesvjest i zaspi 3 dana. Kad se probudio iziđe na ulice svih gradova i propovjedaše po svim gradovima i postade najveći apostol 21.stoljeća.
    Obratio je mnoge duše i redom ih slao u NP.
    Živio moj Peharu 100 godina

  • January 16, 2014 at 8:24 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Osvrt na repliku 36, potpisanu s razum.

    Da li ti je to Bog objavio budućnost? Moju budućnost? Ako jest, opiši malo detaljnije kako i kad se to dogodilo?

    Zašto taj Bog drugima ništa ne objavljuje, osim sljedbenicima NP crkve (neokatekumenima)? Sljedbenici NP crkve puni su Božjih objava. Mnoštvo rečenica sljedbenika NP crkve počinje s “Bog”, “Božja je volja”, “Bog želi od tebe”, “Bog je htio”, “Slušaj me dobro što ću ti reći, to Bog progovara preko mene” i tada se nastavlja s izjavama kojih nema u Svetom Pismu. Primjer: “Bog vas je pozvao u NP crkvu”, “Bog ne želi da napustite NP crkvu”, “Božja je volja da nađete partnera u NP crkvi s kojim ćete se vjenčati”, “Bog želi od vas da napustite osobu s kojom ste u vezi ili zarukama, ukoliko ta osoba nije u NP crkvi a ne želi ući u NP crkvu”. “Božja je volja da idete u neokatekumensko sjemenište a ne u neko dijacezansko ili redovničko sjemenište.” I još bezbroj takvih izjava.

    Možeš li svima koji nisu sljedbenici NP crkve dati na uvid te neokatekumenske Božje objave? Ili, ako netko želi saznati te nove objave, mora postati sljedbenikom NP crkve?

    No, iz svjedočanstava sadašnjih i bivših sljedbenika NP crkve, iz svjedočanstava onih koji su na neki način došli u dodir s NP crkvom i s sljedbenicima NP crkve, ipak su u javnost dospjele neokatekumenske nove Božje objave.

    Sad ću citirati nove Božje objave iz Kikove poslanice u Puli, http://www.paxtibi.net/?page_id=11:
    “Bog je htio da Put dade prevažan doprinos u Italiji.”, “Bog je htio da kardinal Ratzinger bude prvi koji će otvoriti put u Njemačkoj.”, “Dobro, Bog je htio da se zahvaljujući Ratzingeru otvori Neokatekumenski put u Njemačkoj.”, “Bog je htio da otvorimo već 67 sjemeništa.”, “Dakle, Bog je htio da u Neokatekumenskom putu započne missio ad gentes u Europi”, “Bog radi s nama jer je situacija u svijetu teška.”, “Zbog toga ja mislim da će narode koji su bili pod komunizmom, Rusiju, Ukrajinu, Srbiju, vas Bog pozvati na posebno poslanje.”, “Bog nas priprema”, “Evo, nešto ćemo učiniti i slijedeće korizme. Ne znam. Učinit ćemo ono što Bog odluči.”, “Zbog toga Bog s nama priprema jedan narod za novu evangelizaciju”, “Ma kako fantastično što vas je Bog iščupao iz svijeta i stavio vas ovdje. Posjeo vas ovdje. Ma kako fantastično!”, “Sada kao što znate, ako ste prisustvovali susretima ovog tipa, pitat ćemo ako ima koji mladić, mali ili veliki, koji osjeća da ga Bog poziva da se predstavi Crkvi kako bi se pripremio da postane prezbiter. Prezbiter kakvog ga mi zamišljamo u budućnosti. (Napomena. U prethodno izrečenoj rečenici Kiko napokon otkriva tko je taj “Bog”, odnosno tko to pravi bogom.) Prezbiteri itineranti, misionari u jednoj novoj avanturi za koju ne znamo kako je Bog zamišlja.”

    Zanimljivo je kako Kiko, na primjer, ne kaže: “Božja je volja što su u Japanu zabranili neokatekumensko sjemenište”. Ili “Bog je htio da “taj i taj”, “ti i ti”, ne otvore neokatekumenski put u nekoj Biskupiji ili župi.” Naprotiv, Kiko izdaje novu zapovijed, novu “Božju objavu”: “Bog želi od vas da se molite za obraćenje tih sila zla da promijene svoje odluke.”

    Da li si moju budućnost pročitao u nekom horoskopu?

    Da li ti je te misli o mojoj budućnosti usadio neokatekumenski zloduh? Taj zloduh upravlja mnogim sljedbenicima NP crkve, zašto ne bi i s tobom?

    “Mt 8,6 A uvečer mu doniješe mnoge opsjednute. On izagna duhove riječju i sve bolesnike ozdravi – 17da se ispuni što je rečeno po Izaiji proroku: On slabosti naše uze i boli ponese.”

    Kako komentiraš tešku bolest koja za posljedicu ima nesposobnost razlikovanja mašte od stvarnosti?

    Kako komentiraš slijedeće, iz Katekizma katoličke Crkve

    DRUGE OBJAVE NEĆE BITI

    66 “Kršćanska, dakle, ekonomija (plan spasenja), ukoliko je, novi i konačni savez, nikada neće minuti: nemamo više očekivati nikakvu javnu objavu prije nego se u slavi pojavi naš Gospodin Isus Krist”.[35] Premda je objava dovršena, ipak nije sva potpuno izrečena; na kršćanskoj je vjeri da postupno kroz vjekove dosegne sav domašaj objave.

    67 Tijekom stoljeća bilo je takozvanih “privatnih” objava. Neke od njih je priznao crkveni autoritet. One ipak ne pripadaju u polog vjere. Uloga im nije da “poboljšaju” ili “upotpune” konačnu Kristovu objavu, nego da pomognu da se od nje u određenom povjesnom razdoblju potpunije živi. Pod vodstvom crkvenog učiteljstva osjećaj vjernika znade razlučiti i prihvatiti ono što je u takvim objavama Crkvi istiniti poziv Krista ili njegovih svetaca. Kršćanska vjera ne može prihvatiti “objave” koje bi htjele nadići ili ispraviti objavu koja je u Kristu dovršena. Toga ima u nekih nekršćanskih religija, a i u nekih novijih sekta koje se na takvim “objavama” zasnivaju.

    Za kraj. U svom “proročanstvu” spomenuo si Crkvu, župnika, biskupa. Kako komentiraš činjenicu da je preko 90% laika i klerika donijelo odluku: Neokatekumenski put (NP crkva)? Ne.

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 16, 2014 at 4:58 pm
    Permalink

    Bok Peharu

    Evo stižu odgovori na razna pitanja, mada me iznenađuješ sa ozbiljnošću na jedan šaljivi tekst
    1.Nije mi objavljena ničija budućnost. Tvoj život mi je potpuna nepoznanica. Ali siguran sam da i ti znaš da nam je Bog u povijesti davao likove, povjesne osobe da bi nam pomogao i govorio preko njih. Tako nam je dao Abrahama, Mojsija,Davida, Joba, apostole, proroke…i Isusa. Dakle, kad netko čita Pavla, preko njega uprisutnjuje sve ono što je Pavao živio. A on je bio progonitelj Crkve u početku, a kasnije nakon susreta sa Kristom postao najveći apostol. Sličnost između tebe i njega postoji jer i ti progoniš Crkvu (podsjećam: moj Župnik, moj biskup, moj nadbiskup, moj papa kažu da je NP stvarnost u Crkvi, imam sve sakramente kao i ti, pričešćujem se, ispovijedam,….) i još ti jedno fali. Da se obratiš kao Pavao. Mada je to više šala

    2.Nije istina da Bog samo NP govori. Govori svakom tko čita Riječ Božju, tko sluša,recimo, čitanja na misi. Bog mi govori i u sakramentu ispovijedi npr. tko mi kaže idi oprošteni su ti grijesi?

    3.NP nema nikakve objave, tajne, niti bilo što drugo. NP je samo jedna od stvarnosti u Crkvi, jedan događaj u povjesti Crkve, kako kaže Papa Ivan Pavao ll

    4.Zatvaranje sjemeništa u Japanu Bog je dopustio, ali kad bi to gledali na tvoj način, onda mi reci usput zašto su zatvorene 1000-e crkava po svijetu? Ili ti možda misliš da ih onda vodi sotona ako je zatvorena. A i tebe molim da kažeš kako je to jedino zatvoreno, a da ih ima točno 100 i što je sa tih 100 biskupa koji su željeli da se otvori? Zavedeni vjerojatno???

    5.Ne čitam horoskop

    6.Ne postoji Neokatekumenski zloduh, postoji zloduh ili kralj laži. Kad bi samo znao koliko si laži na ovoj stranici napisao bio bi jako tužan. No ja znam da je tvoje uvjerenje kao i Pavlovo, samo ti neznaš. Samo nemoj zaboraviti, moj brate u Kristu, da je put u pakao popločan dobrim namjerama. Poslušnost je važnija od dobrih namjera. Zato budi poslušan Crkvi, iako je ponekad teško, ali isplati se. Kada Petar (papa) kaže da ne priznaje NP ja idem iz NP. Peharu budi poslušan majci Crkvi i spasit ćeš sebe i mnoge druge. Pusti osjećaje.

    7. Što se tiče mašte i stvarnosti, teško je nešto pametno reći. Mnoga čuda u povjesti Crkve izgledaju kao mašta, a činjenica su. Potvrdila Crkva. Vjerovati ili ne? Što kažeš? Možda kao Toma? Ako ne stavim prst… Razmisli. Mnogo ljudi misli da je uskrsnuće mašta. I za slugu Jahvina misle da je budala. Peharu ja sam siguran da je u svemu najbolje slušati majku Crkvu. Ona zna

    8.Što se tiče objave uglavnom se slažem. Ali opet, kaže Sveto Pismo, da je Pavao imao susret sa Kristom i da je i njemu Krist govorio. Isto tako Krist kaže da u najmanjima, potrebitima prepoznajemo njega, u svećeniku, na krju kada Krist sebe poistovjećuje sa Crkvom to valjda znači da se krista susreće u drugome. Al se slažem s tobom da će sami pojavak kristov biti još samo jednom.

    9. Ti kažeš da je neke od objava priznao crkveni autoritet. TI KAŽEŠ. To kažem i ja. NP je priznao crkveni autoritet i svakim ga danom sveviše vidi kao veliki dar. Valjda ćeš i ti jednog dana. Usput sviđa mi se tvoja ustrajnost. Bog će je sigurno jednog dana usmijerit u dobar smijer.

    10.Što se tiče 90% laika i klerika koji je rekao ne. Zahvaljujem Bogu za tako malen postotak koji su rekli da. Jer kad bi mase prihvaćale vjerojatno ne bi bilo dobro. Uprisutnila se Božja Riječ puno pozvanih, malo odazvanih. Za Kristom je išlo mnoštvo, ali na kraju je ostao skoro sam. Rekao sam ti gore ljudi su umorni, neda im se gubiti život. jer NP je davanje sebe u svakom pogledu. Tko izgubi svoj život poradi mene, sačuvat će ga kaže Krist. Isto tako, ako 10% ljudi ide u Crkvu, a 90% ne, da li to znači da je Crkva loša, a statistika tako kaže. Da li je u pravu 90% koji ne idu u Crkvu?

    Pozdrav brate

  • January 16, 2014 at 5:49 pm
    Permalink

    Pehar u replici 37 kaže:
    “Za kraj. U svom “proročanstvu” spomenuo si Crkvu, župnika, biskupa. Kako komentiraš činjenicu da je preko 90% laika i klerika donijelo odluku: Neokatekumenski put (NP crkva)? Ne.”

    Gdje je ta odluka donesena?
    Da nisam propustio neki referendum?

  • January 17, 2014 at 11:12 am
    Permalink

    Bok

    Evo striček Pehar, čitam na Bitno.hr kako je papa rekao da se u Crkvi skandali događaju zato što nema živog odnosa sa Bogom. Možeš pročitati, to je od danas. Vidiš, i on govori o živom odnosu, upravo što ti stalno prigovaraš neokatekumenima, pa i meni u tekstu iznad, da nam Bog stalno nešto govori, poziva,…Evo Papa kaže da upravo to, ŽIVI ODNOS S BOGOM, fali vjernicima. Pazi, to nisam rekao ja, nego Papa.

    Drž se prika

  • January 18, 2014 at 9:58 pm
    Permalink

    Gospodin razum u svojim komentarima pokazuje mnogo onoga što je problem Puta.

    Replika na komentar 36:

    ” i tada mi se ukazao Krist u liku Kika”
    Ispada da je Isus = Kiko.

    ” Ljubi NP-reče Gospodin.” Zamisli Isusa di kaže ljubi sinagogu, ili ljubi židovstvo, ili ljubi crkvu. Isus je govorio da ljubimo bližnje a ne institucije. Ljudi ljube institucije koje su dio njihovog identiteta, koje su odraz njih, i žele da i drugi ljube te institucije jer na taj način ljube njih. Ovo je ljubav za sebe i ono šta je tebi važno a ne za druge.

    “Obratio je mnoge duše i redom ih slao u NP.”
    Zašto ne kući? Ili u poslanje? Ili negdje drugdje nego na Put.
    Zato jer se sve zapravo čini na slavu Puta.

  • January 18, 2014 at 10:31 pm
    Permalink

    Replika na 30.

    ” a ne o SLADUNJAVOJ RELIGIOZNOSTI koja moli boga za malo dobrog zdravlja, uspjeha na poslu,… i još hrpi smeća.”

    Ja neznam koji kršćani više od Neokatekumena mole Boga za te “sladunjave stvari” poput zdravlja, uspjeha na poslu itd. Rade to zato jer je tamo jako razvijena ideja da Bog proviđa. A razvijena je ideja da se ljude navuče na to da će dobiti nešto što žele ili što im treba lako ili besplatno.
    Ne svodi se cijeli Put na “bože daj daj” ali to je jedna od stvari koje Put “prodaje” i na koju se oslanja jer kako bi se drukčije ljudi na Putu investirali u obitelj sa petero djece ako nemaju nekakvu egzistencijalnu sigurnost.

    Živa vjera koju mnogi neosi ispovjedaju ne ide bez “hrpe smeća” poput egzistencijalne sigurnosti. Jer da nemaju stan za obitelj ili novce za čuvarice nebi bilo niti djece, niti vjere da se ispovjeda.

    “A upravo je smeće ono što je većina tzv. vjernika učinila od vjere i crkve. ”

    Katehist je jednom rekao da mu je Bog providio knjige za školu njegovoj djeci preko njegovih susjeda.
    Da mislim da je strašno što ste sveli Boga na nekog strica iz Amerike koji ti tu i tamo pošalje nešto novaca.

  • January 18, 2014 at 11:10 pm
    Permalink

    Replika na 30 nastavak
    “Što je onaj mladić, koji je rekao Isusu da želi biti njegov učenik, mislio kad mu je Isus rekao da mu fali samo jedno, da proda svoja dobra, da ih da siromasima i da se vrati i sljedi ga ”

    To je sve u redu i sad idi to reci na kateheze, i ponavljaj to umjesto “Bog čini stvari”.

    Na katehezama je katehist rekao:
    Bog proviđa.
    Bog čini stvari.
    Bog će ti dati da uz mali ili nikakav trud voliš svoju ženu. Ako ti se govori o križu, smrti ili patnji na početku ti se implicira da će Bog biti uz tebe i da će on kao što je jednom umro na križu za nas nositi našu bol i olakšati nam.
    Ali sada ispada da je isus umro da bi se nas moglo manipulirati krivnjom i reći ” Pa i isus je nosio svoj križ, ajde ti nosi svoj”.

    Kada bi katehisti rekli da je Put žrtva i nošenje križa koji ćeš nositi sam nitko na Put nebi ušao…

    Ovo je jedna osobina kulta. Pretvara se da je nešto što nije.
    Prvo ti se kaže da će to biti šetnja kroz prirodu a onda “šta si ti mislio , da je ovo šetnja kroz prirodu, ovo je legija stranaca”

    Nije problem u velikoj žrtvi koja se od tebe traži nego u tome što ti to nije rečeno na početku. Problem je u tome to što ti je rečeno da ćeš dobiti stvari besplatno ili lako a nakon nekog vremena ti se spočitava što se ti nisi podredio njima.

    “U našoj katoličkoj Crkvi ima mjesta za sve, pa i za one koji svoj život žele izgubiti i dati ga za one koji su daleko od Boga, ali nažalost radi toga su osuđeni.Isto kao Krist, razapeli su ga njegovi jar im se nije svidio njegov nauk, poniznost,neodgovaranje na nepravdu,”

    Od Puta se radi žrtva i stalno ga se asocira sa Isusom. Jadni Put tralala.
    Upravo je suprotno. Put je taj koji čini nepravdu, koji je ohol i koji priča gluposti i ne pada mu na pamet da se popravi, zato ljudi odlaze.
    Katehsiti ne daju svoj život za druge već su spreman psihički rastrojiti čovjeka i uvjeriti ga da sa njim nešto nije u redu ako kroz zlostavljanje koje trpi na Putu ne vidi Isusa.
    Iskreno povraće mi se kada netko sa katehistima ili Putom asocira poniznost. Čovjek koji misli da samo kroz njega govori Bog je oličenje oholosti, i takvih kroz povijest nije nedostajalo.

    “Dragi moji, u našoj Crkvi ima još ozbiljnih stvarnosti, nije PUT jedini, pa probaj negdje drugdje i vidjet ćeš da ti neće ići…”

    Ja volontiram u Crkvi na mjestu na kojem ljudi poštuju moj integritet i ne tretiraju me kao roba. Sviđa mi se tamo.

    ” jer u ozbiljnoj vijeri ŽIVOT se daje, a ne uzima, kako kaže papa, SEBEDARJE.”

    Sigurno da je dobro davati sebe ali institucije poput Puta su u stanju zlorabiti ovo i tebe potpuno psihički iscrpiti i isisati sav život iz tebe. Koriste krivnju govoreći ti da ti sebe ne daješ ili da se nisi davao dok je istina da si jedan veliki dio sebe dao toj instituciji i da su oni ti koji ti nisu dali ono šta su obećali.
    Gospodina razuma zapravo ne zanima koliko je netko sebe dao jer on to nije niti pitao. Jedino što je bitno je dali si ti proizveo rezultat a ako crkneš u tom procesu nije važno.
    Jeli ovo radi Isus.. ili onaj drugi? Biće koje te siše samo radi sebe i svojih potreba ne mareći za tvoje nije Isus.

    “Put do sebedarja je dug i malo ih je koji dođu do kraja, mala su vrata raja i na njih ulaze oni koji su predali sebe za drugog. ”

    Kada jednom posvojiš ideju da je za ostvarenje nekog cilja potrebna velika muka i žrtva, onda ćeš i biti spreman podnijeti veliku muku i žrtvu, bilo što što ti katehisti predstave kao nužno. Sve to misleći da ćeš dobiti svoju nagradu.
    Ovo je pranje mozga i manipulacija.

    “Nemojte zaboraviti da je i Petar pobjegao, ali se vratio i plakao. ”

    Moć i kontrola. Katehisti bi najradije da se ljudi vrate i plaču jer to godi njihovom egu i tome da su oni i njihov Put u pravu. Daje im osjećaj moći a sa njime i kontrolu nad tim ljudima.

  • January 19, 2014 at 12:16 am
    Permalink

    Replika na 32:

    “Razlog napuštanja bilo koje zajednice uvjek je suočavanje s trpljenjem tj. križem.”

    I šta će misliti Noekatekumen koji je lojalan Putu i koji trpi a nađe se u situaciji kao ja, samo umjesto da ode on ostane. Misliti će “trebao sam trpiti više jer inače odbijam svoj križ.”
    Manipulacija preko krivnje.

    “Ito je ono što ti želim reći: Ti si isto pobjegao od križa jer nemožeš ljubiti, nemožeš gubiti život jer u tebi nema Krista. Ti si primio Krista kao djete, ali on u tebi nije porastao,nisi došao do odrasle Abrahamove vjere i zato imš sud prma NP.”

    Uvijek smo mi za sve krivi.
    Kaže ti se da ćeš dobiti Krista a onda te se osuđuje što ga nemaš.
    Prvo ti se govori da ti nemožeš ništa svojim snagama i da ti trebaš Put/isusa il šta već, a onda ti se kaže da si ti trebao izrasti Isusa sam od sebe.
    Zamisli da ti netko obeća da ćeš dobiti socijalnu pomoć jer si sirotinja , te novce ne dobiješ od njega a onda te osuđuje jer nemaš novaca.
    Mentalni kaos.

    “Kako si ne možete priznati da je put dar duha svetoga, da je priznat od Crkve, da već ima 100 sjemeništa iz kojih je zaređeno 1000-e svećenika…..I još uvjek vjeruješ sebi i svojim osjećajima. Dragi moj dug je put pred tobom, obrati se i vjeruj Crkvi, a ne sebi, uzmi svoj križ i daj se na put. Nikad nije kasno”

    Vjerujem da su ženi rekli da je u nju ušao đavao. Jeli to osjećaj, nije, jeli to normalno? Nije.

    Ova relativizacija tvojih osjećaja i misli se stvarno i događa. Posljedica toga je da kontrola i moć nad tvojim životom prelazi u ruke katehista, jer sebi naravno nemožeš vjerovati… Kada te se uvjeri da ti ne rasuđuješ dobro (đavao te prevario) i da se ne možeš osloniti na sebe( ja nemogu ništa svojim snagama) ti se počneš oslanjati na Boga, tj. katehiste. Moć i kontrola.

    Ono što je najgore na Putu je kada se tvoj osjećaj boli relativizira i kada ti stvarno počneš misliti da svi drugi znaju bolje od tebe šta je dobro za tebe.

    Ovo je najgore što se tamo događa jer ljudi koji ti dolaze pomoći često nemaju pojima što rade , ne preuzimaju odgovornost za svoja djela jer misle da je sve vođeno božjom rukom ili jednostavno idu mijenjati tvoj život ne u tvom interesu nego u njihovom. A ti im to dopuštaš jer “oni znaju bolje”.
    Osoba koja prihvati ovakvu ideju — da je bol dobra ukoliko autoritet ili većina tako kaže, će raditi ili dopuštati razna nasilja na sebi u ime većih ciljeva. Ovakva osoba nema obrambene mehanizme i trpiti će nepotrebnu psihičku štetu.

  • January 19, 2014 at 3:13 pm
    Permalink

    Poštovani mali kekec u komentaru 40 kaže:

    “Ja volontiram u Crkvi na mjestu na kojem ljudi poštuju moj integritet i ne tretiraju me kao roba. Sviđa mi se tamo”

    Dvije vrlo bitne rečenice, fantastične. Svi bi se u Crkvi trebali nad njima zamisliti.

    Mali kekec, molim, recite koje je to mjesto u Crkvi gdje ste tako sretni? Unaprijed hvala na odgovoru. (Ako je moguće,zaobiđite načas ovaj problem/temu neokatekmena jer Vaše rečenice mogu biti od pomoći i svim ostalim karizmama u Crkvi.

  • January 20, 2014 at 9:04 am
    Permalink

    Hvaljen Isus i Marija

    Osvrt na replike 41,42,43, potpisane s mali kekec.

    Potpisujem sve što je potpisani s mali kekec napisao.

    Sve one koji imaju što reći u vezi neokatekumenskog puta (NP crkve) i u vezi sljedbenika NP crkve (neokatekumena), a razlog ili jedan od razloga da to ne čine jest strah, upućujem na Riječ Božju: (Pnz 31,6) “Ohrabrite se i budite odlučni! Ne bojte se i nemojte predati pred njima.”

    Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i doveo u raj sve duše, osobito one kojima je najveća potreba Isusovog milosrđa.

  • January 21, 2014 at 10:10 pm
    Permalink

    Nebih točno o tome gdje volontiram ali ima više crkava koje neovisno jedna od druge takvo što rade. Dajem instrukcije za djecu koja nemaju novaca za instrukcije. Kad sam krenuo radio sam to jer sam mislio da bi bilo u redu da kao kršćanin idem volontirati da mi se ne svede sve na pasivno kršćanstvo. Djelomično sam to radio iz moralizma. Tamo sam dobio mnogo više u obliku druženja i naučenih vještina nego što sam dao svoga vremena. I da nisam dobio natrag vjerojatno bi otišao. Nemogu da se ne povežem na zajednicu.
    U zajednici sam zadnjih par godina bio iz straha od toga šta će mi se desiti ako odem van iako više ništa nisam dobivao. Niti je to itko od autoriteta znao niti je bilo koga bilo briga. Zbog ovoga i pišem ove stvari , da ljudi kojima tamo poput mene nije mjesto izgube strah od izlaska iz zajednice.

  • January 21, 2014 at 10:13 pm
    Permalink

    Nastavak.
    A nakon što izgube strah , ako oće ostat u zajednici i ako imaju zašto ostat neka ostanu ali ako je strah jedino što ih tamo drži onda im stvarno tamo nije mjesto.
    Sa ovog mjesta gdje volontiram sam stvarno slobodan da odem jer nema onog “slobodan si ALI…”. Nema uvjetovanja.

  • January 26, 2014 at 6:39 pm
    Permalink

    Bravo Kekec i mene su silno uplašili,tek kad sam otišao od njih istinski sam slobodan i volio bih da se upoznamo i popričamo,Božji blagoslov!

  • February 5, 2014 at 11:00 pm
    Permalink

    Slobodno me kontaktiraj preko pehara

Comments are closed.